Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)



Toon eerste bericht

198 reacties

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13

2. Gender? meisje

3. Sexuality? bi-curious

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nope

4. Hoe ging dat?-

5. Tips om uit de kast te komen?-

6. Wil je uit de kast komen? als ik zeker weet wat ik ben wel

7. Waarom wel/niet? ik wil dat als ik ooit een vriendin krijg mensen dat “snappen” en dat het geen verassing is

8. Vier je de pride month? ja, we vieren het op mijn school.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ben half hetero lol.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? niet echt. alleen gedachtes over verkering met een meisje

11. Supporten je ouders je? jep. 

12. Voel je je veilig? ja 

Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? een girl :)

3. Sexuality? Panseksueel (je gender boeit me niet, zolang ik je leuk vind :D)

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)  yap

4. Hoe ging dat? best wel goed ig

5. Tips om uit de kast te komen? take a deep breath

6. Wil je uit de kast komen? nvt

7. Waarom wel/niet? er valt een last van je schouders

8. Vier je de pride month? Yesyes

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee!

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? zeker

11. Supporten je ouders je? ja!

12. Voel je je veilig? yup

Reputatie 4
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? meisje

3. Sexuality? ik denk bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? daar ben k nog niet klaar voor

7. Waarom wel/niet? omdat ik er nog niet zeker van ben of ik echt bi ben en ik wil niet dat ik straks out ben en dat ik dan niet ben wat ik zei dat ik was

8. Vier je de pride month? nee want doen ze in mn dorp niet en denk pas voor een maand na over wat ik ben

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? niet perse

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ik denk dat ik nu een crush heb mr ben ALWEER niet zeker

11. Supporten je ouders je? Ze weten van niks maar ik denk dat het ze niet veel uitmaakt maar ben niet zeker want meestal lijkt het dat het ze niks boeit mr soms kijken ze ook zo dat ik denk van “fuck”

12. Voel je je veilig? Meestal wel. Bij voetbal heb ik de meest amazing mensen. Op school een beetje. Thuis wel.  Maar ben dus nog niet out. Daar moet ik de mensen eerst NOG meer voor vertrouwen

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? cis meisje 

3. Sexuality? lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nope

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? Omdat ik haat dat ik moet liegen tegen iedereen..

8. Vier je de pride month? Nee, kan niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Aan de ene kant niet want de community op mijn school is erg leuk. Maar het zou wel fijn zijn dat er iemand naar mijn bruiloft komt….

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja, 1 keer

11. Supporten je ouders je? Mijn moeder wel, mijn vader heb ik geen idee. De rest van mijn familie is erg christelijk.

12. Voel je je veilig? Thuis, meestal wel. Op school ook, ik heb een hele open klas. Ik moet van mijn vader ook naar de kerk en dat is echt ……. Het is zo pijnlijk om elke zondag te blijven horen dat je niet mag bestaan….

Ik moest dit ff kwijt!

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?  14

2. Gender?  Fender fluid (dat je geslacht eens in de zoveel tijd veranderd

3. Sexuality? pansexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? ja

7. Waarom wel/niet? durf het niet

8. Vier je de pride month? ja alleen met mijn vrienden

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee je bent zoals je bent

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  ja

11. Supporten je ouders je? ik hoop het

12. Voel je je veilig? ja

 

Reputatie 4
Badge +5

1. 13

2. Meisje

3. Hetero

4. Nee, ik val op jongens

5. Vertel het eerst aan je vrienden

8. Nee

10. Nee

11. Ja

12. Op school niet

Badge

Ik ben 12 bijna dertien

Ik ben nonbinar en gebruik he/they

Ik ben pan! 

Mijn moeder, vrienden, mijn gf, mijn klas en mijn moeders vriend weten het 

Mijn moeder vroeg me of ik al een gf of bf had en toen besloot ik het te vertellen, ze accepteert!

Ja! Ik vier pride month, ik woon dicht bij tiel en daar was vanalles 

Ik zou nooit meer straight willen zijn! :)

Mijn gf is een meisje en ik ben in een lesbian relation. Das moeilijk uit te leggen maar ja 

Mijn ouders supporten 

Ik voel me nooit echt veilig

Reputatie 1
Badge +1

1. Leeftijd?   13

2. Gender?   Transjongen

3. Sexuality?   Homo

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)  Alleen naar vrienden toe

4. Hoe ging dat?   prima

5. Tips om uit de kast te komen?   Wacht tot een goed moment en voel vooral geen druk om het te zeggen

6. Wil je uit de kast komen?   wel naar mijn ouders toe ja

7. Waarom wel/niet?    omdat mijn ouder me mijn dead name en me meisje noemen en het is F*cking irritant

8. Vier je de pride month?   Ja, mijn hele school doet dat en ze hadden vlaggen opgehangen en iedereen droeg regenboog dingen.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?    Never! veel te veel knappe jongens!😅

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?   yep

11. Supporten je ouders je?    denk van wel. wel mijn moeder anders

12. Voel je je veilig?    Ja, denk het

Reputatie 4
Badge +3

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Weet ik nog niet, waarschijnlijk demigirl of genderfluid 

3. Sexuality? Omni

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Dat ik omni ben ja en mijn gender weet ik nog niet dus nee.

4. Hoe ging dat? Goed maar alleen mijn beste vriendinnen en moeder weten het. Omdat ik het niet groter wil maken dan het is.

5. Tips om uit de kast te komen? Eerst hebben over het onderwerp gender en sexuality kijken hoe mensen reageren en op basis daarvan kijken of je het gaat vertellen.

6. Wil je uit de kast komen? Zodra ik m’n gender weet

7. Waarom wel/niet? Omdat dat ervoor zorgt dat mensen daar rekening mee houden.

8. Vier je de pride month? nee, ik wist tot voor kort niet dat ik lhbti+ was.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? NEEE! Ik hou ervan dat ik keuze heb en ik ben gewoon wie ik ben.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nee, wel crush. En ik heb een relatie gehad met een jongen tegenovergestelde geslacht dus

11. Supporten je ouders je?ja

12. Voel je je veilig?ja

Succes iedereen😘🍀

Badge

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Weet ik nog niet maar ik gebruik hun/hij/zij als persoonlijke voornaamwoorden (pronouns)

3. Sexuality? Omnisexueel 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? Ik ben nog niet uit de kast gekomen maar je kan misschien een PowerPoint maken en die laten zien met uitleg of een brief schrijven die aan hun geven en dan een rondje gaan lopen ofz en dan als je terug bent met hun gaan praten

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? Omdat ze dan mijn juiste voornaamwoorden gaan gebruiken en me niet hun ‘dochter’ of ‘prinsesje’ meer gaan noemen

8. Vier je de pride month? I’m draag meestal gewoon regenboog dingen maar meer niet

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik zou het wel fijn vinden omdat je dan niet uit de kast komen en je word niet gepest enz maar het is ook wel leuk omdat je dan meer geaccepteerd word door andere lgbtq leden idk

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Niet per de hetzelfde geslacht maar ik heb nu een partner die non binaire is

11. Supporten je ouders je? Ik weet dat ze me zouden supporten als ik uit de kast ben

12. Voel je je veilig? Meestal

Reputatie 7
Badge +13

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? Geheim 

2. Gender? Jongen 

3. Sexuality? Bischierig 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? /

5. Tips om uit de kast te komen? /

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? Omdat ik mijn seksualiteit nog niet weet 

8. Vier je de pride month? Nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? /

12. Voel je je veilig? Ja

 

Badge
  1.  12
  2. (demiboy) transjongen
  3. ace en pan/gay
  4. (1) Nee nog niet. (2) -
  5. -
  6. Ik wil het opzich wel maar ik vind het nog wel eng.
  7. Omdat ik het fijn vind dat mensen mij bij de naam noemen die ik zelf fijn vind, en mij hij gaan noemen.
  8. Die vier ik zeker!
  9. Nee.
  10. Wel eens, ja.
  11. Weet ik niet..
  12. Soms wel soms niet, meestal opzich wel.
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12-14

2. Gender? Agender

3. Sexuality? Queer

4. Ben al uit de kast gekomen? gedeeltelijk (alleen as queer)

4. Hoe ging dat? best okay, niet slecht niet goed

5. Tips om uit de kast te komen? 

6. Wil je uit de kast komen? om eerlijk te zijn wil ik liever niet naar mijn ouders als agender uit komen

7. Waarom wel/niet? vooral omdat ik me daar niet super comfortabel bij voel

8. Vier je de pride month? probeer ik wel te doen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? yep, heb zelfs een relatie met iemand op het moment :]

11. Supporten je ouders je? denk het wel

12. Voel je je veilig? voor een groot gedeelte wel, voel me soms alleen niet super veilig op school door een paar gebeurtenissen waar ik liever niet over praat

 

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 12

2. Gender? jongen (idc bout pronouc tho)

3. Sexuality? weet ik niet zeker, ik twijfel of ik bi ben

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? …...

5. Tips om uit de kast te komen? nee

6. Wil je uit de kast komen? ooit

7. Waarom wel/niet? ja ander moet je je hele leven geheim houden dat je bi bent (in mijn geval)

8. Vier je de pride month? soms

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nah jongens en meiden zijn leuk

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja (anders ben ik niet bi)

11. Supporten je ouders je? idk, vast wel en anders moetenze me volgens de wet gwn opvoeden dus ZE DEALEN MAAR MET ME haha

12. Voel je je veilig? licht eraan waar; op school werd ik gepest (tot ik een van die mfs sloeg) en op school zijn alleen maar homofoben 

Reputatie 2
Badge

1. Leeftijd? 16

2. Gender? Trans Man

3. Sexuality?  Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? Als bi was geen probleem, maar transgender is wel iets heftiger

5. Tips om uit de kast te komen? Gewoon doen

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? Dan weet iedereen t tenmisten

8. Vier je de pride month? Goed dat het er is, maar ik doe er verder niets aan

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Ja

12. Voel je je veilig? Nee

 

 

1. Leeftijd? 14

2. Gender?  meisje

3. Sexuality? lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)  alleen naar mijn vriendinnen

4. Hoe ging dat?  erg goed, bleek dat ze zelf ook aan het twijfelen waren over hun seksualiteit

5. Tips om uit de kast te komen?  je moet een geschikt moment kiezen waar iedereen aandacht voor je heeft. ook moet je jezelf niet laten dwingen uit de kast te komen als je weet dat mensen het niet gaan accepteren, je veiligheid is belangrijker.

6. Wil je uit de kast komen?  ja (naar mijn ouders)

7. Waarom wel/niet?  ik ben er ziek van om steeds te moeten verzinnen dat ik een jongen leuk vind en dat ik een geheim voor hen heb

8. Vier je de pride month?  niet openlijk, maar wel online

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?  ha echt niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  op dit moment zelfs

11. Supporten je ouders je?    ?

12. Voel je je veilig?    meestal, maar ik zou het niet durven om hand in hand te lopen met mijn vriendin openbaar of op school

Badge

1. Leeftijd?= 14

2. Gender?= Maverique

3. Sexuality?= aroace, maar ik denk dat ik meer aromantisch ben

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)= half, alleen maar bij een paar vrienden die ik irl ken.

4. Hoe ging dat?= ok

5. Tips om uit de kast te komen?= kan ik niet mee helpen, het flapte er opeens uit LOLLL

6. Wil je uit de kast komen?= (ik doe deze toch omdat ik nog niet echt uit de kast ben) niet echt

7. Waarom wel/niet?= liever niet want ik denk niet dat de meeste mensen het zouden begrijpen.

8. Vier je de pride month?= nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?= ja, ik wil wel weten hoe het voelt om verliefd te worden/seks te hebben. :(

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?= … 

11. Supporten je ouders je?= ze weten het niet

12. Voel je je veilig?= best wel

Reputatie 1
Badge +1

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Demi Boy

3. Sexuality? Pansexual 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) 

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ooit

7. Waarom wel/niet? Gwn

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Idk?

12. Voel je je veilig? Idk?

Reputatie 2
Badge +2

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 17

2. Gender? man

3. Sexuality? seksualiteit* bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee. Alleen aan mijn moeder en een homo vriend

4. Hoe ging dat?  goed, ze heeft er totaal geen probleem mee.

5. Tips om uit de kast te komen? juiste moment vinden en zonder link naar jou erachter komen wat haar kijk op de zaak is.

6. Wil je uit de kast komen? deels. Het is tegenwoordig dat als je gay bent dat dat dan meteen jou persoonlijkheid word. En dat doen anderen (begrijpelijk) dus ik heb dat niet in de hand. en dat wil ik niet dus vertel ik het alleen aan mensen waarvan ik weet dat ze het kunnen negeren.

7. Waarom wel/niet? 

8. Vier je de pride month? absoluut niet. Ik wil dat queerness genormaliseerd word. Gay pride vernietigd samem met de lgbt+ comunity het imago. Daarom ben ik fel tegen de community, en alles woke.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ja. Maakt alles veel makkelijker. 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ik denk het wel

11. Supporten je ouders je? ze 'supporten' mij niet, aangezien het geen gevecht is. Ze accepteren mij.

12. Voel je je veilig? ja. 

 

Badge

1. Leeftijd? 15

2. Gender? ik snap niks van gender, dus unlabeled

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja :)

4. Hoe ging dat? t was best kort tbh.. niks bijzonders, ik wist dat mn familie me zou supporten, omdat mijn nichtje ook lesbisch is, dus dat maakte het makkelijker. ik had die tijd geen vrienden dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken

5. Tips om uit de kast te komen? niet te lang uitstellen! ik zie vaak dat mensen het lang uitstellen, maar dan wordt het steeds enger

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? niet echt tot nu toe

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, ik wil gewoon dat alle sexualities als normaal gezien worden

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja, ik heb een vriendin :)

11. Supporten je ouders je? ja!

12. Voel je je veilig? gelukkig wel, ik heb ook een kleine school met vrijwel alleen maar supportive mensen dus dat is ook fijn!!

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? cis meisje

3. Sexuality? pansexueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? ja en nee

7. Waarom wel/niet? ik vind dat mijn ouders moeten weten dat ik op mensen val, en niet op gender zodat ze weten dat ik ooit een relatie met iemand van hetzelfde geslacht of een non-binair persoon kan krijgen. Andere mensen hoeven niet te weten dat ik pan ben.

8. Vier je de pride month? op dit moment niet nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, ik ben opgegroeid met het idee dat je mag zijn wie je bent en dat het niet uitmaakt op wie je valt. Mijn ouders hebben altijd aangemoedigd dat je sexualiteit niet uitmaakt.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee

11. Supporten je ouders je? -

12. Voel je je veilig? op het moment wel ja

 

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 17

2. Gender? Meid

3. Sexuality? Biseksueel weet ik bijna 95 % zeker dat ik dat ben

en denk ook dat ik Nonbinaar ben maar daar heb ik twijfels over

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) deels bij vrienden wel maar familie niet

4. Hoe ging dat? Goed meesten reacties waren positief en de negatieve waaren personen die ik niet mag dus dat vond ik niet erg

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het pas als je je er zelf goed bij voelt

6. Wil je uit de kast komen? Bij  me familie wil ik het ook maar heb een homofobie broertje  en me ouders zijn er ook niet zo voor dus twijfel

7. Waarom wel/niet? Denk dat ze me niet meer mogen

8. Vier je de pride month? Nee 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja en nee want ik krijg er veel stres van 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Denk wel weet niet zeker maar wel een heelen close band met iemand maar niet verliefd Denk ik  heb nooit verkering of iets gehad dus weet niet of ik verliefd was

11. Supporten je ouders je? Weet ik niet

12. Voel je je veilig? Meestal wel  maar neger de negatieve dingen 

 

Badge

1.Leeftijd? 15

2. Gender?  Male

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Nee

7. Waarom wel/niet? Ben bang dat k niet geaccepteerd word, en mn ouders mij verlaten. (ben Christelijk)

8. Vier je de pride month? ja, privé

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, ik val op iemand die ook op mij valt. Geslacht boeit niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? yesz

11. Supporten je ouders je? N/A

12. Voel je je veilig? Ja, ik zit in mn bubble

Reputatie 4
Badge +3

1. Leeftijd? 12

2. Gender? meisje

3. Sexuality? omni

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? nee

5. Tips om uit de kast te komen? nee

6. Wil je uit de kast komen? nee

7. Waarom wel/niet? omdat aan het einde boeit mijn seksualiteit niet omdat als ik ga trouwen blijf ik toch alleen met die persoon

8. Vier je de pride month? nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ja

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? nee

12. Voel je je veilig? ja 

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 12 jaar

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Straight/ hetro

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Nee 

7. Waarom wel/niet? ik voel me op mijn gemak  op dit moment. Ik denk niet dat ik ooit op hetzelfde geslacht zou vallen. Het is natuurlijk een optie maar voor mij denk ik niet.

8. Vier je de pride month? Niet zozeer, mijn beste vriendin is transgender dus ik kom er wel mee in aanraking en ik vind het ook heel interessant maar ik vier het niet direct.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja, dit heb ik al bij de sexuality vraag gezegd

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nee

11. Supporten je ouders je? Mijn ouders supporten mij doe dan ook zeggen ze altijd tegen mij

12. Voel je je veilig? Ja

Reageer