Hoi beste lieve @Jesse_6567 ik schrik hier ook van. Ik sluit me bij @Tover01 aan. Mijn welgemeende allerbeste sterkte wens en ik hoop en bid dat het goed zal komen. Veel kracht in deze moeilijke tijd!
Liefs en moed. Tartan X
Hey lieve @Jesse_6567,
Wat een schok! Ik leef met je mee!
Hopelijk is het niet al te ernstig, en komt je moeder er bovenop.
Dikke knuffel van mij!
Veel sterkte!
Liefs,
-
Dankjewel lieve @Tartan13 @Tover01 @Natureflower
Hey @Jesse_6567,
Wat erg zeg! Ik hoop dat het niet iets ernstigs is!
Ik leef met je mee en sterkte!
Groetjes, @Monkeyboy69
(Ik heb mijn gebruikersnaam aangepast van Monkeyboy69 naar Monkeyboy08 als je dat al hebt gezien)
Dankjewel lieve @Monkeyboy08 !
In schrok me rot toen ik het las. Ik wens je heel veel succes en beterschap voor je moeder en ik hoop enorm voor je dat het goed komt! Gaat het goed met jou? Heb je er last van? Want je had toch ook last van dat flauwvallen gebeuren? En je vader? Ik vind het super dapper van je dat je gelijk 112 hebt gebeld! Ik steun je en knap van je dat je positief probeert te blijven! Probeer wel genoeg te slapen als je kan en ik hoop dat het snel goed komt met jullie allebei!
-OnlyMe
Hey,
Sorry, maar toen ik dit bericht toevallig zag, moest ik weer effe een account aanmaken.
Lieve @Jesse_6567,
Ik wens je zo ontzettend veel sterkte, echt!
Je verdiend dit echt niet! Hopelijk herstelt je moeder volledig!
Ik leef met je mee! (al verwijder ik me account zo meteen weer ) Je topic raakte me hart…. . Je verdient zoveel beter!
Groetjes en veel liefs @OnbekendeAnnoniem.
(Oja, ik zag dat sommige me naam in hun handtekening hebben staan, zo lief!!!!! )
Naja, allemaal veel liefde en voor degenen die het nodig hebben: sterkte! Jullie in het bijzonder sterkte @OnlyMe en @Jesse_6567!
Naja, nu me account weer verwijderen, want ik zat eigenlijk alleen te kijken hoe het met jullie ging en toen zag ik dit topic. En nu wil ik eigenlijk niet meer van het forum af… Heb ik trouwens nooit gewild!!!!
Adios! Lekker slordig, onoverzichtelijke reactie weer.
Lieve @Jesse_6567 heel veel sterkte en ik hoop dat het snel beter mag gaan! Wat een schrikken voor jullie! Ik zal voor jou en jouw lieve familie een lichtje branden en aan je denken! Je bent een schat. Wish you the power!
Asky XxX
Hoi @Jesse_6567 wat vervelend voor jou je familie en natuurlijk ook voor je moeder :(
Heel veel sterkte gewenst groetjes Tinker.fan
Hoi lieve lieve @Jesse_6567,
Wat vreselijk voor je! Ik wens je heel erg veel sterkte<3! Heel knap van je dat je ondanks de situatie toch positief probeert te denken! Ik weet zeker dat je moeder heel snel weer beter wordt! <3
Liefs xxx Banaantje <33
Dank voor jullie enorm lieve reacties!
@OnbekendeAnnoniem: Super lief dat je speciaal hiervoor opnieuw een account aanmaakt. Ik waardeer dat echt!
@OnlyMe : Met mij gaat het nog steeds niet goed, het vraagt veel van me. Ik ben al 2x vandaag 4 uur lang in het ziekenhuis geweest. Maar mijn moeder is op dit moment belangrijker. Het is verdrietig haar te zien, fysiek kan ze wel dingen en dat begrijpt ze allemaal wel maar ze is wel echt in de war. Ze dacht dat ze in een ziekenhuis ligt die al 30 jaar niet meer bestaat. Morgen krijgt ze een 2e operatie, ik hoop echt op een goede afloop.
Mijn vader laat zich nu echt van een andere kant zien, ik merk dat het hem raakt.
Ik ken jullie niet persoonlijk, maar toch hou ik echt van jullie
lieve jesse
heel erg veel sterkte voor je moeder en jij en je familie.
ik schrok echt toen ik dit zag!
ik hoop dat het allemaal goed komt met je moeder!!
groetjesss
Hey Jesse,
Wat heftig moet dat zijn geweest om je moeder zo te vinden in de badkamer, en wat goed dat je direct 112 zonder te twijfelen gebeld heb!
Hopelijk komt het met je moeder zo goed als het kan goed.
Heel veel sterkte voor je moeder, jou en je familie!
Thijs
Lieve @Jesse_6567 heel veel sterkte, kracht en liefde gewenst met wat jou en je geliefden nu overkomt. Kus je mam van ons, in gedachten, en wij houden je in ons hart en gedachten. Veel liefs!
Maiskolfje X
Dankjewel @Thijsss en @Maiskolfje .
Hey @Jesse_6567
Wat erg dat dit is gebeurt. En ook erg heftig zeg. Ik hoop echt dat het goed gaat komen met je moeder. Ik wens jou en je familie mega veel sterkte. Dit is een lastig iets om mee te maken maar het gaat goed komen. Dat beloof ik.
Heel veel liefs
Lamp.ie
Lieve @Jesse_6567,
Heel veel sterkte, ook met jouw gezondheid, maar vooral met je moeder.
Ik wou dat ik wat kon doen voor je! Het doet pijn om dit allemaal te lezen, maar niets te kunnen doen.
Denk je maar in dat ik je een hele dikke knuffel geef, hopelijk helpt dat een beetje.
Hou ons op de hoogte! We leven met je mee!
Liefs,
-
Dankjewel @Lamp.ie en @Natureflower.
Ik houd jullie zeker op de hoogte! Ik ga vanavond weer langs.
Hoi.
Ik ben net langs geweest. Toen we kwamen sliep ze, ze werd even wakker maar was toen heel slaperig en viel heel snel opnieuw in slaap. De arts zei wel dat ze vandaag nog goed wakker is geweest en het hetzelfde ging als gister. Ze vonden het positief dat het stabiel gaat, en dat herstel echt wel lang kan duren.
Ze krijgt vanavond of morgen de 2e operatie, het is erg druk waardoor het wat uitloopt.
De 2e operatie is ook goed gegaan!
Ze heeft wel een verlamming, maar dat is redelijk normaal, het kan blijvend zijn maar meestal gaat het vanzelf over. Dat zullen we moeten afwachten.
Dat is fijn! Ik hoop dat het niet blijvend is! Gaat het ook beter met jou nu?
-OnlyMe
Lief dat je het vraagt
Helaas gaat het nu weer een stuk slechter. Het is echt heel vervelend, het duurt zo lang en dan komt de hersenbloeding er ook nog bij… Heel veel pech tegelijk.
Ik heb al een deel van de uitslag, het is in ieder geval niks aan de schildklier. Misschien Pfeiffer…
Hoe gaat het nu met jou?
Dat is vervelend! Fijn dat het niks met je schildklier is! Ik zet het wel even in mijn handtekening, want anders ga ik over de forum regels van chatten en bloggen.
-OnlyMe
Fijn dat het met jou beter gaat!
Ik ga morgen ook even met mijn mentor bellen, ik heb hem vandaag pas verteld over mijn moeder. En hem een update gegeven hoe het met mij gaat.