Hii. Ik ben ItsJustMe en ik heb een paar dagen geleden mijn account verwijderd. Ik ben er nu weer omdat dit voor mijn gevoel de enige plek is waar ik me veilig voel en waar ik mijn gevoelens kan vertellen want iedereen is hier zo lief en aardig voor elkaar dus ik ben er weer. Ik hoop dat ik nog welkom ben en sorry dat ik mijn account verwijderde ik denk dat ik nu wel weer blijf.
Ik wil graag mijn verhaal even kwijt omdat ik zelf niet goed meer weet ik wat ik moet. Ik ben een jongen van 16 en mijn leven is gewoon helemaal hopeloos. Ik heb al best veel meegemaakt in mijn leven en heb meerdere traumas die mij iedere dag in de weg zitten. Ik wil nu nog liever geen details over mijn traumas vertellen. Mijn hoofd zit hierdoor vol met negatieve gedachtes die ook zeggen dat ik zelfmoord moet plegen en ik word er gek van. Ook heb ik heel vaak hoofdpijn/migraine waar ik gek van wordt en op school gaat het ook niet goed. Ik kan me niet concentreren door alle gedachtes, haal slechte cijfers en wordt gepest omdat ik anders ben dan anderen. Ik gedraag me erg meisjesachtig omdat ik gewoon zo ben maar klasgenoten vinden dat raar en schelden me iedere dag uit en pakken spullen van me af enzo. Ik heb wel een paar online vrienden, maar echte goede vrienden waar ik close mee ben heb ik niet echt. Ik voel me gewoon eenzaam, ben nooit blij of vrolijk en ben altijd bang, boos en verdrietig. Ik durf het ook niet echt aan iemand te vertellen want ik wil niemand teleurstellen en mijn ouders hebben het al zo druk met werk die wil ik niet ook nog met mijn problemen storen. Ik wil gewoon rust in mijn hoofd en wil hier eigenlijk niet meer zijn. Wat moet ik doen want ik weet het gewoon niet goed meer. Groetjes van mij <3
Depressief.. Wat moet ik doen?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.