Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9637 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een beetje paranormaal.
ik kan bijvoorbeeld auras zien.
en ik voel dingen aankomen.
ik kan tegen dieren praten.
ik zie trillingen en geesten op eenzame plekken.
ik voel vaak aanwezigheid als ik alleen ben.
ik voel iemand anders zijn gevoelens.
en ik kan golvjes maken met een hand beweging, de zon de andere kant op laten draien, ik kan dee wind rustig maken en meer van dat soort dingen.
ik droomde dat mijn opa dood ging en de dag daarna ging hij op precies de zelfde manier dood.
 heeft iemand anders dit ook begrijpt iemand mij?

248 reacties

Zelf geloof ik eigenlijk niet in Paranormaal, maar ik kan wel iemand
Zijn gevoelens voelen ook van een afstand...
En ik voel ook altijd aanwezigheid als ik alleen ben.
Maar dat met die wind lijkt me niet echt realistisch.....
Maar er zijn ook bij mij dingen die ik niet kan uitleggen, kheb ooit op me 7de een geest gezien als het er wel een was....
Daarna nooit meer, maar je bent niet de enige
je hebt kans dat je paranormaal bent maar meestal hebben mensen dat op hun 7de of 6de daarna heb je het bijna niet of is het helemaal weg
ik maak veel onverklaar baare dingen mee zoals gister ik had de computer af gesloten en opedens ging hij weer aan ik deed hem weer uit en hij ging weer aan zo ging het een tijdje door het leek net of iemand anders het steeds aan deed........
Ow...das apart, wat voor een soort spoken zie je eigenlijk?
nou gewoon witte omtrekken in de vorm van een mens.
een meisje op me school is dat ook ze is heel aardig hoor maar ze word wel vaak er mee geplaagt
dat is gemeen!
zij kan er ook niets aan doen
een meisje op me school is dat ook ze is heel aardig hoor maar ze word wel vaak er mee geplaagt


Dat komt omdat mensen haar voor gek verklaren.. Maarja.. zij kan daar ook niks aandoen
tja.. ik vertel het aan niemand want de meeste die het niet hebben geloven het niet.
dat is echt vervelend en paranormal zijn is best eng en vooral de geestverschijningen van bijv. een horror hoofd of zo
tja.. ik vertel het aan niemand want de meeste die het niet hebben geloven het niet.
dat is echt vervelend en paranormal zijn is best eng en vooral de geestverschijningen van bijv. een horror hoofd of zo


maar is dat echt een random beeld, of is het vaker iets wat je in films hebt gezien? want het lijkt me best eng en raar. wat doe je dan?
het is nooit iets wat ik in een film heb gezien ik kijk ook niet vaak horror dus dat zal het ook niet zijn.
en als ik dat zie blijf ik heel stil staan en zeg ik in mijn hoofd dat het op moet hoden en dan is het meestal weer weg.
soms moet ik even wachten tot het vanzelf weg gaat.
het is heel raar want soms ben ik helemaal niet bang terwijl het juist super eng moet zijn ik snap er zelf ook nog niet zo veel van.
Ik begrijp je wel een beetje. Ik heb vaak het gevoel dat iemand me beschermt of waarschuwd, ik zie ook dingen in mijn kamer en soms loop ik met iemand over straat in de avond en iets zegt me om terug te gaan. 1 keer luisterde ik daar niet naar en 20 minuten later werden mijn vriend en ik achtervolgd door een of andere man.

Bijna niemand gelooft me maar dat boeit me niet.

  Is het trouwens eng om echt geesten te kunnen zien en hoe reageerde je erop in het begin??
ik geloof je wel hoor ik weet hoe het voelt.
in het begin lette ik er niet zo op want het begon al toen ik klein was en toen dacht ik dat iedereen dat had maar nu weet ik wel beter.....
trouwens ik kan ook met dieren commenuseren ze luisteren altijd ik ben nog nooit pijn gedaan door een dier.
alleen toen ik een keer naar paardrijden gingen op de nieuwe manege was ik tegen een paard aan het praten (klint mis. wel raar).
hij deed zijn hoofd in eens om hoog en keek angstig om zich heen ik voelde een agevaarlijke aanwezigheid en het paard duwde me opeens weg met zijn hoofd.
paarden voelen ook geesten weet je
Weet je toevallig ook wat het betekent als een hond half dood naar 1 bepaald punt kijkt want dat vraag ik me af.

en kan het zijn dat een geest of iets je achtervolgd om je ee tip te geven ofzo??
ja dat kan zeker dat soort geesten broberen je te beschermen is er soms een familie lid dood of iemand die je kende?
het kan ook iemand van vroeger zijn geweest.
en waar kijkt die hond naar of zie je dat niet?
er kan iets zijn waar voor hij je waarschuwt alleen moet je nog zien wat.
en hoe zag de hond er uit was hij toevallig gevlekt?
Ja mijn oma is dood

mijn hond kijkt dan meestal in de tuin en ja ze is gevlekt

ik hoop dat alles wel goed is met dat geesten gebeuren want ik word soms ergen naartoe getrokken en als ik daar naartoe loop vallen de lantaarnpalen uit 

( nee geen gelul het gebeurt echt )
mischien brobeerd zij je te beschermen voor iets waar je zelf nog achter moet komen.
en is die hond echt gevlekt?
nee dat kan niet ik zag vorige week precies het zelfde!

(ik weet best dat het geen gelul is hoor maar je snapt wel waarom)

PS: je ben paranormaal maar daar was je zeker zelf al achter
Ja mn hond is wit met zwarte vlekken ( niet blind )

en met naartoe getrokken bedoel ik geroepen worden
Ik heb gelukkig een vriend die me soms kan tegenhouden om er heen te gaan

en eigenlijk wist ik niet zeker of ik paranormaal was maar door jou ben ik er wel wat zekereder over bedankt:)
alsjeblieft hoor dit zijn echt tekens van paranormaal.
en als je word geroepen wat voel je dan? iets gevaarlijks of juist iets fijns je moet altijd vertrouwen op je gevoel dus word je weer 'geroepen' en je hebt er een goed gevoel over kijk dan heel voorzichtig wat er is.
wat je vriend ook zegt want hij maakt niet het zelfde als jij mee.
en ik vind het best raar ik zag vorige week een gevlekte hond halfdood in het water en toen jij het verlelde zag ik hem voor me met die zwarte met witte velken bizar toch?
en zie je ook wat meer dingen van mijn paranormal bij je terug of niet?
Als ik word geroepen dan voel ik in het begin iets fijns maar als ik dichterbij kom word het dwingend en gemeen

en meen je dat echt over die hond want mijn hond heeft 1 zwart oog en rood aan de binnenkant ze heet luna en het is een boxer teefje

en heb je toevallig lang bruin haar want dan zie ik je overal. Je geeft me dan tips over wat ik moet doen en ze helpen ook nog
ik heb lang bruin haar dat is best raar.
en elke keer dat ik aan je denk lijkt het ook net alsof we contact hebben.
en als het in het begin vijn is moet je het maar niet proberen...
en fijn dat ik je kan helpen ook al weet ik niet hoe
Ik had er al wat over verteld op een ander topic maar hier nog maar een keer dan, haha.
- Ik kan telepathisch met geesten praten en voel hun aanwezigheid
- Ik voel de stemming van anderen en omgevingen aan
- Ik zie een bepaalde ''trilling'' om mensen heen als ik er op focus, een soort aura dus
- Ik heb wel eens voorspellende dromen, ik droom sowieso heel helder
- Ik kan een soort van telepathisch met de natuur praten, kan ik niet uitleggen
- Als ik aan een bepaald persoon denk en voor me zie hoor ik een soort van wat ze bezighoudt op dit moment en hoe ze zich voelen
- Ik kan door de ''muur'' van pestkoppen heen kijken. ;)

Eigenlijk zie ik dit als heel normaal. Maar goed, ben er wel achter gekomen dat dit dus niet zo normaal is dus bij deze.
En ohja, ik heb overigens héél snel door als mensen liegen 😃
ik ook en dat is erg nandig sommige van jouw gaves zie ik ook in de mijne.
vaak zijn er ook mensen die zeggen dat ze je begrijpen maar dan voel je toch dat ze liegen

Reageer