Lieve mensen van het forum,
De tijd is aangebroken om doei te zeggen.
Dat was in het kort de samenvatting van dit topic:)
Een aantal maanden heb ik hier met alle liefde en plezier reacties geplaatst en mensen getracht te helpen. Ik heb hier mensen mogen steunen, heel veel gezelligheid gehad en daarnaast veel bijgeleerd en mijn eigen zichtveld verbreed.
Ook heb ik zelf op het forum hulp en steun ontvangen en daar zal ik jullie voor altijd dankbaar voor zijn!
Toen ik hier op het forum kwam, had ik nog geen hulp en vond het moeilijk om hulp te accepteren. Nu ik hier weg ga, kan ik gelukkig zeggen dat mijn therapie binnenkort gaat beginnen en het is nog steeds lastig om hulp te accepteren, maar ik stel mezelf er steeds meer voor open. Ik besef me dat ik nog een lange weg te gaan heb en het zal voor mij ook altijd een strijd blijven.
Maar ik heb zovaak op het forum tegen anderen gezegd dat er oplossingen zijn, dat praten helpt, dat je het kan, dat ik er ook voor mezelf in mag gaan geloven. Dat hebben jullie mij ook willen meegeven.
Het was een bijzondere, waardevolle tijd op het forum. Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alles. De mensen die hier hun verhaal deden en om tips vroegen, de mensen die reacties gaven en natuurlijk de mensen van De Kindertelefoon!
Enorm bedankt dat jullie dit mogelijk maken en dit forum bestaat. Het was een waar genoegen om hier lid van te zijn. Ook de communicatie en jullie bereidzaamheid om dingen op te lossen en te regelen was super fijn. Bedankt dat jullie zo open staan voor input en met de kinderen/jongeren meedenken.
Keep on the good work, Kindertelefoon!
Dan zijn we denk ik wel aan het einde van dit topic gekomen. Lieve mensen, houd vol! Ik geloof in jullie.
Groetjes,
Simply Me
"Vriendschap vergroot het geluk en vermindert ellende, door onze vreugden te verdubbelen, en ons verdriet te delen."