Hoe lang nog



Toon eerste bericht

177 reacties

De 314e beller wint een kaart, dus ja das natuurlijk @Pin en wij gaan dan ook bellen en hopen dat we je mogen ontmoeten.
@Pin is iets van wetenschapper ofzo en wordt wereldwijd gevraagd voor haar kijk op de dingen en twin en ik hebben met de hulp van papa een barretje aan een naaktstrand ofzo en vieren het leven.

Hahahaha ik ga echt stuk!
Vooral het 314e gedeelte is erg mooi. Damn.

@Asy silivana
Jij gaat ook al over jezelf lullen als je zonder inspiratie zit? Damn wat zijn wij toch slim.

@Asy silivana
Jij wordt een super goede actrice. Als ik dan sad ben en Netflix aan zet, kan ik iedere keer naar jou kijken in mijn favoriete serie :8

@100Divergent11
Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat, of je geen 'domme dingen' hebt gedaan en of je zelfmoordplan al in de papierbak ligt. Ik hoor graag van je :)

Gr. Pin
Hele lieve reacties allemaal. ありがとうございます (arigatou gozaimasu: hartelijk dank)
Heeft iemand van jullie 13 Reasons Why gezien? In de klas waar ik dit jaar in zat werd altijd gezegd dat Hannah overdreef, en dat ze zelfmoord gepleegd had voor "niets" of voor aandacht. Wat een onzin. Dat zal bij mij waarschijnlijk ook gezegd worden. Er zal gezegd worden dat ik te laf was om te leven, en het allemaal aan mezelf te danken heb.

@Pin, je begrijpt me denk ik. Ik hoop dat de maatschappij inziet dat jij heel belangrijk bent hier, en die 'hier' staat voor zowel 'hier' op het forum als 'hier', en 'daar' en overal in de wereld. Dat degenen die jouw kwaliteiten niet inzien, een basketbal tegen hun hoofd krijgen om ze wakker te schudden.

@M en Ms, de spychiater, das een goeie. Ook heel lief, die mooie toekomstideeën die je voor ons hebt. Momenteel wil ik in Japan het liefst naar het Aokigahara bos. Dat is het bos dat bekend staat als 'zelfmoordbos'. Veel mensen gaan daarnaartoe om na te denken, en eventueel zelfmoord te plegen. Volgens legendes dwalen er geesten rond, die je van de paden af lokken en je dingen laten zien waardoor je niet meer wilt leven.

Ik ken een traditionele Japanse zelfmoordmethode, waarvan ik de term hier niet ga noemen, maar als ik daarvoor de middelen had, zou ik graag zo sterven.

Naast mijn zielige opmerkingen wil ik zeggen dat ik je humor en formuleringen heel leuk en grappig vond. Voor het geval ik ooit gids zou zijn in Japan, en ik zie een tweeling met een grote familie en een mooie jongen met de naam Luca, krijgen jullie een gratis extra leuke rondleiding, en natuurlijk een extreem aantal knuffels (en buigingen natuurlijk, want het blijft Japan).

@Cisum, ik ken je zeker nog. Jij was het die ondanks moeilijkheden veel belang hechtte aan positiviteit. Respect daarvoor.
Misschien verdien ik het leven. Misschien heb ik het recht niet nu te beslissen te sterven. Wie weet welke dingen moet ik nog realiseren. Het ding is dat ik geen spijt kan krijgen van zelfmoord.

@Asy Silivana, ons clubje hopeloze & boomknuffelende personen, ik blijf het geweldig vinden. Onlangs heb ik nog iemand aangeraden bomen te knuffelen. Dat was naar aanleiding van een familielid dat overleden was. Volgens Shinto, een grote religie in Japan, verander je na je dood in Kami. Die Kami is aanwezig in rotsen, rivieren, bergen, en ook in bomen. Door bomen te knuffelen kan je dichter bij een overledene komen. Misschien knuffel jij mij binnenkort wel als je gaat boomknuffelen. Dat zou ik een prettige gedachte vinden.

'want mensen due anders zijn, die zijn cool!'
Dat vind ik ook. Ik vind het leuk als iemand anders doet, anders gekleed is, anders met dingen omgaat. Zolang iemand vriendelijk is, op zijn of haar eigen manier, vind ik die persoon geweldig.

'Eh dan kom ik als wereld verbeterende actrice langs zetten die prijzen uitrijkt aan de coolste autisten, gay's en transgenders enz.'
Als @Pin en ik een prijs van jou krijgen, doen we dan een buiging, en vragen we een boom op het podium om te knuffelen? Misschien een chihuahua erbij?

Voor het verstoren van je weekje offline: すみません (sumimasen). Dat betekent 'excuseer me'. Toch bedankt voor je hele lieve reactie.

Wat dacht je ervan die droom van je te verfilmen? Inlevingsvermogen en enthousiasme zal geen probleem zijn.

Btw, er zijn hevige overstromingen in Japan geweest. Ze worden beschouwd als de zwaarste natuurramp na de tsunami in 2011. Er zijn al zo'n 150-tal doden en veel mensen hebben hun huis moeten achterlaten. Al dat lijden, ik word er niet blijer van.

@Pin, misschien komt het over alsof mijn zelfmoordplan op papier staat, maar dat durf ik niet. Stel je voor dat mijn moeder dat zou vinden, die vermoordt me (nou ja, ook een oplossing). Mijn zelfmoordplan zit stap voor stap in mijn hoofd.

Toen ik die laatste keer bij mijn psychiater buiten kwam, zaten daar twee jongens, elk met hun moeder, te wachten. Toen zat de gedachte 'Worden jullie hier ook steeds naartoe gesleurd?' in mijn hoofd. Die ene jongen keek en lachte even, ik heb teruggelachen als begroeting, en de andere keek niet op. Ik vermoed dat die psychiater anderen heel goed kan helpen, maar dat ik zo'n geval ben die meer geholpen is met visies van leeftijdsgenoten. Jammer genoeg heb ik er geen "live" rond mij, die me zo goed helpen als jullie.

Jullie reacties zijn zo lief. Jullie hebben mij niet nodig. Zonder mij en mijn depressieve opmerkingen en reacties was dit topic veel vrolijker geweest.

*buiging*
Er ging wat mis met het plaatsen van de reactie, dus ik hoop dat het leesbaar is.
Hoi 100Divergent11!

Ik ben blij van je te horen: dat betekent dat je er nog bent! 🙂 Fijn :$

Echter vind ik de manier waarop je schrijft verontrustend klinken.

"Dat zal bij mij waarschijnlijk ook gezegd worden."
"Misschien knuffel jij mij binnenkort wel als je gaat boomknuffelen."

Dit impliceert dat het voor jou al een vast feit is dat je zelfmoord gaat plegen. Daar ben ik wel bezorgd om. Ik vind dat heel erg en heftig om te horen. Ik hoop dan ook dat ik verkeerd zit.

Ik weet dat jij dit ook weet, maar ik wil het toch gezegd hebben:
Je kunt altijd terecht bij 113 online.
Je kunt overdags ook altijd terecht bij de Kindertelefoon.

Wil je alsblieft als je ten einde raad bent, proberen op z'n minst met één van hen te spreken?


Ik hoop dat jij ook inziet hoe belangrijk jij 'hier' bent! En dan bedoel ik ook beide 'hieren' die jij noemt. Ook al voelt het voor jou alsof je omgeving je uitkotst, er zijn altijd mensen in jouw omgeving die om je geven. Dat is een feit.

Ik heb 13 Reasons Why gelezen, de serie was te triggerend. Ik vind het jammer dat jouw klas zo doet. Mensen zijn zo onwetend... Ik zou wel willen dat dat veranderd. Maar ja, hoe dan...

Ik vind Kami wel een mooie gedachte.

Maar ik vind natuurlijk niet dat jij snel Kami moet worden. Ik knuffel liever een levende 100Divergent11.

Op één of andere manier waren die overstromingen mij helemaal ontgaan. Waarschijnlijk omdat ik laatst weer eens bij mijn vader was en daar kijken we nooit het nieuws. Echt erg dat die dingen gebeuren. Door de opwarming van de aarde krijgen we steeds vaker te maken met 'extreem weer'. Fijn voor Japan... Rond de evenaar en bij de meeste derdewereldlanden zal dit het meest merkbaar zijn. Dat terwijl wij, de landen lekker 'veilig' in het noorden, de voornaamste veroorzakers zijn.

Je zelfmoordplan staat niet op papier maar in jouw hoofd. Jammer. Je kunt het nog steeds opschrijven en vervolgens verbranden. Dan kun je het als vernietigd beschouwen? :):):)

Hier, zie je. Groepstherapie is echt iets voor jou als je aangeeft met andere jongeren met problemen te willen praten. Kun je daar niet eens op gaan googelen?

Zonder jou, depressief of niet, was dit topic er überhaupt niet geweest. Dus jij bent de veroorzaker van de gezelligheid! (Geen sarcasme, ik heb echt stuk gelegen om een aantal opmerkingen en reacties. Ze vrolijken mij ook zeer zeker op. Dat is de positieve kant hiervan die ook zeer zeker gezien mag worden!)

De reactie ziet er oké uit, behalve dat het er 3 zijn, maar dat lijkt me geen probleem.

Gr. Pin
"Misschien knuffel je mij straks wel" Hee stop nee, ik wil je geen schuld gevoel geven ofzo, maar dan kom je bovenaan op mijn lijstje met mensen die dood zijn waar ik om gaf. Je staat nu op mijn lijstje levende mensen waar ik om geef, met @Pin, @M & Ms en nog zo'n5 mensen die ik echt ken.

Dus tja, je ontneemt me ook meteen de reden waarom ik uberhaubt nog besta, andere mensen helpen.

Ik lach me helemaal kapot om jullie droge humor, thnx!!

Hmm, om mijn droom te verfilmen heb ik eerst een concreet verhaal nodig, en die is er niet echt.
Ach ja, als je ooit een film ziet over Asy Silivana ( Sisilivaina del Rose ) ( GEEN VAN BIJDE IS MIJN ECHTE NAAM ) dan weet je dat het mijn film is. Met boomknuffelaars en Chihuahua's natuurlijk.

@100divergent11, zonder jou zou ik de helft van de droge grappen missen, en zonder jou zou ik niet zoveel weten over Japan, if boomknuffelen, of de buiging
Dus: *DIEPE buiging* voor jou

Hee het Aogikihara ( of wat dan ook ) bos, daar hadden @Pin en ik het vorige maand nog over, toen kwan mijn droge humor ook al om de hoek kijken

Ik hoop van harte dat je blijft leven @100divergent11

~Asy
*buiging*

Ps: mocht je echt dood willen: ik kan niet met het. Idee leven dat je misschien nog leeft of misschien dood bent, dus laat IETS weten.

Pps: doe jet echt niet, ik zou je echt heel erg missen
Heeft iemand van jullie 13 Reasons Why gezien? In de klas waar ik dit jaar in zat werd altijd gezegd dat Hannah overdreef, en dat ze zelfmoord gepleegd had voor "niets" of voor aandacht. Wat een onzin. Dat zal bij mij waarschijnlijk ook gezegd worden. Er zal gezegd worden dat ik te laf was om te leven, en het allemaal aan mezelf te danken heb.

@Pin, je begrijpt me denk ik. Ik hoop dat de maatschappij inziet dat jij heel belangrijk bent hier, en die 'hier' staat voor zowel 'hier' op het forum als 'hier', en 'daar' en overal in de wereld. Dat degenen die jouw kwaliteiten niet inzien, een basketbal tegen hun hoofd krijgen om ze wakker te schudden.

@M en Ms, de spychiater, das een goeie. Ook heel lief, die mooie toekomstideeën die je voor ons hebt. Momenteel wil ik in Japan het liefst naar het Aokigahara bos. Dat is het bos dat bekend staat als 'zelfmoordbos'. Veel mensen gaan daarnaartoe om na te denken, en eventueel zelfmoord te plegen. Volgens legendes dwalen er geesten rond, die je van de paden af lokken en je dingen laten zien waardoor je niet meer wilt leven.

Ik ken een traditionele Japanse zelfmoordmethode, waarvan ik de term hier niet ga noemen, maar als ik daarvoor de middelen had, zou ik graag zo sterven.

Naast mijn zielige opmerkingen wil ik zeggen dat ik je humor en formuleringen heel leuk en grappig vond. Voor het geval ik ooit gids zou zijn in Japan, en ik zie een tweeling met een grote familie en een mooie jongen met de naam Luca, krijgen jullie een gratis extra leuke rondleiding, en natuurlijk een extreem aantal knuffels (en buigingen natuurlijk, want het blijft Japan).

@Cisum, ik ken je zeker nog. Jij was het die ondanks moeilijkheden veel belang hechtte aan positiviteit. Respect daarvoor.
Misschien verdien ik het leven. Misschien heb ik het recht niet nu te beslissen te sterven. Wie weet welke dingen moet ik nog realiseren. Het ding is dat ik geen spijt kan krijgen van zelfmoord.

@Asy Silivana, ons clubje hopeloze & boomknuffelende personen, ik blijf het geweldig vinden. Onlangs heb ik nog iemand aangeraden bomen te knuffelen. Dat was naar aanleiding van een familielid dat overleden was. Volgens Shinto, een grote religie in Japan, verander je na je dood in Kami. Die Kami is aanwezig in rotsen, rivieren, bergen, en ook in bomen. Door bomen te knuffelen kan je dichter bij een overledene komen. Misschien knuffel jij mij binnenkort wel als je gaat boomknuffelen. Dat zou ik een prettige gedachte vinden.

'want mensen due anders zijn, die zijn cool!'
Dat vind ik ook. Ik vind het leuk als iemand anders doet, anders gekleed is, anders met dingen omgaat. Zolang iemand vriendelijk is, op zijn of haar eigen manier, vind ik die persoon geweldig.

'Eh dan kom ik als wereld verbeterende actrice langs zetten die prijzen uitrijkt aan de coolste autisten, gay's en transgenders enz.'
Als @Pin en ik een prijs van jou krijgen, doen we dan een buiging, en vragen we een boom op het podium om te knuffelen? Misschien een chihuahua erbij?

Voor het verstoren van je weekje offline: すみません (sumimasen). Dat betekent 'excuseer me'. Toch bedankt voor je hele lieve reactie.

Wat dacht je ervan die droom van je te verfilmen? Inlevingsvermogen en enthousiasme zal geen probleem zijn.

Btw, er zijn hevige overstromingen in Japan geweest. Ze worden beschouwd als de zwaarste natuurramp na de tsunami in 2011. Er zijn al zo'n 150-tal doden en veel mensen hebben hun huis moeten achterlaten. Al dat lijden, ik word er niet blijer van.

@Pin, misschien komt het over alsof mijn zelfmoordplan op papier staat, maar dat durf ik niet. Stel je voor dat mijn moeder dat zou vinden, die vermoordt me (nou ja, ook een oplossing). Mijn zelfmoordplan zit stap voor stap in mijn hoofd.

Toen ik die laatste keer bij mijn psychiater buiten kwam, zaten daar twee jongens, elk met hun moeder, te wachten. Toen zat de gedachte 'Worden jullie hier ook steeds naartoe gesleurd?' in mijn hoofd. Die ene jongen keek en lachte even, ik heb teruggelachen als begroeting, en de andere keek niet op. Ik vermoed dat die psychiater anderen heel goed kan helpen, maar dat ik zo'n geval ben die meer geholpen is met visies van leeftijdsgenoten. Jammer genoeg heb ik er geen "live" rond mij, die me zo goed helpen als jullie.

Jullie reacties zijn zo lief. Jullie hebben mij niet nodig. Zonder mij en mijn depressieve opmerkingen en reacties was dit topic veel vrolijker geweest.

*buiging*


Hee,

Ik heb 13 reasons why gezien en ik vind niet dat Hannah zich aanstelde, ik kon me goed vinden in Hannah.

“Misschien knuffel jij mij binnenkort ook wel als je gaat boomknuffelen. Dat zou ik een prettige gedachte vinden.” Ik weet dat dit niet voor mijn bedoeld is, maar ik ga er toch op reageren. Daar zeg je eigenlijk al dat je zelfmoord gaat plegen. Dat zou ik niet zo’n prettige gedachte vinden. Er zijn genoeg mensen die je zouden missen, waaronder ik. Ik ken je eigenlijk niet maar toch.

“Zonder mij en mijn depressieve opmerkingen en reacties was dit topic veel vrolijker geweest.” Dat is niet waar hè, zonder jou en jouw depressieve opmerkingen had dit topic überhaupt nooit bestaan. Dus ook niet vrolijker geweest.

Nogmaals ik en vele andere zouden het erg jammer vinden en zouden je heel erg missen als jij zelfmoord pleegt! Ik weet het ik ken je niet, maar toch!

Ik hoop dat je hier nog iets aan hebt gehad.

Groetjes,
Cisum
If people can't do something themselve, they wanna tell you that you can't do it.
@Pin

Voor mensen als mijn oma en vader zou het heel schokkend zijn als ik zelfmoord pleeg denk ik. Voor mijn moeder ook, maar die zegt dat ik mijn "zogezegde depressie" gebruik om niet op schooluitstappen te moeten. Ze denkt dat ik alles verzin als excuus om geen dingen te moeten doen die ik niet leuk vind.

Laatst bij mijn psychiater had ik bijna naar die buddy's waar we het eerder over hadden gevraagd. Het probleem is dat, als ik iets zeg of vraag dat niets te maken heeft met waar de psychiater of mijn moeder over bezig is, ik meteen het gezaag krijg dat dat "typisch autistisch" is, aangezien ik niet bij de essentie blijf. Dat de hele tijd te horen krijgen zorgt ervoor dat ik helemaal niets meer wil zeggen.

Volgens mijn moeder saboteer ik de sessies bij de psychiater, omdat ik niet meewerk. Ik wil wel meewerken, maar na twee zinnen krijg ik dan weer de "dat is typisch autistisch omdat..." en daar word ik zo moe van.

@Sisilivaina del Rose

Inderdaad, we hebben het al eens over het Aokigahara bos gehad. Zorg dat ik jullie daar nooit zie, got it?! ;)

Ik zou jullie ook heel erg missen. Wat ga ik doen als ik van het forum moet, en dus mijn enige steun verlies?

@Cisum

Het is heel lief wat je allemaal zegt, en het helpt me zeker.

@SportFreak

Ja, misschien wel. Goede quote trouwens, bedankt.

*buiging* aan iedereen, en een fijne dag
Nu voel ik me zo schuldig dat ik die psychiater zo slecht doe lijken. Ik ben ervan overtuigd dat het een goede psychiater is, alleen niet voor mij. Ik heb iemand nodig die luistert en mij laat uitpraten, en niet meteen diagnoses in mijn gezicht slingert. Misschien zijn andere mensen met die aanpak geholpen, maar ik niet.

Dat had ik niet van je vader verwacht. Als ik aan 'Pins vader' denk, denk ik aan meneer Cactus, met die sombrero. Dan associeer ik jouw vader met een gezellige man, eventueel met sombrero, die begrijpt dat bepaalde dingen voor sommigen moeilijker zijn dan voor anderen. Gooi anders die 700 decimalen van pi in zijn gezicht om hem wakker te schudden.

Dat onbegrip, ik kan er niet tegen. Op school zie ik dat ook. Dan wordt er gelachen als iemand een spelfout maakt, terwijl iedereen weet dat die persoon dyslectie heeft. Elke keer om een spelfout lachen is heel ontmoedigend voor die persoon, maar dat zien sommigen niet in.

Trouwens, je nieuwe handtekening, 'How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard' van Winnie the Pooh vind ik een hele goede. *buiging*

Ik zal proberen mijn moed te verzamelen om over de buddy's en groepstherapie te beginnen. Waarschijnlijk zal hij die buddy's "autistisch" vinden, omdat het aan mij zou liggen dat ik niet in staat ben spontaan vrienden te maken, maar goed. Misschien kan hij me in contact brengen met zo'n buddy, en dan is dat zijn gezaag wel waard.

Bedankt voor het blijven reageren, de steun, alles. *buiging*
Ik zou je vooral niet schuldig voelen over het 'in een kwaad daglicht zetten' van jouw psychiater. Hij is gewoon een stomme man die niet geschikt is voor jou. Hij zal heus wel dingen kunnen, want hij heeft gestudeerd en heeft niet voor niets psychiater kunnen worden. Hij is - precies zoals je zegt - gewoon niet geschikt voor jou.

Mijn vader, tja. Rondom mijn problemen is hij een grote brok onbegrip. Als we het niet over mijn problemen hebben, is hij de leuke sombreroman. Hij begrijpt die dingen alleen nog steeds niet wanneer hij de sombreroman is, maar dat doet er dan niet toe.

Hij is het soort man dat denkt dat je een depressie weg kan toveren met een koekje, een kopje thee, een nachtje vroeg slapen en een frisse douche. Was het maar zo makkelijk.

Als ik de 750 *kuch* decimalen in z'n gezicht gooi, maakt dat niet veel uit. Dan komt er alleen maar meer onbegrip bij.

Terug naar jou.

Mijn handtekening kan ook voor jou gelden. Jij hebt namelijk ons! :)

Ik vind het knap van je dat je het weer gaat proberen aan het licht te brengen van de buddy's en groepstherapie!

Fijne dag!
Gr. Pin
Soms zeg ik mezelf dat ik blij moet zijn als iemand een depressie niet begrijpt, aangezien die persoon waarschijnlijk gespaard is gebleven van een depressie.

Inderdaad, ik heb jullie. Daar ben ik heel dankbaar om 🙂

Ik ga mijn koppigheid laten spelen en ondanks vervelende opmerkingen naar die buddy’s vragen. Eind augustus heb ik nog een afspraak.

Ook een fijne dag / avond aan iedereen die dit leest
Ik moet echt met iemand gaan praten.

Ik wil graag eens met de KinderTelefoon of 113 praten, maar ben bang dat ik niet uit mijn woorden kom, en de tijd van een hulpverlener verspil, die beter gebruikt kan worden voor het helpen van iemand anders. Best hypocriet, aangezien ik de tijd van mijn psychiater verspil, aangezien ik daar ook nooit een nuttig woord weet te zeggen.

Eind augustus heb ik een afspraak met mijn psychiater. Dan zou ik het graag hebben over wat er écht in mij omgaat, maar ik zie volgende situatie al komen:
Psychiater: Dus, 100Divergent11, bijna weer school, hoe gaat het?
Ik: Bwa. Niet zo goed.
Psychiater: Dat komt omdat je ertegen opkijkt om naar school te gaan, omdat je dan gedwongen wordt sociaal te zijn, en dat is nu typisch voor jouw autisme.
Ik: Nee, ik ga niet graag naar school omdat ik genegeerd en beledigd word.
Psychiater: Dat zit in je hoofd hoor. Dat is helemaal niet zo. Dat is je autisme.
Ik: Soms denk ik aan zelfmoord.
Psychiater: Ja ja ok. Dus school. Zie je dat wat zitten?
Ik: *-* (en dan geef ik het op, en ga ik mee in zijn schoolpraatjes)

Pfff, ik ben het nogal zat. Altijd die spottende toon als er over of tegen mij gepraat wordt. Soms vraag ik me af of mijn moeder en psychiater een soort spelletje hebben. Wie vijf keer het woord autist zegt in een gesprek, krijgt een punt. Wie na drie sessies tien punten heeft, wint. Woehoeh.

Ik zie niet in hoe iemand mij ooit leuk of interessant gaat vinden. Mensen waarvan ik dacht dat ze goede vrienden waren, vinden me uiteindelijk toch niet leuk genoeg, of vinden beter. Misschien ben ik te autistisch om te functioneren, en heb ik het gewoon niet door.

Ik heb een uitgewerkt zelfmoordplan in mijn hoofd zitten, zo uitgewerkt dat het er bijna romantisch begint uit te zien. Net een mooi ritueeltje. Het heeft iets van troost in zich.
en de tijd van een hulpverlener verspil
*vriendschappelijke klap in je gezicht* Even wakker worden 100Divergent11. Jij verspilt NOOIT de tijd van een hulpverlener! Hopelijk doet de klap niet te pijn, maar werkt het - zoals bedoelt - als een wake-up call. BEL NU DE KINDERTELEFOON!

Ik wil dat je pas verder leest als je telefoongesprek is afgelopen. O ja, je mag natuurlijk ook 113 bellen en je mag natuurlijk ook chatten (al werkt bellen in mijn ervaring beter, maar dat is natuurlijk helemaal aan jou).

Wat nou als je het gesprek aanpast:
Psychiater: Dus, 100Divergent11, bijna weer school, hoe gaat het?
Jij: Het gaat heel erg kut. Ik wil zelfmoord plegen. Ik heb een uitgewerkt zelfmoordplan in mijn hoofd.Ik haat u.
Psychiater: Da...
Jij: Nee! Luisteren jij onbeschofte ********** @$!%^&*((&%$!!!#

Oké Pin, het mag ook beleefder.

Psychiater: Dus, 100Divergent11, bijna weer school, hoe gaat het?
Jij: Het gaat heel erg slecht met me. Er zijn een paar dingen die ik graag wil vertellen zonder dat u mij onderbreekt. Het gaat over zelfmoord, dat wil ik namelijk heel erg graag doen. Ik heb al een plan en ik heb heel vaak op het punt gestaan het uit te voeren. Ik voel me zo rot omdat iedereen in mijn omgeving naar doet. Ook voel ik mij rot omdat ik mij niet begrepen voel door u. U zegt continu dat het aan mijn autisme ligt en daar word ik zo gek van! Etc. Maak er maar wat moois van.

Als hij je onderbreekt dat snauw je in zijn gezicht dat hij geen sociale manieren heeft en ga je lekker door.

Wie na drie sessies tien punten heeft, wint. Woehoeh.
Wooow spelletje, leuk! Misschien moet jij ook meedoen, eens kijken wat er gebeurt. Of je moet gaan turven tijdens het gesprek en op het eind maak je er een spottende opmerkingen over 😮 Prachtig zou dat zijn.

Ik vind het zo'n nare man. Alsof jij je autisme bent. Ik gruwel van hem.

Ik zie niet in hoe iemand mij ooit leuk of interessant gaat vinden.
Ik vind jou zeer leuk en zeer interessant.

Misschien ben ik te autistisch om te functioneren, en heb ik het gewoon niet door.
Ik denk dat dat best wel mee valt. Laat je niet hersenspoelen door die man ;)

Ik heb een uitgewerkt zelfmoordplan in mijn hoofd zitten, zo uitgewerkt dat het er bijna romantisch begint uit te zien. Net een mooi ritueeltje. Het heeft iets van troost in zich.
Nee! Niet romantisch, niet mooi, geen troost! Zelfmoord is 100% naar en GEEN OPTIE!

Ik vind het soms zo stom dat we geen contactgegevens uit mogen wisselen. Anders zou ik zo in de trein springen en op bezoek komen. Ik zou in ieder geval met jou gaan Skypen en bellen en allemaal andere dingen waardoor je weer vrolijk zou worden (nou ja, in ieder geval iets minder depressief). Ik weet zeker dat er dan allemaal andere forummers opeens op de stoep zouden staan die om je geven. Als jij in staat bent om met complete vreemdelingen een band op te bouwen op een forum, weet ik zeker dat het niet aan jou ligt!

Bellen hè! Of chatten!
Gr. Pin
Hi 100Divergent11,

door dat gedoe over mijzelf heb ik helemaal gemist wat jij gepost hebt.

Sorry daarvoor.

Gelukkig is daar altijd die lieve @Pin die jou al weer een lief berichtje heeft gestuurd met “ware” woorden :)

Op dit moment weet ik even niet goed wat ik jou moet schrijven om je weer wat beter in je vel te laten voelen.

Natuurlijk geven twin en ik en de rest jou een knuffel en we geven om jou :D
We willen je langzaam laten wennen aan hoe het voelt om geknuffeld te worden. We doen het in jouw tempo.

Verder hopen we dat je andere plannetjes voor de toekomst hebt en die ene waar je over schreef natuurlijk niet uitvoert.

Misschien zijn de andere toekomstplannen nog niet helemaal uitgewerkt, maar ze lijken me wel beter voor iedereen en zeker voor jou.

Ik hoop dat je een andere psychiater treft of dat deze jou toch beter gaat begrijpen en eens echt naar jou luistert.

Ik en twin natuurlijk zijn blij met alles wat je voor mij/ons doet :)

Ondanks dat je zelf niet altijd even lekker gaat, ben je er wel altijd voor ons (en anderen op het forum en vast ook in jouw omgeving) en dat waarderen we echt :D

@Pin zei het al: konden we elkaar maar in het echt steunen en ontmoeten. Dan konden we jou kennis laten maken met al die mensen in onze omgeving die jou ook waarderen om wie je bent ;)

We wensen je het allerbeste en trek aan de bel als er iets is en dan hopen we dat we je iig via het forum toch een beetje kunnen steunen.

Btw ik heb ook zo’n tennisding met en bal aan een elastiekje en ik vind dat ook wel leuk om tegen te slaan. Liever nog ga ik een echt potje met je tennissen en dan na afloop lekker gezellig kletsen, een drankje doen en van die dingen.

Liefs :)

Groetjes,
M&M’s
Konnichiwa

Bedankt voor jullie superlieve reacties. Elke keer weer.

Eigenlijk heb ik alleen nog domme dingen gedaan. Ik heb nog geen goed moment gevonden om contact op te nemen met de KinderTelefoon of 113. Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Wat zorgt er ook weer voor dat ik me zo slecht voel? Ik ga eens een lijstje maken denk ik. Misschien kan ik met dat lijstje ook naar mijn psychiater.

Eergisterenavond voelde ik me zo slecht, dat ik een oude gewoonte die ik iedereen afraad weer opgenomen heb. Ik heb niet gesneden, maar een beetje gekrast. Er ging vanalles door mijn hoofd, ik kon er niet van slapen, en toen de onrust en nare gevoelens te erg werden, heb ik een scherp voorwerp gepakt. Daarna ging het even beter, maar het is natuurlijk de oplossing niet.

Jullie steun is heel lief. *knuffel terug aan jullie en iedereen errond*

Dan konden we jou kennis laten maken met al die mensen in onze omgeving die jou ook waarderen om wie je bent

Dat is heel lief. Waarschijnlijk zitten die mensen goed bij jullie, want jullie kunnen ze vast veel gelukkiger maken dan dat ik dat ooit zou kunnen.

Het handige aan dat tennisding is dat je er alleen ook tegen kan slaan. Een goed ding voor eenzame schepsels als ik.

*buiging*
Eigenlijk heb ik alleen nog domme dingen gedaan.
Foei! Maar ik begrijp het wel, een goed moment kun je niet altijd forceren, bijvoorbeeld omdat je ouders thuis zijn.

In dat nauurgebied, heb je daar een beetje bereik? Anders zou je misschien daar kunnen bellen. (Ik weet niet zo goed wat ik me bij jouw natuurgebied moet voorstellen, een parkje of een bosachtig gebied ofzo. Ik weet dus ook niet of het een domme opmerking was om te suggereren dat er wellicht bereik is...)

Jammer van het krassen. Je weet dat het slecht is, dus meer kan ik niet doen denk ik.

Welk gevoel probeerde je weg te drijven of te creëren?

...jullie kunnen ze vast veel gelukkiger maken dan dat ik dat ooit zou kunnen.
Tssssssss. Onderschat jezelf niet zo!

Als je tennis leuk vindt, zou je ook op een vereniging kunnen gaan. Misschien ontmoet je daar wel leuke mensen :)

Dat ding voor eenzame schepsels? Nee... Je bent gewoon te goed en daarom durft niemand met je te spelen 😛

Dit doet me denken aan een quote van Winnie the Pooh (wat niet):

Pooh: "The trouble with you Eeyore, is you are your own worst enemy." Eeyore: "You're wrong Pooh. My trouble is I'm my own best friend."

Niet dat jij je eigen beste vriend bent, want volgens mij vind je jezelf niet heel erg aardig, maar het deed me hier alsnog aan denken en een Pooh quote kan nooit kwaad niet waar?

Fijne avond!
*buiging*
Gr. Pin
O CHIPS!

Nog wat vergeten... :$

Een andere Pooh quote die hééééééél belangrijk is:
Big hearts deserve big hugs."

Speciaal voor jou:

*HUG*
Bereik in het natuurgebied is best mogelijk. Ik kom er net vandaan, maar zal de volgende keer checken of ik er bereik heb. Helemaal geen domme opmerking dus. Jouw opmerkingen zijn nooit dom.

Welk gevoel probeerde je weg te drijven of te creëren?

Ik wilde het gevoel van een teleurstelling zonder toekomst te zijn, het verdriet, de frustratie, de boosheid, de onmacht, de onbegrepenheid, en nog wat, kwijt.

Ik denk eraan Aikido of Karate te gaan doen. Moet ik nog wel een vereniging vinden.

Die Winnie the Pooh quotes zijn geweldig. Winnie the Pooh zelf is ook enorm knuffelbaar, niet?

In de tussentijd heb ik een soort van ruzie met mijn moeder gehad. Het ging over dat ik niets doe met mijn leven, dat mijn leeftijdsgenoten met vrienden weggaan of op vakantie, of een vakantiejob doen, en ik alleen lui naar Youtube kijk (zo veel Youtube kijk ik niet, meestal zit ik hier).

Anyway, bedankt voor je reactie.

*Winnie the Pooh-hug*
*buiging*
Jouw opmerkingen zijn nooit dom.
Daar valt over te discussiëren.

Dat zijn veel gevoelens die je probeerde weg te snijden... Ik hoopte dat het voornamelijk 1 gevoel zou zijn, zodat ik je een lijstje kon meegeven met alternatieve dingen die dat gevoel teweegbrengen/wegnemen. Alleen nu weet ik niet zo goed een alternatief 😞 (Waarmee ik dus NIET probeer te zeggen dat je dan maar moet snijden/krassen)

Sowieso kan het wel voor die frustratie / boosheid helpen om tegen dat tennisding te meppen.

Ja! Aikido of karate! Doen! Dan kunnen je ouders ook niet zeggen dat je niet sociaal bent en je leven weggooit!

Ik zat zomaar te denken, wat als je je moeder zou vertellen dat je vrijwilligerswerk doet bij de Kindertelefoon en daarom op je laptop zit :8:P Zou ze je geloven denk je?

Je kan ook zeggen dat je volgend jaar eventueel een vakantiebaantje kan zoeken (als je dat wil) en dat je plannen hebt voor Aikido en/of karate.

Winnie the Pooh is inderdaad geweldig en geweldig knuffelbaar! 😳 I love him!

Ik weet niet of ik deze al eens heb geplaatst, maar hij is in ieder geval mooi genoeg om 2x geplaatst te worden :$

If I let you know I'm here for you, maybe you'll love yourself like I love you.

Promise me you'll always remember: you're braver than you believe, stronger than you seem and smarter than you think.


Gr. Pin
Het ding met mijn moeder is, dat ze over dingen praat op een bepaalde manier waardoor ze minder leuk lijken. Ik had zo bijvoorbeeld eens gezegd dat ik graag iets met Japan zou gaan studeren, waarover ik wat had opgezocht, en dat ik voor mijn studie drie maanden naar Japan mocht. Ik helemaal enthousiast, maar mijn moeder zei iets van: 'Haha, jij komt de deur nog niet uit, wat ga jij in Japan doen.' Echt op zo'n neerhalende toon.

Soms zegt ze tegen mij: 'Jij gaat nu dit doen, en als je dat doet, zullen we heel trots op je zijn.' Ik doe dat dan, en als ik dat gedaan hebt, volgt de klassieke: 'Ok, maar dat stelde niet veel voor. Doe nu dit.'
En zo is het nooit goed genoeg.

Die Winnie the Pooh quotes, ik kan ze wel knuffelen (ik kan jou wel knuffelen). Bedankt voor je reactie. Deze namiddag ben ik alleen thuis, dus misschien vind ik dan een goed moment om met de KinderTelefoon of 113 te chatten (bellen vind ik eng).
Wat irritant dat je moeder zo doet. Ik snap niet dat zo'n geweldig kind als jij, zulke ouders kan hebben...

...dus misschien vind ik dan een goed moment...
Oooo, dus vanavond krijg ik hier een berichtje dat je hebt gechat! :8 Je ouders zijn niet thuis, dus hupsakee!

Ik vond bellen ook eng, maar uiteindelijk heb ik het toch gedaan en vond ik het veel prettiger dan de chat. Dan heb je veel meer het gevoel dat je echt met iemand aan het praten bent. Je kan het proberen, maar ik heb natuurlijk liever dat je chat ipv dat je niks doet!

Veel succes!
Gr. Pin
Hi 100Divergent11,

wat vervelend dat je moeder al jouw pogingen en goede bedoelingen vaak gelijk de grond in boort. Ik zou juist trots zijn op jou als je elke keer opnieuw je best probeert te doen :)

Ik kan me voorstellen dat het voor je moeder soms lastig is, omdat ze, denk ik, ook wel wil dat het goed met je gaat, maar ook niet altijd weet hoe ze het moet aanpakken :(

Ze lijkt jou niet goed te begrijpen en ik weet niet waar dat door komt. Maar als ze dan ergens een opening biedt en jij doet wat ze vraagt dan krijg je de deur weer in je gezicht, omdat het weer niet goed genoeg was in haar ogen, terwijl je wel gedaan hebt wat ze je gevraagd hebt of wat jij aangeboden hebt :?

Daar zou ik de moed ook wel een beetje door verliezen, maar toch blijf jij je best doen. Dat vind ik goed van jou 🆒

Bovendien doe je vast ongevraagd nog een heleboel dingen voor je moeder. Dingen die jij vanzelfsprekend vindt, maar waar je nooit eens een schouderklopje voor krijgt :)

Zo denk ik dat je wel dingen in huis doet, zoals helpen bij het eten en tafeldekken en afwassen/opruimen. Misschien wel eens stofzuigen en je kamer netjes houden. Je bed opmaken en boodschappen halen voor je moeder en nog een heleboel andere dingen.

Nou weet ik wel, dat jij niet voor alles wat je doet een bedankje hoeft te hebben, maar het zou wel fijn zijn, dat ze er af en toe eens positief op zou reageren :D

Als twin en thuis de afwas doen en de tafel dekken/afruimen, wat gwn onze taak is, dan zegt mama (bijna) elke keer “bedankt voor het opruimen en helpen. Het ziet er weer netje uit”. Natuurlijk hoeft ze dat niet te zeggen, maar het voelt wel fijn om het te horen. Omgekeerd bedanken we mama dan ook voor dat ze zo goed voor ons zorgt.

Soms (of best vaak :P) doen we onhandige of onverstandige dingen, maar zelfs dan proberen mama en papa het toch positief te benaderen. Alleen zeggen dat je iets niet kan of niet goed doet is frustrerend en helpt je niet verder. Natuurlijk moeten we op “verkeerde” dingen aangesproken worden en dat doen ze ook en op die manier “leren” we ervan en wordt de sfeer niet negatief.

Dus, mijn plannetje is om jou elke dag een complimentje te geven. Het liefst natuurlijk dat jouw moeder en anderen in jouw omgeving dat gaan doen, over en weer. Een complimentje dat je gewoon verdient, omdat je altijd je best doet, voor iedereen.

Maar in deze reactie zal ik je er alvast eentje geven. Dus, dankjewel dat je mij en mijn twin altijd zo goed helpt. Ook goed dat je je kamer netjes bij houdt. Hoe gaat het met je bonsaiboom? Die wordt vast door jou vertroeteld.

Ik vind het top van je, dat je er regelmatig even op uit trekt voor een mooie wandeling en dat je dan de mensen die je tegenkomt “goedendag” wenst. Dat doet die mensen vast goed voelen, ook al laten een heleboel dat niet aan jou merken.

Jij raakt mensen aan (misschien niet letterlijk, maar zeker wel figuurlijk) en geeft hen een goed gevoel. Dat er aan hen gedacht wordt. Misschien ben jij wel de eerste of zelfs enige die die dag iets tegen hen gezegd heeft. Zij voelen dat, maar zijn op één of andere manier niet meer gewend daar op een “normale manier” op te reageren, dus lijkt het alsof het ze niet interesseert.

Dat is jammer en doet jou denken dat je het niet goed doet, maar je doet het wel goed. Ga er mee door en hopelijk krijg je het dan terug van al die mensen, die jij elke dag “aanraakt” door jouw woorden en daden.

Hopelijk ziet je moeder wat dat betreft het licht ook en komt de nadruk meer te liggen op wat er allemaal goed gaat en wordt niet elk dingetje dat toevallig wat minder gaat of als er iets een keertje echt fout gaat, er een hele dag weer op terug gekomen.

Het is goed dat je er bent. Je hebt wel een toekomstvisie en plannen. Nu nog een beetje hulp uit jouw omgeving om dat allemaal te realiseren.

In principe is je moeder niet tegen jouw “stage” in Japan, alleen moet ze dat ook nog even ondersteunen met positieve dingen. Een beetje meer interesse erin tonen van haar kant zou wel leuk zijn.

Verder vinden twin en ik en wij allemaal hier, dat karate/aikido ook een goed plan is. Het is goed voor je lichaam, vanwege de bewegingen en de controle enzo en ook goed voor de geest/ Je doet het niet alleen, dus voor de sociale contacten is het ook goed.

Eigenlijk doe je elke dag veel goeds voor anderen en @Pin zei al dat je een “soort vrijwilligerswerk” doet bij de KT en dat is in jouw geval bijna een baan.

Misschien kun je een maatschappelijke stage voor school bij de KT doen en wie weet wat daar nog uit komt. Misschien wordt je wel zo’n vrijwilliger die met jongeren chat om ze te helpen?

Ga door met alle goede dingen die je doet en ik hoop dat je de waardering daarvoor krijgt. Ik weet dat het niet jouw voorwaarde is om het te doen, maar af en toe even een hand op je schouder, een glimlach, een complimentje doet iedereen goed.

En nu gaan we een groepshug doen en gezellig lunchen met jou erbij en jij hoeft even niks te doen, we gaan je verwennen. Als je pannenkoeken wilt, dan krijg je pannenkoeken. Voor de verse jus d’orange gaan we zelf de sinaasappels plukken en alleen de beste zijn goed genoeg voor jou.

Als je koffie wilt, dan gaan wij proberen koffie te zetten. Uh, misschien moet je ons dan wel even helpen met een paar tips, want we kunnen niet zo veel, behalve op knopjes van apparaten duwen…. Maar voor jou gaan we het leren. Jij verdient het om af en toe (want we gaan je natuurlijk niet gelijk spoilen met een hele dag verwennen haha) verwend te worden.

Oh ja, heel goed plan om met de KT te bellen/chatten.
Vandaag lijkt me idd, zoals je zelf al gezegd hebt, een mooie gelegenheid als je alleen thuis bent. Je hebt vast wel een paar puntjes op een lijstje gezet of in je hoofd, waar je het over wilt hebben.

Wij denken aan je en hopen natuurlijk dat het oplucht, om even alles eruit te kunnen gooien en dan op een positieve manier feedback te krijgen ;)

Go for it.

Wij geloven in jou :D

Liefs en het allerbeste :)

Groetjes,
M&M’s, twin, Luca, onze zus natuurlijk ook
Hi,

Daar ben ik weer.
Lekker op vakantie met nog iets meer dan 300mb voor 2 weken ?

Ik vind het in dit geval echt jammer dat we geen gevens mogen uitwisselen, ik zou morgen nog uit Engeland terug vliegen om bij jou op de stoep te staan.
En anders over 2 weken.

Je moet echt met de kindertelefoon gaan chatten. Voor dat je dat gedaan hebt mag je NIET VERDER LEZEN!!






Ja gedaan?


Oke dan mag je verder lezen.

Ik hoop dat het je heeft geholpen.

En als je wel gewoon bent Door gelezen:
FOEI! maar ik snap je wel want dat doe ik ook altijd.

Ik ben de laatste tijd zo veel met andere dingen bezig geweest ( vooral problemen ) dat ik jullie bijna was vergeten... sorry.
Maar dat betekend natuurlijk niet dat ik niet aan jullie denk. Alleen zitten jullie nu als een soort schimmige figuren in mijn hoofd. Net als alles.
Maar als je zelfmoord pleegt wordt jouw schim niet ineens een roze romantisch figuurtje uit een zwijmel film hoor!

Nouja jullie zijn niet echt schimmen maar dat is de makkelijkste manier om mijn complexe gedachtes uit te leggen.

Oja, NIET snijden, krassen of weet ik veel wat.
Het is echt vreselijk en dat weet jij ook wel!
( verdomme nu spreek ik alweer uit ervaring )

Complimentjes zijn echt heel belangerijk, het is de positiviteit die iedereen nodig heeft. Die ons in leven houd op dit soort "momenten" ( kuch jaren (helaas))

Ik las dat over karate, en ik realiseerde dat dat if judo precies het gene is dat ik nu nodig heb, iets anders dat mijn gedachtes op iets anders kan focussen.

@Pin
Winnie de pooh is echt fantastisch! Zijn quotes zijn ook fantastisch.
Ik was donderdag in het stadje in Engeland waar de verhalen zijn geschreven. Allemaal merchandise gekocht met quotes enzo. En elastiekjes voor mn haar omdat het echt vreselijk heet was.

Heb ik al eens gezegd dat jij sowieso mijn vriendin zou zijn als ik je echt kende? Je bent echt fantastisch, zelfs voor een random persoon op internet.

Mocht ik btw ooit mijn droom verfilmen krijgen jullie allemaal een rolletje hoor!
Misschien de boze koningin? ?
Of toch liever het zeemonster? ?
En anders mag je misschien ook nog wel mijn beste vriend of zusje spelen ?
Alhoewel, ik denk dat jullie het fantastisch zouden doen als boosaardige koningin of zeemonster ?

En ik hou zoveel van de natuur en water dat jij mooi niet als dode geest in mijn favorite plekjes gaat zitten spoken hoor! ❤
Nee oke, misschien in 1. Dan ben je toch nog een soort van bij ons allemaal.

wacht. We willen helemaal niet dat je dood gaat, levend ben je veel leuker en aardiger dan als water geest.

Serieus, ik blijf net zolang aan je hoofd zeuren tot dat je besloten hebt dat je geen zm pleegt.

~Asy
*buiging*
Ik ben de laatste tijd zo veel met andere dingen bezig geweest ( vooral problemen )...
:(

Allemaal merchandise gekocht met quotes enzo.
IK BEN JALOERS!
Ik probeer al tijden een boek te kopen online met quotes. Op Nederlandse sites is dat niet beschikbaar en uit het buitenland is duur 😠 Ik wil per se de Engelse versie...

Zeemonster spelen lijkt me wel gaaf. Net als in de Kleine Zeemeermin Ursula :8 Amazing.

*buiging*
Gr. Pin

Reageer