Moeder heeft vannacht hersenbloeding gehad

  • 26 September 2023
  • 102 reacties
  • 1958 Bekeken


Toon eerste bericht

102 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen dat het wat beter gaat met je moeder. Hopelijk voel jij je ook snel weer beter.

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Jesse_6567  is het nog weer ietsje beter geworden? 😘

Liefs Tover xxx

Hoi @Tover01 !

Wel iets! Ze krijgt nu fysio, is daardoor nu wel erg moe maar fysiek gaat het goed. Ze had eerst ook medicijnen zodat de bloeddruk hoger is, maar dat is gelukkig niet meer nodig.Haar geheugen is ook iets beter geworden.

Het gaat nu wat slechter, ze is weer heel erg in de war. Ze moet volgende week alsnog een 3e operatie, en het herstel gaat waarschijnlijk heel lang duren. Het is erg verdrietig haar zo te zien en ik vind het soms ook lastig om op haar verwarde opmerkingen te reageren.

 

Reputatie 7
Badge +3

Wat lastig voor je Jesse!!

Probeer er over te praten met iemand, heel erg veel sterkte!!!!

 

Reputatie 7
Badge +18

We leven allemaal met je mee ! Heel veel sterkte en kracht toegewenst! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Jesse_6567,

Naar dat het weer slechter gaat.  We leven met je mee!

Groetjes, @Monkeyboy08 

Dankjewel lieve @Anoniempjuh ofz , @Tartan13 en @Monkeyboy08 !

Ik praat er wel over via bv WhatsApp, buiten mijn vader heb ik niet echt iemand om er fysiek over te praten. Maar bij hem kan ik niet echt dingen kwijt,  hij deelt zelf zijn gevoelens ook nooit.  Maar als er wat is merk ik het vaak wel aan hem.

Reputatie 7
Badge +14

Lieve @Jesse_6567  ik denk aan jou en hoop echt dat het toch beter zal gaan!! Veel liefs, Tover xxx

Hoi Allen,

De operatie is goed gegaan!!

Ik ben nog niet langsgeweest sinds de operatie, maar de arts belde vanochtend dat het al een stuk beter gaat. 

 

 

Reputatie 7
Badge +18

@Jesse_6567  Fijn! Goed nieuws!  Dat klinkt bemoedigend!  Houden zo 😍

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +12

Dat is mooi! Super fijn! Ik hoop echt voor je dat het herstel ook zo soepel verloopt!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Jesse_6567,

Fijn dat het goed is gegaan.  Hopelijk gaat het steeds beter!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb net alles gelezen, en ik leef met je mee. Wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Wil je ons blijven updaten? 

Heel veel sterkte

Groetjes @Anoniemxv 

Hoi @Anoniemxv ,

Zal ik zeker doen!

Op dit moment is heeft ze weinig medische zorg meer nodig, waardoor ze binnenkort naar een revalidatie centrum kan. Voorlopig is ze daar dan 24/7, na een tijdje is ze misschien in het weekend wel thuis. 

 

Reputatie 7
Badge +13

Fijn😃

Reputatie 7
Badge +13

Dat ze weer naar huis kan bedoel ik 

Hoi Allen, 

Sinds de operatie gaat het stabiel. Ze gaat niet echt vooruit. 

Op dit moment is ze wel redelijk bij bewustzijn,  maar ze is nog steeds behoorlijk in de war en vergeetachtig. Ze is nu wel langer wakker op een dag.

Ze gaat a.s. maandag naar het revalidatie centrum. Hopelijk gaat ze daar wel weer wat vooruit door meer oefeningen etc.

 

Hoi Iedereen, 

Ik ben net weer geweest en het ging echt een heel stuk beter! Ze gaf snel antwoord,  weinig verwarde opmerkingen,  maar ze was helaas wel nog steeds behoorlijk vergeetachtig. Lopen ging ook goed!

Ze is soms wel onrustig en emotioneel,  de verpleging belt dan. Ze maakt zich ook zorgen over mij en mijn vader. Ik probeer haar dan wat geruststellen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat er toch wat dingen beter gaan. Dat is dan iig iets om op te focussen.

Ik ben vandaag en woensdag langsgeweest, woensdag ging het best prima maar vandaag was ze wat meer verward en ook een beetje paniekerig. Ze begreep maar niet waarom ze niet naar huis mocht.

Ik ga zaterdag weer, ik hoop dat het dan beter gaat. Ze ligt nu in een revalidatiecentrum, woensdag was de eerste dag.

Reputatie 7
Badge +17

Wel lastig die ups en downs, maar dat zie je vaak bij hersenletsel. In het revalidatiecentrum is ze iig in goede handen.

Reputatie 7
Badge +9

fijn dat ze tenminste niet meer in het ziekenhuis ligt.

is er al een datum dat ze naar huis mag?

is er al een datum dat ze naar huis mag?

Nee, helaas nog niet. Waarschijnlijk duurt dat nog wel een paar weken,  of misschien zelfs maanden.

Reputatie 7
Badge +12

Vervelend @Jesse_6567 ! Ik hoop dat ze er wel snel weer uit mag! (Dus zo snel mogelijk) Ik heb wel nog iets wat je miss opvrolijkt, mijn oma heeft een keer haar heup gebroken en moest toen naar een revalidatiecentrum en altijd als ik op bezoek was was er altijd wel wat leuks te beleven.

Het eten was daar bijvoorbeeld heerlijk en je kon gezellig kletsen met de andere mensen daar.

Mijn oma was ook heel eigenwijs en dan verstopte ze de medicijnen in haar handtasje omdat ze ze niet wilde slikken. Tot mijn moeder haar betrapte. (Het waren geen cruciale medicijnen, meer pijnstillers, dus ze maakte het vooral zichzelf heel erg moeilijk)

En er was nog wel iets, maar dat is te gênant om te vertellen. (💩👖x 2)

Ik hoop dat het helpt, en ik weet niet of ze het al kan, maar misschien kan je een keer een spelletje of een boek meenemen.

-OnlyMe

Reageer