Ik ben een beetje paranormaal, wie ook?

  • 28 February 2013
  • 248 reacties
  • 9642 Bekeken


Toon eerste bericht

248 reacties

oh en is dat dan 'wetenschappelijk' bewezen?

Ja het is bewezen dat men regelmatig liegt. Ook zijn er mensen die in een waan leven.


En stel dát er op dit hele forum in een waan geleefd wordt, wat is dan je probleem?
Wil je dat de hele mensheid 'normaal' is? Want nou klink je gewoon jarloers....

sorry als ik je beledig of zo
kan je van zo´n gave af?
of kan je zoeits leren/doen als je geen gafe hebt?
heeee.
- Ik kan aura's zien
- voel aanwezigheid
- droom heel helder
- voel spanningen aan.

heeft dit temaken met paranormaal?
xx danielle
Er wordt niks vermeldt over de bijbel.
Je kunt niet bewijzen hoe we zijn ontstaan maar je kunt wel bewijzen dat we bestaan dus ja er bestaan nog steeds een heleboel dingen.
Ik kan twerken. Telt dat ook als paranormaal?
Aanwezigheid en spanning voelen komt door geluidsgolven met een lage frequentie en helder dromen betekend dat je hersens daar op ingestelt zijn. Voor aura's hebben we nog geen complete verklaring.
Aanwezigheid en spanning voelen komt door geluidsgolven met een lage frequentie en helder dromen betekend dat je hersens daar op ingestelt zijn. Voor aura's hebben we nog geen complete verklaring.


als je het niet gelooft enzo ga dan pleas weg van dit topic tot je een verklaring het voor al deze dingen die hier worden besproken!


Oh ik heb wel een verklaring voor dit alles maar het is nogal een beetje lullig om die uiten (hij is nogal gemeen).
oh en is dat dan 'wetenschappelijk' bewezen?

Ja het is bewezen dat men regelmatig liegt. Ook zijn er mensen die in een waan leven.
oh en is dat dan 'wetenschappelijk' bewezen?

Ja het is bewezen dat men regelmatig liegt. Ook zijn er mensen die in een waan leven.


En stel dát er op dit hele forum in een waan geleefd wordt, wat is dan je probleem?
Wil je dat de hele mensheid 'normaal' is? Want nou klink je gewoon jarloers....

sorry als ik je beledig of zo


Nee Ik hoop dat er zo wat minder paranormalen zijn. Heb nogal slechte ervaringen met mensen die teveel in hun 'gave' geloven. En het is gewoon leuk om de reactie van een paar van die forummensen te zien.
maar je kan nu niet weten of wij liegen of niet. en wel heel toevallig dat we allemaal hier zitten te liegen en kennelijk ook nog is in waan leven.


Het is niet en maar of.
ik kan hier nu heel veel gaan vertellen maar dat heeft geen zin,
die dingen die je beschrijft kun je paranormaal noemen, oftewel boven normaal, maar wat is nog normaal?
Je moet weten dat het een teken is, zo als je op mijn profiel wss kan zien, staat het woordje 'Starseed' oftewel, ik ben ook 'paranormaal'.
ik denk, in tegenstelling tot jou dat ik me er meer mee bezig houd en er de mogelijkheden voor heb om me er in te onwikkelen, verbeteren en er over te leren.
ook wil ik je zeggen dat alles een reden heeft, ook je gave. en heus, er zijn er meer zo, ze weten het alleen nog niet.
ik kan je heel veel leren, indien interesse, ook voor anderen, stuur me een reactie oid
mss post ik nog mn email adres als ik daarmee mensen kan helpen,
daarvoor ben ik hier echter, mensen helpen..
Ik heb af en toe dat ik precies weet hoe iemand gaat reageren.
En dan bedoel ik niet echt van die hele voorspelbare reacties.. :P

Ook heb ik heel vaak hele sterke gevoelens over iets..

Zo voelde ik me op m'n 13-14e me heel slecht over iets dat rond mijn 16e zou gebeuren.
Ik had serieus het gevoel dat ik dan dood zou gaan, of dat er in ieder geval dan iets heel ergs zou gaan gebeuren.
Ik had dat toen ook aan meerdere mensen verteld, maar niemand geloofde me, zelfs niet na die kuttijd die ik ook echt heb gehad op m'n 16e.

Mijn ex wilde na de middelbare school een opleiding doen met biologie ofzo.
Ik heb maanden geroepen en gehuild dat hij alles behalve dat moest gaan doen, omdat ik zeker wist dat hij daar iemand anders zou vinden en mij daardoor zou gaan dumpen. 
Hij is toch naar die opleiding gegaan en ook al was ik zo stom om door al zijn leugens heen te kijken, hij had ook echt iemand ander gevonden daar en mij daardoor gedumpt.

Na deze ex wist ik 100% zeker dat mijn volgende vriend iemand zou zijn die ik al langer kende, iemand die ik niet helemaal opnieuw zou hoeven te leren kennen. Iemand waar ik ook snel mee samen zou kunnen leven. En het was dan ook echt heel erg raar, maar 2 weken later (met kerst) nodigde mijn moeder en stiefvader mijn aangetrouwde neef (familie van stiefvader) uit om uit eten te gaan en bij ons te blijven slapen. Naja, die aangetrouwde neef bleef dus op mijn kamer slapen en 2 dagen later vertelde hij mij dat hij me al een hele tijd leuk vond. Zo had ik nooit over hem durven denken. Inmiddels wonen we nu samen, wat ook best snel ging :P

Zo zijn er nog wel meer van die dingetjes, een gevoel waar ik zo zeker van ben en hoe slecht ik er zelf eigenlijk in kan geloven, het gebeurt gewoon! o.o
Ik zie zelf soms ook geesten en dat is voor mij normaal aan het worden.
Ik voel het als er iets gaat gebeuren.
En ik voel het als iemand liegt
kan je van zo´n gave af?
of kan je zoeits leren/doen als je geen gafe hebt?


iedereen is paranormaal begaafd, maar door one manier van leven is dat deel bij de meeste mensen onderdrukt. Je kunt het leren door oefeningen te doen en te mediteren.
Maar het is niet ik doe het ff een weekje en dan kn ik het.
Bij somigen mensen duren het een paar maanden bij eenander bv 2 jaar, en dan moet je er ook vaak mee bezig zijn.
Ik heb het ook het is niet raar maar soms wel irritant. je moet er gewoon niets mee doen als je het niet fijn vind. 
heey ik heb het zelfde  als jullie ik kan me eigenlijk afsluiten van deze wereld en dan kan ik naar een soort andere wereld en ben ik niet meer hier dan hoor ik hier niks meer het lijkt op een soort trans achtig ding ik weett het niet preciees  maar ik hoor geesten en ik weet heel snel hoe iemand zich voeld en ik denk soms ook wel eens van wat zou diegene voelen en dan ineens weet ik het dat is heel raar ik heb contact met mijn beschermengel en ik heb vroeger gezichten enso gezien maar dat ben ik verleerd gelukkig want dat vond ik dood eng dan werd ik heel vaak huilend wakker omdat ik bang was ook voel ik de aanwezigheid van geesten en kan ik met ze praten maar op school hadden we het erover en ik zei zo van ja opzich kan het wel gebeuren denk ik en ik weet het niet zeker of het wel kan enso (om het geheim te houden) maar de leraren en lerares zeiden dat je er niet mee bezig moet houden maar dat gaat moeilijk als je dit kan okal kan ik het van me afsluiten maar dat doe ik niet helemaal want ik vind het wel intressant ik heb soms ook een soort van visioenen dat is soms echt heel eng 
xxx
ik kan denk ik ook aura`s zien maar dat weet ik niet zeker 
Altijd word ik wakker na 2uur (s'nachts)
meestal zie ik dan beweegenden schimmen of geesten
soms lopen ze naar me toe maar het zijn meestal
horror figuren :S en mijn neef kan het ook zien en 1
keer zag ik er 1 op straat toen ik met mn neef was
en hij zag hm ook dus wij zijn paranormaal
Ik zit met hetzelfde probleempje. Maar ik slaap ook niet meer. Ik ben hartstikke bang voor geesten, of aura's.  Meiss, praat er met iemand over!
Hey, ik kan als ik echt mijn best doe aura's zien met kleuren. Weet iemand miss wat geel betekent? En ik voel ook altijd aanwezigheid van geesten. (vooral geesten van vampiers of moordenaars). Zo heb ik ook vorige week mijn tarrot kaarten boven gehaald en had ik voorspeld dat er iemand ging sterven en 5 dagen later is er iemand gestorven die mijn papa kent. Ik weet niet of het echt paranormaal is maar toch wou het effe kwijt xxx

PS: Ik zag vanaf mijn 6j en nu nog steeds verschillende kleuren  zonder dat ik me er op concentreer
Hoort er iemand toevallig ook stemmen in de wind? Want het lijkt altijd alsof de wind iets wilt zeggen maar k verta er nooit iets van want het precies een oude taal. Soms denk ik echt da ik zot word. xxxx
Hey Laura krijg jij ook koude rillingen daarvan? ik alvast wel. En soms heb ik ook wel schrik ja. Probeer je voor dat humeur van andere miss aftesluiten alsof er een blokade staat zo probeer ik die aanwezigheid van geesten soms aftesluiten. Ik weet niet of je er iets aan hebt maar toch. 
xxx Kaylee
heii, 
ik snap wat je bedoelt. ik heb zelf dat ik aanwezigheden van geesten voel (daar word ik soms nogal bang van). ik heb ook dat ik het humeur van een ander aan kan voelen..  ik heb er wel eens last van, dat ik andere te goed aanvoel. Ik ben soms ook best wel bang, heb jij nog tips voor me?
xx laura
dankjewel misschien heb ik er wel wat aan,
Ik heb ook dat ik voel wat mensen denken of voelen, als ze dan tegen me liegen weet ik het, als iemand soms een vraag wil gaan stellen geef ik eerst antwoord en dan pas steld hij of zij de vraag

Reageer