Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9639 Bekeken


Toon eerste bericht

248 reacties

Mag ik vragen in welk jaar jij ben geboren want dat kan er ook iets mee temaken hebben
heey, ik ben zelf ook paranormaal.
ik kan weten wat andere mensen denken.
heb voorspellende dromen die altijd uit komen.
zie auras
kan met mijn overleden huisdieren cummuniceren
en ook bijvoorbeeld met overleden mensen.

ik zou er als ik jou was vooral niet over opscheppen of het er op school over hebben omdat je dan kans hebt om problemen te krijgen. wel zou ik er zelf het voordeel van zien. ook zou ik als ik jou was leren hoe je je kan afsluiten voor dingen. ik kan bijvoorbeeld mezelf afsluiten voor het zien van auras of voor het horen van gedachtes van andere. dit is een stuk rustiger soms en kan erg helpen.

heel veel succes! en met vragen stel ze maar haha
 xx
ik ben ook een beetje paranormaal, maar omdat ik het allemaal meer vervelend dan leuk vind sluit ik me er vaak voor af en daarom ben ik het nu een stuk minder. Ik zag een lange tijd geesten, maar daar heb ik me volledig voor afgesloten dus daar heb ik gelukkig geen last meer van. maar ik voel evengoed altijd een sterke aanwezigheid, ook als ik alleen ben. ook heb ik wel eens visioenen van de toekomst gehad die allemaal al uitgekomen zijn, en contact gehad met overledenen. als er mensen zijn die niet in deze dingen geloven, ik kan het begrijpen want het klinkt ook allemaal erg ongeloofwaardig, maar je moet het gewoon zelf meemaken...
Soms zie ik dingen die er eigenlijk niet zijn.Ook heb ik een 2e dimensie. Dat is een wereld die ik kan oproepen waar alles beter is dan in het echt. Heeft iemand anders dat ook?
Hoi!

Wat grappig, ik zie/ voel bijna alles wat jij hier beschijft!
ik heb hier een paar tips:

als je wilt dat geesten weg gaan, vraag het niet netjes maar wees duidelijk! Dan luisteren ze beter.
Uit ervaring kun je beter niet te veel mensen vertellen wat je voelt of ziet.
en praat erover met iemand die je vertrouwd dat lucht op!

groetjes Jari 🙂
kan je sirieus met dieren praten? hoe? o en ik kan ook bijv de wind harder laten waaien en ook dingen en gevoelens aanvoelen
o en ik hoor heel goed vergeleken met andere
omg respect ik zal dat niet aankunnen als ik er een zag zal ik meteen in me broek schijten en janken enzo :eek:
Heeyy
Ik zat laats alleen in een lokaal op school en het licht viel plots uit, vlak daarna zag ik allemaal witte vlekken in de vorm van kinderen. Ik was doodsbang en sindsdien durf ik het lokaal niet meer in. Ik ben bang dat ze me wat aan doen. Heeft iemand tips over hoe ik ze kan vragen om me met rust te laten??

groetjes Dayley
Dat heb ik ook spoken met witte omtrek
soms word ik opeens wakker en heb ik het gevoel dat er iemand naar me kijkt ik durf dan niet mijn ogen open te doen en doe mijn lamp aan en kijk heel snel mijn kamer rond... ik zie dan niks. ik ben niet paranomaal maar wel altijd super bang voor dit soort dingen. weet je wat je moet doen als je er geen last van hebt maar er wel angst voor hebt? kunnen geesten ook naar je kijken als je bijvoorbeeld staat te douchen of kijken geesten niet zo naar mensen op die manier?
x
heyy,

ik zie ook aura's en kan iemands gevoelens voelen. en wat bedoel je met golfjes maken met handbeweging? het lijkt me trouwens echt cool om met dieren te praten :)

groetjes,
Mijn moeder heeft dat iemand dood gaat in haar droom dan gaat die gene ook dood.

En mijn vriendin zegt dat ze auras kan zien en dat ze met een geest kan praten/voelen
Omg ik kan helemaal allllles hetzelfde!!!!!!
Ik heb iemand gevonden die dit allemaal ook kan. 
Auras zien is super! Vooral de paarse 😛 x die is echt cool. 
& Ik kan de wind harder laten gaan ( SERIEUS!!!!! )
Ik hoor geklop aan mijn muur soms, .. en ik blijf rustig, ik kan ook iemand aanvoelen. & soms ook gedachten lezen....
Ik weet wat iemand denkt soms.
& jah... het is gewoon raar maar leuk 😛
Wat paardepony zecht is onzin ik bn 11 en ik ben ook een beetje paranormaal hoor
Neem het positief, je kan er later veel geld mee verdienen.. Ik heb
hééééééééééél véééééééll mensenkennis dat ik er
depressief van wordt, als ik maar iemand zie, weet ik zijn/haar manier van doen al.
En ik droom héél vaak dingen dat uitkomen of krijg flashbacks van de toekomst..
Nouja.. dat is het enige. 
Xoxo Lisa
ik heb het ook maar ik maak me niet druk om die dingen,
heb je die film scary movie gezien met  de film "the ring" zo nee kijk die eens miss herken je wel dingen die jij in het echt heb hij is nu op veronica

contact zoeken is hier niet zo'm goed idee
scary movei 3 is het sorry voor het lange wachten  :P groeten van n 15 jarige 😉
Zelf geloof ik eigenlijk niet in Paranormaal, maar ik kan wel iemand
Zijn gevoelens voelen ook van een afstand...
En ik voel ook altijd aanwezigheid als ik alleen ben.
Maar dat met die wind lijkt me niet echt realistisch.....
Maar er zijn ook bij mij dingen die ik niet kan uitleggen, kheb ooit op me 7de een geest gezien als het er wel een was....
Daarna nooit meer, maar je bent niet de enige
Ow...das apart, wat voor een soort spoken zie je eigenlijk?
tja.. ik vertel het aan niemand want de meeste die het niet hebben geloven het niet.
dat is echt vervelend en paranormal zijn is best eng en vooral de geestverschijningen van bijv. een horror hoofd of zo


maar is dat echt een random beeld, of is het vaker iets wat je in films hebt gezien? want het lijkt me best eng en raar. wat doe je dan?
Vroeger in mijn oude huis, dat huis was al een paar eeuwen oud. Zag ik een geest in een lang wit gewaad. Ik was ****ingbang xD
Maar gelukkig weet ik nu dat die dus goed zijn.
Ik heb nog nooit een slechte geest gezien. Maar ik voel wel altijd een aanwezigheid.
Vroeger had ik veel last van angst enzo ik kreeg altijd van die enge gezichten in me hoofd.
Ik ben later gaan gamen en dat heeft een stuk geholpen! En ik heb nu medicijnen om beter te slapen.
Ik heb dat nu nog steeds maar stukke minder en ik heb het vooral als ik horro films heb gezien 😢
Oja in me oude huis durfde ik ook nooit alleen naar de wc te gaan, het was daar donker en ik kreeg altijd een bang gevoel als ik daar naartoe ging 😢

Reageer