idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)

  • 11 March 2022
  • 86 reacties
  • 1565 Bekeken


Toon eerste bericht

86 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@Monkeyboy69 Thx! Jij lijkt me ook een heel aardig en behulpzaam! :) En je lijkt me ook een heel grappige persoon! :D

Ik denk dat ik ook wat andere mensen moet bedanken hihi....

@Maiskolfje Jij ook bedankt voor je compliment van 2 maanden geleden haha:P Sorry dat ik het niet eerder zei! Heel lief van je! Dank je wel! :) en ook voor je lieve brief in de brieventopic.

Het vrolijk me altijd weer op als ik de lieve dingen teruglees van jullie en @Askygirl jij ook bedankt voor je lieve complimenten in de andere topics! Jij bent geweldig! Jij bent een soort van voorbeeld voor me! Altijd heel vrolijk en lief! (En jij bent zo goed in Engels haha!)

@OnlyMe, Ik wist nog heel goed toen ik op het forum kwam. Ik was een beetje verlegen, maar jij was zo zelfverzekerd en sterk! De eerste compliment die ik kreeg kwam van jou:) Het was zo lief! 

@Jippiieeee, Jammer genoeg ben je niet meer actief, maar jij bent ook een kanje!

@OnbekendeAnnoniem, Wij hadden zeg maar niet zo'n goeie eerste indruk haha... Het was echt heel stom van me toen ik je bot noemde, want dat ben je helemaal niet! Jij hebt altijd sterke mening en jij bent ook sterk! Jij ook bedankt voor je lieve complimenten in de brieventopic! En ten slotte wil ik zeggen dat jouw reacties, verhalen en gedichten fantastisch zijn. Ze zijn absoluut niet slecht! Believe in yourself!

Ik denk dat ik de meesten al bedankt heb.... Maar het spijt me echt erg als ik iemand ben vergeten!

Liefs xxx Banaantje <33

Reputatie 7
Badge +12

@Natureflower Ik ben een meisje hoor even dat je het weet! Dankjulliewel voor alle complimenten en ik heb ook een paar complimenten:

  1. @moderatie, ik heb opgemerkt dat jullie soms wat gevoeligere berichten sturen bij bijvoorbeeld zelfmoord topics en dat vind ik een compliment waard, want anders is het zo een standaard antwoord en als jullie dat niet doen dan voelt het meer menselijk aan.
  2. @iedereen ik denk dat jullie allemaal hele mooie mensen zijn, jullie laten echt zien hoeveel jullie om anderen geven en ik denk dat dat heel veel waard is, jullie zijn super lieve en behulpzame mensen met een heel sterk gevoel voor rechtvaardigheid en ik vind dat erg mooi!
  3. @verdwenenmensen, ik denk dat jullie niet weg hadden hoeven gaan, maar ik vind het wel mooi om te zien hoeveel jullie om het forum geven en achter je standpunt blijven staan.

Dat was het!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +8

@Monkeyboy69 

Dankjewel voor het compliment! Dit heeft mijn dag zoveel beter gemaakt. Jij bent ook erg behulpzaam en een belangerijk gedeelte van dit forum. Echt hoor! 

Reputatie 7
Badge +17

@Monkeyboy69 Bedankt voor het compliment 

Reputatie 7
Badge +11

Ik wil nog een compliment geven, aan @Tover01  Ik ben trots op hem voor zijn grote verandering en ik weet dat hij echt zijn best doet! Zet zo door Topper!

 

”Be the reason someone smiles today”

  1.  
Reputatie 7
Badge +17

Als we toch bezig zijn wil ik graag een complimentje geven aan de mod die vannacht om 03:00 nog berichten zat te checken.😄

 

Reputatie 7
Badge +17

Haha ja, dat is toch wel geweldig. Plichtsbesef noemen ze dat. Klasse inderdaad ! XD 

Reputatie 7

 

mijn duits docent: u helpt me altijd als er iets is en stuurt me nooit weg als ik iets wil laten zien of vertellen (zoals de andere docenten) en dat maakt me echt heel blij

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Als we toch bezig zijn wil ik graag een complimentje geven aan de mod die vannacht om 03:00 nog berichten zat te checken.😄

 

Haha hoe check je dat? Waar kun je dat dan zien? 

@Banaantjeeee 

@OnbekendeAnnoniem, Wij hadden zeg maar niet zo'n goeie eerste indruk haha... Het was echt heel stom van me toen ik je bot noemde, want dat ben je helemaal niet! Jij hebt altijd sterke mening en jij bent ook sterk! Jij ook bedankt voor je lieve complimenten in de brieventopic! En ten slotte wil ik zeggen dat jouw reacties, verhalen en gedichten fantastisch zijn. Ze zijn absoluut niet slecht! Believe in yourself!

Nee, onze eerste indruk was niet echt goed 😅.  Ben blij dat je me niet meer bot vindt!

Van mij krijg je ook een compliment, want je reacties zijn echt heel erg lief (valt me altijd op!!!).

(In mezelf geloven zal misschien ooit nog komen…. Hoop ik tenminste….) Maar ehh… Meid, je bent echt een kanjer!

Hey,

Effe een compliment aan de moderatie (was toch in dit topic beland), ze hebben me reactie binnen 1 minuut geplaatst!!! Gracias!

Ajuus!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @tim16 , waar kan je zien hoelaat je comment is gepost? Dat ik daar nog niet ben achter gekomen😂

Reputatie 7
Badge +17

@benebird Hoe laat kun je op het forum zelf niet zien. Die screenshot was van een mailtje. 😅

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Ik bedacht me nog, dat ik een compliment wil geven aan mevrouw @Britta  omdat zij mij in het begin een mail stuurde dat mijn nickname te veel op mijn eigen naam leek, en dat ze daarom Tover01 had bedacht voor mij!  En die naam pakt heel goed uit!  Ik ben er blij mee en hij slaat heel goed op mijn verhaal, dus dankuwel!!   Mag ook wel eens gezegd worden 😎

Tover xxx

@Marieke verdient ook een compliment vind ik!

Het is al 23:00 geweest en toch worden er nog berichten gecheckt 👍

Hoi moderators,

De check gaat de afgelopen dagen heel erg goed, complimenten 👍

 

Reputatie 4
Badge +2

@Ianka voor haar fijne uitwisseling van ervaringen hier. We zijn super hetzelfde en die herkenning was fijn!

Reputatie 4
Badge +4

@Ianka voor haar fijne uitwisseling van ervaringen hier. We zijn super hetzelfde en die herkenning was fijn!

Hey Lizz06 , dat is wederzijds en leuk dat je aan me denkt ! Het blijft spijtig dat verder chatten hier niet kan/mag !

Reputatie 4
Badge +2

@Ianka voor haar fijne uitwisseling van ervaringen hier. We zijn super hetzelfde en die herkenning was fijn!

Hey Lizz06 , dat is wederzijds en leuk dat je aan me denkt ! Het blijft spijtig dat verder chatten hier niet kan/mag !

Ah lief! Ja heel spijtig. En dat terwijl het gesprek nog wel over het onderwerp ging😪 misschien een topic openen om ervaringen uit te wisselen over op meiden vallen. Dan is het on topic.

Complimenten dat de check vandaag zo goed gaat! En dat tijdens kerst!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, mijn complimenten gaan dit keer,naast iedereen die goed meedenkt en -doet hier inclusief de moderators;), naar @tim16  vanwege je goede, eerlijke en onderbouwde reacties en je openheid en duidelijkheid. Je helpt echt goed. Top! En nog weer naar @Tover01  om hoe je (geworden) bent. Je komt echt lief en vriendelijk over en je leeft je echt in in anderen. Je verdient een stevige knuffel! 

En @Natureflower  ook om hoe je hier iedereen helpt, mee denkt,  hoe je de prachtige creativiteit van het tekenen meerwaarde geeft, en je tips en adviezen. Echt geweldig! 

En dit natuurlijk zonder alle andere lieverds te kort te willen doen! 😘 

Groetjes liefs Tartan X 

 

@MickeyMouse , jammer dat je al zolang niet meer actief bent, ik hoop dat je terug komt! Je reacties waren altijd super uitgebreid en behulpzaam!

@Tover01 , Je lijkt me echt een super lieve en sociale jongen, en je helpt hier echt heel goed!

@OnlyMe , Je tips zijn eig altijd heel goed, en ik vind het jammer dat je jezelf soms naar beneden haalt, dat is echt niet terecht!

@Tartan14 , je lijkt me ook echt een hele lieve sociale jongen! 

@Natureflower , je reacties zijn heel overzichtelijk, je geeft goede tips en je lijkt ook echt heel aardig:)

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @Jesse_6567 ! 😊Insgelijks voor jou en ik ben het met je eens over hen! Sluit me er bij aan. En @Monkeyboy08  wil ik ook noemen. Voor iedereen een klavertje, een steunend tekst of een advies. Knap hoor, ook jij bent een heel lieve jongen!

Groetjes liefs Tartan X 

 

Tartan14 schreef:

En @Monkeyboy08  wil ik ook noemen. Voor iedereen een klavertje, een steunend tekst of een advies. Knap hoor, ook jij bent een heel lieve jongen!

Helemaal mee eens!:)

En ook nog complimenten aan:

@Banaantjeeee , je bent vrolijk, lief en behulpzaam!

@tim16 , Je bent ook heel behulpzaam en aardig:)

 

Reputatie 7
Badge +17

@Tartan14 Bedankt voor het compliment. Jij verdient er ook zeker een. Nog een paar mensen die goed bezig zijn hier (wil niemand tekortdoen natuurlijk):

@MickeyMouse mis ik ook echt hier. Hoop zo dat het goed met je gaat en dat je nog een keer terug komt.

@jaivy Spreekt voor zich denk ik. Voor de mensen die hem niet kennen, hier kun je z’n topic nalezen

@Tover01@Jesse_6567@ItzJustin@Natureflower@Monkeyboy08@benebird  @OnlyMe  Allemaal leuke, behulpzame forummers.

En natuurlijk een compliment aan de mods. De check gaat best goed de laatste tijd.

 

Reageer