Tijd om doei te zeggen



Toon eerste bericht

241 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Doordat iedereen weggaat heb ik nu de succesverhralen badge 😂 

Reputatie 7
Badge +19

@TheShadowOfMortis haha ik zag net dat jij die badge had en dacht echt: omg sws heeft hij die omdat iedereen zn afscheidstopic in succesverhalen zet😂 leuk maar ook sad :(

Haha, bedankt @TheShadowOfMortis 

Het is eigenlijk precies wat Jaivy zegt. Het is leuk, maar wel sad dat iedereen weggaat..

Maar, jullie blijven denk ik nog? Jullie worden de forumhelden😉

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik blijf nog wel hoor!! Ik vind het wel echt jammer dat er nu zo veel (grote) forumleden weggaan.  Vooral jij omdat ik jou vaak ben tegengekomen op het forum en we ongeveer tegelijk begonnen. Maarjaaaaaa tis niet anders.

Gezellig dat je blijft!

Jaa, ik zat even te kijken. Jij kwam in juli 2020 en ik in september 2020. Dus twee maandjes na elkaar.

We konden het goed met elkaar vinden en altijd wisten we elkaar aan te vullen. Wat de een nog niet gezegd had, zei de ander wel.

Ik vond het oprecht gezellig en leuk met je en ik ben blij dat we mensen konden helpen en zelf ook een top tijd op het forum hadden.

Jij gaat gewoon nog knallen op het forum.

(En ik weet nog niet wanner ik weg ga, dus ik ben nog niet helemaal weg. Maar ik moet ook even kijken hoeveel tijd ik heb voor het forum. Ik weet dat ik sowieso ergens in mei echt weg ben. De Kindertelefoon gaat dan namelijk mensen verwijderen. Ze plaatsen daarvoor een week van tevoren nog een bericht. Dus elke dag dat dat bericht er nog niet is, ben ik er sowieso nog een week. En dan begint het aftellen..)

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Gezellig dat je blijft!

jaa!!

 

Jaa, ik zat even te kijken. Jij kwam in juli 2020 en ik in september 2020. Dus twee maandjes na elkaar.

Jaa klopt,  niet heel lang na elkaar kwamen we op het forum inderdaad. Ik ben alleen de eerste 3 a 4 maanden niet heel actief geweest toen. Daarna zag ik jou dus steeds vaker hier.

 

We konden het goed met elkaar vinden en altijd wisten we elkaar aan te vullen. Wat de een nog niet gezegd had, zei de ander wel.

Jaa dat was inderdaad echt chill. En vet handig!

 

Ik vond het oprecht gezellig en leuk met je en ik ben blij dat we mensen konden helpen en zelf ook een top tijd op het forum hadden.

vond ik ook ja! You did great!!!! En super fijn dat je zelf ook een top tijd had hier op het forum.

 

Jij gaat gewoon nog knallen op het forum.

ja. Strijden om andere kinderen/jongeren te helpen🔥

 

(En ik weet nog niet wanner ik weg ga, dus ik ben nog niet helemaal weg. Maar ik moet ook even kijken hoeveel tijd ik heb voor het forum. Ik weet dat ik sowieso ergens in mei echt weg ben. De Kindertelefoon gaat dan namelijk mensen verwijderen. Ze plaatsen daarvoor een week van tevoren nog een bericht. Dus elke dag dat dat bericht er nog niet is, ben ik er sowieso nog een week. En dan begint het aftellen..)

aha okee. Ben je al 18 dan? Mei, oeff dat is wel al bijna. Wel laten weten he als je weg gaat :( moet natuurlijk wel even afscheid nemen.

Groetjes,
Simply Me

Joeeeeeee

 

 

 

Heey,

Ja, want in de eerste maanden kwamen we elkaar niet veel tegen. Later wel, ik wist dus eerst ook niet dat jij er al eerder was 🙈 en je hebt het privelege om langer te blijven.

Je mag nu voor twee of meer strijden. Nee hoor, haha. Ga lekker door zoals je deed.

Yup, ik ben nu 18. Ben je al 18? Klinkt bijna alsof je denkt dat ik bejaard ben 😂 ik ben een aantal weekjes geleden 18 geworden.

Oke, het is al mei. Het is vandaag namelijk 2 mei 2021. Dus inderdaad bijna dat mensen verwijderd gaan worden.

Ik laat het weten als ik ga. Als je dan langskomt houden we een mini afscheids feestje

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik ga strijden voor 2 of meer nu een aantal legendes weg gaan😂

HAHAHAH ja maar 18 is echt oud in mijn ogen. I mean ik ben net 14 haha. Wel chill hoor 18. I wish ookal ist sad dat je dan niet meer op t forum mag.

Ben benieuwd wanneer dat bericht van kt komt over het verwijderen van mensen. Hopelijk eind mei 😉

Ja laat maar weten. Dan kunnen we wel een mini afscheidsfeestje houden inderdaad. Ik ben er bij🙋🏼‍♂️🎉😢

 

joeeee

 

Reputatie 6
Badge +12

Ik ga nog lang niet weg hoor! Ik ben pas 13 dus ik blijf nog wel eventjes, envoor mij klinkt 18 echt alsof je bejaard bent 😂 😉 inderdaad grappig maar sad van die badge

Hallo SimplyMe :)

In een keer gaan veel mensen weg. Ik heb nog niet gereageerd hierop. Ik waardeer het dat jij het forum hebt geholpen met je waardevolle bijdragen. Ik ken je niet heel goed maar desalniettemin vindt ik het jammer dat je weggaat.

En ik blijf voorlopig nog wel op het forum. Ik mag er nog ruim 3 jaar op doorbrengen. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Wel jammer dat je nu al weg gaat, ik ben er pas net maar je lijkt me een heel aardig persoon! Dus omdat je nu al weg gaat kan ik nooit echt kennis met je maken enzo. :(

Reputatie 6
Badge +12

Hallo SimplyMe :)

In een keer gaan veel mensen weg. Ik heb nog niet gereageerd hierop. Ik waardeer het dat jij het forum hebt geholpen met je waardevolle bijdragen. Ik ken je niet heel goed maar desalniettemin vindt ik het jammer dat je weggaat.

En ik blijf voorlopig nog wel op het forum. Ik mag er nog ruim 3 jaar op doorbrengen. 

-TheMightySlayer <3

Oef 😥 er blijven nog wel een paar over! 😂 😉 

Heey,

@TheMightySlayer Bedankt voor je berichtje. We hebben elkaar inderdaad niet heel erg leren kennen en om zulk soort redenen vind ik het ook zeker jammer dat ik weg ga!

Al die mensen gaan dus weg doordat ze te oud zijn voor het forum😊

Iedereen die blijft veel plezier en succes!

Groetjes,
Simply Me

Hey, @Simply Me 

 

Laat het maar weten wanneer je denkt dat je gaat. (Tagg) dan hoop ik dat ik erbij kan zijn.

 

Groetjes Gebruiker c 

Hoi @Simply Me!

 

Jij kent mij niet. Ik ben net nieuw op het forum!. Ik wou zeggen dat ik het jammer vind dat je weg gaat en dat ik je ga missen. Ik waardeer het dat je zoveel mensen hebt geholpen en vind het erg jammer dat de grote forumgebruikers het forum verlaten.. :( 

 

 

Ik wens je veel geluk en alle liefde toe voor de toekomst☺️
 

Groetjes van mij!

Heey,

@Gebruiker c ik zal je zeker taggen. Dan houden we hier het volgende afscheidsfeestje. Hopelijk komt M&Ms en andere mensen dan ook langs.

@NaamNietBekend hoi, wij kennen elkaar inderdaad nog niet. Maar leuk je hier tegen te komen! Bedankt voor je berichtje. Nog veel plezier gewenst op het forum.

Groetjes,
Simply Me

Heey,

@Gebruiker cik zal je zeker taggen. Dan houden we hier het volgende afscheidsfeestje. Hopelijk komt M&Ms en andere mensen dan ook langs.

mooi, dan zal ik daar zeker bij zijn. Als ik een melding krijg want dat is soms ook een dingetje haha.

Groetjes,
Simply Me

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 6
Badge +3

Hey Simply Me, 

Ik ben ook net nieuw op dit forum, maar mij heb je in ieder geval heel erg geholpen met jouw adviezen. Ik vind het erg jammer dat je weg gaat, maar het is niet anders🙂. 
Dankjewel voor al jouw adviezen en doei!

Groetjes iemand.

Hoii Lost in Life,

Fijn om te horen dat ik je kunnen helpen, daar word ik altijd blij van. Bedankt en doei!

@jaivy@Gebruiker cen de rest:

Ik heb even na zitten denken over mijn vertrek en het verwijderen van mijn account. Als het me gegund wordt zou ik denk ik tot 31 mei willen blijven. Dan ben ik 245 dagen op het forum🙂 en verder heb ik het nu druk met toetsen en deadlines. (En stiekem kan ik dan nog zo lang mogelijk op het forum blijven) Maar als het niet gaat met het opruimen van De Kindertelefoon, dan zal ik wijziging van de plannen doorgeven.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Ja ik hoop ook dat je nog zo lang mogelijk op het forum blijft. Dus 31 mei zou wel chill zijn inderdaad haha.

Ugghhh toetsen en deadlines. Feel for you haha. Maar heel veel succes daarmee!

Keep us updated😇

 

joeeeee

Badge

He simply Me, 

Ik ken dit forum nog niet zo lang, maar ik zie je vaak antwoorden. Iemand zoals jij doet dit forum goed.

Veel plezier met je verdere leven, het ga je goed

Groetjes DnD

 

Ik heb even na zitten denken over mijn vertrek en het verwijderen van mijn account. Als het me gegund wordt zou ik denk ik tot 31 mei willen blijven. Dan ben ik 245 dagen op het forum🙂 en verder heb ik het nu druk met toetsen en deadlines. (En stiekem kan ik dan nog zo lang mogelijk op het forum blijven) Maar als het niet gaat met het opruimen van De Kindertelefoon, dan zal ik wijziging van de plannen doorgeven.

May I join the party? 🙃

Ik heb even na zitten denken over mijn vertrek en het verwijderen van mijn account. Als het me gegund wordt zou ik denk ik tot 31 mei willen blijven. Dan ben ik 245 dagen op het forum🙂 en verder heb ik het nu druk met toetsen en deadlines. (En stiekem kan ik dan nog zo lang mogelijk op het forum blijven) Maar als het niet gaat met het opruimen van De Kindertelefoon, dan zal ik wijziging van de plannen doorgeven.

Groetjes,
Simply Me

Fijn dat je ons op de hoogte houd!

 

Als het zover is maken we er een mooi afscheid van met zijn allen :) Hopelijk gaan je toetsen ook een beetje goed😄

Heei,

@DnD Bedankt!

@eenanoniemejongen1 en @NaamNietBekend gezellig 😀

Met de toetsen gaat het wel goed. De examencommissie (nee, ik zit niet in het examenjaar, maar dat is opleidingsbreed) heeft opeens besloten om wegens corona vrijstelling te regelen voor toetsen onder voorwaarde dat je bepaalde toetsen wél haalt. Dat scheelt gelukkig alweer!

Groetjes,
Simply Me

Hoii allemaal,

Van De Kindertelefoon kreeg ik een mail dat mijn account over twee weken verwijderd word, omdat ik niet meer behoor tot de doelgroep van het forum..

Ik was wel van plan om zoals eerder aangegeven aanstaande maandag 31 mei hier een 'afscheidsfeestje' te houden. En dan weet ik nog niet of ik dan mijn account laat verwijderen of die twee weken afwacht. Dan heb ik altijd nog de mogelijkheid om te reageren.

Groetjes,
Simply Me

@Gebruiker c@jaivy@eenanoniemejongen1@NaamNietBekend@Paardebloem83 

Reageer