Moeder heeft vannacht hersenbloeding gehad

  • 26 September 2023
  • 95 reacties
  • 1843 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo lieve allen,

Op dit moment is mijn leven echt helemaal door de war.

Ik trof mijn moeder vannacht bewusteloos aan in de badkamer en heb gelijk 112 gebeld en ze ligt nu op de intensive care en heeft vannacht een operatie gehad. Ze heeft een hersenbloeding. Ik heb van 3:00 tot bijna 6:00 in het ziekenhuis gezeten en ga straks weer omdat ze dan bijkomt van de operatie. Het is afwachten hoe ze wakker wordt. Ze krijgt over een paar dagen waarschijnlijk nogmaals een operatie.

De dokteren gaven aan niet te kunnen voorspellen welke schade de hersenbloeding heeft aangericht. Het kan zijn dat ze fysiek dingen niet meer kan maar ook psychisch. Op dit moment is gelukkig niet de indruk dat ze eraan zal overlijden, maar dat is geen garantie.

 

Ik moest het echt even kwijt, ik probeer positief te blijven, maar ik ben heel bezorgd.

 

Liefs

Jesse 


95 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Wat heftig omdat te horen 

Veel beterschap voor je moeder ❤️‍🩹

En veel sterkte 

 

Groetjes anoniempjeje

 

Reputatie 6
Badge +2

En zo te zien in andere reacties van jou gaat het weer een beetje beter 

 

 

Groetjessss

Dankjewel @Anoniempjuh ofz !

Het gaat met mij nog niet echt beter, het schommelt de hele tijd. Sinds gisteravond gaat het weer wat slechter. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy lieve @Jesse_6567

Jeetje wat heftig dit zeg! Hoe gaat het nu met jou en je moeder? Gelukkig is er niks met je schildklier aan de hand. Heel veel sterkte en beterschap! <3
 

xx Eenmeisje004 

Hoi lieve @Eenmeisje004 ,

Mijn vader gaat zo op bezoek bij haar,  ik hoor dan hoe het nu gaat. Ik ga morgen ook weer langs.

Met mij gaat het niet echt goed, maar ik hoop dat ik volgende week weet wat er aan de hand is en dat dat opgelost kan worden.  Dan krijg ik de rest van de uitslag van het bloedonderzoek. 

Reputatie 7
Badge +9

ik hoop dat het al beter gaat met je moeder. het lijkt me echt verschrikkelijk. je hebt geluk dat je in het ziekenhuis mag zijn.

mijn vader is ook meerdere keren naar het ziekenhuis gegaan. de eerste keer had hij een motorongeluk gehad. ik kreeg een telefoontje op school die zei dat hij in het ziekenhuis lag. hij zou een operatie krijgen. de dokters zeiden dat als ze zouden opereren dan zou hij sterven. maar als ze niks zouden doen dan zou hij ook sterven. dat was ongeveer een jaar of twee terug. gelukkig leeft hij nog. ik heb daardoor geleerd dat ik dankbaar moet zijn voor alles wat je hebt en dat er altijd een kans is tot geluk.

blijven hopen, het komt wel goed 

Heftig om te horen @ikweethetnietmeer2009 . Ik ben blij dat je vader nog leeft. 

 

ik heb daardoor geleerd dat ik dankbaar moet zijn voor alles wat je hebt en dat er altijd een kans is tot geluk

Dat gevoel heb ik nu ook heel erg.

Ik ben ook dankbaar dat ze haar zo snel en goed konden helpen.  

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Jesse_6567,

Fijn dat de operatie van moeder goed is gegaan.

Maar erg jammer dat het met jou slechter gaat, maar fijn dat het in ieder geval niks mis met met je schildklier!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +14

We blijven aan je denken hoor! En aan je moeder en jullie allemaal! 

♥️ 

Tover xxx

Dankjewel lieve @Tover01 ❤

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01  ik zeg het niet snel,maar ik vind jou een schatje ! Echt lief van je! 😘 

Liefs Tartan X 

Ben ik helemaal met je eens @Tartan13 !

Maar vergeet niet dat jij óók een schat bent😘

Reputatie 7
Badge +9

het gaat het nu met je moeder?

we zouden graag op de hoogte blijven. of in elk geval ik wil op de hoogte blijven

Hoi @ikweethetnietmeer2009 ,

Ik ben gisteren langs geweest, ze is minder in de war maar wel aan haar linkerkant verlamd, maar waarschijnlijk is dat tijdelijk.

Ze snapt nu eigenlijk alles prima, alleen vergeet ze alles echt heel snel. Ze vraagt dan dingen heel vaak opnieuw. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoe gaat het nu @Jesse_6567 ?  Ik hoop steeds iets beter!  

Groetjes liefs Tartan X

Hoi @Tartan13 !

De verlamming is weer minder geworden, fysiek gaat ze de goede kant op. Helaas is ze wel meer door de war. Ze haalt allemaal gebeurtenissen in haar leven door de war. Ze denk dat haar zus in het ziekenhuis ligt (maar dat was 1997),  dat ze ergens woont waar ze al 17 jaar niet meer woont, dat het 2021 is en dat haar moeder gewoon nog leeft. Ze vergeet alles wat we zeggen ook heel snel weer. Heel apart en naar om te zien. 

Reputatie 7
Badge +17

Hey Jesse, ik lees je topic nu pas. Wat heftig om mee te maken. Geheugenproblemen komen idd vaak voor na een hersenbloeding. De Hersenstichting heeft een site met tips hoe daarmee om te gaan. Misschien heb je er wat aan? https://www.hersenstichting.nl/gevolgen-van-een-hersenaandoening/geheugenproblemen/

Heel veel sterkte voor je moeder en jij en je familie. Hopelijk gaat het snel weer beter met haar.

Dankjewel @tim16 , ga ik lezen 👍

Hoi lieve iedereen,

Ik ben vandaag weer geweest, ze is even uit bed geweest (niet toen ik er was, vanochtend) en ze kan waarschijnlijk over een paar dagen naar een afdeling met minder zorg. Dat is dus positief. Ze is nog steeds in de war, maar wel iets minder. Het gaat iig wel echt de goede kant op.

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Jesse_6567,

Fijn dat het de laatste tijd steeds beter gaat met je moeder!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +9

dat is geweldig om te horen. ik hoop voor je dat je moeder alleen maar de goeie kant opgaat

Reputatie 7
Badge +12

Datis mooi @Jesse_6567 ! Fijn om te horen! Ik hoop dat het ook beter met jou gaat nu? Heel mooi dat je moeder minder in de war is, lijkt me heel lastig om dat aan te zien. Mijn oma ligt op zich wel vaak in het ziekenhuis, maar zij is al oud (79+suikerziekte) dus dat kan je verwachten.

-OnlyMe

Hoi @OnlyMe ,

Ik voel me zelf sinds gisteren wel iets beter, maar nog steeds niet echt goed. Ik krijg vandaag hopelijk de uitslag van het bloedonderzoek!

Hoe gaat het met jou nu? ( je kan je handtekening weer updaten, behalve als je nog steeds hetzelfde gaat natuurlijk 😉).

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Knuffel van mij @Jesse_6567 en ook @OnlyMe! Beterschap!

 

Liefs,

  1.  

Dankjewel @Natureflower ❤️

 

@OnlyMe Fijn dat het weer wat beter gaat. Hopelijk ben je er snel helemaal vanaf!

Reageer