Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?



Toon eerste bericht

713 reacties

hey,

ik ga het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.
op het oude forum kon je onderaan "markeren als gelezen" drukken en werden alle bolletjes zwart, ik vond dit ideal om te kunnen kijken of er iets nieuws was.
nu zag ik bij instellingen een soort gelijke dat je op het hoofdmenu het aantal nieuwe topics en het aantal nieuwe reacties kon inschakelen.

ik heb dit dus gedaan maar mijn probleem is dat ik soms een topic/reacties niet lees omdat andere dit al hebben gedaan of deze heel oud is, nu staat er bijv dat ik er 44 nieuwe topics zijn bij sport en vrije tijd, en 130 nieuwe reacties. aangezien ik dit niet allemaal wil lezen maar wel wil weten wanneer er een nieuwe reactie is had ik dus de vraag of er ergens nog een knop is met "markeren als gelezen" zodat alles weer op 0 staat en het weer te zien is als iets nieuw is.

Gr Ronald

ps hoop dat het duidelijk is...

@xoxanoniemxx Meestal gaat het wel  ‘snel’.

Zover ik zie ,wordt er een paar keer per dag door de mods gecheckt, dus zal misschien een paar uur, hooguit een dag duren. 

Denk ik tenminste….

 

heyy,
Top! ik heb hem wel
daar?
huh, maar kan dat zijn omdat jij ook geen nieuwe reacties ziet?

Reputatie 6
Badge +12

@TheShadowOfMortis

Goed punt, ik ben het helemaal  met je eens. Ik heb de namen aangepast. Bedankt voor het doorgeven!

@eenanoniemejongen1

Ik ga het uitzoeken, maar wat Britta zegt klopt helemaal!

 

Groetjes,

Carolien

Bedankt! Die naam was nogal beledigend tegen sommige mensen!

Reputatie 2
Badge

Dankjewel Renske!!

hoi KT,

ik kreeg dus net de Badge:"gouden gids" deze heeft als beschrijving dat ik 1000 reacties heb geplaatst terwijl mijn profiel zegt dat het er maar 876 reacties zijn, waar zijn de andere 124 reacties heen of is dit gewoon een foutje?
haha geen probleem.
niet dat ik het erg vind om hem te hebben😂
maar vond het al een beetje raar dat ik het bij zo'n random getal kreeg en toen ik verder keek en zag dat je het pas hoort te krijgen bij 1000 reacties vond ik het wel vreemd.

klein idee: kan het komen dat er dan 124 reacties zijn verwijderd? zij het omdat dat topic is weggehaald of omdat ik weer iets doms zei? ik bedoel hiermee dat ik soms een reactie onder een topic plaats waarin bijvoorbeeld een oproep voor enquete word gedaan en dan word het hele topic weggehaald, dan word mijn reactie ook weggehaald maar misschien niet in het systeem?
(het is maar een klein idee dat misschien de oorzaak kan zijn)
Reputatie 6
Badge +3

@Dr8gon99 goed dat je het meldt! Deze melding is idd niet de bedoeling. We hebben het doorgegeven en als het goed is, is het snel opgelost.

Groetjes,

Carolien

ahh, hopelijk kom ik dan wel ooit nog bij de 1000 berichten maar succes!
@Pin hahaha wauwww ty 😂
Het is vaak een beetj bij toeval dat t gebeurd want ik zoek t aldoor een beetje op omdat ik t juist leuk vind om te zoeken.

Daarnaast is dit niet de Pin-smiley?:🙄🙄

Edit: in me bericht lijkt hij 100% maar al zet ik hem op plaatsen verander hij😔
#bringbackPinsmiley
haha uhm hey ben ik weer, op mijn profiel staat Beantwoord: 1.
echter toen ik wilde weten welk topic dit was en ik hierop klikte stond er dat ik niks heb beantwoord, is dit omdat dit topic misschien is verwijderd of omdat ik niks heb beantwoord en die 1 daar niet hoort?
(srry al ben ik irritant met al mijn vragen over de site😅)
Reputatie 7
Badge +4

Hallo Kindertelefoon,

Ik ben er weer eens met een paar vraagjes:

  1. Is er een jaarverslag van 2021 want ik kan niet vinden of 
  2. er een jongerenraad was in 2021

Ik ben benieuwd omdat de huidige topics die er over te vinden zijn en waarin gevraagd wordt je aan te melden 1+ jaren oud zijn. Als er vorig jaar een jongerenraad was dan is het 1 jaar geleden dat het laatste topic is geweest en zou binnenkort de aanmeldingen weer beginnen, maar als er geen is geweest dan is er geen duidelijk referentiepunt. (ja ik weet dat geduld een schone zaak is, maar er is veel discussie over regels en transparantie geweest dus blijf ik vragen stellen) 

Groetjes DaVinci

beste kt moderators,

ik heb toch een vraag terwijl ik bijna zeker weet dat het niet kan. maar ik wil het toch vragen.
is er een mogelijkheid dat jullie bedenken hoe forum leden toch op 1 of andere manier met elkaar in contact kunnen komen. want ja eerlijk is eerlijk ik ben sinds mei 2018 nu actief... en ja hoe langer ik hier ben hoe meer ik om de actievere formurs ga geven. en kan gewoon niet meer zonder die lieve mensen. en een aantal zouden ook contact willen hebben maar dat kan niet door de regels.

maar zouden jullie een keer na willen denken hoe we toch in contact met elkaar kunnen blijven na dat we 19 zijn geworden...

ik had zelf een soort functie bedacht dat jullie bij formurs waar jullie bij denken zij maken er geen misbruik van. dat zijn op 1 of andere manier op een profiel kunnen klikken en dat je dan in eens ziet stuur je mail naar ...... waardoor je zo in contact kan komen en blijven. zonder tegen de regels in te gaan.

zouden jullie er over willen na denken en met het team misschien ff bij elkaar komen in het nieuwe jaar en het bespreken.

fijne feestdagen! en ik hoop dat jullie er over na willen denken!

groetjes blue

 

 

hey,
@Hester, ja nu weer wel. het zal wel even aan mijn computers hebben gelegen denk ik... ze hebben wel vaker iets raars 😅
Reputatie 1
Badge
Oke ik denk dat ik de regels even moet lezen.

Dit is inderdaad een goed idee van Blue, ik zeg toevoegen! Ook fijne feestdagen namens mij naar de moderators en managers van De Kindertelefoon.

-Dr8gon99

 

 

(edit: na het plaatsen van dit bericht zijn alle 3 de tags opeens uit het lijstje...)

hoi,

dit is niet een heel groot probleem maar viel mij meer op,

ik was aan het zoeken naar wat topics en dacht ik gebruik de "veelgebruikte tags"

de eerste 3: Verkrachting?, verkrachten en sm (die staan er bij mij tenminste)

geven alle 3 geen elke topic, klopt het dan wel dat het een veelgebruikte tag is😅

nogmaals het is geen groot probleem maar het viel mij wel even op, daarnaast kan het ook zijn dat ik de enige ben die hier geen topics bij krijgt

Heyo,

Lol dat over het klavertje 4 staat letterlijk in dit topic.

Oh je hebt helemaal gelijk lol, had helemaal niet gekeken naar wat er in de topic als eerste stond Thnx!

@M en Ms Oeh dat zou het best kunnen zijn inderdaad. Ik heb er nooit zo naar gekeken.

ik blijf dan alsnog toch benieuwd wie mijn laatste vraag weet te beantwoorden:bulb:

Thanks iedereen!

See ya!

Spookyzx. 

nee, het zal aan mij hebben gelegen denk ik(lekker optijd deze reactie.. lees het nu pas omdat ik weer een vrag heb).

Hey,
ik had dus de vraag of er een e-mail is van de kindertelefoon waarin je vragen kan stellen, dit zijn dan wel vragen die niet op het forum kunnen(betrekking tot persoonlijkheid en andere zaken), ik weet dat dit e-mail adress al een keer is gegeven maar kan het dus nergens terug vinden dus of ik ben zo scheel en lees eroverheen of hij is weg.
ja vgm was t zoiets en aangezien het wel als een soort zakelijk iets is, moeilijk uit te leggen hier
ik ben dus wel scheel...
Ty Pin
Reputatie 7
Badge +7

Kunnen jullie even stoppen met priveberichten sturen? Ik heb nu al 2 gekregen. Bedankt 

carolien

 

heel erg bedankt voor dat je het wilt gaan bespreken!! 

 

jij ook een fijne jaar wisseling! 

 

groetjes blue 

hi,

ik heb een vraag:
soms zijn er kinderen die onder veel topics in kleine tijd hun email/instagram of andere contactgegevens neerzetten.
is het dan het beste om er maar 1 van de reacties te rapporteren of gewoon alles?

Reageer