Skip to main content

idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)


Hallo iedereen,

Dit topic is om een compliment te geven aan iemand anders -hier op het forum of daar buiten- of aan de Kindertelefoon.

De afgelopen dagen is/was er soms wat ophef op het forum en dat heeft mij ook persoonlijk geraakt. Maar ik dacht als we nou voor elk punt kritiek elkaar ook een compliment geven? Dat maakt het forum en de wereld zoveel leuker en mooier.

Ook als je een compliment wil geven wat daar niet mee te maken heeft kan dat, het mag over alles gaan.

Hopelijk werkt dit een beetje :)

WaaromIsEen:banana: Krom

137 reacties

@Salaam , @tim16 , @Anoniemxv en @NoahLovesYou   , Dankjulliewel!!!🤗❤

Nog iets anders.

2 dagen terug zou ik een topic plaatsen voor iemand. Dat topic is helaas verwijdert door forumregel 5. Daarom plaats ik het hier.

 

Hallo lieve @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer, ons spiegeleitje,

Ik ben heel blij dat jij 3 manden terug tussen ons bent gekomen. Je helpt heel goed! Ik vind het trouwens heel leuk dat jij je familie (nep)namen hebt gegeven. Je maakt me ook altijd aan het lachen! Topics over een magnetron, schaamhaar, je linkeroor of worst die over datum is. Je kan er wat van! Misschien is comedian iets voor jou? Lijkt me echt iets voor je. Het inspireert me ook dat je gewoon durft te vertellen over jou seksueel misbruik enzo. Ik vind dat heel knap! Bedankt topper voor je lieve reacties! Ik vind het ook heel leuk dat je eigenlijk een beetje hetzelfde schrijft als @MickeyMouse. Misschien is het een idee om zijn posts te checken? Misschien leer je er nog iets van!

Doei lieverd!

Groetjes @NoahLovesYou 

 

Manden 🙈

Ik kan er echt heel erg tegen als ik foutjes maak in m'n reacties!

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. Er komt nog een post voor iemand aan!

Hoi @Natureflower 

Een paar maanden terug wou ik jou in het zonnetje zetten. Dat topic is helaas verwijderd.

Daarom heb ik besloten dat het nu wel tijd is om jou in het ☀️tje te zetten.

 

Ik vind jou heel creatief. Dat je zelf bijna het populairste topic hebt gemaakt vind ik ook heel knap. Je kunt trouwens heel goed tekenen! (Dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen hè) Ik vind het ook stuur dat je hier op het forum gewoon over je sh verteld. Dat lijkt me namelijk best wel ingewikkeld. Ik vind het ook leuk dat je veel vragenlijsten maakt. Wanneer is het tijd voor een nieuwe? Wist je trouwens dat je al bijna een jaar actief bent? Jij houdt toch van Girl In Red? Ik vind haar muziek wel goed.

Ik hoop dat jij, ons tulpje nog lang actief blijft.

Doei @Natureflower!

Liefs @NoahLovesYou 

 

P.S. 

 

Hoi, 

Een complimentje aan de moderator die nu bezig is, u bent al vroeg begonnen. :)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jesse08 ,

 

dat is lief zeg, dankjewel!

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind dat moderators soms ook wel even een compliment mogen hoor. @Marieke , u doet het heel goed! U lijkt ook erg enthousiast in uw reacties en hebt niet steeds dezelfde standaard reacties maar voegt er ook nog iets "persoonlijks" aan toe!

Groetjes mij @Anoniemxv 

JULLIE ZIJN TOPPERSSSSSS

Reputatie 7
Badge +17

Half 1 en er is nog iemand aan het modereren. U mag ook wel slapen hoor moderator!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +7

Hahaha… ik ben ook wakker wegens muggen…  ik heb er al 2 te pakken en ga het zo maar weer proberen.

Bedankt!

 

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +17

Succes met muggen doodslaan. Heb er zelf ook last van

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +11

Heyy @NoahLovesYou 

Heel erg bedankt voor alle complimenten! Het maakt me erg blij!

Ik zit op dit moment vragen te verzamelen voor een vragenlijst, dat gaat waarschijnlijk nog even duren.

Ik ben ook al aan het kijken naar mijn 1 jarige bestaan op het forum.

Ik hou idd van Girl in red. Ik ga op 8 september naar haar concert.

Mooie tekening!

Liefs,

        M.

Graag gedaan!

Liefs @NoahLovesYou 
 

Reactie aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 5: chatten is niet toegestaan.

Ook: ga niet off-topic, dit voor de overzichtelijkheid van het forum.

Reageer