Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9639 Bekeken


Toon eerste bericht

248 reacties

en friendzone mag ik je msn dan kunnen we met elkaar praten via msn gaat mis wel wat makkerlijkr en is wat meer privè.
ik wil niet aandringen hoor en het hoefd ook niet.
maar mis wat vijner
heey joy je bent paranormaal.
je hebt mis. niet alles wat ik heb maar er zijn veel verschillende kenmerken
ik denk dat jouw paranormale gavè zich aan het ontwikkele is als het steeds duiderlijker word merk je het zelf ook
dat is mis wel handig ja
kan je dan mis op een ander forum komen daar mag het denk ik wel.
we kunnen samen kijken welk forum.
ik hoop dat dit niet verbode is.
en heb je wat gehad van mijn tips ik vond ze niet zo heel sterk.
zucht......

geef een beetje recpect aan andere wil je?
als je het echt zelf was zal je wel anders piepen.
en er zijn vast veel mensen hier die in God en Jezus geloven.
dus toon een beetje recpect!!!!!
:mad::mad::mad:
Ik ben ook paranomaal begaaft en ermee gepest, ik moest zelfs in therapie van mijn ouders en zit dat nu nog,
maar zoiets hoort nou eenmaal bij je en gaat niet weg.
Sommige vriendinnen geloven me, anderen niet.
het is zoals het is, ik heb het geacepteerd.
Vroeger kon ik ook dingen met de wind en water, het kan echt!
en heel speciaal als je het kan, het gaf me altijd een heel bijzonder gevoel.
soms lukt het me weer, maar het word moeilijker. Een tijdje geloofde ik er 
niet meer in, misschien kwam het daardoor...

Als je de gave hebt, laat hem dan niet los. 
Het is heel bijzonder, realiseer je dat voordat
je het laat gaan.

XXX


ik word er niet mee gepest omdat ik het alleen aan mensen vertel die ik helemaal vertrouw.
je kan het beter niet meer tegen andere zeggen.
dat met water en lucht is inderdaad cool mis. kan jij het ook met de zon en regen (weer) of andere natuur dingen zoals ik.
als je er niet meer in gelooft gaat het langzaam weg het kan zelfs helemaal verdweinen.
dus hou het vast en denk niet wat andere denken want wij zij buiten normaal!
Weetje: als ik dit zo lees zou ik het wel even willen krijgen, dat met die geesten niet maar de rest lijkt me heel leuk.
Als je het hebt ben je uitverkorene om de wereld te helpen.
Ik kan wel begrijpen dat jullie het vervelend vinden want mensen vinden je raar, vreemd.
Maar als ik iemand kende met deze gave zal ik hem/ haar nooit of de nimer hiermee pesten..
Miss helpt het als je hier een spreekbeurt over maakt ofzo...
Hou deze gave vast.
Je zou het nodig hebben...


bedankt voor je begrip.
het is miss wel bijzonder en zo maar al deze dingen hebben wel veel met geesten te maken dus zonder die geesten en zo kan je de rest ook niet.
en zelf maak ik er geen spreekbeurt over want bijna niemand weet het maar als je er mee gepest word en zo is het wel handig.
dat is al veel meer dan de meeste mensen hebben hoor.
ik ga er later geen werk mee verdienen maar als er echt iets is wil ik mensen wel met mijn gavè`s helpen
tja.. sommige dingen moet je voor je houden hoe moeilijk het ook is.
ik doe het ook, je kan beter iets zeggen als die gene er om vraagt anders verklaren ze je voor gek.
het is wel moeilijk ja
Ik wil ook geesten zien :(

het is echt niet leuk en je ziet echt niet alleen lieve en aardige geesten maar meestal enge zoals moordenaars of zoiets.
je kan er ook helemaal gek van worden en dan doe je dingen die je zelf helemaal niet wilt, het kan zelfs lijden tot zelfmoord
Ik zie af en toe ook een geest, het is een oude vrouw en die kom ik nu steeds weer tegen bij leuke of speciale momenten. Ik ben erachter gekomen dat deze geest de vorige bewoonster van het huis waar ik nu in woon was(al lange tijd dood) de eerste keer dat ik haar zag was toen ik midden in de nacht wakker werd en ze naast mijn bed stond te zingen. En af en toe kan ik aura's zien


je bent paranormaal maar dan nog een beetje licht of je hebt niet zoveel verschillende behyalve geesten en licht aura
tja eh.. nu wil ik ook niet opscheppen maar ik weet al best veel hier over dus je mag mij ook altijd vragen stellen.
😛
hahaha ik lach niet omdat je dat kan hoor maar om jouw chocolade melk actie.
best cool ik heb het juist ander dingen maken mij koud, als er een geest is krijg ik het ijskoud en word ik witter maar ook als ik aura`s bekijk en meer van dat soort dingen.
echt vet raar het lijkt dan net alsof je zo`n vampier bent (ben ik niet hoor) je weet wel die zijn  altijd zo koud zijn.
en als ik dan zeg maar helemaal koud ben en ik ga bij de verwarming staan dan voel ik de warmte niet eens hoe koud het ook is.
raar toch?
nou drink lekker :p

ondertussen verander ik wel in een ijsklontje om je chocomelk weer koud te maken.
(weer ijskoud geworden)
ik heb meer andere dingen zoals de kamer lichter maken of de geur veranderen.
dieren aanvoelen. bv dat mijn hond niet meer naar een plek bij mijn huis wil komen omdat hij daar aangevallen is


het zelfde heb ik ook.
gister was dat met een paard waar ik op reed.
ik voelde dat er iets niet goed was en zag iets voor me het paard stopte meteen net voordat ik er af viel zag ik een filmpje van mij hoe ik er afviel als of ik naar me zelf stond te kijken.
daarna ging het paard op dat stukje steeds stoppen of langzamer of er met een ruime boog onheen.
Ik heb dat ook soms is dat fijn als je je alleen voeld dan lijkt dat niet ik vind het ook best wel eng


tja na een tijdje went het wel.
kijk aura`s zijn kleuren om iets heen of in iets die lucht verplaatsing en zo is nog maar het begin van een aura als je gaat oevenen krijg je van zelf een echte aura.
ik zie dus kleuren om iets heen en niet er in
als je een echte aura krijgt weet je meteen zijn steming, gevoel of hij ziek is en meer van dat soort dingen
de jouwe is waarschijlijk nog aan het begin van aura`s zien
dat is vijn voor je ik heb dat jammer genoeg niet mijn ouders begrijpen me niet
eens gelijks hier begrijpen de meeste je teminste wel.
ik heb altijd al een beetje met dieren kunnen cumuniceren en aura´s zien maar dat zakt nu een beetje weg:(


tja bij sommige mensen is het zo dat hoe ouder het word hoe meer er weg gaat.
Ik ben ook paranormaal begaafd, het is heel eng het begon toen ik 6 was toen zag ik al mensen die er niet waren, ik had het allemaal weggedrongen
omdat mijn ouders zijden dat het verbeelding was, maar nu heb ik het heel vaak. Ik zie aura's van mensen, ik voel aanwezigheid ik zie vizioenen hoe mensen zijn overleden, ik zie geesten , ik kan met ze praten, en met dieren ook. Ik schaam me er vaak voor en er zijn maar een paar mensen die dit weten.


ik heb dat ook maar dat wist je vast al.
het is niet iets waar je je voor hoef te schamen denk maar ik ben bijzonder.
het is inderdaad soms eng maar de meeste dingen wennen wel.
oh.. trouwens ik had het toevallig ook van jongs af aan maar toen dacht ik dat iedereen het had maar u weet ik wel beter.
sommige geesten reageren alleen op geluids sigiaalen dus klop een keer terug en kijk wat er gebeurd reageerd hij dan weet je het zeker anders moet je met zoveel mogelijk manieren comeniceren.
bijv. (dit werkt niet altijd) leg een briefje neer op de plek waar hij vaak klopt met bijv. hoi ik doe je niks, wil alleen helpen hoe kan ik met je praten?

Reageer