Tijd om doei te zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Lieve mensen van het forum,

De tijd is aangebroken om doei te zeggen.
Dat was in het kort de samenvatting van dit topic:)

Een aantal maanden heb ik hier met alle liefde en plezier reacties geplaatst en mensen getracht te helpen. Ik heb hier mensen mogen steunen, heel veel gezelligheid gehad en daarnaast veel bijgeleerd en mijn eigen zichtveld verbreed.

Ook heb ik zelf op het forum hulp en steun ontvangen en daar zal ik jullie voor altijd dankbaar voor zijn!
Toen ik hier op het forum kwam, had ik nog geen hulp en vond het moeilijk om hulp te accepteren. Nu ik hier weg ga, kan ik gelukkig zeggen dat mijn therapie binnenkort gaat beginnen en het is nog steeds lastig om hulp te accepteren, maar ik stel mezelf er steeds meer voor open. Ik besef me dat ik nog een lange weg te gaan heb en het zal voor mij ook altijd een strijd blijven.

Maar ik heb zovaak op het forum tegen anderen gezegd dat er oplossingen zijn, dat praten helpt, dat je het kan, dat ik er ook voor mezelf in mag gaan geloven. Dat hebben jullie mij ook willen meegeven.

Het was een bijzondere, waardevolle tijd op het forum. Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alles. De mensen die hier hun verhaal deden en om tips vroegen, de mensen die reacties gaven en natuurlijk de mensen van De Kindertelefoon!

Enorm bedankt dat jullie dit mogelijk maken en dit forum bestaat. Het was een waar genoegen om hier lid van te zijn. Ook de communicatie en jullie bereidzaamheid om dingen op te lossen en te regelen was super fijn. Bedankt dat jullie zo open staan voor input en met de kinderen/jongeren meedenken.
Keep on the good work, Kindertelefoon!

Dan zijn we denk ik wel aan het einde van dit topic gekomen. Lieve mensen, houd vol! Ik geloof in jullie.

Groetjes,
Simply Me

"Vriendschap vergroot het geluk en vermindert ellende, door onze vreugden te verdubbelen, en ons verdriet te delen."


241 reacties

dank je wel, ja ik ga nu nog even de komende 2 daagjes beetje vieren en tot rust komen, en dan ga ik verder met m'n werk en mijn bedrijfjes,  daarna misschien even kijken hoe alles ontwikkeld en misschien een villa huren met een paar vrienden in Spanje ofzo. Maar dat zullen we denk ik nog wel zien. Natuurlijk moeten mijn laptops en telefoons ook mee, maar dat is niet zo erg.  

ik heb wel al geregeld dat als ik op vakantie zou willen gaan, dat ik voor mijn bedrijfjes, mijn personeel dat ik al in dienst heb, goed achter kan laten. Binnenkort wil ik nog 7 mensen aan nemen om te versterken.

Heyy

Oehh dat klinkt leuk! Ik hoop ook dat de ontwikkelingen het toe laten en dat (als Het doorgaat) je een leuke tijd zal hebben in Spanje met je vrienden! Fijn dat je al dingen hebt geregeld voor je bedrijfje voor als je op vakantie gaat. Het klinkt als een goedlopend bedrijfje en wat goed dat je meer versterking krijgt! Goed bezig☺️ En nu eerst lekker feest vieren en ook rust nemen🙂

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Ik neem aan dat jij ook na ja school lekker vakantie gaat vieren. 
​​​​​​Dat is wel de bedoeling ja! Ik heb al een soort vakantie ik zit vanwege medische redenen thuis en ben herstellende van wat dingen.. Waarschijnlijk voel ik me in de vakantie weer helemaal goed en dan gaan wij hier ook leuke dingen doen en vakantie vieren :) Wij blijven in de vakantie lekker in Nederland, maar dat is ook leuk 🙂 Alvast een fijne vakantie gewenst!

Groetjes van mij!

 

Gefeliciteerd Gebruiker c🍾🎉🥳 Nu lekker vakantie vieren en rust nemen! En na de vakantie beginnen aan een nieuw hoofdstuk☺️

dank je wel, ja ik ga nu nog even de komende 2 daagjes beetje vieren en tot rust komen, en dan ga ik verder met m'n werk en mijn bedrijfjes,  daarna misschien even kijken hoe alles ontwikkeld en misschien een villa huren met een paar vrienden in Spanje ofzo. Maar dat zullen we denk ik nog wel zien. Natuurlijk moeten mijn laptops en telefoons ook mee, maar dat is niet zo erg.  

ik heb wel al geregeld dat als ik op vakantie zou willen gaan, dat ik voor mijn bedrijfjes, mijn personeel dat ik al in dienst heb, goed achter kan laten. Binnenkort wil ik nog 7 mensen aan nemen om te versterken.

 

Hopelijk tot weerziens.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Knuffels van mij ❤️🤗🤗

Groetjes van mij!

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Ik neem aan dat jij ook na ja school lekker vakantie gaat vieren. 

Hey, 

Heyy

Ik zie nu dat helaas al een aantal mensen nu echt weg zijn. Hopelijk gaat het jullie goed. 

Jullie zitten allemaal in een plekje in mijn hard. En M en Ms  en Twin,  ik wens jullie al het gelukt toe, veilige reis toegewenst! 

Het is inderdaad best raar dat jullie nu echt verdwenen zijn.. Ik hoop ook dat het goed gaat, maar dat denk ik wel :’) Ik zal jullie ook nooit vergeten <3

Oh en btw, ik ben geslaagd 🥳.

 

Gefeliciteerd Gebruiker c🍾🎉🥳 Nu lekker vakantie vieren en rust nemen! En na de vakantie beginnen aan een nieuw hoofdstuk☺️

Hopelijk tot weerziens.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Knuffels van mij ❤️🤗🤗

Groetjes van mij!

 

Hey, 

 

Ik zie nu dat helaas al een aantal mensen nu echt weg zijn. Hopelijk gaat het jullie goed. 

Jullie zitten allemaal in een plekje in mijn hard. En M en Ms  en Twin,  ik wens jullie al het gelukt toe, veilige reis toegewenst! 

Oh en btw, ik ben geslaagd 🥳.

Hopelijk tot weerziens.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Knuffels van mij ❤🤗🤗

Reputatie 7
Badge +19

Heey @Simply Me,

Omg! Ik lees nu pas alle nieuwe reacties op dit topic😱 Zooooo jammer dat je weg gaat, of nouja moet.

Nou thanks voor de gezelligheid, aanvullingen en wijsheid. Je hebt veel kinderen kunnen helpen hier dus you did a great job!!!!

Heel veel succes met je opleiding en je therapie!

“Happiness is like a butterfly, it comes and rests quietly on your shoulder when you least expect it.”

 

joeeeee❤️ Knuffel - Jaivy

Heey,

Zodra mijn account verwijderd is, komt er een einde aan.. ik zit nu snel een reactie te typen, niet wetend of die nog aan komt 🤭

Dat doen jullie goed bij de tandarts, ik heb twee keer een gaatje gehad. Alleen twee keer in dezelfde kies.. ik had op de een of andere manier naast mijn vulling een gaatje, oeps..

Is goed, als er ooit iemand komt van het protonenfonds ben ik het! Haha, zelfs jullie ogen stralen dus. Tja,zou het zo werken😂🤔

Ik wist niet wie Marge was, maar nu weet ik het, thanks, haha

Tot de volgende keer ..❤️
Fijne vakantie gewenst en enorm veel succes met jullie opleiding/studie!!

Groetjes,
Simply Me

(Die nog steeds niet aan het leren is🙈)

 Hi Simply Me,

 

Goedemorgen!
Ik ging als eerst kijken of mijn account nog bestond en ik kan ernog in!
Dus gaan we vrolijk verder met reacties:)

komt er dan nooit een eind aan :rofl::relaxed:

 

Heey M@M's en twin,

we gaan tot het gaatje, alles of niets :grin:

Dus jullie hebben straks een afspraak bij de tandarts voor een complete vulling wegens een gaatje:rofl: Je kan trouwens misschien ook wel een verzoek indienen bij De Kindertelefoon, is nog makkelijker geregeld.

nou, elke keer als we bij de tandarts komen denken we 'misschien hebben we deze keer wel een gaatje, maar tot nu toe hebben we allebei nog nooit één gaatje gehad, dus het verval van onze tanden valt nog mee, zeker gezien het protonen verhaal haha

We laten de KT gewoon maar hun werk doen en merken het wel als het voorbij is. Ik hoop wel dat ik deze reactie nog kan posten, anders zit ik hier voor niks me in te spannen :grin:

 

Wel handig om goede ideeën op te schrijven. Ga je die later uitwerken of zijn het meer dingetjes die je dan de volgende dag met iemand bespreekt over werk ofzo, ik noem maar iets

Sommige ideeën blijken later toch geen goede ideeën te zijn, of niet helemaal praktisch/haalbaar. Ik kan nogal enthousiast zijn en dan heb ik grote dromen en fantasiëen. Maar sommige ideeën werk ik zeker wel uit. Soms gaat het over werk, maar het kan ook over een cadeau, activiteit, .. gaan

oh ja, heel herkenbaar, ook onze ideeën zijn niet allemaal Nobelprijswaardig, maar ja, je steekt er altijd weer iets van op, toch? Wij vinden het ook leuk om originele surprises of activiteiten te bedenken en als je verder nog iemand kunt helpen met een idee is dat toch mooi meegenomen. Blijf je fantasie gebruiken, niks mis mee

 

weer een paar uur dichter bij je vakantie :camping:  of :island:

:camping: Kamperen!! (maar we gaan bijna altijd wel minstens één dag naar het strand, een zee of meer, daarnaast heeft de camping een zwembad, heerlijk)

klinkt goed en we wensen je een super leuke vakantie toe, die heb je wel verdiend

 

ja je boft maar met twin, dat ie dat allemaal voor jou doet en hierbij verklaren wij M&M's en twin dat je nu officieel toegetreden bent tot onze 'Hall of fame’. Gefeliciteerd. Dus als je ergens voorbij een huis loopt waar je die poster ziet hangen, mag je van ons aanbellen

Is goed, dan houd ik wel een verkooppraatje over protonen positronen. Een blonde jongedame, met blauw-groene ogen

oh ja of je zegt dat je komt collecteren voor het protonenfonds…..dat is onze geheime code en dan wordt je wel binnen gelaten. We gaan de rest van de familie alvast inlichten. Verder gaan we je vast herkennen aan je mooi blauw-groene ogen, die van ons zijn zo blauw als de Middellandse Zee, waarschijnlijk omdat we daar vaak ingelegen hebben toen we klein waren en nu nog of werkt dat niet zo :astonished:

 

oh ja, je moet wel aan de goeie kant van de grens gezond/ziek zitten natuurlijk en gelukkig dat het positief voor ons uitpakt als ik het zo hoor

Het was inderdaad een positieve uitslag

cool

 

jup, maar als twin en ik elk een proton zouden zijn en we botsen (wat we irl niet echt doen, maar ok, stel)  dan vormen we een deuteriumkern waarbij dan een positron en elektron-neutrino vrijkomt en na nog meer botsingen komt er ook allerlei gamma straling vrij. Dat verklaart toch alles. 

Dat verklaart een deel:blush: want het ligt er aan wat voor soort verval je hebt en welk nuclide, wat voor soort straling er vrijkomt. Je hebt ook nog alfa, en betastraling. En nog meer soorten, maar dit is geen les scheikunde/natuurkunde/straling.

als ik zo naar twin kijk valt het verval mee na een kort nachtje met maar een paar uurtjes slaap….en ja school of studie begint voor ons officieel na de zomervakantie pas weer na ons tussenjaar

 

Radioactive Man , die waar Bart Simpson fan van is en wij zijn fan van Bart en hadden vroeger een crush op hem, nou ja, we vonden hem gewoon echt een hele coole dude en gingen daarom ook in huis met ons skateboard, maar ja dat mocht dan weer van Marge (ja zo noemden we mama soms als er weer eens iets niet mocht :joy:  en mama kon er gelukkig altijd wel om lachen). De cirkel is rond.

Haha, cool. Alleen één dingetje: gammastraling is niet per definitie radioactief, het is elektromagnetische straling.

oh ja en mama heeft ook geen blauw haar net als Marge, de moeder van Bart Simpson

 

Uhm, toch nog één vraagje: ik lees net dat onze energie dan afneemt en we uit elkaar vallen….dat klink niet echt goed. Weet je toevallig wat onze halfwaardetijd is, zodat we een beetje kunnen inschatten hoe lang we het nog uit kunnen zingen…..verder wel interessant om allemaal te weten. Isotopen gebruiken ze toch ook in het ziekenhuis en moet je dit dan allemaal weten of is het gewoon je hobby. Just asking, voel je niet verplicht om op alles een antwoord te geven hoor, even goeie vrienden, maar na morgen praten we dan denk ik niet meer met je…...Alleen heeft dat een hele andere reden zoals je zelf ook weet en dat vinden we ergens toch wel jammer

De halfwaardetijd hangt af van welk nuclide het gaat en waarin deze vervalt. Ze gebruiken inderdaad ook isotopen in het ziekenhuis. Het is deels een hobby van mij, ik ben een bèta meisje, en het is ook deels omdat ik het moet weten. 

ja precies en thnx voor de info

 

oh jee, we hebben ongeveer 4 jaar op het forum gezeten en zijn al helemaal vervallen, dat belooft weinig goeds voor irl of is dat geen goeie conclusie

Dit lijkt me geen probleem, want de tijd op het forum zit er immers op..

das ook weer waar

 

Anyhow, misschien lukt het nog om te antwoorden en anders wachten we het vervalproces wel af :lying_face:

 

Het was een genoegen om je gekend te hebben.

Het is nog gelukt!! 

wij hebben onze (laatste?)  reactie ook getypt, nu nog kijken of we die nog kunnen posten

 

Wederzijds genoegen

:heart:

 

Tot de volgende keer.….

 

 

Groetjes,

M&M's  :sunglasses: en twin :sunglasses: die zich voorbereiden om vrijdag op vakantie te vertrekken naar Zuid-Frankrijk

Heey @eenanoniemejongen1 ,

Nogmaals bedankt voor alles dat je gedaan heb voor mij en vele andere forumgebruikers. Je naam zal verdwijnen uit het systeem, maar niet uit ons hart.

Graag gedaan, ik heb het met veel plezier gedaan en zal dit nooit vergeten.

Heel veel succes met je therapie en school enzo en het ga je goed. 🤍

Dankjewel, hetzelfde gewenst!

Afscheid nemen is niet zo mijn ding :(

Dan zeggen we: Afscheid nemen bestaat niet:grinning:

Groetjes,
Simply Me

Uhm, toch nog één vraagje: ik lees net dat onze energie dan afneemt en we uit elkaar vallen….dat klink niet echt goed. Weet je toevallig wat onze halfwaardetijd is, zodat we een beetje kunnen inschatten hoe lang we het nog uit kunnen zingen…..

De langstlevende is 76Ge, met een halfwaardetijd van 1,78 triljard jaar. Deze isotoop bezit de langste gemeten halfwaardetijd van alle bekende radio-isotopen. De facto kan dit nuclide eveneens als stabiel worden beschouwd, omdat de halfwaardetijd miljarden malen groter is dan de leeftijd van het universum.

Isotopen van germanium - Wikipedia

Is deze halfwaardetijd lang genoeg? Andere optie:

De overige 27 radio-isotopen zijn onstabiel en hebben een relatief korte halveringstijd (de meeste minder dan een seconde)

Groetjes,
Simply Me

Goedemorgen!
Ik ging als eerst kijken of mijn account nog bestond en ik kan ernog in!
Dus gaan we vrolijk verder met reacties:)

Heey M@M's en twin,

we gaan tot het gaatje, alles of niets :grin:

Dus jullie hebben straks een afspraak bij de tandarts voor een complete vulling wegens een gaatje:rofl: Je kan trouwens misschien ook wel een verzoek indienen bij De Kindertelefoon, is nog makkelijker geregeld.

Wel handig om goede ideeën op te schrijven. Ga je die later uitwerken of zijn het meer dingetjes die je dan de volgende dag met iemand bespreekt over werk ofzo, ik noem maar iets

Sommige ideeën blijken later toch geen goede ideeën te zijn, of niet helemaal praktisch/haalbaar. Ik kan nogal enthousiast zijn en dan heb ik grote dromen en fantasiëen. Maar sommige ideeën werk ik zeker wel uit. Soms gaat het over werk, maar het kan ook over een cadeau, activiteit, .. gaan

weer een paar uur dichter bij je vakantie :camping:  of :island:

:camping: Kamperen!! (maar we gaan bijna altijd wel minstens één dag naar het strand, een zee of meer, daarnaast heeft de camping een zwembad, heerlijk)

ja je boft maar met twin, dat ie dat allemaal voor jou doet en hierbij verklaren wij M&M's en twin dat je nu officieel toegetreden bent tot onze 'Hall of fame’. Gefeliciteerd. Dus als je ergens voorbij een huis loopt waar je die poster ziet hangen, mag je van ons aanbellen

Is goed, dan houd ik wel een verkooppraatje over protonen positronen. Een blonde jongedame, met blauw-groene ogen

oh ja, je moet wel aan de goeie kant van de grens gezond/ziek zitten natuurlijk en gelukkig dat het positief voor ons uitpakt als ik het zo hoor

Het was inderdaad een positieve uitslag

jup, maar als twin en ik elk een proton zouden zijn en we botsen (wat we irl niet echt doen, maar ok, stel)  dan vormen we een deuteriumkern waarbij dan een positron en elektron-neutrino vrijkomt en na nog meer botsingen komt er ook allerlei gamma straling vrij. Dat verklaart toch alles. 

Dat verklaart een deel:blush: want het ligt er aan wat voor soort verval je hebt en welk nuclide, wat voor soort straling er vrijkomt. Je hebt ook nog alfa, en betastraling. En nog meer soorten, maar dit is geen les scheikunde/natuurkunde/straling.

Radioactive Man , die waar Bart Simpson fan van is en wij zijn fan van Bart en hadden vroeger een crush op hem, nou ja, we vonden hem gewoon echt een hele coole dude en gingen daarom ook in huis met ons skateboard, maar ja dat mocht dan weer van Marge (ja zo noemden we mama soms als er weer eens iets niet mocht :joy:  en mama kon er gelukkig altijd wel om lachen). De cirkel is rond.

Haha, cool. Alleen één dingetje: gammastraling is niet per definitie radioactief, het is elektromagnetische straling. 

Uhm, toch nog één vraagje: ik lees net dat onze energie dan afneemt en we uit elkaar vallen….dat klink niet echt goed. Weet je toevallig wat onze halfwaardetijd is, zodat we een beetje kunnen inschatten hoe lang we het nog uit kunnen zingen…..verder wel interessant om allemaal te weten. Isotopen gebruiken ze toch ook in het ziekenhuis en moet je dit dan allemaal weten of is het gewoon je hobby. Just asking, voel je niet verplicht om op alles een antwoord te geven hoor, even goeie vrienden, maar na morgen praten we dan denk ik niet meer met je…...Alleen heeft dat een hele andere reden zoals je zelf ook weet en dat vinden we ergens toch wel jammer

De halfwaardetijd hangt af van welk nuclide het gaat en waarin deze vervalt. Ze gebruiken inderdaad ook isotopen in het ziekenhuis. Het is deels een hobby van mij, ik ben een bèta meisje, en het is ook deels omdat ik het moet weten. 

oh jee, we hebben ongeveer 4 jaar op het forum gezeten en zijn al helemaal vervallen, dat belooft weinig goeds voor irl of is dat geen goeie conclusie

Dit lijkt me geen probleem, want de tijd op het forum zit er immers op..

Anyhow, misschien lukt het nog om te antwoorden en anders wachten we het vervalproces wel af :lying_face:

 

Het was een genoegen om je gekend te hebben.

Het is nog gelukt!! 

Wederzijds genoegen

Groetjes,
Simply Me

 

 

 

 

Hey Simply Me,

 

Nogmaals bedankt voor alles dat je gedaan heb voor mij en vele andere forumgebruikers. Je naam zal verdwijnen uit het systeem, maar niet uit ons hart. Heel veel succes met je therapie en school enzo en het ga je goed. 🤍

Afscheid nemen is niet zo mijn ding :(

 

 Hi Simply Me,

 

 

M en Ms schreef:

Ik denk dat de bewijslast flinterdun is en het gevaar voor herhaling nagenoeg uitgesloten haha of twin moet een hele nacht achter het toetsenbord gaan zitten en reacties posten

Simply Me schreef:

Succes twin, je kunt het, veel succes! Toch weer gaan tot het uiterste, de laatste uren op het forum en kijken of je nog even een ban kunt krijgen, tjonge jonge…

we gaan tot het gaatje, alles of niets :grin:

 

 

Ons advies is maximaal genieten van alles, dat proberen wij ook altijd

Dat advies ga ik zeker opvolgen!

cool, go for it!

 

Op een gegeven moment heb je vaak genoeg bewezen dat je het kunt en hoef je je er minder zorgen om te maken en voel je je comfortabeler en sterker en als je een keer iets niet weet kun je dat ook zeggen en dan is er nog geen man overboord, toch?

Nee, zeker niet, je bent hier niet verplicht om te reageren. Je kunt het jezelf dus zo moeilijk of makkelijk maken als je wilt. Je hoeft ook niet altijd alles te weten, maar kunt wel een mening of ervaring delen. En als is het een keer fout, zijn er mensen die het weer kunnen corrigeren en meedenken. Op die manier kun je prettig met elkaar werken en reageren.

helemaal mee eens

 

je kunt ideeën af en toe ook gewoon parkeren ergens in je hoofd of er snel ff een korte notitie van maken en er later weer mee aan de gang gaan, maar ik denk wel dat ik een beetje snap hoe het bij jou werkt en dat hebben wij ook wel:  als we ergens zijn zien we altijd wel dingen waarvan we denken dat die beter of anders kunnen, maar gelukkig laten we dat niet overheersen, maar in onze hersenpan gebeurt altijd wel wat. Daarnaast kunnen we supergoed relaxen en niks anders doen dan bijvoorbeeld een vogel te volgen hoe die door de lucht vliegt en landt en weer opstijgt enzo, ook wel cool

Ja, ik heb zo vaak zoveel ideeën. Ik schrijf het tegenwoordig wel op, of een notitie in mijn telefoon. Anders vergeet ik het namelijk ook vaak weer. Maar ik kan ook genieten van de kleine dingen, zoals een zonnestraal of een bloem of dier. Je even helemaal ontspannen. Ik kan niet niks doen, ik heb wel een drang om bezig te zijn. Maar als ik mezelf de tijd gun kan ik gerust een tijdje chillen en gewoon, bewust zijn van het moment.

veel mensen kijken wel, maar zien niet, terwijl er zoveel te zien is. Mooi dat jij ook van kleine dingen kan genieten. Wij kunnen heel goed niks doen hoor, nou ja, nu ik erover denk zijn we niet echt jongens die lang stil kunnen zitten haha, maar dat wil niet gelijk zeggen dat we dan iets productiefs moeten doen.

Wel handig om goede ideeën op te schrijven. Ga je die later uitwerken of zijn het meer dingetjes die je dan de volgende dag met iemand bespreekt over werk ofzo, ik noem maar iets

 

zo is het, jouw vakantie komt elke minuut dichterbij

:tada:

weer een paar uur dichter bij je vakantie :camping:  of :island:

 

wow, hahahaha, wat een vondst, we vinden 'm g e w e l d ig  en twin heeft 'm net uitgeprint en op de muur geplakt bij de rest van de foto's en diploma's en alles wat Blue, Pin, Kenshin en Gebruiker c allemaal in de afgelopen jaar ofzo hebben gemaakt.

Super, fijn dat jullie hem g e w e l d i g vinden. Cool dat twin het gelijk heeft uitgeprint. Nu hangt het op ‘the wall of fame van De Kindertelefoon’ bij M&M’s en twin.

ja je boft maar met twin, dat ie dat allemaal voor jou doet en hierbij verklaren wij M&M's en twin dat je nu officieel toegetreden bent tot onze 'Hall of fame’. Gefeliciteerd. Dus als je ergens voorbij een huis loopt waar je die poster ziet hangen, mag je van ons aanbellen

The Script - Hall of Fame (Official Video) ft. will.i.am

 

 

De diagnose is gesteld na grondig onderzoek door medisch deskundige Simply Me:, M&M's en twin hebben teveel protonen en stralen daarom positiviteit uit. Gelukkig gaan we dit jaar niet vliegen, want anders slaan die poortjes op het vliegveld op tilt

Je hebt naast protonen ook positronen, dat klinkt nog positiever, dan kunnen jullie nog meer stralen en shinen:boom: Gelukkig is deze diagnose wel positief, want ja in mijn medische wereld is dat toch wel vaak anders. 

oh ja, je moet wel aan de goeie kant van de grens gezond/ziek zitten natuurlijk en gelukkig dat het positief voor ons uitpakt als ik het zo hoor

 

Wist je trouwens dat protonen ook weer vervallen en bij sommige soorten verval ontstaan twee deeltjes, de energie van de deeltjes neemt hierbij wel af, maar ook deze deeltjes kunnen weer vervallen. 

jup, maar als twin en ik elk een proton zouden zijn en we botsen (wat we irl niet echt doen, maar ok, stel)  dan vormen we een deuteriumkern waarbij dan een positron en elektron-neutrino vrijkomt en na nog meer botsingen komt er ook allerlei gamma straling vrij. Dat verklaart toch alles. Wij voelen ons ineens

Radioactive Man , die waar Bart Simpson fan van is en wij zijn fan van Bart en hadden vroeger een crush op hem, nou ja, we vonden hem gewoon echt een hele coole dude en gingen daarom ook in huis met ons skateboard, maar ja dat mocht dan weer van Marge (ja zo noemden we mama soms als er weer eens iets niet mocht :joy:  en mama kon er gelukkig altijd wel om lachen). De cirkel is rond.

Uhm, toch nog één vraagje: ik lees net dat onze energie dan afneemt en we uit elkaar vallen….dat klink niet echt goed. Weet je toevallig wat onze halfwaardetijd is, zodat we een beetje kunnen inschatten hoe lang we het nog uit kunnen zingen…..verder wel interessant om allemaal te weten. Isotopen gebruiken ze toch ook in het ziekenhuis en moet je dit dan allemaal weten of is het gewoon je hobby. Just asking, voel je niet verplicht om op alles een antwoord te geven hoor, even goeie vrienden, maar na morgen praten we dan denk ik niet meer met je…...Alleen heeft dat een hele andere reden zoals je zelf ook weet en dat vinden we ergens toch wel jammer

 

Hopelijk blijven jullie zo stralen, hier op het forum hebben jullie de tijd gehad, de deeltjes zijn hier volledig vervallen, maar in real life stralen jullie door!:yellow_heart:

oh jee, we hebben ongeveer 4 jaar op het forum gezeten en zijn al helemaal vervallen, dat belooft weinig goeds voor irl of is dat geen goeie conclusie

 

Anyhow, misschien lukt het nog om te antwoorden en anders wachten we het vervalproces wel af :lying_face:

 

Het was een genoegen om je gekend te hebben.

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

 Hi @NaamNietBekend,

 

 …..Weet wel dat het regelmatig voorkomt dat je geen enkele respons krijgt op jouw bijdrage, maar bedenk dan dat de topic opener in een rotsituatie zit en dat ie niet ondankbaar is, maar gewoon ff niet weet hoe die moet reageren…..

Ik heb het al vaak meegemaakt dat ik geen reactie terug kreeg.. Eerst voelde dat niet goed omdat met name met topics over een depressie/zelfmoord je dan toch snel gaat denken: is alles wel oké? En dat gevoel heb ik nog steeds wel. Echter begin ik te wennen aan dat dat nou eenmaal zo is. Waarschijnlijk worden de reacties wel gelezen en heeft de topic opener inderdaad moeite met een reactie geven of zit ie in een rot situatie. Het gaat mij met name op dat ik (hopelijk) iets kan betekenen voor de persoon. een klavertje vier voelt dan prettig, maar daar gaat het mij inderdaad niet om. Al krijg ik 0 respond ik heb mijn best gedaan om te helpen!

we snappen precies wat je bedoelt. Dat maakt iedereen hier mee en het is goed om te weten dat ondanks dat je geen reactie krijgt jouw reactie heel waardevol kan zijn voor de topic opener. Idd vroegen wij ons ook wel eens af of iemand die suïcidaal was en die we 's avonds laat nog een reactie hadden gestuurd de volgende dag wel had gehaald, maar na enkele weken was die persoon weer online en dan valt er wel een soort last van je af, ook al weet je natuurlijk niet of het goed met die persoon gaat, maar hij/zij is er nog wel. 

Op ‘gewone’ topics vind ik het soms ook vervelend als je je best hebt gedaan en van alles opgezocht heb en dat je dan helemaal niks meer hoort, maar ja, we kennen de situatie van die ander niet. Misschien is zijn  telefoon kapot of heeft ie een soort straf dat ie niet op internet mag ofzo. Je kan jezelf iig nooit verwijten dat je niet je best gedaan hebt als je iets gepost hebt en weet ook dat je niet iedereen kan helpen. Gewoon vanwege allerlei praktische dingen, zoals dat je ook nog moet slapen en allerlei verplichtingen hebt. In veel gevallen is er vast wel iemand anders die reageert en als je wilt kun je altijd een volgende keer nog kijken of er al iets gepost is in dat topic en alsnog iets schrijven.

 

het is logisch dat je even een balans moet vinden en de ene dag heb je nou eenmaal meer tijd dan de andere of zin of inspiratie of whatever. Zolang het idd maar niet ten koste van je zelf. Het is altijd goed om naar je lichaam te luisteren en voldoende rust te nemen. Dat komt vast wel goed met jou

Daar let ik op hoor!👍🏻

heel verstandig

 

we snappen wel dat als je nog niet zo lang achter elkaar actief bent dat je dan voorzichtig bent, soort van  beetje kat uit de boom kijkt, maar iedereen is benieuwd hoe hun reacties bij anderen vallen, dus daar ben je geen uitzondering in.…………...Trouwens we vinden het ook wel supertof dat je over je onzekerheid durft te praten. Geen onderwerp is hier taboe. Je kan er alleen maar van groeien.…...

 

Het is inderdaad nog even wennen, maar ik begin steeds zekerder van mezelf te worden.. En begin ook al een beetje te wennen aan bepaalde onderwerpen. Dus mijn zelfvertrouwen hier groeit langzaam.. alles stap voor stap! 
De onzekerheid is nou eenmaal een ding van mij en ik vind het eng om daar over te praten, maar het forum is zo’n fijne plek daar durf ik het ondertussen. Heb ook al meerdere troll account gerapporteerd met succes🙂

goed bezig, want geloof me je post gewoon goede reacties. Veel mensen zijn onzeker over bepaalde dingen en als je dat laat weten kunnen anderen daar rekening mee houden en op zich is het ook altijd wel fijn als je over dingen kan praten en daar steun door krijgt.

Btw, het voelt heel vertrouwd om met jou te praten. Je straalt een bepaalde rust en bescheidenheid uit en dat siert je. We wensen je hier een hele fijne tijd toe en natuurlijk ook irl 

 

Btw, in het begin hadden wij ook nogal moeite met die quotes en quotten we de hele reactie, maar als je een gedeelte van de quote wilt beantwoorden kun je het deel dat je niet 'nodig’ hebt selecteren en dan deleten. Natuurlijk moet je wel eerst de hele reactie quoten vanaf de originele post.

ik deed zo mijn best op het quoten, maar het viel helaas toch op haha😅. Het stomme is dat ik dus op een iPad dit allemaal typ en dat werkt echt niet mee. Misschien tijd om mijn laptop er weer eens bij te pakken. Volgens mij is het quoten nu wel goed gegaan😄

Wel bedankt voor de tips! Ik zal nog wel even gaan oefenen met quoten op de iPad  en de laptop!

ik heb soms ook ruzie met het forum op m'n telefoon. Als ik thuis ben pak ik eigenlijk altijd mijn laptop. Het viel niet op door rommeligheid ofzo, je reacties zien er prima uit, maar omdat iemand mij geleerd had wat je allemaal met die quote functie kunt doen(ik was een aantal maanden weg geweest van het forum en toen ik terug kwam zag alles er anders uit haha) ben ik het pas gaan leren en dan kom je wel achter de voordelen, maar vooralsnog kun je gewoon posten zoals je deed en als je nieuwsgierig bent en niks beters kan verzinnen kun je onze tips eens nalopen om te kijken of het voor jou ook voordelen heeft en nu maar hopen we dat we het duidelijk genoeg hebben uitgelegd 

 

Dat was 'm weer voor dit moment. Wie weet tot later en anders succes met alles wat nog komen gaat.

Ik weet niet of we elkaar nog spreken aangezien je morgenochtend word verwijderd. In ieder geval wil ik zeggen dat ik het leuk vond om jou (en je twin) nog even te leren kennen en een leuk gesprekje te voeren! Het was me een genoege! Fijne avond gewenst iedereen😄​​​

misschien dat we elkaar nog spreken en anders wens ik je alle succes met alles wat je nog gaat doen in je leven en nieuwsgierig als we zijn zullen we waarschijnlijk wel eens een blik werpen op het forum. Dankjewel voor je gezelschap de afgelopen avond. Je legt wel makkelijk contact als daar de mogelijkheid voor wordt geboden, das altijd fijn als iemand dat kan

 

 

Groetjes,

M&M's en twin :slight_smile:

Heey @Complicated Me

Hetzelfde gewenst, ik gun je heel erg dat jij ook je weg in de toekomst zult vinden, maar ik heb daar zeker vertrouwen in!

Wel gaaf dat je na een jaar gelezen te hebben een account aanmaakt om mensen te bedanken, bijzonder dat je zo toch met elkaar verbonden kunt zijn, ookal 'kennen' we elkaar een paar dagen. 

Het was kort, maar krachtig!

Doeii!

Simply Me

Vaarwel iedereen:hand_splayed_tone2: !!! Jullie zijn allemaal geweldig hoe uitgebreid en goed jullie  de mensen op dit forum hebben geholpen:clap_tone2: ik zal jullie nooit vergeten, hoop dat het lukt met therapie en jullie allemaal een mooie en gelukkige toekomst hebben en gezond zijn/blijven!:relaxed:

Groetjes

(Ik verwijder btw ook mijn account, ben 18 en heb dit alleen aangemaakt om te bedanken, na ongeveer een jaar gelezen te hebben)

Heey,

Het feestje van: “je topic/reactie is ontvangen, na een check door een moderator wordt deze  geplaatst”, is begonnen..:rolling_eyes:

nou ja, soort van gesprekken ja, het is niet dat ik echt sta te popelen om te doen, maar ik ga het gwn proberen,  ik weet dat jij ook binnenkort ook gesprekken krijgt en hulp en ik weet dat jou dat gaat lukken. 

Ik begrijp helemaal dat je niet staat te popelen, ik sta ook niet te popelen voor mijn therapie. Maar ik weet ook zeker dat het jouw gaat lukkken!

Weet dat je een plekje hebt in mijn gedachten 🤗✌️Vergeten zal ik je niet 

Dankjewel! Je hebt ook zeker een plekje in mijn gedachten en :heart:

 

Deze quote vond ik nog wel toepasselijk, omdat vaak het nieuwe hoofdstuk in mijn leven wordt benoemd (ik vind alleen dat dapper niet passend, omdat het een ‘gedwongen’ vertrek is, maar het gaat om de boodschap)

Als je dapper genoeg bent om afscheid te nemen, zal het leven je belonen met een nieuw hallo.
If you’re brave enough to say goodbye, life will reward you with another hello.

Groetjes,
Simply Me

 

 

Heey,

@Gebruiker c

Bedankt. Jij krijgt na de zomervakantie ook iets van gesprekken, toch?nou ja, soort van gesprekken ja, het is niet dat ik echt sta te popelen om te doen, maar ik ga het gwn proberen,  ik weet dat jij ook binnenkort ook gesprekken krijgt en hulp en ik weet dat jou dat gaat lukken. 

Ik weet dat je zoiets had verteld in het afscheidstopic van blue. Het ga je goed:muscle:

Bedankt.

Weet dat je een plekje hebt in mijn gedachten 🤗✌️

Vergeten zal ik je niet 

 

 

 

Groetjes Gebruiker c 

Heey,

@M en Ms en @twin

Ik denk dat de bewijslast flinterdun is en het gevaar voor herhaling nagenoeg uitgesloten haha of twin moet een hele nacht achter het toetsenbord gaan zitten en reacties posten

Succes twin, je kunt het, veel succes! Toch weer gaan tot het uiterste, de laatste uren op het forum en kijken of je nog even een ban kunt krijgen, tjonge jonge...:laughing:

Ons advies is maximaal genieten van alles, dat proberen wij ook altijd

Dat advies ga ik zeker opvolgen!

Op een gegeven moment heb je vaak genoeg bewezen dat je het kunt en hoef je je er minder zorgen om te maken en voel je je comfortabeler en sterker en als je een keer iets niet weet kun je dat ook zeggen en dan is er nog geen man overboord, toch?

Nee, zeker niet, je bent hier niet verplicht om te reageren. Je kunt het jezelf dus zo moeilijk of makkelijk maken als je wilt. Je hoeft ook niet altijd alles te weten, maar kunt wel een mening of ervaring delen. En als is het een keer fout, zijn er mensen die het weer kunnen corrigeren en meedenken. Op die manier kun je prettig met elkaar werken en reageren.

je kunt ideeën af en toe ook gewoon parkeren ergens in je hoofd of er snel ff een korte notitie van maken en er later weer mee aan de gang gaan, maar ik denk wel dat ik een beetje snap hoe het bij jou werkt en dat hebben wij ook wel:  als we ergens zijn zien we altijd wel dingen waarvan we denken dat die beter of anders kunnen, maar gelukkig laten we dat niet overheersen, maar in onze hersenpan gebeurt altijd wel wat. Daarnaast kunnen we supergoed relaxen en niks anders doen dan bijvoorbeeld een vogel te volgen hoe die door de lucht vliegt en landt en weer opstijgt enzo, ook wel cool

Ja, ik heb zo vaak zoveel ideeën. Ik schrijf het tegenwoordig wel op, of een notitie in mijn telefoon. Anders vergeet ik het namelijk ook vaak weer. Maar ik kan ook genieten van de kleine dingen, zoals een zonnestraal of een bloem of dier. Je even helemaal ontspannen. Ik kan niet niks doen, ik heb wel een drang om bezig te zijn. Maar als ik mezelf de tijd gun kan ik gerust een tijdje chillen en gewoon, bewust zijn van het moment.

zo is het, jouw vakantie komt elke minuut dichterbij

:tada:

wow, hahahaha, wat een vondst, we vinden 'm g e w e l d ig  en twin heeft 'm net uitgeprint en op de muur geplakt bij de rest van de foto's en diploma's en alles wat Blue, Pin, Kenshin en Gebruiker c allemaal in de afgelopen jaar ofzo hebben gemaakt.

Super, fijn dat jullie hem g e w e l d i g vinden. Cool dat twin het gelijk heeft uitgeprint. Nu hangt het op ‘the wall of fame van De Kindertelefoon’ bij M&M’s en twin.

De diagnose is gesteld na grondig onderzoek door medisch deskundige Simply Me:, M&M's en twin hebben teveel protonen en stralen daarom positiviteit uit. Gelukkig gaan we dit jaar niet vliegen, want anders slaan die poortjes op het vliegveld op tilt

Je hebt naast protonen ook positronen, dat klinkt nog positiever, dan kunnen jullie nog meer stralen en shinen:boom: Gelukkig is deze diagnose wel positief, want ja in mijn medische wereld is dat toch wel vaak anders. 

Wist je trouwens dat protonen ook weer vervallen en bij sommige soorten verval ontstaan twee deeltjes, de energie van de deeltjes neemt hierbij wel af, maar ook deze deeltjes kunnen weer vervallen. 
Hopelijk blijven jullie zo stralen, hier op het forum hebben jullie de tijd gehad, de deeltjes zijn hier volledig vervallen, maar in real life stralen jullie door!:yellow_heart:

Groetjes,
Simply Me

 

 

 

 

Heey,

@Gebruiker c 

Bedankt. Jij krijgt na de zomervakantie ook iets van gesprekken, toch? Ik weet dat je zoiets had verteld in het afscheidstopic van blue. Het ga je goed:muscle:

@NaamNietBekend 

P.S.: Op de valreep heb je nog een mijlpaal van 1400 reacties gehaald🥳🥳

Haha, ja. Eigenlijk had ik al eerder over de 1400 reacties, maar er is nog een topic verwijderd. Ik denk dat als je alle verwijderde reacties meetelt ik misschien de 1500 zou aantikken. Bedankt!

@Paardebloem83 

Bedankt voor je gedichten, heel mooi! Die naam vlinder is me een beetje toegeëigend, eigenlijk verliep dat heel vloeiend. Zoals ik aan Mariska H uitlegde, twijfelde ik bij het kiezen van mijn gebruikersnaam uit Simply Me of Butterfly. En nu in het afscheidstopic komt de vlinder weer terug..

Weet je al wat je met je tijd gaat doen, nu je het niet meer constant in het forum kan stoppen? :)

Die tijd is alweer ingedeeld.. Ik ga eerst ff knallen voor de laatste dingen van school, vervolgens nog even werken en dan twee weken vakantie, daarna weer werken en naar het volgende schooljaar. En de rest van mijn tijd gaat waarschijnlijk zitten in mijn eigen proces van therapie etc. En misschien ook wel om meer dingen zoals hobby's en afspreken op te pakken. Van online naar offline:)

Bedankt allemaal!

Groetjes,
Simply Me

 

 Hi Simply Me,

 

Heey,

@M en Ms en @twin 

Ah, oke bedankt voor het antwoord. Ik verwacht niet dat jullie er een ban voor krijgen en anders.. ook een leuk einde van vier jaar forum:hushed::joy:

ik ook niet en anders zien we het wel als we morgenochtend om 10.45 uur een ban krijgen, terwijl we normaal gesproken misschien om 11.00 uur verwijderd worden :joy:  Ik denk dat de bewijslast flinterdun is en het gevaar voor herhaling nagenoeg uitgesloten haha of twin moet een hele nacht achter het toetsenbord gaan zitten en reacties posten

 

Ja, deze week dat gesprek, komende weken wat toetsen en deadlines. Dan zit jaar één van mijn opleiding erop, yess, en dan gaan we nog even werken en dan echt even vakantie houden. Echt even twee weken rust pakken en alles laten bezinken. Om vervolgens weer te knallen in een volgend studiejaar en de therapie.

oh dan is die strakjes in de pocket en dan komt je vakantie alweer een stuk dichterbij...ff lekker niksen of juist dingen doen waar je al die tijd geen tijd voor had en dan met frisse moed het nieuwe schooljaar in

Ons advies is maximaal genieten van alles, dat proberen wij ook altijd

 

Hier op het forum heb je ons inziens alles wel duidelijk kunnen verwoorden en ben je mondig dus we hopen ook dat je bij de therapie aan de bel trekt als iets niet duidelijk is of tegen je gevoel in gaat. Communicatie is nu eenmaal belangrijk om elkaar goed te kunnen begrijpen en het maximale er uit te halen.

Oeh, dat beschouw ik wel als een compliment. In real life zeggen mensen zo vaak dat ik stil, verlegen en serieus ben, iets te realistisch, maar wel een doorzetter en positief. Aan het begin was ik hier op het forum ook wat stiller en niet zo mondig, maar ik heb me hier ook weten te ontwikkelen en meer open durven stellen en een plekje in nemen. 

het is ook bedoeld als compliment, dus steek het lekker in the pocket.

We snappen dat er een verschil is tussen in het openbaar spreken voor een groep, zeker als je onverwacht iets gevraagd wordt en het formuleren van een reactie, maar nog steeds moet kennis hebben of weten waar je iets opzoekt, dan zo opschrijven zodat die ander waar het voor bedoeld is het begrijpt en zo verder. Het is ook een kwestie van vertrouwen. Op een gegeven moment heb je vaak genoeg bewezen dat je het kunt en hoef je je er minder zorgen om te maken en voel je je comfortabeler en sterker en als je een keer iets niet weet kun je dat ook zeggen en dan is er nog geen man overboord, toch?

 

 bijvoorbeeld bij het sporten zijn we best wel competitief en dan komt het beest in ons naar boven haha. Wij zijn ook meer nachtdieren dan mensen voor overdag

Haha, dus toch…. na het douchen heb je waarschijnlijk van die roze/rode wangetjes en met netjes gekamde haren heb je dus een soort wolf in schaapskleren, (maar uiteindelijk wel een lieve wolf), maar niet een vos die zijn streken verliest.. zie: (ze moest eens weten wat we allemaal uitspoken)

wij zijn geen gemene wolven, dat klopt, maar wel vasthoudend en mensen die ons niet goed kennen kunnen wel eens verbaasd zijn over ons fanatisme, maar als de wedstrijd voorbij is is dat ook snel weer weggezakt

 

We stellen onze boom ter beschikking voor dat doel. Lief hè

Zekers!! Altijd mooi om van jullie familie/gezin en de band te lezen. Daar zijn jullie echt mee gezegend!

zeker, wij zijn lucky basterd met zulke lieve broertjes en zus en familie en vrienden. Dat beseffen we ook, want we weten waar 3 van onze broer(tje)s vandaan komen voordat ze bij ons kwamen

 

Je hebt wel in de gaten dat twin en ik ons prima zelf bezig kunnen houden :upside_down:

Dat werd me al vrij snel duidelijk:)

je gooit er 10 cent in en je krijgt antwoord voor een euro en dan nog dubbelop

 

In die twee weekjes kun je ook leuke dingen doen en ontspanning zoeken. Hopelijk werkt het weer daar ook aan mee. Ja, als je eenmaal in de zorg zit kun je dat niet zo maar loslaten. Dat merk en we wel aan opa en oma die allebei als specialist in het ziekenhuis werken

Dat klopt en dat is ook zeker mijn plan. Eigenlijk heb ik al weer teveel ideeën voor twee weken, zucht. Maar ik ga volop genieten van mijn twee weken vakantie, want ik heb al zooo lang geen echte vakantie meer gehad. Soms wel een weekje vakantie van school, maar ik had altijd nog werk en opdrachten. Als je dan bedenkt dat je voorheen 6-8 weken vakantie had, jeetje, dat is echt pittig laaaaang.

je kunt ideeën af en toe ook gewoon parkeren ergens in je hoofd of er snel ff een korte notitie van maken en er later weer mee aan de gang gaan, maar ik denk wel dat ik een beetje snap hoe het bij jou werkt en dat hebben wij ook wel:  als we ergens zijn zien we altijd wel dingen waarvan we denken dat die beter of anders kunnen, maar gelukkig laten we dat niet overheersen, maar in onze hersenpan gebeurt altijd wel wat. Daarnaast kunnen we supergoed relaxen en niks anders doen dan bijvoorbeeld een vogel te volgen hoe die door de lucht vliegt en landt en weer opstijgt enzo, ook wel cool

 

we voelen met je mee en wensen je vanaf de duinen met zich over de zee en de wind door ons haar, oh das niet aardig zegt twin, er zijn mensen die niet het geluk hebben dat ze op het strand kunnen liggen en hij heeft gelijk, maar we liggen er dus nog wel

Van mij mag je het best zeggen, ik begrijp wel wat twin bedoelt, maar ja jullie zijn daar eenmaal, dus je kunt ook niet doen alsof het er niet is. Lekker genieten hoor!

gelukkig maar dat je daar geen moeite mee hebt

 

oh jee, we voelen met je mee iig succes met je toets

Thankss! Nu ff doorbikkelen en dan kan ik straks ook lekker chillen op het strand:sunglasses:

zo is het, jouw vakantie komt elke minuut dichterbij

 

Voor jullie heb ik nog een quote, ik vind hem zeer toepasselijk, zowel qua  quote als de scheikunde

 

wow, hahahaha, wat een vondst, we vinden 'm g e w e l d ig  en twin heeft 'm net uitgeprint en op de muur geplakt bij de rest van de foto's en diploma's en alles wat Blue, Pin, Kenshin en Gebruiker c allemaal in de afgelopen jaar ofzo hebben gemaakt.

De diagnose is gesteld na grondig onderzoek door medisch deskundige Simply Me:, M&M's en twin hebben teveel protonen en stralen daarom positiviteit uit. Gelukkig gaan we dit jaar niet vliegen, want anders slaan die poortjes op het vliegveld op tilt

 

 

Groetjes,

M&M's en  twin :wink:

 Hi @NaamNietBekend ,

 

precies, soms gebeurt er maanden niks, ook door mijn toedoen en dan heb ik weer iets te melden en kennelijk zijn er op de achtergrond altijd toch lezers.

Het was jou dus ook al opgevallen. Ja, als je het doet om anderen te helpen gaat het ook vanzelf denk ik en de voldoening krijg je dan vaak rechtstreeks of door een reactie van de topic opener of het gevoel dat je zelf hebt en dat mag je zeker weten ook hebben omdat je een bijdrage hebt geleverd. Weet wel dat het regelmatig voorkomt dat je geen enkele respons krijgt op jouw bijdrage, maar bedenk dan dat de topic opener in een rotsituatie zit en dat ie niet ondankbaar is, maar gewoon ff niet weet hoe die moet reageren. Dus, als je het voor de likes zou doen, wat jij zeker niet doet, dan kun je gefrustreerd raken als je niet van iedereen een schouderklopje krijgt. Zelfde als met andere social media zoals insta enzo. Sommigen raken depressief als ze niet 100 likes krijgen op een post….

Ik heb het al vaak meegemaakt dat ik geen reactie terug kreeg.. Eerst voelde dat niet goed omdat met name met topics over een depressie/zelfmoord je dan toch snel gaat denken: is alles wel oké? En dat gevoel heb ik nog steeds wel. Echter begin ik te wennen aan dat dat nou eenmaal zo is. Waarschijnlijk worden de reacties wel gelezen en heeft de topic opener inderdaad moeite met een reactie geven of zit ie in een rot situatie. Het gaat mij met name op dat ik (hopelijk) iets kan betekenen voor de persoon. een klavertje vier voelt dan prettig, maar daar gaat het mij inderdaad niet om. Al krijg ik 0 respond ik heb mijn best gedaan om te helpen!
 

het is logisch dat je even een balans moet vinden en de ene dag heb je nou eenmaal meer tijd dan de andere of zin of inspiratie of whatever. Zolang het idd maar niet ten koste van je zelf. Het is altijd goed om naar je lichaam te luisteren en voldoende rust te nemen. Dat komt vast wel goed met jou

Daar let ik op hoor!👍🏻

 

we snappen wel dat als je nog niet zo lang achter elkaar actief bent dat je dan voorzichtig bent, soort van  beetje kat uit de boom kijkt, maar iedereen is benieuwd hoe hun reacties bij anderen vallen, dus daar ben je geen uitzondering in. Natuurlijk kun je niet van alle onderwerpen iets afweten, maar we hebben wel al gezien dat je dan met info komt die je gevonden hebt op internet en er is altijd wel iets aan toe te voegen of bij sommige onderwerpen die niet echt over feiten gaan kun je natuurlijk verschillende invalshoeken en meningen hebben, zeker over ethische kwesties en dat is dan maar zo. Zo lang jij jouw punt kunt verdedigen of onderbouwen dmv info die je post of een linkje ofzo hoef je je nergens druk over te maken. Je zult ook wel merken dat sommige onderwerpen vaker terug keren en dan heb je op een gegeven moment al ervaring en kun je ook makkelijker je reactie samenstellen.

Wij hebben vaak ook gehad dat we iets gepost hebben en dat iemand anders dan een heel andere invalshoek had en dan ga je daar over nadenken en dingen afwegen en soms kom je tot de conclusie dat die ander wel een punt heeft en soms niet. Het is een leerproces van ervaringen opdoen en keuzes maken. Je doet het goed, echt. Je mag echt op jezelf vertrouwen.

Trouwens we vinden het ook wel supertof dat je over je onzekerheid durft te praten. Geen onderwerp is hier taboe. Je kan er alleen maar van groeien. Soms zijn er wel slechte ‘grappenmakers’ die hier een uurtje opduiken en de boel soms behoorlijk kunnen verzieken door mensen te kwetsen, maar ja, dat moet je dan van je af laten glijden en er zijn altijd moderators en mogelijkheden om dingen te rapporteren. Probeer het jou zo min mogelijk te laten raken, ook al snappen we dat in zo'n geval zoiets best hard kan aankomen

Het is inderdaad nog even wennen, maar ik begin steeds zekerder van mezelf te worden.. En begin ook al een beetje te wennen aan bepaalde onderwerpen. Dus mijn zelfvertrouwen hier groeit langzaam.. alles stap voor stap! 
De onzekerheid is nou eenmaal een ding van mij en ik vind het eng om daar over te praten, maar het forum is zo’n fijne plek daar durf ik het ondertussen. Heb ook al meerdere troll account gerapporteerd met succes🙂

Dankjewel, we hebben er nu al zin in :slight_smile:

 

Btw, in het begin hadden wij ook nogal moeite met die quotes en quotten we de hele reactie, maar als je een gedeelte van de quote wilt beantwoorden kun je het deel dat je niet 'nodig’ hebt selecteren en dan deleten. Natuurlijk moet je wel eerst de hele reactie quoten vanaf de originele post.

Als je je cursor ná een stukje dat je wilt beantwoorden hebt staan en je doet 2 x enter, dan zal je zien dat de originele quote in stukjes wordt gehakt, soort van en dan kun je op die witregel die ontstaat beginnen met het typen van je reactie op het deel wat erboven staat en dan zie dat de rest van de quote opnieuw voorzien wordt van gebruikerzusenzo schreef: en vervolgens kan je die resterende quote ook weer in stukjes hakken en delen die je niet wilt beantwoorden gewoon deleten

Je kunt er altijd eens mee spelen zonder dat je dan iets hoeft te posten. Zomaar een tip. Misschien kun je er iets mee, maar het is zoals het nu doet met dikgedrukte letters ook goed te volgen hoor, dus niet in de stress schieten hè. Ik noem alleen maar een andere mogelijkheid. Je kunt kijken welke jou het beste bevalt

 

Oh wat ik ook vaak doe is dat als ik een lange reactie typ dat ik tussendoor ff CTRL-A, en daarna CTRL-C doe, want op die manier kun je je hele reactie, ook al is ie nog niet klaar,  bewaren op je klembord en dat kan handig zijn want soms gaan er dingen mis en dan ben je je hele reactie kwijt. Met CTRL-V kun je, zoals je vast wel al weet je opgeslagen reactie terugplaatsen. Kijk maar wat je ermee doet.

ik deed zo mijn best op het quoten, maar het viel helaas toch op haha😅. Het stomme is dat ik dus op een iPad dit allemaal typ en dat werkt echt niet mee. Misschien tijd om mijn laptop er weer eens bij te pakken. Volgens mij is het quoten nu wel goed gegaan😄

Wel bedankt voor de tips! Ik zal nog wel even gaan oefenen met quoten op de iPad  en de laptop!

Dat was 'm weer voor dit moment. Wie weet tot later en anders succes met alles wat nog komen gaat.

Ik weet niet of we elkaar nog spreken aangezien je morgenochtend word verwijderd. In ieder geval wil ik zeggen dat ik het leuk vond om jou (en je twin) nog even te leren kennen en een leuk gesprekje te voeren! Het was me een genoege! Fijne avond gewenst iedereen😄​​​

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin.

Groetjes van mij!

 

Reputatie 6
Badge +7

@Gebruiker c @jaivy @NaamNietBekend @eenanoniemejongen1 @M en Ms @twin @blue @Pin @Paardebloem83    

Morgenochtend word mijn account écht verwijderd, mijn tijd op het forum zit er nu echt op.
Enorm bedankt voor alles en het ga jullie goed!

:heart:

Eerst denk. Ten tweede, geloof. Ten derde, droom. En tot slot, durf.
First, think. Second, believe. Third, dream. And finally, dare.
Walt Disney

Groetjes,
Simply Me 

Hoi @Simply Me,

Bedankt voor het taggen, ik was even weg van het forum. Had ik toch bijna je laatste dag gemist. 

Ik wil je op het laatste moment nog wat meegeven. En aangezien mijn liedjes op zijn, en ik niet zo van de quotes ben, wordt het een gedicht. Twee eigenlijk.

 

Vlieg mooie vlinder, vlieg!

Vlieg mooie vlinder, vlieg.
Vlieg omhoog naar de zon.
Vlieg omhoog voor mij.

Vlieg mooie vlinder, vlieg.
En neem mijn tranen met je mee.
Vlieg mooie vlinder, vlieg.

Laat je meevoeren naar waar de wind je brengt.
Vlieg mooie vlinder, vlieg naar de plek
waar jij voor altijd gelukkig bent...

...Vlieg mooie vlinder, vlieg!


Laten gaan

(...)
Ik wilde je vangen
En je voor altijd bij me houden
Gesloten, en samen
Maar
Ik liet je gaan en je vloog -
Ik liet je gaan.

 

Ik kwam deze gedichten tegen, en ik moest wel een beetje aan jou denken. Het gaat over laten gaan, en natuurlijk over vlinders, want die naam heb je je ook een beetje toegeëigend:slight_smile:   

Ook jij ontzettend bedankt dat ik je toch bijna een jaar op het forum heb mogen zien. Weet je al wat je met je tijd gaat doen, nu je het niet meer constant in het forum kan stoppen? :)

Ik wens je heel veel geluk, Simply Me!

 

Groetjes,

Paardebloem

 

 

Ik zie nu trouwens dat er nog 4 extra reacties in dit topic moeten komen en dan zijn het er evenveel als ik in 9 maanden heb geplaatst:slight_smile:

 Hi @NaamNietBekend ,

 

x

NaamNietBekend schreef:

Die topic’s met name die van verliefd op jur en Luca heb ik echt enorm vaak langs zien komen. Ik vind het echt bijzonder dat dat topic na 2 jaar nog steeds actief is! Het maakt ook op zich niet uit als er niet/amper word gereageerd.. Er reageren altijd wel een paar mensen en dat is al heel fijn :). Verder valt het me inderdaad op dat het hier s’nachts uitgestorven is en s’middags/s’avonds heel actief haha dat is natuurlijk wel logisch ik vind dat wel grappig. Het gaat mij ook niet om de likes (ook al geeft het je idd wel een boost en een goed gevoel) ik wil heel graag helpen en ik heb er ook plezier aan. Soms raakt een topic je wel echt en ik heb zelfs wel een traan gelaten, maar dat mag. 

precies, soms gebeurt er maanden niks, ook door mijn toedoen en dan heb ik weer iets te melden en kennelijk zijn er op de achtergrond altijd toch lezers.

Het was jou dus ook al opgevallen. Ja, als je het doet om anderen te helpen gaat het ook vanzelf denk ik en de voldoening krijg je dan vaak rechtstreeks of door een reactie van de topic opener of het gevoel dat je zelf hebt en dat mag je zeker weten ook hebben omdat je een bijdrage hebt geleverd. Weet wel dat het regelmatig voorkomt dat je geen enkele respons krijgt op jouw bijdrage, maar bedenk dan dat de topic opener in een rotsituatie zit en dat ie niet ondankbaar is, maar gewoon ff niet weet hoe die moet reageren. Dus, als je het voor de likes zou doen, wat jij zeker niet doet, dan kun je gefrustreerd raken als je niet van iedereen een schouderklopje krijgt. Zelfde als met andere social media zoals insta enzo. Sommigen raken depressief als ze niet 100 likes krijgen op een post….

 

 

Je moet idd uitkijken dat je op een gegeven moment ook je andere taken af krijgt, want zoals je aangeeft kan het forum soort van verslavend zijn, maar weet dat iedereen het zal begrijpen als jij niet binnen een uur of een dag kan reageren, dus neem ook je rust en vergeet niet dat je ook nog vrienden en familie hebt waar je leuke dingen mee kan doen

Klopt. Zelf merk ik nu dat ik echt te vaak op het forum kijk omdat ik iedereen zo graag wil helpen. Het gaat niet van de kwaliteit van andere taken af gelukkig ik heb genoeg andere dingen te doen! Vooral slapen😅

het is logisch dat je even een balans moet vinden en de ene dag heb je nou eenmaal meer tijd dan de andere of zin of inspiratie of whatever. Zolang het idd maar niet ten koste van je zelf. Het is altijd goed om naar je lichaam te luisteren en voldoende rust te nemen. Dat komt vast wel goed met jou

 

wij vinden jouw stijl van reageren prettig. Goede info, niet te opdringerig, altijd bereid om een toelichting te geven en vooral ook zien we dat jij andere forumleden respecteert en ook dingen gunt en wij denken dat dat belangrijk is. Het is nooit erg om aanvullende info te geven of aan te geven dat iets niet helemaal goed is aan iemand s geposte reactie. Zolang je het met respect doet dan zal je daar nooit een probleem mee hebben. Ik zou zeggen, je bent goed bezig. Wij kunnen vanaf morgen alleen maar toekijken hoe anderen, waaronder jij dit voortzetten

Ik vind dat erg fijn om te horen. Ik heb namelijk echt geen zelfvertrouwen en iedere keer als ik een reactie plaatst denk ik van: heb ik het wel goed gedaan of dan zie ik een andere reactie en dan denk ik ja dat is een veel beter antwoord.​​​​​​ Maar dit soort reacties doen mij veel en geven mij een goed gevoel!❤️

we snappen wel dat als je nog niet zo lang achter elkaar actief bent dat je dan voorzichtig bent, soort van  beetje kat uit de boom kijkt, maar iedereen is benieuwd hoe hun reacties bij anderen vallen, dus daar ben je geen uitzondering in. Natuurlijk kun je niet van alle onderwerpen iets afweten, maar we hebben wel al gezien dat je dan met info komt die je gevonden hebt op internet en er is altijd wel iets aan toe te voegen of bij sommige onderwerpen die niet echt over feiten gaan kun je natuurlijk verschillende invalshoeken en meningen hebben, zeker over ethische kwesties en dat is dan maar zo. Zo lang jij jouw punt kunt verdedigen of onderbouwen dmv info die je post of een linkje ofzo hoef je je nergens druk over te maken. Je zult ook wel merken dat sommige onderwerpen vaker terug keren en dan heb je op een gegeven moment al ervaring en kun je ook makkelijker je reactie samenstellen.

Wij hebben vaak ook gehad dat we iets gepost hebben en dat iemand anders dan een heel andere invalshoek had en dan ga je daar over nadenken en dingen afwegen en soms kom je tot de conclusie dat die ander wel een punt heeft en soms niet. Het is een leerproces van ervaringen opdoen en keuzes maken. Je doet het goed, echt. Je mag echt op jezelf vertrouwen.

Trouwens we vinden het ook wel supertof dat je over je onzekerheid durft te praten. Geen onderwerp is hier taboe. Je kan er alleen maar van groeien. Soms zijn er wel slechte ‘grappenmakers’ die hier een uurtje opduiken en de boel soms behoorlijk kunnen verzieken door mensen te kwetsen, maar ja, dat moet je dan van je af laten glijden en er zijn altijd moderators en mogelijkheden om dingen te rapporteren. Probeer het jou zo min mogelijk te laten raken, ook al snappen we dat in zo'n geval zoiets best hard kan aankomen

 

zeker en we gaan elkaar binnenkort zien, want we hebben Luca uitgenodigd in Frankrijk, daar waar alles voor ons begonnen is (Luca is onze eerste vakantieliefde, alles ging nogal stuntelig zoals je kunt lezen in dat topic haha

Oeehh leuk!! Veel plezier alvast😄

Dankjewel, we hebben er nu al zin in :slight_smile:

 

Btw, in het begin hadden wij ook nogal moeite met die quotes en quotten we de hele reactie, maar als je een gedeelte van de quote wilt beantwoorden kun je het deel dat je niet 'nodig’ hebt selecteren en dan deleten. Natuurlijk moet je wel eerst de hele reactie quoten vanaf de originele post.

Als je je cursor ná een stukje dat je wilt beantwoorden hebt staan en je doet 2 x enter, dan zal je zien dat de originele quote in stukjes wordt gehakt, soort van en dan kun je op die witregel die ontstaat beginnen met het typen van je reactie op het deel wat erboven staat en dan zie dat de rest van de quote opnieuw voorzien wordt van gebruikerzusenzo schreef: en vervolgens kan je die resterende quote ook weer in stukjes hakken en delen die je niet wilt beantwoorden gewoon deleten

Je kunt er altijd eens mee spelen zonder dat je dan iets hoeft te posten. Zomaar een tip. Misschien kun je er iets mee, maar het is zoals het nu doet met dikgedrukte letters ook goed te volgen hoor, dus niet in de stress schieten hè. Ik noem alleen maar een andere mogelijkheid. Je kunt kijken welke jou het beste bevalt

 

Oh wat ik ook vaak doe is dat als ik een lange reactie typ dat ik tussendoor ff CTRL-A, en daarna CTRL-C doe, want op die manier kun je je hele reactie, ook al is ie nog niet klaar,  bewaren op je klembord en dat kan handig zijn want soms gaan er dingen mis en dan ben je je hele reactie kwijt. Met CTRL-V kun je, zoals je vast wel al weet je opgeslagen reactie terugplaatsen. Kijk maar wat je ermee doet.

 

Dat was 'm weer voor dit moment. Wie weet tot later en anders succes met alles wat nog komen gaat.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin.

@Gebruiker c @jaivy @NaamNietBekend @eenanoniemejongen1 @M en Ms @twin @blue @Pin @Paardebloem83    

Morgenochtend word mijn account écht verwijderd, mijn tijd op het forum zit er nu echt op.
Enorm bedankt voor alles en het ga jullie goed!

:heart:

Eerst denk. Ten tweede, geloof. Ten derde, droom. En tot slot, durf.
First, think. Second, believe. Third, dream. And finally, dare.
Walt Disney

Groetjes,
Simply Me 

De tijd gaat snel.. gebruik hem wel.. 👋👋

 

Het ga je goed Simply Me! Jij bedankt voor alles!❤️🥰

Tijd voor een nieuw hoofdstuk in jouw verhaal⏳🎬

 

P.S.: Op de valreep heb je nog een mijlpaal van 1400 reacties gehaald🥳🥳

 

Groetjes van mij☺️

 

het is idd raar dat je er straks helemaal geen invloed meer op hebt, maar ja, dat weet je eigenlijk al dat die tijd ooit komt. Alleen was die privacywet er nog niet toen ik hier een account aanmaakte en toen kon je nog kiezen of je je naam en account wilde laten voortbestaan. Dan kon iedereen nog op je account klikken en je topics terug vinden. Nu is dat anders en wordt je account echt helemaal  opgeheven, dus is er niks meer te herleiden, wat ik aan de ene kant jammer vindt, want soms ben je geïnteresseerd in iemand en wat die nog meer geschreven heeft, maar ja, dat kun je dan niet meer terug vinden. Aan de andere kant is het ook wel weer goed, want anders blijft het allemaal met naam online staan. Verder verwacht ik niet dat er nog veel op mijn topics gereageerd zal worden, omdat het gewoon zo is, als je geen hit hebt (als je het vergelijkt met artiesten)  dan wordt je ook niet meer gevraagd en dooft alles snel uit. Wel weet ik dat sommige van mijn topics nog regelmatig gelezen worden, met name gok ik, door jongens die net als ons ook op jongens vallen en dan nieuwsgierig zijn hoe het gaat bij een verliefdheid en wat je allemaal tegen kan komen in een relatie.

Zo heeft

al bijna 20.000 views en 

ruim 9000, terwijl er altijd maar een relatief kleine groep op heeft gereageerd. Dus, zo kan het ook werken. Soms dachten we wel 'waarom wordt er zo weinig gereageerd', maar nu snappen we dat heel goed. Niet iedereen wil iets posten, maar is wel nieuwsgierig naar ons verhaal en hoe hen dat zou kunnen helpen. Dus, nooit de moed laten zakken als er eens weinig gereageerd wordt. We hebben ook wel gemerkt dat er ‘seizoenen’ zijn. Met mooi weer en in de vakanties zijn er natuurlijk nog de topics van mensen die echt hulp nodig hebben en worden er bijvoorbeeld minder vragenlijsten ingevuld. Van die dingen ga je ook wel zien, net zoals je merkt dat iedereen uit school komt of gaat slapen haha. Het ene moment kan het hier uitgestorven zijn, maar dat er wel iemand dringend behoefte heeft aan een steuntje en het andere moment gaat het zo snel dat je net geposte reactie al verdwijnt naar pagina 2 en verder. Een trucje wat wij vaak toepasten was om aan het eind van de avond nog iets te posten. Dan sta je dus de volgende morgen bovenaan en wordt er sneller op jouw topic geklikt en kan het zijn dat je daardoor meer reacties en/of viewers trekt. het is ons nooit begonnen om de likes en views, maar zo werkt het wel een beetje

 

Die topic’s met name die van verliefd op jur en Luca heb ik echt enorm vaak langs zien komen. Ik vind het echt bijzonder dat dat topic na 2 jaar nog steeds actief is! Het maakt ook op zich niet uit als er niet/amper word gereageerd.. Er reageren altijd wel een paar mensen en dat is al heel fijn :). Verder valt het me inderdaad op dat het hier s’nachts uitgestorven is en s’middags/s’avonds heel actief haha dat is natuurlijk wel logisch ik vind dat wel grappig. Het gaat mij ook niet om de likes (ook al geeft het je idd wel een boost en een goed gevoel) ik wil heel graag helpen en ik heb er ook plezier aan. Soms raakt een topic je wel echt en ik heb zelfs wel een traan gelaten, maar dat mag. 

 

het is een komen en gaan en toevallig gaan er nu een aantal uit die op dit moment 18 jaar zijn, maar je ziet dat er gelukkig ook weer nieuwe enthousiaste mensen komen. Vraag is altijd, hoe lang ze het volhouden, want niet iedereen heeft er altijd tijd voor en zin. Maar, altijd zullen er wel actieve forummers zijn. Natuurlijk is het niet erg om hier maar enkele maanden te posten. Ieders bijdrage kan het verschil maken voor diegene die 'm ontvangt. Wij hebben heel veel linkjes gepost, omdat we zagen dat info die gegeven werd of niet duidelijk of niet compleet was en  tekens hebben we weer sense gepromoot zegt maar. Dat is een goed en betrouwbare site. Op een gegeven moment weet je ook wel waar je wat moet zoeken en dan gaat het ook sneller.

Je moet idd uitkijken dat je op een gegeven moment ook je andere taken af krijgt, want zoals je aangeeft kan het forum soort van verslavend zijn, maar weet dat iedereen het zal begrijpen als jij niet binnen een uur of een dag kan reageren, dus neem ook je rust en vergeet niet dat je ook nog vrienden en familie hebt waar je leuke dingen mee kan doen

Klopt. Zelf merk ik nu dat ik echt te vaak op het forum kijk omdat ik iedereen zo graag wil helpen. Het gaat niet van de kwaliteit van andere taken af gelukkig ik heb genoeg andere dingen te doen! Vooral slapen😅

 

 

wij vinden jouw stijl van reageren prettig. Goede info, niet te opdringerig, altijd bereid om een toelichting te geven en vooral ook zien we dat jij andere forumleden respecteert en ook dingen gunt en wij denken dat dat belangrijk is. Het is nooit erg om aanvullende info te geven of aan te geven dat iets niet helemaal goed is aan iemand s geposte reactie. Zolang je het met respect doet dan zal je daar nooit een probleem mee hebben. Ik zou zeggen, je bent goed bezig. Wij kunnen vanaf morgen alleen maar toekijken hoe anderen, waaronder jij dit voortzetten

Ik vind dat erg fijn om te horen. Ik heb namelijk echt geen zelfvertrouwen en iedere keer als ik een reactie plaatst denk ik van: heb ik het wel goed gedaan of dan zie ik een andere reactie en dan denk ik ja dat is een veel beter antwoord.​​​​​​ Maar dit soort reacties doen mij veel en geven mij een goed gevoel!❤️

 

zeker en we gaan elkaar binnenkort zien, want we hebben Luca uitgenodigd in Frankrijk, daar waar alles voor ons begonnen is (Luca is onze eerste vakantieliefde, alles ging nogal stuntelig zoals je kunt lezen in dat topic haha

Oeehh leuk!! Veel plezier alvast😄

 

Groetjes,

M&M's :smile: en twin :smile:


Groetjes van mij!

 

Reageer