Skip to main content

Ik en mijn gezellige leukemie

Toon eerste bericht

119 reacties

Lies
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • 29 reacties
  • 8 augustus 2024

Hoi @Tover01 ! Mooie vraag van jou, ik heb je vraag bij de community managers neergelegd. Hun zouden binnenkort reactie geven op jouw vraag. Groetjes Lies.  

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 8 augustus 2024

@Tover01 Mooie suggestie. Ik hoop dat het mogelijk is.

• 0 reacties
  • 8 augustus 2024

Lief idee @Tover01 . 😘♥️

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 9 augustus 2024

Prachtige suggestie @Tover01.  Ik sluit mij ook graag bij je idee aan❤️

Groetjes liefs Tartan X 

• 0 reacties
  • 9 augustus 2024

Mooi idee @Tover01!

Weet je, eigenlijk vind ik het wel toepasselijk dat er 'ster' staat op zijn profielpagina. Ons sterretje in de hemel.

Rust in vrede, @jaivy! 🌟

Liefs @NoahLovesYou 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 9 augustus 2024

Wat een super lief idee van je @Tover01 ik sluit me helemaal bij je idee aan en hoop ook dat dat mogelijk is!💖

Liefs, ItsJustMe <3

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 444 reacties
  • 20 augustus 2024

Hallo Allemaal,

We lezen dat jullie een aparte status voor een gebruiker willen. In verband met privacy van gebruikers maken wij geen uitzonderingen en worden alle gebruikers van 18 jaar en ouder van het forum verwijderd.

We hopen jullie vraag hiermee beantwoord te hebben.

Groet,

Carolien

• 0 reacties
  • 20 augustus 2024

Hoi @Carolien_,

Dat snap ik. Maar als iemand waarschijnlijk niet meer leeft, dan kan iemand toch ook nooit 18 worden? Of zit ik verkeerd?

Liefs @NoahLovesYou 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 20 augustus 2024

@Carolien_ Ok. Jammer maar begrijpelijk. @jaivy zal waarschijnlijk geen 18 meer worden maar ik snap dat het ivm de anonimiteit niet anders kan.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 275 reacties
  • 20 augustus 2024

@NoahLovesYou , dat was een fantastisch reply🔥

• 0 reacties
  • 20 augustus 2024

Hoi @Carolien_ ,

Jammer dat het niet kan, maar begrijpelijk. Misschien kan zijn naam wel op het lijstje komen wat niet opnieuw gebruikt mag worden? 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 20 augustus 2024

@NoahLovesYou @Salam  Logisch gedacht idd maar door de anonimiteit kan KT nooit 100% zeker weten wat er met jaivy gebeurd is. Daarom kunnen ze niet anders

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2517 reacties
  • 20 augustus 2024

Hey! Ik heb een idee: maak allemaal voor jezelf een schermkopie van @jaivy  zijn profiel-overzicht en bewaar die. Zo doen we hem eer aan en is er verder geen gedoe. En blijft ie ook anoniem want dat profiel is immers openlijk zichtbaar dus dat mag gewoon. Ohja en fijn dat ons idee in ieder geval op sympathie kon rekenen, denk ik....

Liefs Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 18 september 2024

Ik lees dit nu pas allemaal. 

@Tover01 zijn idee vind ik wel goed. @jaivy is toch een ster op het forum. Ik vind dat hij niet vergeten mag worden. Misschien kunnen al zijn reacties wel geanonimiseerd worden maar zijn profiel blijft staan? 

Groetjes mij @Anoniemxv 

• 0 reacties
  • 27 september 2024

Ik zag trouwens op zijn profiel staan: ‘ster’ 

Deed me er een beetje aan denken dat hij ook gewoon waarschijnlijk een ster is ⭐️ 

Xxx Feline 

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 27 september 2024

Hoi @Feline  dat vind ik ook een heel lieve  en mooie gedachte, top van je ! 

Net als @Tover01  die dat ook een keer zei. Laten we jullie mooie opmerking  in herinnering houden !

Dank jullie hiervoor! 😘

Groetjes liefs Tartan XxX

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 28 maart 2025

Zag net dat het al weer 2 jaar geleden is dat ​@jaivy voor het laatst op het forum reageerde. De tijd gaat snel. Ik hoop dat alles goed met je gaat waar je ook bent.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 29 maart 2025

😘Lief van je hoor ​@tim16 . Heel ontroerend als je alles terug leest, soms kom je de waardevolle reacties van ​@jaivy  nog hier en daar tegen en moet ik even onwillekeurig de ogen sluiten. Ik hoop ook , ​@jaivy dat je ergens bent, meekijkt en in een heel fijne en gelukkige omstandigheid mag zijn! ♥️ 

Groetjes liefs Tartan XxX 

IdkMyName
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 29 maart 2025

Wow, ik vind dat echt zo stoer, ik zou allang opgegeven hebben! Blijf strijden, ik ben trots op je!

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen