idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)
Hallo iedereen,
Dit topic is om een compliment te geven aan iemand anders -hier op het forum of daar buiten- of aan de Kindertelefoon.
De afgelopen dagen is/was er soms wat ophef op het forum en dat heeft mij ook persoonlijk geraakt. Maar ik dacht als we nou voor elk punt kritiek elkaar ook een compliment geven? Dat maakt het forum en de wereld zoveel leuker en mooier.
Ook als je een compliment wil geven wat daar niet mee te maken heeft kan dat, het mag over alles gaan.
Hopelijk werkt dit een beetje :)
WaaromIsEen Krom
Bladzijde 4 / 6
Dankjewel @tim16 🤍
jullie zijn allemaal toppers!!
Hoi @Tartan14 / @Jesse_6567 / @tim16,
Bedankt!!
Ik heb wel echt respect naar de moderatoren die nu tijdens kerst aan het checken zijn!!
Ik vind het ook jammer dat @MickeyMouse al heel lang niet meer actief is
Hey! Ik sluit mij helemaal bij jullie aan. Ik zal de @ niet opnieuw doen maar gewoon allemaal een grote knuf en liefde! Bedankt voor wie en hoe iedereen is! Het is een geweldige steun, ook voor mij. En ik bloos echt door sommige complimentjes. Dit had ik een jaar geleden nooit kunnen denken.
Liefs Tover xxx
Ik heb een compliment voor de moderators:
Ik vind dat de reacties steeds persoonlijker worden! Vroeger was er zo'n standaard bericht als er in een topic wordt aangegeven dat iemand hulp nodig heeft. Nu is het steeds persoonlijker, en dat geeft een fijn gevoel!
Liefs,
Een compliment aan iedereen die andere mensen helpt! En zo geraken we er allemaal samen uit en zoeken we steun bij elkaar!
<3
Groetjes
Anoniem789
Hey! Ik wil speciaal een compliment geven aan @Wees Jezelf Bij Noah ! Even jou centraal zetten! Hoe jij met iedereen meeleeft en je best doet om te helpen! En voor alle anderen een lief en vriendelijk woord hebt. Je vraagt vaak of je nog wat kunt tippen en helpen en of er nog andere dingen zijn, en je bent echt heel behulpzaam en belangstellend. Ik vind dat bijzonder en ik vind dat jij een pluim en knuffels dik verdiend!!!
Liefs Tover xxx
Top van je @Tover01 ! Helemaal mee eens! @Wees Jezelf Bij Noah je bent echt een lieve jongen!
Tartan X
Helemaal mee eens @Tover01 !
Ik ben het ook helemaal met je eens @Tover01! @Wees Jezelf Bij Noah je bent echt een topper ga zo door!
En natuurlijk verdient iedereen hier op het forum een compliment! Iedereen helpt elkaar hier zo goed en ik heb zelf al zoveel steun en hulp gekregen hier van jullie en daar ben ik iedereen heel erg dankbaar voor! Ook iedere medewerker van de kindertelefoon verdient een complimentje want jullie doen echt goed werk en jullie verdienen het echt om in het zonnetje gezet te worden want zelfs op feestdagen zijn jullie er voor ons dus echt bedankt daarvoor!
Liefs van ItsJustMe
Hoi hoi @Wees Jezelf Bij Noah had je deze complimenten al wel opgemerkt?
Helemaal mee eens @Tover01@Wees Jezelf Bij Noah is goed bezig!
Haha ik heb het voor de zekerheid in mijn profiel gezet voor als je dit topic ontgaat!
Veel liefs, Tover xxx
Dankjewel voor het compliment in je handtekening @Tover01 !
Dik verdiend hoor @Jesse08 !
Hoi, even een compliment voor @Banaantjeeee en @Tover01 omdat jullie allebei zo'n leuke, superlieve vriendelijke en vrolijke aard hebben en echt bijdragen aan een heel warme en fijne sfeer hier! Ik krijg elke keer weer een glimlach als ik jullie reacties lees, met veel leuke, lieve en respectvolle teksten en !! erbij haha. En jullie zijn zulke oprechte eerlijke lieverds! Ik wordt echt blij van jullie ! Ga echt zo door, jullie laten hier een zonnetje schijnen en dat meen ik echt! Ook voor mij nu ik zelf een best moeilijke tijd heb, zijn jullie een echte upriser!
@alle anderen, jullie weten, ik waardeer jullie allemaal hoor! Niemand te kort! Maar vandaag even deze twee bijzondere 12-jarige kanjers !
Groetjes liefs Tartan X
@Tartan14 ahw dankjewel!!! Ik gebruik even de tekening van @Natureflower die ze van mij bewerkte haha. Ik word echt verlegen van complimentjes! En Ja, @Banaantjeeee heeft ze zeker dik verdiend! We zijn geloof ik nog allebei bij de Club van 12 hihi !! Dank dank voor je lieve woorden Tartan! Je verdient dat zelf ook hoor!
Liefs, Tover xxxx
Volledig terecht @Tartan14 ! Helemaal mee eens! @Banaantjeeee en @Tover01 jullie zijn inderdaad allebei geweldig leuke lieve mensen die anderen graag helpen en opvrolijken. Ik sluit me van harte aan bij het mooie compliment!
Maiskolfje X
Heyy iedereen! Ik wil ook even iemand in het zonnetje zetten in dit topic want ik vind dat @Jesse08 dat echt verdiend!
Je bent echt een waardevolle forumgebruiker! Je post altijd hele fijne, lieve, opvrolijkende en steunende reacties waarmee je echt al heel veel mensen hebt geholpen en ook mij heb je al goed geholpen met je reacties waar ik je echt heel erg dankbaar voor ben. Je bent echt een super aardige en lieve jongen en ik hoop echt dat je je de komende tijd wat beter gaat voelen! Ik steun je en ik denk dat ik wel kan zeggen dat wij dat allemaal hier doen op het forum! Een groot compliment van mij naar jou!
En natuurlijk verdient iedereen op het forum een groot compliment! Iedereen hier is echt een topper ga zo door allemaal!
Liefs van ItsJustMe <3
Helemaal mee eens @Tartan14 ! @Banaantjeeee en @Tover01 zijn super lief en behulpzaam!
@Mariska H verdient ook wel een compliment vind ik, volgens mij is ze al sinds vanochtend berichten aan het checken
Hey ! @Jesse08 verdiend dat zeker! Ik had jou pas een week in mijn profiel en dik verdiend ook! En inderdaad, een compliment voor @Mariska H is ook terecht! Lange dag werk op een vrije Pinksteren vind ik echt knap en lief dat u dat doet! En @ItsJustMe voor jou ook een extra compliment! Altijd vriendelijk en positief en bemoedigend!
Liefs Tover xxx
Dankjewel @ItsJustMe !! Jij een compliment terug hoor Je bent super lief, je en lijkt me een hele rustige, vriendelijke jongen!
Ik lees het nu pas
Heer echt bedankt allemaal! Jullie zijn echt toppers!
Ik ben vandaag niet echt online. Heb niet echt puf voor het forum.
Liefs @NoahLovesYou
@Tover01 Dankjewel voor het compliment in je handtekening! Je krijgt van mij een groot compliment terug je bent echt een topper!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.