Hoe lang nog


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!

Dit is mijn tweede topic in een korte tijd, maar dit moet ik even ergens kwijt.

Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. De hele tijd zeggen mensen tegen mij dat ik fout bezig ben, dat ik slecht ben in wat ik doe, dat ik er niet ben voor anderen, enz. Als ik ze dan vraag wat ik precies verkeerd doe, kunnen ze dat niet zeggen. Hoe verwachten ze dan dat ik mij verbeter?

Verder is er ook iets raars aan de hand waarbij iedereen alles meteen de schuld bij mij zet. Mijn moeder bijvoorbeeld. Zij zegt altijd dat ik naar haar kan komen met mijn problemen, maar als ik dat dan doe, is het meteen allemaal mijn fout. Echt bij alles. Het lijkt een automatisme: als mensen mijn gezicht zien, gaat er een alarmbelletje in hun hoofd af om alle schuld bij mij te leggen. Natuurlijk maak ik fouten, maar soms ben ik er oprecht van overtuigd dat het niet mijn schuld is.

Als ik dan eens doe wat die personen van me vragen, is het nét dat wat ik verkeerd doe. Ik ben het beu dingen te proberen, die uiteindelijk weer als fout worden beschreven. Dan krijg ik weer dingen te horen als 'mongool' of 'je bent te autistisch hiervoor'. Dat zijn al geen scheldwoorden, en daarbij weet niemand, buiten mijn ouders dan, dat ik effectief autisme heb.

Leven is voor het moment meer iets dat ik doe uit hoop dat ik er op een dag wel bijhoor. De mensen rond mij lijken me soms wel dood te willen. Als ze dat willen, hebben ze het maar te vragen, en als ze me een goede reden kunnen geven, maak ik er met plezier (nou ja) een eind aan. Het zal waarschijnlijk toch weer mijn schuld zijn.

Misschien ben ik nooit bedoeld geboren te worden. Ik lees hier topics van mensen die het verdienen te leven, en die zo'n goede personen zijn, ook al zien ze dat zelf soms niet.
Dan vind ik het weer hypocriet van mezelf dat ik personen probeer te doen inzien hoe belangrijk ze zijn, dat ze moeten blijven leven, terwijl ik zelf het liefste dood ben. Ik zie mezelf niet als één van die mensen die het verdienen, maar als iemand die het leven niet waard is. Zien die mensen zichzelf misschien ook zo, en ben ik toch zoals hen?

In mijn overtuiging dat mijn leven nog kan keren, blijf ik leven. Hoe lang zou dat wachten nog duren? Wat verwacht ik hier nu van, dat kan niemand weten. Ik denk dat mijn vraag eerder is: heeft iemand tips om die vervelende gevoelens tegen te gaan? Liefst geen medicijnen, daar ging ik me de vorige keer nog slechter door voelen.

Ondanks mijn geklaag hier, nog steeds met vriendelijke groeten
x

177 reacties

Nou, dat over dat plantje klinkt goed, maaar bij mij gaat ongeacht wat voor plantje het plantje altijd dood. Behalve een cactus dan, maar als dat wat zegt over mijn karakter en mentale gezondheid...

Ik vraag mijzelf ( dat mijzelf klinkt een beetje zeurderig maar ik kan echt niet tegen dat eeuwige me dit en me dat ).
Ik vraag mijzelf dus af ( hmm, dat mijzelf klinkt ook niet echt.. ).
Oke ik vraag mij dus af of ik aan een boom genoeg heb, of dat het halve regenwoud moet uitsterven voor mijn depressie.

Ik heb wel medelijden met die hond ( hoewel iedereen vindt dat ik dat beest bij zn naam miet noemen maar daar begin ik dus mooi niet aan ).
Die arme hond moet steeds maar rondlopen in die afzichtelijke kleertjes. En dat beest wordt ook steeds in een tasje gestopt. Arm beest.

En samenwerken gaat bij mij meestal nog slechter dan als ik alleen bezig ben. Mijn samenwerkpersonen hebben veel te veel eisen die IK dan weer mag ( o nee MOET ) uitvoeren. Vreselijk irritant

Oja, over die plantjes. Wie niemt het nou weer Bonsai?? Die boompjes zijn ongelofelijk klein! Als dat iets zegt over onze mentale gezondheid...

Ik mag Japanners wel, misschien verhuis ik wel eens naar japan.
Aardige (?) Mensen die ook niet zo van elkaar aanraken houden, en ook een prachtige natuur!

Nou lekker positief dit weer! Ik word bijna blij van mijn eigen "onzinnige" gezwets. En van jullie natuurlijk!

Buiging voor jullie
( buigingen staan in japan ook voor respect en erkenning enz.)

En natuurlijk nog een virtuele hug voor het standbeeld

~Asy
De reacties hier vrolijken me altijd op. Bij deze alvast een bedanktknuffel of -buiging :D

Argh, vandaag weer wat frustratie. Ik probeer elke ochtend tegen wat personen 'goeiemorgen' te zeggen, om vriendelijk te zijn. Er is niet echt iemand die spontaan 'goeiemorgen' tegen mij zegt, maar ok.
Ik stond deze ochtend naast die vriendin, en een paar van mijn klas komen langs, en zeggen allemaal: 'Goedemorgen 'naam van die vriendin'!', en tegen mij niets. Wat doe ik nu nog niet goed dat ze mij zo negeren? Ik weet het ook niet meer hoor.

Soms heb ik dat ik in mijn eigen wereldje zit. Mijn psychiater zegt dat ik daarmee moet oppassen, dat ik de wereld rond me niet vergeet. De laatste keer dat ik daar was had ik een T-shirt aangedaan met daarop 'I live in my own universe' ofzoiets geschreven. Ik heb een nogal koppige humor, vandaar.

@Pin

Bedankt voor je hersenfunfact 🙂 Knuffel goed ontvangen trouwens, was fijn :)

Eerst tomtom, nu fiep. Weer een nieuw woord bijgeleerd, dankjewel :)
Ben blij dat dat Instagramaccount van de hond je kon doen lachen. Ik heb even rondgezocht naar andere grappige Instagramaccounts, en ben dat van 'miserable_men' tegengekomen. Op dat account vind je allemaal foto's van mannen die door hun partner zijn meegesleurd om te gaan shoppen, en doodverveeld zitten te wachten in een winkel. Die vond ik zo random dat het me kon doen lachen. Ik hoop dat dat bij jou (en anderen die dit lezen) hetzelfde effect heeft.

'Stiekem zijn Japanners een stel autisten.' Haha, soms lijkt het daar wel op, met hun strikte regeltjes, niet zo'n fan van aanraking en menselijk contact, moeite met oogcontact (of is dat alleen ik?).

@Asy Silivana

Wat dacht je van vetplantjes? Je hebt er zonder stekels, en sommige zien er best grappig uit. Ik heb er een paar, waaronder één in de vorm van een hartje (waarschijnlijk is dat DNA keihard gemanipuleerd, maar ja). Die heb ik al ongeveer een jaar en een half, en ze leven nog. Ik vergeet ze altijd water te geven. Arme plantjes.

Misschien zijn planten jullie ding niet. In Japan heb je zogenaamde zentuinen. Je kan van die hele kleine mini-zentuindingen kopen, waarin je met een klein harkje zelf patronen kan maken. Misschien is dat iets dat jullie tot rust brengt? Met dat harkje kan je patronen maken die je gevoelens uitdrukken, bv. grillige lijnen bij stress, en vloeiendere lijnen voor wanneer je ontspannen bent.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Japanse_rotstuin

Ik ben losgeslagen met mijn Japangerelateerde dingen.

Net van @Pin geleerd: met bomen kan je muziek maken, eventueel door de geheime krachten. Ik hoop dat je een fijne boom vindt, en je depressie, samen met alle stress, de boom in.

Vervelend hé, gecommandeerd worden bij groepswerk. En dan nog naar je hoofd krijgen dat zij zogezegd meer doen.

Het is niet dat iets klein is, dat het niet mooi kan zijn. Vorig jaar was ik in een museum, waar ze een gedeelte over, jawel, Japan hadden. Eén van de dingen die ik daar het mooist vond waren hele kleine beeldjes, ongeveer 4 centimeter groot, van telkens twee dieren, waarschijnlijk een koppel. Dat straalde naar mijn gevoel romantiek uit. Die beeldjes waren zo schattig, ook al waren ze zo klein. Zoiets klein kan emotie verwoorden. Een klein Bonsai-boompje kan dat dus ook.

Het leuke aan die Bonsai-boompjes is dat je er veel werk aan hebt (als je dat een fijne bezigheid vind). Je kan ze in bepaalde vormen laten groeien door ze op een bepaalde manier bij te knippen. Hoe dat moet weet ik niet, het schijnt best ingewikkeld te zijn, maar volgens mij werkt het wel ontspannend.

Wie weet komen we elkaar tegen in Japan. Dan beseffen we het niet, tot jij begint over een vreemd meisje dat je online kende, die het steeds over planten en Japandingen had.

Japanners zijn heel beleefd, gastvrij en behulpzaam (er zijn altijd uitzonderingen, maar de meeste zijn goed). Ik hoor wel eens van die verhalen dat een toerist in een winkel de weg gaat vragen, en dat vijf werknemers hun werk laten vallen, om met de toerist een paar straten mee te lopen, om die op weg te helpen.

Inderdaad ook prachtige natuur. Het was net Sakuraseizoen. Dan staan al die kersenbloesems in bloei. Echt prachtig, als ik de beelden op Youtube mag geloven.

Hier dingen neerschrijven maakt mij vrolijk. Overdag moet ik vaak zwijgen, en als ik hier begin te typen, komt er vanalles uit. Als jij blij wordt of je beter gaat voelen van schrijven, kan je dat hier gezellig doen. Daar is dit forum voor.

Blijkbaar heb je bij dat buigen verschillende soorten. Voor je baas bijvoorbeeld moet je dieper buigen dan voor een vriend. Ik weet niet goed welke buiging hier te doen, aangezien ik heel dankbaar ben voor jullie advies en reacties, maar het ook niet te formeel wil maken.

We zullen er een buiging en hug voor ons virtueel standbeeld van maken.
Hii,
Blij te lezen dat de reacties hier je vrolijk maken ( mij ook hoor! )

Ik denk dat onze buiging meer een vriendschappelijke buiging is.

Ik weet niet hoor, of zo'n bonsai boompje echt wat word, ik verpest dan sowieso dat hele boompje met figuur knippen...

Dat met die beeldjes klopt wel, ik heb dat soort dingen met opmerkelijke vormen. Van bijvoorbeeld schelpen. Schelpen kunnen echt heel veel verwoorden! Ook van die gekleurde lijntjes aan de binnenkant van schelpen betoveren mij echt, en kristallen ook.

Met dat groepswerk: echt irritant dat je bijna alles doet, en dat anderen dat zeggen dat je te weinig doet en dat zij meer doen!!
Ik werk dan ook liever alleen

Hmm, ik denk dat ik dat insta accoumt miserable_man ga volgen, gwn te grappig!

En kan jij niet gewoon goeiemorgen zeggen als die mensen yet tegen je vriendin zeggen?

Zijn die zentuintjes die tuinen die japanners helemaal volgooien met kiezelsteentjes?
Hmm misschien lukt dat ook wel met de troep op mijn kamer. Dat ga ik eens proberen!

Nou goedeavond iedereen ( in japan is het nu 2 uur s'avonds dus voor die mensen slaap lekker )
En een vriendschappelijke buiging voor jullie

~Asy
@Asy Silivana

Schelpen, dat is een mooie. Daar heb ik nog nooit zo bij nagedacht. De volgende keer dat ik ergens schelpen zie, zal ik proberen eraan te denken ze van dichterbij te bestuderen. Waarschijnlijk denk ik dan aan jou :)
Slakkenhuisjes, die ergens hetzelfde principe zijn als schelpen, vind ik ook best cool. In mijn dagelijkse leven kom ik vaker slakkenhuisjes tegen dan schelpen. Er kunnen mooie patronen opstaan.

Waar ik me vooral aan erger is dat iedereen altijd tegen die vriendin spreekt, alsof ik er niet ben. Als ik twee personen zie staan, en ik ken ze allebei, begroet ik ze allebei, in plaats van er één te negeren. Of is dat iets dat alleen ik zo aanvoel? Kan ook.

Ja, met die kiezelsteentjes. Als je de rommel in je kamer in een bepaalde vorm legt, kan je je huisgenoten vertellen dat je kamer niet rommelig is, maar is ingericht volgens een patroon van een zentuin.

Hey, wat leuk dat je weet hoe laat het daar is 😃 Inderdaad slaapwel Japanners, en goede avond aan de lezers hier :)

Buiging aan jullie
(zou ik mijn klassieke 'groetjes' maar eens gaan vervangen door 'buiging'? 😃 )
Hallo daar,

Fijn dat je hier zo van opvrolijkt! Lekker blijven schrijven zou ik dan zeggen!

Ik vind het wel raar dat ze niet ook gewoon hoi zeggen tegen jou. Het zal wel aan hen liggen.

Haha mooi dat shirt. Echt prachtig! :)

Ik zal dat Instagram account eens opzoeken. Ben benieuwd! :)

Mensen niet kunnen/durven aankijken is inderdaad ook een kenmerk van autisme. Ik heb dat ook. Erg irritant. Maar ja, wat doe je er aan? Ik niks :8

Haha met dat patronen tekenen in de mini-zentuin moest ik opeens denken aan de kleuterklas. We moesten dan tekenen op muziek en dan tekenen op je gevoel. Allemaal strepen zetten uit een soort vulkaan op een papiertje. Ik wist echt nooit wat ik daarmee aan moest haha.

Ik denk ook dat de buiging meer vriendschappelijk moet zijn :)

Als jij vrolijk wordt van buigingen ipv groetjes, zou ik dat vooral doen! :$

Gr. Pin
Hi,

Ik las even vlug de laatste, voor mij nieuwe comments en zag dat jullie het over buigen hadden als manier van respect tonen enzo. Ik moet het nog even goed lezen allemaal voor ik echt een reactie kan geven, maar ik kan wel zeggen dat zonder de juiste voorbereiding buigen niet zonder gevaren is.

Mr Bean laat even zien waar je allemaal rekening mee moet houden:
https://www.youtube.com/watch?v=JizFAhEpiEc
Meeting Royalty | Funny Clip | Mr. Bean Official
misschien een beetje flauw enzo, maar ik moest ‘m toch ff plaatsen, ik hoop dat je/jullie ‘m wel een beetje grappig vindt/vinden :P

Groetjes 🙂,
M&M’s
@Pin, mijn ouders die zich ergeren aan mijn niet oogcontact maken, vertel ik dat dat een voorbereiding is, voor als ik naar Japan ga, waar te veel in de ogen kijken onbeleefd is.

Haha, zo'n vulkaan met strepen zou soms mijn gevoel best kunnen uitdrukken. Iets met een rode stift en allemaal grillige vormen.

*buiging*

@M en Ms

Haha, Mr. Bean, dat is lang geleden. Ik was even vergeten wie dat was, en dacht dat jij een video gevonden had waarin ze de correcte manier van buigen uitlegden. Dit was veel leuker, bedankt :D

Iets wat ik vroeger altijd keek, is 'Fc de Kampioenen'. Er is een aflevering waarin meneer Boma, een zakenman, een Japanse handelsvertegenwoordiger moet ontvangen. Dat gaat helemaal mis.
https://www.youtube.com/watch?v=zHBBtB2a7rE (vanaf 12:09, tot 13:25)
Daarna leert een vriend hem over de Japanners en hun manieren. Aan dit stukje dacht ik toen ik jouw video zag:
https://www.youtube.com/watch?v=zHBBtB2a7rE (vanaf 17:12, tot 18:55)
Dit stukje is ook best grappig:
https://www.youtube.com/watch?v=zHBBtB2a7rE (vanaf 19:40, tot 22:52)
Als je een Japanner moet ontvangen:
https://www.youtube.com/watch?v=zHBBtB2a7rE (vanaf 25:13, tot 27:32)
Beetje flauwe humor, maar vanaf ik dat zag, wist ik: die Japanse manieren liggen me wel 😃
Haha goed idee om dat je ouders te vertellen 😉
Maar het komt gewoon door je autisme, dus het is wel rot als ze dan boos op je worden, terwijl je er niks aan kan doen.

*buiging*

Gr. Pin
Ik moet eraan werken van hen. Begrijp ik, maar soms wel frustrerend. Ook dat van 'Je moet de depressieve gedachten niet toelaten' werk op mijn zenuwen.

Vandaag zei ik nog dat ik denk dat sommigen me niet leuk vinden omdat ik een depressieve blik in mijn ogen heb, en zij zeiden dat ik dat kan veranderen, maar op school lukt dat niet. Ik heb voorgesteld met een zonnebril naar school te gaan, maar dat zagen ze niet zitten.

*buiging*
O gadver, van ja 'Je kiest er zelf voor je zo te voelen. Je kunt ook je best doen' Uhm... Nee... Houdt je mond als je niks nuttigs te zeggen hebt aub.

Als je mensen nooit aankijkt, hoe moeten ze de depressieve blik in de ogen dan zien? :8

*buiging*
Soms krijg ik volgende opmerking: 'Je ziet eruit alsof je van een brug gaat springen.'
Ik antwoord dan: 'Wauw, moet jij maar psycholoog worden.'

'Als je mensen nooit aankijkt, hoe moeten ze de depressieve blik in de ogen dan zien?'
Goed punt. Waarschijnlijk stralen mijn ogen zo veel negativiteit uit dat je niet veel oogcontact nodig hebt om die op te merken.
Hii,

Nog even over die hondjes van Paris Hilton: ze heeft er 20!! En die beesten leven nog Luxer dan ik! Ze hebben een juge hondenhok of nee hondenHUIS met meerdere verdiepingen!! Ik wordt echt jaloers.. die honden hebben ook betere kleding, en beter nog: Geen school!! Mag ik alsjeblieft ruilen met een van die hondjes? Dan heb ik zelf een populair insta account! ??

Ik heb ook nog wat leuke insta accounts over japan gevonden. Ik volg ze ook allemaal:
@Tastyjapan
@Japan_sakura
@Japan_cherry_tree_photogallary
@Zen_garden_japan
@Japanese_nature_culture
Ik vind ze echt fantastisch, het zijn wel veel natuur gerelateerde dingen, maar I facking love the nature! ? ja dat is gwn mijn ding. Daarom hou ik ook zo van wandelen en depressie-bomen.

Goed, nu ff jullie berichtjes terug lezen hoor. Dan zeg ik misschien nog wat nuttigs.

Ja vervelend hè: je kiest er zelf voor of je je depressief voelt. En:
Ja srry verkeerde knop! Hier komt het vervolg

En: niet die depressiefe gedachtes binnenlaten Asy!
Dan denk ik echt zo van: Ja jezus ik kan gedachtes ook echt niet binnenlatem ALS ZE AL FACKING IN JE HOOFD ZITTEN!
Tja duidelijk, "normale" mensen begrijpen je gewoon niet.

En dat van "je ziet wr uit of je van een brug gaat springen"
O, dus als je er depressief uit ziet ga je meteen van een brug springen? Nou dan weet ik dat ook weer. Blijkbaar willen ze je dood hebben als je depressief bent.

Hmm ik wil ook zo'n leuke vulkaan. Alleen beetje jammer dat ik soms zo gefrustreerd ben dat ineens die hele vulkaan stuk is...
Vulkanen zijn dan wel weer mijn intresse.

Nou een buiging voor jullie!

~Asy
Wauw, die Instagramaccounts zijn prachtig! Dankjewel, oftewel, ありがとうございます (arigatou gozaimasu)

Arme hondjes. Liever een hondenhok in de natuur dan een hondenvilla met constant een camera op je gericht en een dreigende handtas waar je elk moment ingepropt kan worden.

Negatieve gedachten, ga uit mijn hoofd. En uit het hoofd van alle anderen.

*buiging*
'Je ziet eruit alsof je van een brug gaat springen.'
Ik antwoord dan: 'Wauw, moet jij maar psycholoog worden.'

HAHAAHAHAHAHAHA geniaal! Echt heel erg mooi. Misschien moet jij maar cabaretier worden :8 ;)

Stiekem is depressie radioactief en jaag je daarmee mensen weg :8:8 Wel lekker rustig.

Daarom hou ik ook zo van wandelen en depressie-bomen.
HAHAHAHAHA ik ga echt stuk! Zo lekker droog 😛

Jullie laten me wel lachen jongens. Echt mooi.

...niet die depressiefe gedachtes binnenlaten Asy!
Sorry, de deur is kapot en ik ben het 'gesloten'-bordje kwijt :8

Was weer leuk jongens. Ja, ik heb weer eventjes gelachen 🙂 :$

*buiging*

Gr. Pin
@Pin, leuk dat je hiermee hebt kunnen lachen. Dat is dan toch al wat :)
Nu ik het zo bekijk, zijn we heel erg ingegaan op die honden.
Anyway, als het ons helpt, doen we zo verder.

*buiging*
Ik lach me ook altijd hele maal kapot om jullie droge opmerkingen ?
Het helpt mij echt heel erg

*buiging*
@Asy Silivana, fijn om te horen dat je ermee kan lachen. Ondanks we soms diep kunnen zitten, zijn dat even kleine vreugdemomentjes :)

*buiging*
Ik moet dit even van me afschrijven. Voel je vooral niet verplicht te reageren (voel je nooit verplicht). Het is gewoon een uitlaatklep van mij.

Mijn gevoelens zijn terug. Daar zou ik blij mee moeten zijn, maar nu voel ik alleen verdriet. Misschien was de gevoelloze fase wel beter.

Ik wil zo graag dood. Ik heb er eens over nagedacht, en misschien hebben de personen rond mij gelijk, en is er iets mis met mij. Toen ik 4 was had ik een soort van koortsaanval en was ik bijna dood. Dat lijkt me een teken van de natuur dat ik eigenlijk had moeten sterven, maar het per toeval overleefd heb. Had ik maar stiller liggen ijlen, dan had mijn mama me niet gevonden en was de ambulance te laat geweest. Das pech.

Ik hoor de hele dag dat ik negatief doe van mensen die zelf niet veel positiever zijn. Als ik zo veel negativiteit uitstraal dat het de anderen stoort, ben ik beter dood. Dat is voor sommigen misschien even moeilijk in het begin, maar het went wel. Op lange termijn is het beter denk ik. Dat is dan toch al één zorg minder.

Als ik op school zit, ben ik met mijn gedachten niet bij de les, maar spookt de gedachte van zelfmoord, waar en hoe, constant door mijn hoofd. Veel zin heeft het niet meer. De dingen waar ik dacht dat ik goed in was, kan ik niet. Dat bevestigen de mensen rond mij.

*buiging*
Hoi

Ik wil ook dood en ja ik straal ook negativity uit denk ik. En ik denk ook elke dag aan zelfmoord wanneer ga jij zm plegen?

Gr kian ik heb ook een topic geplaatst: (voor de trein)
@K Anoniem, ik denk niet dat jij negativiteit uitstraalt. Andere mensen doen niet zo vriendelijk tegen jou, maar jijzelf lijkt me een goed persoon.
Wanneer ik zelfmoord ga plegen? Dat is een moeilijke. Ik wil het wel, maar het is zo'n gedoe. Het doet mensen pijn, zelfs mensen waarvan je niet weet dat ze om je geven. Daarom is het belangrijk dat jij blijft leven. Alleen zo kom je erachter wie er om je geeft.
Hii,
STOP, jezus sorry hoor maar iedereen wil dood hier. Lekker hoor. Straks ben ik de enige die dit forum overleeft. Dat wil ik ook niet hebben.

@Divirgent ik weet niet of je het door hebt. Maar ik heb echt heel veel aan je. Als jij dood gaat ben ik nog een soort van vriendin kwijt.
Als jij en Pin allebij zm plegen blijf ik hier bijna helemaal alleen over zonder jullie fantastische advies!
Ik heb al een vriendin die dood wil. En met jullie 2 erbij zit ik op 3. jezus, wat doe ik fout in mijn leven dat iedereen dood wil?

He gevoelens zijn terug, ik snap dat je er niet bepaald blij van wordt dat het alleen maar negatieve gevoelens zijn. Ook jouw depressie moet zich aan de zon-regels houden, net als die depressie van Pin. Wat een vervelende depressies hebben jullie toch. Dus hier een briefje voor jouw depressie als die ook ligt te zonnen: slechte depressie van Divirgent. Als de zon schijnt moet je ophoepelen ja? Ga maar iemand anders pesten. Hup wegwezen nu!

Je moet niet denken dat je al dood had moeten zijn. Je leeft nog dus dat was de bedoeling.

Je doet niet echt negatief hoor! Die mensen om jou heen zijn gewoon raar!

Jij bent wel goed in dingen.
Ten eerste : je weet het meeste over japan dan wie dan ook die ik ken.
Ten tweede : je bent echt heel grappig
Ten derde : je bent vreselijk behulpzaam en aardig!
Zie je nou wel dat je ergens goed in bent? En dat hebben al die mensen om jou heen niet. Daarom kunnen ze niet zien dat jij er goed in bent!

Divirgent, je bent goed zoals je bent. Ik heb het proberen te veranderen. Maar bij mij werd alles alleen nog maar erger!

EN NU KLAAR MET DAT DENKEN DAT JE BETER DOOD HAD KUNNEN ZIJN JA!! ER ZIJN MENSEN DIE JOU!! NODIG HEBBEN!


*buiging*
~Asy
Kijk, is dat even mooi. Loop ik me af te vragen wat ik moet reageren op je 1e berichtje van vandaag, geef je zelf 2 berichten later al het antwoord! 🙂 Er had ipv @K Anoniem net zo goed @100divergent11 kunnen staan.

Jij straalt geen negativiteit uit. De sukkels om jou heen zijn pestkoppen die dingen zoeken om jou mee te raken. Ze zeggen dingen die gemeen zijn en dan het liefste dingen die jij gelooft. Dat is jammer, want jij straalt absoluut geen negativiteit uit! Op het forum ben je een en al positiviteit. Behalve in dit topic natuurlijk, maar dat is niet erg, dit is jouw stress en negative uitlaatklep.

Ik wou echt dat ik nu iets moois kon zeggen als 'morgen is alles over' ofzo en dat ik dan niet zou zitten liegen. Maar morgen schijnt als het goed is wel de zon en dan is het weer een prachtige dag om bomen te knuffelen :):):)

Jij bekijkt die koortsaanval op jouw manier, hoe je het ook kan zien, is dat je een beproeving hebt gehad van de wereld en deze heb jij doorstaan. Dat laat zien dat jij waardig genoeg bent om te leven en je plekje op aarde hebt verdiend! 🙂

Misschien voor jou wel jammer dat de ambulance op tijd kwam, maar voor andere mensen niet.
Voor je moeder bijvoorbeeld, die had dan haar dochter moeten missen. Voor je vader. Ook hij had dan zijn dochter moeten missen. Voor mij, want jij geeft me iedere keer weer een steuntje in mijn rug als ik 'm nodig heb. En voor andere mensen op het forum, die jij met jouw goede raad en positieve vibes opweg hebt geholpen en in sommige gevallen misschien wel hebt gered(!!).

Kijk, er zijn mensen in je omgeving die je het leven zuur maken. Ik kan me echt niet voorstellen hoe het moet zijn om in een omgeving te zitten waarbij je het gevoel hebt dat iedereen je uitkotst. Ik heb me een tijdje alleen gevoeld, maar ik wist dat er altijd mensen waren die het fijn vonden dat ik bleef leven. Jij moet toch ook van die mensen hebben? Ik geloof gewoon niet dat ze er niet zijn...

Voor mij was de middelbare school een fijne verse start waar ik vrienden heb kunnen vinden. Voor jou heeft dit helaas anders uitgepakt. Wellicht als je gaat studeren? Er wonen niet alleen sukkels op de wereld. Jij komt echt nog wel leuke mensen tegen, dat moet gewoon.

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Oké, dat is er uit. Ik ben gewoon gefrustreerd dat ik niet zo goed weet wat ik kan doen om je op te vrolijken.

Wacht ik heb een helder moment, ik ga Japanse dingetjes opzoeken! Fun facts:

Ik Japan hebben ze vierkante watermeloenen!!! Echt wow dat is zo cool. Ik ben op m'n telefoon bezig, dus ik kan geen afbeelding toevoegen, maar hier is een link naar plaatjes.

Er worden meer luiers voor volwassenen dan voor baby's verkocht in Japan door het lage geboortecijfer. Minblow.

Ook wonen in Japan de meeste oude mensen!

Hmmm deze is misschien wat minder fun, maar wel toepasselijk. Als je in Japan voor de trein springt, wordt de familie opgezadeld met een boete. Misschien iets voor hier? Dat is een extra stok achter de deur om dat in ieder geval niet te doen.

Bijna niemand emigreert naar Japan. 98% van haar inwoners zijn van origine Japans. Wow, die had ik niet zien aankomen.

Al deze leuke fun fact zijn afkomstig van deze site waar er nog meer op staan die je kunt lezen :)

Ehm, ik denk dat ik voor nu niet meer in petto heb. Ik hoop dat het je in ieder geval iets heeft geholpen. Anders toch maar even een extra knuffel geven aan een boom. Hier nog een linkje naar mensen die ook bomen knuffelen. Het ziet er wel lollig uit :8

*buiging*
Gr. Pin
O leuke feitjes over japan!
Dat van die vierkante watermeloenen wist ik al, maar het blijft leuk.

Misschien emigreer ik ooit nog eens naar japan..
Hee! Ik bedenk me net dat ik dan meteen een makkelijke zelfmoord optie heb! Lekker in een Tsunami springen, 1....2....3.... DOOD!
Hmm nee. Persoonlijk blijf ik liever toch nog maar even leven.

Nouja. Ik weet ook niks meer om je op te vrolijken.

Het is je BTW wel gelukt om mijn halve dag nog verder te verpesten. ( NEEE ZO BEDOEL IK HET OOK WEER NIET. ) Nou had ik al een rot dag. En morgen wordt nog erger omdat ik moet nablijven. Dus nog 3 uur langer in de Hel ( school ) FIJN!!

*Buiging*
~Asy

Ps: miss ga ik binnen kort op mn computer het buiging standbeeld ontwerpen. Misschien wordt het dan ooit nog gebouwd.
@Asy Silivana

De op een na populairste zelfmoord spot bevindt zich in Japan in zo'n bos. Gezellig...

Aaahhh niet leuk dat je geen leuke dag hebt. Misschien even naar je plantje kijken en een boom knuffelen?

Ik zou zeker dat standbeeld gaan ontwerpen!

*buiging*
Gr. Pin

Reageer