Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9637 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een beetje paranormaal.
ik kan bijvoorbeeld auras zien.
en ik voel dingen aankomen.
ik kan tegen dieren praten.
ik zie trillingen en geesten op eenzame plekken.
ik voel vaak aanwezigheid als ik alleen ben.
ik voel iemand anders zijn gevoelens.
en ik kan golvjes maken met een hand beweging, de zon de andere kant op laten draien, ik kan dee wind rustig maken en meer van dat soort dingen.
ik droomde dat mijn opa dood ging en de dag daarna ging hij op precies de zelfde manier dood.
 heeft iemand anders dit ook begrijpt iemand mij?

248 reacties

heii, 
ik snap wat je bedoelt. ik heb zelf dat ik aanwezigheden van geesten voel (daar word ik soms nogal bang van). ik heb ook dat ik het humeur van een ander aan kan voelen..  ik heb er wel eens last van, dat ik andere te goed aanvoel. Ik ben soms ook best wel bang, heb jij nog tips voor me?
xx laura
Hey Laura krijg jij ook koude rillingen daarvan? ik alvast wel. En soms heb ik ook wel schrik ja. Probeer je voor dat humeur van andere miss aftesluiten alsof er een blokade staat zo probeer ik die aanwezigheid van geesten soms aftesluiten. Ik weet niet of je er iets aan hebt maar toch. 
xxx Kaylee
dankjewel misschien heb ik er wel wat aan,
kan je van zo´n gave af?
of kan je zoeits leren/doen als je geen gafe hebt?


iedereen is paranormaal begaafd, maar door one manier van leven is dat deel bij de meeste mensen onderdrukt. Je kunt het leren door oefeningen te doen en te mediteren.
Maar het is niet ik doe het ff een weekje en dan kn ik het.
Bij somigen mensen duren het een paar maanden bij eenander bv 2 jaar, en dan moet je er ook vaak mee bezig zijn.
Ik heb ook dat ik voel wat mensen denken of voelen, als ze dan tegen me liegen weet ik het, als iemand soms een vraag wil gaan stellen geef ik eerst antwoord en dan pas steld hij of zij de vraag
Ik geloof er wel in.
Ik weet niet of ik het ben maar ik kan wel iemands emotie voelen ook al zitten ze aan de andere kant van het land/wereld.
Ik weet ook van te voren hoe een gesprek zou gaan of hoe iemand in elkaar zit.
Maar goed of dat met paranormaal te maken heeft of gewoon met mijn levens ervaring ik weet het niet
Soms zie ik dingen die er eigenlijk niet zijn.Ook heb ik een 2e dimensie. Dat is een wereld die ik kan oproepen waar alles beter is dan in het echt. Heeft iemand anders dat ook?
Mag ik vragen in welk jaar jij ben geboren want dat kan er ook iets mee temaken hebben
Hoi!

Wat grappig, ik zie/ voel bijna alles wat jij hier beschijft!
ik heb hier een paar tips:

als je wilt dat geesten weg gaan, vraag het niet netjes maar wees duidelijk! Dan luisteren ze beter.
Uit ervaring kun je beter niet te veel mensen vertellen wat je voelt of ziet.
en praat erover met iemand die je vertrouwd dat lucht op!

groetjes Jari 🙂
Mag ik vragen in welk jaar jij ben geboren want dat kan er ook iets mee temaken hebben


wat heeft dat er mee te maken dan?
ik ben geboren in 2000 betekent dat iets ofz. ??

bye x
Ik geloof er niet in. Ik heb wel wat beters te doen dan me druk maken over iets waarvan het bestaan niet bewezen is, noch bewezen kan worden.
ik ben ook een beetje paranormaal, maar omdat ik het allemaal meer vervelend dan leuk vind sluit ik me er vaak voor af en daarom ben ik het nu een stuk minder. Ik zag een lange tijd geesten, maar daar heb ik me volledig voor afgesloten dus daar heb ik gelukkig geen last meer van. maar ik voel evengoed altijd een sterke aanwezigheid, ook als ik alleen ben. ook heb ik wel eens visioenen van de toekomst gehad die allemaal al uitgekomen zijn, en contact gehad met overledenen. als er mensen zijn die niet in deze dingen geloven, ik kan het begrijpen want het klinkt ook allemaal erg ongeloofwaardig, maar je moet het gewoon zelf meemaken...
omg respect ik zal dat niet aankunnen als ik er een zag zal ik meteen in me broek schijten en janken enzo :eek:
kan je sirieus met dieren praten? hoe? o en ik kan ook bijv de wind harder laten waaien en ook dingen en gevoelens aanvoelen
o en ik hoor heel goed vergeleken met andere
heey, ik ben zelf ook paranormaal.
ik kan weten wat andere mensen denken.
heb voorspellende dromen die altijd uit komen.
zie auras
kan met mijn overleden huisdieren cummuniceren
en ook bijvoorbeeld met overleden mensen.

ik zou er als ik jou was vooral niet over opscheppen of het er op school over hebben omdat je dan kans hebt om problemen te krijgen. wel zou ik er zelf het voordeel van zien. ook zou ik als ik jou was leren hoe je je kan afsluiten voor dingen. ik kan bijvoorbeeld mezelf afsluiten voor het zien van auras of voor het horen van gedachtes van andere. dit is een stuk rustiger soms en kan erg helpen.

heel veel succes! en met vragen stel ze maar haha
 xx
Dat heb ik ook spoken met witte omtrek
Heeyy
Ik zat laats alleen in een lokaal op school en het licht viel plots uit, vlak daarna zag ik allemaal witte vlekken in de vorm van kinderen. Ik was doodsbang en sindsdien durf ik het lokaal niet meer in. Ik ben bang dat ze me wat aan doen. Heeft iemand tips over hoe ik ze kan vragen om me met rust te laten??

groetjes Dayley
heyy,

ik zie ook aura's en kan iemands gevoelens voelen. en wat bedoel je met golfjes maken met handbeweging? het lijkt me trouwens echt cool om met dieren te praten :)

groetjes,
soms word ik opeens wakker en heb ik het gevoel dat er iemand naar me kijkt ik durf dan niet mijn ogen open te doen en doe mijn lamp aan en kijk heel snel mijn kamer rond... ik zie dan niks. ik ben niet paranomaal maar wel altijd super bang voor dit soort dingen. weet je wat je moet doen als je er geen last van hebt maar er wel angst voor hebt? kunnen geesten ook naar je kijken als je bijvoorbeeld staat te douchen of kijken geesten niet zo naar mensen op die manier?
x
Mijn moeder heeft dat iemand dood gaat in haar droom dan gaat die gene ook dood.

En mijn vriendin zegt dat ze auras kan zien en dat ze met een geest kan praten/voelen
Badge

ik heb een vraag…

je kan met dieren praten toch, zegt je kat dan ook ik heb honger enzo? 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb het ook dat ik auras kan zien en andermans gevoelens kan voelen

ik heb soms het idee dat dieren naar mij luisteren en ik kan het voelen als iemand naar mij kijkt.

ik kan ook dingen voelen aankomen en ik kan de kleinste geluiden horen ( mijn  oren doen daarom ook snel pijn)

maar ik kan geen geesten zien

Reageer