idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)

  • 11 March 2022
  • 82 reacties
  • 1517 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

Dit topic is om een compliment te geven aan iemand anders -hier op het forum of daar buiten- of aan de Kindertelefoon.

De afgelopen dagen is/was er soms wat ophef op het forum en dat heeft mij ook persoonlijk geraakt. Maar ik dacht als we nou voor elk punt kritiek elkaar ook een compliment geven? Dat maakt het forum en de wereld zoveel leuker en mooier.

Ook als je een compliment wil geven wat daar niet mee te maken heeft kan dat, het mag over alles gaan.

Hopelijk werkt dit een beetje :)

WaaromIsEen:banana: Krom


82 reacties

Hey,

Kort maar krachtig: Een compliment aan iedereen, zowel de forummers, als de mods!

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tartan13 krijgt van mij een compliment omdat hij zo open is en zo leuk schrijft ! Omdat hij zo behulpzaam is en zijn gevoel uit.  Omdat hij beleefd is en zo aan anderen denkt. En omdat hij dingen durft en ondezoekt, omdat hij verantwoordelijk is en zijn straf neemt. Niet naar anderen wijst. En omdat hij mensen helpt. Omdat hij rokjes draagt en kniesokken (coole combi!😍) en gewoon omdat hij helemaal zichzelf is. Ik spiegel mij aan hem !  En @Banaantjeeee krijgt mijn complimenten omdat ze geweldig schrijft en mensen zo opbeurt. En omdat ze ook zo eerlijk is en iedereen een lief woord geeft. Een schat van een meis !Ik vind het elke keer weer super als zij wat heeft gepost!  En iedereen die gedichten maakt, zoals @OnlyMe  en @OnbekendeAnnoniem  die heel mooi kunnen schrijven. En @MickeyMouse  ja voor jou heb ik een woord: liefde! dat ben jij. En alles wat ik verder over jullie wou zeggen staat al in de brieventopic :D

Groetjes Maiskolfje

Reputatie 7
Badge +11

Hey, dit gaat een lange reactie worden,

Ik geef complimenten aan:

@OnlyMe omdat zij een boek aan het schrijven is en heel goed kan schrijven (dat kan ik niet hoor!) en ze mij aardig lijkt en veel mensen helpt

@Tartan13 omdat hij zichzelf is, hij draagt rokjes, en helpt veel mensen en lijkt mij ook aardig

@Jesse_6567, @Natureflower , @Caiya, @Lamp.ie , @Tover01, @Maiskolfje, @Askygirl omdat zij ook veel mensen helpen! (Jullie zijn vast ook aardig hoor)

@Banaantjeeee omdat zij mij erg aardig lijkt en veel mensen helpt.

@tim16 en @MickeyMouse (als je het leest want ik heb je lang niet meer gezien) jullie zijn echt toppers op het forum qua hulp, jullie helpen veel mensen

En @iedereen die ik ben vergeten jullie doen het ook goed hoor! 

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7
Badge +12

@Natureflower Ik ben een meisje hoor even dat je het weet! Dankjulliewel voor alle complimenten en ik heb ook een paar complimenten:

  1. @moderatie, ik heb opgemerkt dat jullie soms wat gevoeligere berichten sturen bij bijvoorbeeld zelfmoord topics en dat vind ik een compliment waard, want anders is het zo een standaard antwoord en als jullie dat niet doen dan voelt het meer menselijk aan.
  2. @iedereen ik denk dat jullie allemaal hele mooie mensen zijn, jullie laten echt zien hoeveel jullie om anderen geven en ik denk dat dat heel veel waard is, jullie zijn super lieve en behulpzame mensen met een heel sterk gevoel voor rechtvaardigheid en ik vind dat erg mooi!
  3. @verdwenenmensen, ik denk dat jullie niet weg hadden hoeven gaan, maar ik vind het wel mooi om te zien hoeveel jullie om het forum geven en achter je standpunt blijven staan.

Dat was het!

-OnlyMe

Reputatie 5
Badge +1

Hey,

Ik wil een compliment geven aan iedereen!

Maar vooral aan... 

@Jojo2007 !

Een paar maanden geleden ging het niet zo goed met je! Maar je bent doorgegaan, bent blijven proberen! En nu gaat het beter, ik ben trots op je!!

xxxLittleMe

Reputatie 7
Badge +11

Heej, iedereen krijgt van mij natuurlijk een groot lief compliment ! En ik wil niemand passeren. Maar @Askygirl  geef ik een compliment voor haar gedicht aan mij in de gedichten topic. Recht in mijn zieltje was die ❤️‍🩹🥹 dankjewel nog eens! 

Knuf en liefs Tover 

Complimenten dat de check vandaag zo goed gaat! En dat tijdens kerst!

@Marieke verdient ook een compliment vind ik!

Het is al 23:00 geweest en toch worden er nog berichten gecheckt 👍

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi hier durf ik dit te plaatsen anders was het off topic hihi. 

Reactie op de brieven: 

@Maiskolfje wat lief en inlevend!  Top hoe jij schrijft! Haha ik had niet door dat mijn 'avonturen'  dat los zouden maken bij sommigen. Dankjewel! Ik deal er wel mee hoor 😉 ik voel me sterker dan ooit! :) 

@MickeyMouse  ik ben het helemaal met je eens!  Weer eens helemaal raak in een mooie lieve tekst. Dank dat je het zo mooi verwoord, you're so sweet!  En

@Banaantjeeee Dankjewel voor je super lieve woorden! Wat een geweldige brief! Raakt me echt, lifts me up! Jij bent echt  een verrijking voor dit forum😘

Grappig elke keer als ik me in mijn scouts  polo en korte broek sta te hijsen schieten me dit soort woorden te binnen haha.  maar ik moest het even kwijt. 

Groetjes liefs Tartan X 

Ps ik wil niemand te kort doen maar dit was echt even verdient 🤭

Reputatie 7
Badge +11

Een compliment voor @OnlyMe,

Omdat zij/hij iedereen probeert te helpen en erg aardig is.

En een compliment voor iedereen die een reactie heeft geplaatst! Ik krijg een warm gevoel als ik alle complimenten lees! 

Ik zit zelf pas net op het forum, dus ik ken niet veel mensen die worden genoemd, maar ik weet zeker dat ze het verdienen!

En een compliment voor iedereen die elkaar probeert te helpen en durft te delen waar ze mee zitten!

Respect!

 

Zet zo door! 

M.

Reputatie 7
Badge +11

@Monkeyboy69 

Bedankt voor het compliment 😊

Jij bent ook een topper!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @tim16 , waar kan je zien hoelaat je comment is gepost? Dat ik daar nog niet ben achter gekomen😂

Reputatie 7
Badge +17

@benebird Hoe laat kun je op het forum zelf niet zien. Die screenshot was van een mailtje. 😅

Reputatie 7
Badge +17

Als we toch bezig zijn wil ik graag een complimentje geven aan de mod die vannacht om 03:00 nog berichten zat te checken.😄

 

@Banaantjeeee 

@OnbekendeAnnoniem, Wij hadden zeg maar niet zo'n goeie eerste indruk haha... Het was echt heel stom van me toen ik je bot noemde, want dat ben je helemaal niet! Jij hebt altijd sterke mening en jij bent ook sterk! Jij ook bedankt voor je lieve complimenten in de brieventopic! En ten slotte wil ik zeggen dat jouw reacties, verhalen en gedichten fantastisch zijn. Ze zijn absoluut niet slecht! Believe in yourself!

Nee, onze eerste indruk was niet echt goed 😅.  Ben blij dat je me niet meer bot vindt!

Van mij krijg je ook een compliment, want je reacties zijn echt heel erg lief (valt me altijd op!!!).

(In mezelf geloven zal misschien ooit nog komen…. Hoop ik tenminste….) Maar ehh… Meid, je bent echt een kanjer!

Reputatie 7
Badge +3

De mensen die ik echt wil bedanken:

@Zelle

Zij is zo aardig, en komt voor heel veel mensen op!

 

@TheMightySlayer

Een echte forumheld! Hij strijdt ook tegen de strenge moderatie!

 

@MCES

Het kan echt niet dat deze persoon geband is…

 

@Eenmeisje004

Heel erg behulpzaam in lastige situaties.

 

@wilhelmavemela

De nieuwe forumheld!

 

@Ellen en @Sankonijn

Zij hebben hun account opgegeven als protest tegen de strenge mordernatie.…

 

Er zijn 2 moderatoren die ik (nog) goed respecteer: @Marieke en @Mariska H, zij vonden onze meningen volgensmij niet eens zo heel erg.

 

En natuurlijk iedereen die elkaar helpt!

 

Wereld

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Tartan14 Bedankt voor het compliment. Jij verdient er ook zeker een. Nog een paar mensen die goed bezig zijn hier (wil niemand tekortdoen natuurlijk):

@MickeyMouse mis ik ook echt hier. Hoop zo dat het goed met je gaat en dat je nog een keer terug komt.

@jaivy Spreekt voor zich denk ik. Voor de mensen die hem niet kennen, hier kun je z’n topic nalezen

@Tover01@Jesse_6567@ItzJustin@Natureflower@Monkeyboy08@benebird  @OnlyMe  Allemaal leuke, behulpzame forummers.

En natuurlijk een compliment aan de mods. De check gaat best goed de laatste tijd.

 

Reputatie 7
Badge +7

Dankjewel @tim16 🤍

jullie zijn allemaal toppers!!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ga een paar mensen noemen mag wel een keertje 🙂 ik ben het met @Sano07  eens ! Top reacties idd. En ook aan  @Paardebloem83  voor o.a. de uitgebreide geïllustreerde reactie bij het turn topic.  @xLisa  voor haar zeer goed onderbouwde reacties algemeen en nog @Eenmeisje004  voor alles en de topics (o.a.kleding) die ze bedacbt !  En natuurlijk @wilhelmavemela  voor hoe ze iedereen wil helpen en mee leeft !

Groetjes liefs Julian X

Ps Sano07 kreeg er terecht ook al 1 van mij ;)

Ik vind zelf @Laura _  heel aardig

Zij hoort bij de kindertelefoon 

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +9

 

@Tover01@Jesse_6567@ItzJustin@Natureflower@Monkeyboy08@benebird  @OnlyMe  Allemaal leuke, behulpzame forummers.

 

Heel erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +11

Hey! Ik sluit mij helemaal bij jullie aan. Ik zal de @ niet opnieuw doen maar gewoon allemaal een grote knuf en liefde! Bedankt voor wie en hoe iedereen is! Het is een geweldige steun, ook voor mij. En ik bloos echt door sommige complimentjes. Dit had ik een jaar geleden nooit kunnen denken. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Naast wat ik eerder al zei en @iedereen een compliment! Toch even eentje voor @Tover01 . Hoe jij jezelf hebt herpakt en hoe eerlijk jij over je gevoelens bent. Je worstelt met hoe je daarvoor was( hoeft echt niet hoor!)maar bent nu een topper, en hoe je jezelf na je straf weer 'opbouwde', ik vind het echt bijzonder! 

Maiskolfje X 

Reputatie 7
Badge +4

@Monkeyboy69  dankjewel lieverd, insgelijks, jij bent een verrijking hier! 😘

Reputatie 7
Badge +6

@Monkeyboy69 Thx! Jij lijkt me ook een heel aardig en behulpzaam! :) En je lijkt me ook een heel grappige persoon! :D

Ik denk dat ik ook wat andere mensen moet bedanken hihi....

@Maiskolfje Jij ook bedankt voor je compliment van 2 maanden geleden haha:P Sorry dat ik het niet eerder zei! Heel lief van je! Dank je wel! :) en ook voor je lieve brief in de brieventopic.

Het vrolijk me altijd weer op als ik de lieve dingen teruglees van jullie en @Askygirl jij ook bedankt voor je lieve complimenten in de andere topics! Jij bent geweldig! Jij bent een soort van voorbeeld voor me! Altijd heel vrolijk en lief! (En jij bent zo goed in Engels haha!)

@OnlyMe, Ik wist nog heel goed toen ik op het forum kwam. Ik was een beetje verlegen, maar jij was zo zelfverzekerd en sterk! De eerste compliment die ik kreeg kwam van jou:) Het was zo lief! 

@Jippiieeee, Jammer genoeg ben je niet meer actief, maar jij bent ook een kanje!

@OnbekendeAnnoniem, Wij hadden zeg maar niet zo'n goeie eerste indruk haha... Het was echt heel stom van me toen ik je bot noemde, want dat ben je helemaal niet! Jij hebt altijd sterke mening en jij bent ook sterk! Jij ook bedankt voor je lieve complimenten in de brieventopic! En ten slotte wil ik zeggen dat jouw reacties, verhalen en gedichten fantastisch zijn. Ze zijn absoluut niet slecht! Believe in yourself!

Ik denk dat ik de meesten al bedankt heb.... Maar het spijt me echt erg als ik iemand ben vergeten!

Liefs xxx Banaantje <33

Reageer