Tijd om doei te zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Lieve mensen van het forum,

De tijd is aangebroken om doei te zeggen.
Dat was in het kort de samenvatting van dit topic:)

Een aantal maanden heb ik hier met alle liefde en plezier reacties geplaatst en mensen getracht te helpen. Ik heb hier mensen mogen steunen, heel veel gezelligheid gehad en daarnaast veel bijgeleerd en mijn eigen zichtveld verbreed.

Ook heb ik zelf op het forum hulp en steun ontvangen en daar zal ik jullie voor altijd dankbaar voor zijn!
Toen ik hier op het forum kwam, had ik nog geen hulp en vond het moeilijk om hulp te accepteren. Nu ik hier weg ga, kan ik gelukkig zeggen dat mijn therapie binnenkort gaat beginnen en het is nog steeds lastig om hulp te accepteren, maar ik stel mezelf er steeds meer voor open. Ik besef me dat ik nog een lange weg te gaan heb en het zal voor mij ook altijd een strijd blijven.

Maar ik heb zovaak op het forum tegen anderen gezegd dat er oplossingen zijn, dat praten helpt, dat je het kan, dat ik er ook voor mezelf in mag gaan geloven. Dat hebben jullie mij ook willen meegeven.

Het was een bijzondere, waardevolle tijd op het forum. Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alles. De mensen die hier hun verhaal deden en om tips vroegen, de mensen die reacties gaven en natuurlijk de mensen van De Kindertelefoon!

Enorm bedankt dat jullie dit mogelijk maken en dit forum bestaat. Het was een waar genoegen om hier lid van te zijn. Ook de communicatie en jullie bereidzaamheid om dingen op te lossen en te regelen was super fijn. Bedankt dat jullie zo open staan voor input en met de kinderen/jongeren meedenken.
Keep on the good work, Kindertelefoon!

Dan zijn we denk ik wel aan het einde van dit topic gekomen. Lieve mensen, houd vol! Ik geloof in jullie.

Groetjes,
Simply Me

"Vriendschap vergroot het geluk en vermindert ellende, door onze vreugden te verdubbelen, en ons verdriet te delen."


241 reacties

Hey,

 

Bedankt voor het melden!

Weet je ook hoelaat ongeveer je denkt maandag? Want dan kan ik proberen daarop in te spelen met werk. Ik heb bij mijn eigen bedrijfjes wel al aangegeven dat ik maandag alleen bereikbaar ben voor dringende zaken maar verder niet. Maar als ik dan de tijd weet voor maandag , dan kan ik ook daarop inspelen bij mij 'normale' werk.

 

Groetjes Gebruiker c 

Heey Gebruiker c,

Maandag is voor mij een normale werkdag, dat betekent dat het sowieso niet overdag word.
Het zal dus ergens in de avond zijn, iets van 20:00/20:30.
Ik zal dat maandag ofzo wel even laten weten.
Volgens mij ben jij wel 24/7 aan het werk:thinking::wink:

Joe!
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Heyy,

Oeff over 2 weken, tijd gaat snel. Maar maandag ben ik van de partij. Kom maar door met die afscheitsfissa. En laat inderdaad ff weten als je weet hoe laat.

 

Joeeeee

Heey Jaivy,

Twee weken.. dat is alweer wat langer.
Ik had namelijk gerekend op ergens in mei en dan de 31ste als uiterste grens. 
Maar het is me weer twee weken gegund!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Ja precies. Wel fijn dat je hier nog 2 weken kan chillen haha. Maar ik vind het nogsteeds een sad idee 🥲 Maarjaaaa…

 

Joeeeeee

Hey Simply Me, 

 

Ah oke, bedankt voor je antwoord!  

Dan zet ik dat even in mijn privé agenda.

Top, is goed.

Haha,  dat valt opzich ook wel weer mee, nou ja , oke het is denk wel waar 😅. Ach ja, 24/7 , ik ben wel vaak aan het werken ja. 

Maar tot dan.

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyy

 

Dankje voor de update! Nog even 2 weken extra genieten van het forum🙂 Ik blijf het toch een rare gedachte vinden dat je weg gaat😔

 

Ik hoop dat Ik maandag ook nog even kan komen bij het afscheidsfeestje! We horen de exacte tijd nog wel👍🏻
 

Groetjes van mij!

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Simply Me,

Nog twee weken, de tijd gaat echt snel. Al is het natuurlijk wel fijn dat je wat langer dan verwacht mag blijven. Ik zal er maandag in ieder geval bij zijn:slight_smile:

 

Groetjes,

Paardebloem

Hoii,

Gezellig dat jullie erbij willen zijn!
Ik denk vanaf iets van 20:30/21:00.

Groetjes,
Simply Me

Heey,

Zoals eerder gezegd zou ik nog even aangeven hoelaat ik ongeveer verwacht vanavond. Ik denk iets van 21:00.

Hoe dichterbij het komt, hoe meer je er tegen op gaat zien, maar dat is wel een goed teken, haha.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Ooohhhh je laatste uurtjes tot je afscheid😬 Ik ben vanavond online hoor!

 

joeeeee

Heyy

 

Ik ga mijn best doen om vanavond ook eventjes online te komen! Of het lukt weet ik alleen niet, maar zal mijn best doen om tijd te vinden😅

 

Groetjes van mij!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Simply Me,

Voor jou een haiku

 

Sla je vleugels uit

Vlieg dapper en voorzichtig

Dag! Mooie vlinder

 

Mariska H

 

De allerbeste wensen voor jou!

groetjes, Mariska

 

Hoi Mariska H,

Heel erg bedankt voor je berichtje en haiku. Ik vond het echt heel toepasselijk en ontroerend.
Toen ik mijn gebruikersnaam moest kiezen twijfelde ik tussen ‘Simply Me’ en ‘Butterfly.’ Ik heb toen gekozen voor ‘Simply Me’, maar mijn eerste reacties ondertekende ik met ‘Butterfly’.
Nu zit mijn tijd op het forum erop en komt de vlinder weer terug.
De vlinder komt terug en vliegt uit.. Enorm bedankt voor alles!

Groetjes,
Simply Me

:butterfly:

Hey,

Ik ben vanavond van de partij, dus dan gaan we het hopenlijk gezellig maken voor deze nacht. En een mooi afscheidsfeestje geven, hoe jammer ik het ook vind dat je moet gaan.

 

Groetjes Gebruiker c 

Party geopend, yeey:tada:

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Joined the party!

Ik ben aanwezig🥳

Reputatie 6
Badge +7

Hoi allemaal,

Ik ben door bepaalde omstandigheden (ouders die nog even willen kletsen) wat later. Over een halfuurtje ben ik ook van de partij. 

 

Tot straks!

Paardebloem

🎉

Heey,

Gezellig dat jullie er zijn:)
@Paardebloem83 , geen probleem.
Als anderen er geen moeite mee hebben, ben ik er ook over een halfuurtje.
Ik had wat vertraging opgelopen..
 

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

no problemo

Geen probleem 

Party geopend, yeey:tada:

 


De party is officieel heropend!
Groetjes,
Simply Me

🥳🥳

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer