Moeder heeft vannacht hersenbloeding gehad

  • 26 September 2023
  • 102 reacties
  • 1976 Bekeken


Toon eerste bericht

102 reacties

😊

We hebben wel wat boeken meegenomen, maar op dit moment staat haar hoofd daar niet echt naar en is ze te onrustig. Ze kijkt wel af en toe TV.

Hoi Allen, 

Ik ben vandaag weer langsgeweest!

Het ging best goed,  ze kon met de trap naar beneden lopen ( 3 verdiepingen dus best veel) en we hebben ook een klein stukje gewandeld. Fysiek gaat het heel goed! Ze is nog steeds wel in de war, maar is daar zelf wel heel bewust van en het is ook zeker vooruit gegaan,  net als haar geheugen. Ze heeft nu ook meer contact met andere patiënten.

Gisteren was ik ook heel even langsgeweest (we moesten wat spullen brengen), toen was ze heel wantrouwend. Maar vandaag was dat weer helemaal weg.

Het wisseld gewoon,  maar het herstel gaat best snel. 

Hoi allen,

Het gaat nu ongeveer hetzelfde als vorige week maar er is goed nieuws ! Ze mag morgen eindelijk weer even naar huis. Het is bedoeld om even te proberen hoe dat gaat, als het goed gaat mag ze waarschijnlijk elk weekend wel even naar huis, en misschien uiteindelijk dan ook thuis overnachten. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Wat fijn om te horen! Dat moet vast een hele opluchting zijn! Ik hoop dat alles goed gaat en dat het zo door blijft gaan! (Ik heb het net even afgeklopt op mijn houtenkast, dus dat moet goed komen😉)

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +11

Dat is goed nieuws! Wat fijn dat het zo snel hersteld!

Liefs,

        M.

Hoi Allen,

Het ging best goed, het was fijn haar gewoon weer even thuis te zien. Ze vond het zelf ook heel fijn. 

Ze deed niet moeilijk om uiteindelijk weer terug naar het revalidatiecentrum te gaan, waar we wel bang voor waren, ik denk dat ze wel vaker een paar uur naar huis mag.  Ze was wel wat onrustig en verward, maar herkende wel alles in huis eigenlijk. Ook dingen die er niet zo lang staan. Dat is wel positief 🙂

Hoi iedereen,

Mijn moeder mag morgen weer naar huis en blijft ook overnachten. Waarschijnlijk mag ze dat nu wel elk weekend. 

Maar de laatste week is het niet echt vooruit gegaan en ze is heel erg opstandig. Ik vind het lastig om daar mee om te gaan. Ze wil ook heel erg graag gewoon de hele week naar huis, en vraagt dat ook. Dat ik haar als antwoord moet geven dat dat nog wel een tijd duurt is heel naar. Ze reageert daar dan heel gefrustreerd op. 

Hoi iedereen,

Vandaag ging het best goed. Toen ze net thuis was was ze erg onrustig, maar dat werd steeds minder. Ze vind het heel fijn dat ze nu weer gewoon hier kan overnachten.

Ook vandaag ging het best goed. Ze was wel emotioneel toen ze weg ging en ik ook. Nu ze hier wat langer is geweest is het gemis eigenlijk alleen maar groter…

Ik hoop echt dat ze snel gewoon weer een hele week naar huis mag. Ze vind het in het revalidatiecentrum echt totaal niet leuk. 

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Jesse_6567  wij hopen het allemaal ook !  Het zal vast gebeuren en dat zou toch heel fijn zijn.

Liefs Tover xxx

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Jesse_6567 

Ik hoop dat het snel beter gaat met je moeder. en is er al meer bekend over haar geheugen is het definitief of gaat het waarschijnlijk weer beter.

Groetjes ik.

Hoi @SadLightbulb ,

Het geheugen is al veel vooruit gegaan, waarschijnlijk wordt het steeds beter. Maar het lastige is dat ze het niet echt kunnen zeggen... 

Gisteren heb ik haar ook weer gebeld, ze was wat meer in de war dan dit weekend. Sommige momenten gaat het gewoon best goed en denk ik dat ze prima naar huis kan. Maar als ze dan weer zo verward is kan dat echt niet...

Hoi lieve allen,

Dit weekend gaat het heel goed, en ze heeft woensdag een gesprek en de kans is heel groot dat ze dan naar huis mag🙂!!!

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Jesse_6567,

Fijn dat het goed gaat met haar, het zou denk ik heel fijn zijn voor jou, en je moeder dat zij waarschijnlijk naar huis mag :)

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +14

Ah wat fijn @Jesse_6567 !  Goed nieuws! Ik hoop dat het met jou nu ook weer de goede kant op mag gaan! 😘 

Knuf en liefs, Tover xxx

Hoi lieve allen,

Mijn moeder is uiteindelijk vrijdag naar huis gegaan, en het gaat heel goed! Ze heeft nog 1 gesprek in het revalidatiecentrum, verder hoeft ze er niet meer heen. Ze heeft nog wel wat gesprekken in het ziekenhuis.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +11

@Jesse_6567, ik vind het echt fijn voor je dat ze weer thuis is, en het goed gaat met haar :)

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +8

Hey lieve iedereen,

Het gaat nu eigenlijk heel goed met mijn moeder. Ze is soms nog wel iets vergeetachtiger maar ik merk verder eigenlijk niks meer aan haar:)

Reputatie 7
Badge +17

@Jesse08 Fijn dat weer zo goed gaat met je moeder

Reputatie 7
Badge +14

Fijn @Jesse08 , dat is echt goed nieuws!!   Heel mooi om te lezen! <3

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Heyy gaat alles beter nu? ❤️

Reputatie 5
Badge +3

Echt verschikkelijk om te horen. Ik denk dat het voor iedereen die een sterke band heeftmet zijn of haar moeder een grootste nachtmerrie is. Hopelijk is er minimale schade en komt het allemaal goed met je moeder. Veel sterkte❤️

Reputatie 7
Badge +8

Hey @Vinera !

Lief dat je het vraagt:)

Het gaat eig heel goed hoor! Ze is soms wel wat sneller gestresst en wat vergeetachtiger maar verder is ze wel de oude gelukkig.

Mijn moeder was gisteren naar het ziekenhuis voor een controle en de uitslag krijgen we pas later, maar waarschijnlijk is er niks gelukkig:) maar ik zal het wel laten weten!

 

Reputatie 7
Badge +8

En dankjewel lieve iedereen!! Jullie lieve steun heeft mij echt geholpen🥲❤️

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieverd, als iemand de steun verdient ben jij het wel !  Fijn om te horen hoe het nu gaat! 😘💗

Liefs, Tover xxx

Reageer