Skip to main content

Ik en mijn gezellige leukemie

Toon eerste bericht

124 reacties

Lies
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • August 8, 2024

Hoi @Tover01 ! Mooie vraag van jou, ik heb je vraag bij de community managers neergelegd. Hun zouden binnenkort reactie geven op jouw vraag. Groetjes Lies.  

• August 8, 2024

@Tover01 Mooie suggestie. Ik hoop dat het mogelijk is.

• August 8, 2024

Lief idee @Tover01 . 😘♥️

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 9, 2024

Prachtige suggestie @Tover01.  Ik sluit mij ook graag bij je idee aan❤️

Groetjes liefs Tartan X 

• August 9, 2024

Mooi idee @Tover01!

Weet je, eigenlijk vind ik het wel toepasselijk dat er 'ster' staat op zijn profielpagina. Ons sterretje in de hemel.

Rust in vrede, @jaivy! 🌟

Liefs @NoahLovesYou 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • August 9, 2024

Wat een super lief idee van je @Tover01 ik sluit me helemaal bij je idee aan en hoop ook dat dat mogelijk is!💖

Liefs, ItsJustMe <3

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • August 20, 2024

Hallo Allemaal,

We lezen dat jullie een aparte status voor een gebruiker willen. In verband met privacy van gebruikers maken wij geen uitzonderingen en worden alle gebruikers van 18 jaar en ouder van het forum verwijderd.

We hopen jullie vraag hiermee beantwoord te hebben.

Groet,

Carolien

• August 20, 2024

Hoi @Carolien_,

Dat snap ik. Maar als iemand waarschijnlijk niet meer leeft, dan kan iemand toch ook nooit 18 worden? Of zit ik verkeerd?

Liefs @NoahLovesYou 

• August 20, 2024

@Carolien_ Ok. Jammer maar begrijpelijk. @jaivy zal waarschijnlijk geen 18 meer worden maar ik snap dat het ivm de anonimiteit niet anders kan.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 20, 2024

@NoahLovesYou , dat was een fantastisch reply🔥

• August 20, 2024

Hoi @Carolien_ ,

Jammer dat het niet kan, maar begrijpelijk. Misschien kan zijn naam wel op het lijstje komen wat niet opnieuw gebruikt mag worden? 

• August 20, 2024

@NoahLovesYou @Salam  Logisch gedacht idd maar door de anonimiteit kan KT nooit 100% zeker weten wat er met jaivy gebeurd is. Daarom kunnen ze niet anders

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 20, 2024

Hey! Ik heb een idee: maak allemaal voor jezelf een schermkopie van @jaivy  zijn profiel-overzicht en bewaar die. Zo doen we hem eer aan en is er verder geen gedoe. En blijft ie ook anoniem want dat profiel is immers openlijk zichtbaar dus dat mag gewoon. Ohja en fijn dat ons idee in ieder geval op sympathie kon rekenen, denk ik....

Liefs Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • September 18, 2024

Ik lees dit nu pas allemaal. 

@Tover01 zijn idee vind ik wel goed. @jaivy is toch een ster op het forum. Ik vind dat hij niet vergeten mag worden. Misschien kunnen al zijn reacties wel geanonimiseerd worden maar zijn profiel blijft staan? 

Groetjes mij @Anoniemxv 

• September 27, 2024

Ik zag trouwens op zijn profiel staan: ‘ster’ 

Deed me er een beetje aan denken dat hij ook gewoon waarschijnlijk een ster is ⭐️ 

Xxx Feline 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 27, 2024

Hoi @Feline  dat vind ik ook een heel lieve  en mooie gedachte, top van je ! 

Net als @Tover01  die dat ook een keer zei. Laten we jullie mooie opmerking  in herinnering houden !

Dank jullie hiervoor! 😘

Groetjes liefs Tartan XxX

• March 28, 2025

Zag net dat het al weer 2 jaar geleden is dat ​@jaivy voor het laatst op het forum reageerde. De tijd gaat snel. Ik hoop dat alles goed met je gaat waar je ook bent.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 29, 2025

😘Lief van je hoor ​@tim16 . Heel ontroerend als je alles terug leest, soms kom je de waardevolle reacties van ​@jaivy  nog hier en daar tegen en moet ik even onwillekeurig de ogen sluiten. Ik hoop ook , ​@jaivy dat je ergens bent, meekijkt en in een heel fijne en gelukkige omstandigheid mag zijn! ♥️ 

Groetjes liefs Tartan XxX 

Fristi_
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 29, 2025

Wow, ik vind dat echt zo stoer, ik zou allang opgegeven hebben! Blijf strijden, ik ben trots op je!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 24, 2025

Wat een vreselijk verdrietig verhaal 😓 Ik ben hier echt van geschrokken en vind het echt naar. Ik heb helaas geen foto van @Jaivy 's profiel, ik hoop dat ik die nog ergens kan vinden. Hele mooie suggestie van ​@Tover01. Sorry ik weet echt niet hoe ik moet reageren op zoiets, het heeft me wel echt geraakt.

Rust in vrede, Jaivy   ❤️❤️🫂

Heel veel Liefs Yusa 😘😘😘

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 29, 2025

Dat is echt naar voor je, om leukemie te hebben e dit is geen normale leukemie, ik hoop dat het na al deze behandelingen beter met je gaat, en het is ook heel naar voor je dat de leukemie in je hoofd zit, en je kaal bent, maar gelukkig groeit je haar weer terug na alle behandelingen.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 29, 2025

Ik zie nu een foto van @jaivy's profiel. Ik heb gelijk een screenshot gemaakt. Nu heb ik deze, erg bedankt anonymous die dat had geplaatst 😔

Ik vind het erg fijn om een aandenken aan Jaivy te hebben, waar hij nu ook is. ❤️

Liefs Yusa 😘😘😘

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 9, 2025

Hoi ​@Anonymous wat is er zo gezellig aan om leukemie te hebben het is kanker, je kut er dood aan gaan.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 9, 2025

Hey ​@miarabel457  hij had leukemie en hij bedoelde het cynisch, lees maar wat hij er over vertelde. Het was zijn manier om ermee om te gaan. En hij heeft het zeer waarschijnlijk niet mogen overleven, we hebben al flink lang niets meer gelezen van hem zelf.  Dus neem het niet letterlijk, lees even de dingen die hij zei. Het is helaas niet meer verbetert voor zover we weten. Wat jij zegt was dus eigenlijk precies wat hij ons wou vertellen. Met veel respect denken sommige van ons nog terug aan zijn reacties hier op het forum.  Hij was dapper en een voorbeeld. 

Liefs, Tover xxx