Skip to main content

idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)


Hallo iedereen,

Dit topic is om een compliment te geven aan iemand anders -hier op het forum of daar buiten- of aan de Kindertelefoon.

De afgelopen dagen is/was er soms wat ophef op het forum en dat heeft mij ook persoonlijk geraakt. Maar ik dacht als we nou voor elk punt kritiek elkaar ook een compliment geven? Dat maakt het forum en de wereld zoveel leuker en mooier.

Ook als je een compliment wil geven wat daar niet mee te maken heeft kan dat, het mag over alles gaan.

Hopelijk werkt dit een beetje :)

WaaromIsEen:banana: Krom

Hoi @Marieke ,

Een compliment voor u!:) De check was vanochtend al heel vroeg begonnen! En u was gisteravond ook al op het forum:) 


Ben ik het helemaal mee eens @Jesse08! Een groot compliment aan u @Marieke u was gisteravond ook nog tot na 12 uur op het forum om berichten te checken! Uw inzet voor het forum is echt heel fijn een groot compliment voor u!😁

Liefs van mij <3


Ah wat lief van jullie, @Jesse08  en @ItsJustMe !

Heel graag gedaan hoor!

 

Groetjes Marieke


Oei haha dat wist ik niet @ItsJustMe , @Marieke denkt u ook wel een beetje aan u zelf? Wel genoeg slapen hoor😉 Waar u mij ook een keer (terecht hoor:)) op wees🙃

En @ItsJustMe ook trouwens;)

 

 

 


Heyy,

Ik wil @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ook een groot compliment geven! Je bent echt een hele lieve en aardige jongen en je reacties hier zijn altijd heel helpend en prettig! Je maakt altijd zulke uitgebreide reacties met soms wat grapjes erin en je reacties zijn altijd erg fijn, lief en steunend en ze maken mij altijd vrolijk! Je bent echt een super waardevolle forumgebruiker en je bijdragen op het forum zijn super goed dus echt mijn grote complimenten naar jou dat verdien je echt!❤️

Liefs van ItsJustMe <3


Leuk idee! Ik wil even een complimentje geven aan de mensen die hier de moderatie doen, want zij zullen wel heel veel berichten hebben die ze moeten nalezen en daar zit waarschijnlijk heel veel tijd in. Echt lief dat zij dit willen doen voor ons! Bedankt!


Hoi!

Ik heb een compliment voor @tim16 !:) hij is altijd heel behulpzaam, lief, maar zijn reacties komen ook heel nuchter over vind ik. Hoop dat je snapt wat ik bedoel:) Je komt me gewoon over als iemand die heel goed in moeilijke situaties rustig kan reageren. 

 


Helemaal mee eens!

Liefs @NoahLovesYou 


@Jesse08  heel goed! Daar ben ik het helemaal mee eens! Fijne, lieve, altijd goede en soms ook lekker nuchtere reacties (op broodje aap topics bv, heerlijk!) Hopelijk blijf je nog een tijdje 17 @tim16  😉😉👍😘

En ik wil @Tinkerbell  ook een groot compliment geven. Geweldig hoe jij betrokkenheid toont bij anderen en lieve, zinvolle en steunende reacties geeft! Gezien je eigen ervaringen vind ik dat echt super van je!  Echt fijn dat je hier bent! 😘👍🥰

Groetjes liefs Tartan X 


Ja, daar ben ik het helemaal mee eens @Tartan14 !:slight_smile:@Tinkerbell zeker verdiend!:hugging:


….soms ook lekker nuchtere reacties (op broodje aap topics bv, heerlijk!) Hopelijk blijf je nog een tijdje 17 @tim16  😉😉👍😘

Ja haha!:blush:

Ik moest om deze reactie ook echt lachten:joy:
:

 


Dat hebben jullie mooi verwoord @Jesse08 en @Tartan14 en ik sluit me er helemaal bij aan!

@tim16 @Tinkerbell jullie posten altijd zulke lieve, steunende en altijd passende reacties! Jullie inzet op het forum is echt heel waardevol en goed en jullie verdienen echt een groot compliment!💖

Liefs van ItsJustMe <3


Hey! Ik ben het er helemaal mee eens! We kunnen jullie niet missen hoor @Tinkerbell  en @tim16 !! Jullie reacties zijn altijd goed en  ik vind het geweldig dat jullie hier op het forum actief zijn. En allebei vind ik bijzondere mensen!

Liefs, Tover 😘


Bedankt allemaal. Heel erg lief van jullie.

@Jesse08 @Tartan14   Dat ik vaak nuchter reageer hoor ik ook wel irl, haha. Die broodje app topics negeer ik meestal maar af en toe wat humor moet ook kunnen 😅

 

 


Compliment aan de moderator dat de check nu zo snel gaat!🙂


compliment aan @Tover01 , @tim16 , @Tartan14 

Ze hebben me in mijn 2 topics supergoed geholpen en andere mensen ook 

BEDANKT HIERVOOR😘

@Anymoymous 


Ik had een paar dagen geleden al een topic gemaakt, maar die is niet goed gekeurd en nu snap ik het. Maar ik wou even zeggen, Gefeliciteerd @Anoniemxv met 1000 reacties! Je had het al een tijdje geleden gehaald maar niemand had een topic gemaakt. 

 


Bedankt @Ikbenanoniem- ! Heel erg bedankt ☺️

Groetjes mij @Anoniemxv 


Heyy,

Ik wou @Jesse08 en @Tartan14 nog even bedanken voor jullie lieve woorden op dit topic hieronder! Vind ik echt super lief van jullie!! En jullie verdienen een groot compliment terug van mij jullie zijn goed bezig net zoals iedereen die dit leest jullie verdienen allemaal een complimentje van mij ga zo door!😊

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gefeliciteerd-atitsjustme-89457?postid=585876#post585876

En idd gefeliciteerd nog met je 1000 reacties @Anoniemxv ga zo door!👍😉

Liefs van ItsJustMe <3


Dankje lieve @ItsJustMe . 😘

PS: Ik heb nu officieel 1000 reacties. 🙃


@Jesse08, ook gefeliciteerd met je 1000 reacties dan!! 😽


Gefeliciteerd @Jesse08  Blijf zo door gaan


Gefeliciteerd @Jesse08 !

Groetjes mij @Anoniemxv 


Gefeliciteerd @Anoniemxv en @Jesse08 

Jullie zijn goed bezig.

Liefs @NoahLovesYou 


Nog iets anders.

2 dagen terug zou ik een topic plaatsen voor iemand. Dat topic is helaas verwijdert door forumregel 5. Daarom plaats ik het hier.

 

Hallo lieve @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer, ons spiegeleitje,

Ik ben heel blij dat jij 3 manden terug tussen ons bent gekomen. Je helpt heel goed! Ik vind het trouwens heel leuk dat jij je familie (nep)namen hebt gegeven. Je maakt me ook altijd aan het lachen! Topics over een magnetron, schaamhaar, je linkeroor of worst die over datum is. Je kan er wat van! Misschien is comedian iets voor jou? Lijkt me echt iets voor je. Het inspireert me ook dat je gewoon durft te vertellen over jou seksueel misbruik enzo. Ik vind dat heel knap! Bedankt topper voor je lieve reacties! Ik vind het ook heel leuk dat je eigenlijk een beetje hetzelfde schrijft als @MickeyMouse. Misschien is het een idee om zijn posts te checken? Misschien leer je er nog iets van!

Doei lieverd!

Groetjes @NoahLovesYou 

 


Reageer