Ik en mijn gezellige leukemie



Toon eerste bericht

91 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @jaivy ,

 

Hey @MickeyMouse,

Ik ben een open boek (alleen volgens het forum nog niet).

ik heb het even opgezocht en het is je eigen schuld 😅

je post gewoon veel te weinig………………………………………………………....topics 🤣😂

 

Kijk maar 

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +19

@MickeyMouse 

niet open genoeg dus.. thats sad. Nog 1 topic en dan ben ik wel een open boek haha.

En echt super lief dat je aan me gedacht hebt. Dat is echt hartverwarmend ❤️❤️❤️

Heel misschien heb ik te vroeg gejuicht want ik voel me weer wat slechter/zwakker. Kan ook komen doordat het nu al 2 uur snacht is. Nu zit ik denk op 20% hopelijk morgen weer meer :) 

Knorse!

 

joeeeee

Hoi lieve dappere @jaivy . Lieve jongen, zoals je het beschrijft gaat het diep in mijn ziel. Ik heb geen supermooie woorden maar wel: alles wat je wilt dat ik je wens, wens ik je 100 x. En ik hoop voor jou op alles wat maar kan. Sorry ik vind het best moeilijk om goeie woorden te vinden maar ik lees wat je zegt en het raakt me enorm. Veel liefde en kracht en ik vind je een topkerel ook hoe je alles beschrijft ook je angst en je hoop en je gevoel.  Dankjewel !  

😘😘😘 Sjammetje

Reputatie 7
Badge +15

Sterkte Jaivy, 

ik denk aan je , virtuele hug, 

🧡

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +3

Hey @jaivy ik vindt het echt mega dapper van je dat je al zo ver bent gekomen, maar je bent er helaas nog niet helemaal maar je moet echt de hoop niet opgeven! Over de dood denken is helemaal niet nodig want jij kan dit ❤️ heeel veel suc6 nog

kusjes lxve

Reputatie 7
Badge +4

Hey @jaivy 

Heb je misschien een update (: ?

Groetjes NV

Reputatie 7
Badge +15

Hee @jaivy , ik lees veel van je reacties, en ookal is het 1 jaar geleden, hoe gaat het nu met je? Is de kanker al uit je hoofd? 
 

groetjes 
Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge +1

Ik vind het heel mooie dat je hier voor zo open bent en graag over praat verder we zullen er altijd zijn verder wens ik je veel succes/beterschap  en een fijne vakantie 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @jaivy ,

 

@MickeyMouse

niet open genoeg dus.. thats sad. Nog 1 topic en dan ben ik wel een open boek haha.

 

je bent er bijna 😉

 

En echt super lief dat je aan me gedacht hebt. Dat is echt hartverwarmend ❤️❤️❤️

thnx, ik zal je nog een  geheimpje verklappen...toen ik zag dat je online was gisteravond, riep ik gelijk naar mijn favo broer 'hij heeft net wat gepost’ en toen gaf hij mij een knuffel en moest ik ff een traantje laten en dat kon ik doen en het voelde goed, omdat hij mij begrijpt….ik kan er gwn niet tegen dat de wereld soms zo oneerlijk in elkaar lijkt te zitten…..dat er mensen zijn die geluk hebben, oké, das dan nog soort van leuk voor diegenen, maar dat anderen zoveel pech kunnen hebben, tsja dat raakt mij……

 

Heel misschien heb ik te vroeg gejuicht want ik voel me weer wat slechter/zwakker.

 

oei, je moet wel oppassen hè

 

Kan ook komen doordat het nu al 2 uur snacht is.

 

ja, haha, das waar

 

Nu zit ik denk op 20% hopelijk morgen weer meer :) 

ging het vandaag weer wat beter?

 

Knorse!

ik ga dat ook zeggen tegen mijn favo broers, zij weten ook dat jij het gebruikt en het voelt goed, dus KNORSE en slaap maar wat bij, dat is hopelijk goed voor jou

 

tot snel...

Gr. MickeyMouse

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hey @MickeyMouse,

Ahh wat lieff! Maar don’t be sad about me… maar ik snap het wel hoor, ik zit ook zo in elkaar. Ik kan echt om zoveel janken hahaha. Maar zo te horen heb je lieve broers waar je dingen mee kan delen die je raken of verdrietig maken.

Vandaag ging in de ochtend een stuk beter, maar smiddags ging het echt super slecht omdat ik echt fuckkkinggg veel pijn kreeg in heel mn lichaam. Ik was zelfs flauwgevallen van de pijn :(   Maar nu gaat het wel weer iets beter omdat ik pijnstilling krijg. Hopelijk morgen weer een betere dag. Ik ga ‘relatief’ vroeg proberen te slapen want ik ben best moe.

Hahaha wat grappig dat je het tegen je broers gaat zeggen. Knorseee❤️😴

 

joeeee

Reputatie 7
Badge +15

Hoihoi @Mij_niet_gezien,

Bedankt voor je reactie en voor het delen van dit positieve verhaal! Ik hoop dat de vriendin van je moeder uiteindelijk toch beter verklaard wordt.

tegelijkertijd is het voor mij toch anders. Ik heb eigenlijk geen hoop meer. Leukemie kan niet krimpen zoals bij tumoren en zal dus alleen nog maar gaan toenemen in het heden en uiteindelijk dan ook leiden tot de dood. Ik heb vrede met dit idee inmiddels.

 

joeeeee

Kijk, dat wist ik dan weer niet ;) , 

 

tòg stuur ik jou nu even heelveel kracht?!!!!!!!!!!!

Ps, de uitslag kreeg ze vandaag; de tumor is weer gekrompen! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +3

Wow ik zat bijna te janken want mijn beste vriendin is overleden aan leukemie 

 

geef nooit op en maak elke dat een goede dag blijf vechten zelfs al iemand zeentjes dat niet te doen 

Hey hey,

Voor het haar kan je meschien een pruik dragen?

Heel veel beterschap 🌈❤️

Reputatie 3
Badge

hallo Jaivy,

Goed dat je er over praat. Lijkt me inderdaad wel belangrijk maar dan is het in ieder geval fijn dat je dus mensen hebt waar je mee kan praten.

Hoe zit dat precies met een behandeling voor Leukemie dan? Als je dat niet wil uitleggen snap ik dat maar ik ben wel geïnteresseerd daar in. 

Ik heb sws veel respect voor jou. Je bent ziek en je bent zo actief op het forum en helpt andere jongeren. Goed bezig!

 

Groet, 

Kid

Reputatie 3
Badge

hallo Jaivy,

Bedankt voor de uitleg. Ik vind dat je het duidelijk hebt uitgelegd. Persoonlijk vind ik het altijd wel boeiend en inspirerend om zulke dingen te lezen/horen.  Maar damn, klinkt wel heftig allemaal, knap dat je het allemaal volhoudt en zo positief blijft. Respect!

Dus je had je behandeling bijna klaar en toen opeens was de leukemie terug. Dat moet schrikken zijn geweest. Bijna 2 jaar gestreden voor niks eigenlijk toch? Wat naar dat je dan nu geen protocol volgt, of is dat juist goed? En HR is erger dan MR, of hoe moet ik dat zien? Sorry voor alle vragen maar ik vroeg me af of je ook zon ketting hebt net als je ziet bij achtste groepers huilen niet.

Nog congrats met je 1000ste reactie. Je bent echt een strijder!

 

groet,

Kid

Reputatie 3
Badge +1

* HEEEEEEEEEL

 

(foutje 😳)

Reageer