Tijd om doei te zeggen



Toon eerste bericht

241 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heuujjj fissa

Hey Simply Me (en de rest natuurlijk :))

 

Ik heb helaas geen tijd meer om bij je afscheidsfeestje te zijn😞, maar wou nog wel wat tegen je zeggen voordat ik offline ga.

 

Ik wou nog een keer zeggen: Bedankt voor alles wat jij hebt betekend op het forum. Je hebt heel veel mensen (ook mij🙂) erg geholpen met je goede adviezen en berichten. Je berichtjes waren heel goed onderbouwd en ik was iedere keer weer onder de indruk!

 

Ik hoop dat het je goed zal gaan in de toekomst. Ik wens je veel liefde en geluk toe!

 

En ik wens iedereen nog veel plezier deze avond met elkaar! Maak er nog een leuke avond van met zijn allen🥳

 

Ik ga je missen simply me.. Je blijft altijd in mijn ❤️

 

Groetjes van mij.

Een update vanuit mijn kant:

Toen ik hier in september 2020 op het forum kwam deed ik het vooral om anderen te helpen (nu nog steeds) en daarmee mijn eigen struggles te vergeten. Wat ik toen juist ontdekte op dit forum is dat je je problemen niet kunt wegstoppen, het komt er juist harder van terug.

Nu is het 31 mei 2021, morgen begint de nieuwe maand juni. In juni heb ik een afspraak voor een intake voor de therapie. Lang verwacht, nooit gedacht, maar de uitnodiging is dan toch echt gekomen. Ondanks dat ik er echt tegenop zie en het echt niet goed gaat, heb ik hier wel hoop en vertrouwen meegekregen. Daar hoop ik me aan vast te kunnen houden en ik wil jullie allemaal ontzettend bedanken!

Twee mensen die ik in het bijzonder wil bedanken zijn @M&Ms en @twin. Deze jongens hebben mij aangemoedigd om de muren een beetje te openen en mezelf een beetje los te maken. De dingen van een andere kant te zien en vooral: om toch echt hulp te gaan zoeken. Jullie steun was onmisbaar en mede daardoor heb ik die enorme stap genomen! Bedankt!

Groetjes,
Simply Me

Heey @NaamNietBekend ,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ontzettend bedankt voor je woorden en lief dat je even langskwam! Nog veel plezier op het forum.
Ook enorm veel succes gewenst met je eigen struggles, ik geloof oprecht in jou.
Alsjeblieft, neem je tijd, je komt er wel!!

Groetjes😘,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

@Simply Me wat fijn om te lezen zeg. Goed dat je aankomende maand begint met therapie. Ik hoop zooo erg voor je dat het wat oplevert!

Reputatie 6
Badge +7

Hoihoi,

Nou, ik ben klaar met kletsen. Dus laat het feestje beginnen!

@NaamNietBekend, leuk dat je toch nog even langs bent gekomen. En ik ben het helemaal met je eens. @Simply Me , ik hoop dat je weet hoeveel je voor dit forum hebt betekend. 

Fijn dat je begint met je therapie kan beginnen aankomende maand. Hopelijk levert het je echt wat op. Je hebt er hard voor gewerkt en je bent het helemaal waard.

 

Groetjes,

Paardebloem

Hey Simply Me, 

Fijn om te horen dat je binnenkort met de therapie begint! Ik ben al ontzettend trots op jouw,  je laat je er niet doorheen slaan. Ik vertrouw erop dat je dit gaat lukken.

 

En NaamNietBekend fijn dat je nog even langs kwam.

 

Groetjes Gebruiker c 

Lukt het iemand om M&M's en Twin te taggen? Mij lukt het namelijk niet..

Bedankt voor jullie woorden! Volgens mij hebben jullie er soms meer vertrouwen in dan dat ik heb🙄 maar ik doe nog altijd mijn best..

 

Groetjes,
Simply Me

Ik zal even voor je kijken .

@M en Ms test

 

Groetjes Gebruiker c 

Zo te zien lukt het bij mij wel

Thankssss, Gebruiker c!! Hopelijk komen zij ook nog even langs

Trouwens ik kwam toevallig een liedje tegen dat misschien wel hierbij past.

https://open.spotify.com/track/2mwjEFNTFEhKmQ0sRUPpBK?si=kPSVGYVGSRqoIaXXy5RcuA

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Thankssss, Gebruiker C!!

Graag gedaan!

 

Heey,

Bedankt voor je lied. Muziek is echt zoveel voor mij. Staat het nummer toevallig ook op YouTube, want ik heb geen Spotify, dus ik kan hem nu niet beluisteren.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

@Gebruiker c wat een sad liedje maar past er wel bij ja… is alleen niet zon feestnummer

Heey,

Bedankt voor je lied. Muziek is echt zoveel voor mij. Staat het nummer toevallig ook op YouTube, want ik heb geen Spotify, dus ik kan hem nu niet beluisteren.

Groetjes,
Simply Me

Hey,

Graag gedaan,  voor zover ik weet is hij alleen op Spotify,  maar zal ff kijken.

 

Reputatie 6
Badge +7

Afscheid, hoe moeilijk
Kwijtraken om wie je geeft
Opnieuw beginnen

 

Omdat er op een forumfeestje altijd met liedjes en gedichtjes wordt gestrooid heb ik er ook eentje. Net zelf geschreven, nadat ik, door het bericht van Mariska, inspiratie voelde komen. O, hier is er nog een:

 

Niet voor die, die wil
Komt onverwacht, met gevoel
Een fijn gevoel: geluk

 

Oké, mijn haiku's zijn niet de beste. Met Nederlands moesten we ze de hele tijd schrijven, dus ik weet wel hoe het zit. Nu nog een liedje, deze is wel toepasselijk: https://www.youtube.com/watch?v=vGZhMIXH62M. "Cover Me In Sunshine”. Ik vind de titel alleen al mooi. Ik heb m op mijn gitaar leren spelen en probeer het nu te zingen, maar dat is nog vrij lastig.

 

Groetjes,

Paardebloem

@Gebruiker c wat een sad liedje maar past er wel bij ja… is alleen niet zon feestnummer

Klopt, dat klopt ook ja, het is jammer dat we niet hier in call kunnen ofzo met stem vervormen ofzo haha,  anders had ik wel wat live feest muziek erop gezet.

 

Groetjes Gebruiker c 

Ben jij meer dan van de feest, @jaivy

Gebruiker c, als die niet op Spotify staat, dan kijk ik of ik via mijn vaders account ff op Spotify kan. Ik vind wel een manier om het nummer te beluisteren.

Anderen die ook muziek te delen hebben? Ik houd echt van muziek, sta voor alle stylen, smaken, mixen, .. open

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

@Gebruiker c  hahahaha ik zat net precies aan het zelfde te denken😂 zou wel fun zijn

Hey@Paardebloem83 ,

Mooi liedje en een mooie haiku!

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 7
Badge +19

@Simply Me haha mwah… over het algemeen hou ik niet heel erg van feest muziek en al helemaal geen Nederlandstalige feestmuziek maar ik zal zo ook wel ff wat toepasselijke liedjes zoeken.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @Gebruiker c ,

Ontmoeten wij elkaar ook eens:slight_smile:

Bedankt!

 

Groetjes,

Paardebloem

@Gebruiker c  hahahaha ik zat net precies aan het zelfde te denken😂 zou wel fun zijn

Haha ja , zou wel leuk zijn, maar dat is helaas denk niet mogelijk.  Netzoals dat forum leden weggaan omdat ze te oud zijn . Zelf kunnen kiezen of ze een bepaald contact kunnen geven aan forumleden die nog hier zijn. Ook omdat ze zelf eigenlijk nog niet uitgepraat zijn en ook om elkaar te steunen. 

Maar dat kan helaas niet 

 

Groetjes Gebruiker c 

Ben jij meer dan van de feest, @jaivy

Gebruiker c, als die niet op Spotify staat, dan kijk ik of ik via mijn vaders account ff op Spotify kan. Ik vind wel een manier om het nummer te beluisteren.

Anderen die ook muziek te delen hebben? Ik houd echt van muziek, sta voor alle stylen, smaken, mixen, .. open

Groetjes,
Simply Me

Is goed, ik denk dat dat dan de beste manier is.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer