Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)



Toon eerste bericht

198 reacties

Badge

1. Leeftijd?             15

2. Gender?         meisje? 

3. Sexuality?      graysexual?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)  vrienden wel ouders niet

4. Hoe ging dat?    ik zei het gewoon in een gesprek en ze waren er oke mee moest wel ff uitleggen wat t was

5. Tips om uit de kast te komen? heb ik niet

6. Wil je uit de kast komen? (naar mijn ouders) ja en nee

7. Waarom wel/niet?   omdat ik niet helemaal zeker ben over mijn sexuality en gender

8. Vier je de pride month?  niet echt ik praat wel meer over lgbtq+ met mijn vrienden dan

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? weet ik niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee

11. Supporten je ouders je? ik ben nog niet out naar mijn ouders

12. Voel je je veilig? ja

Reputatie 2
Badge +1

1. Leeftijd? 12

2. Gender? 𝐍𝐨𝐧-𝐛𝐢𝐧𝐚𝐢𝐫

3. Sexuality? 𝐋𝐞𝐬𝐛𝐢

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) 𝐍𝐞𝐞 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐞𝐜𝐡𝐭

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? 𝐖𝐞𝐞𝐭 𝐢𝐤 𝐧𝐨𝐠 𝐧𝐢𝐞𝐭

7. Waarom wel/niet? 𝐈𝐤 𝐯𝐢𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐭 𝐬𝐩𝐚𝐧𝐧𝐞𝐧𝐝 𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐧𝐬𝐞𝐧 𝐦𝐢𝐣 𝐞𝐫 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐫𝐞𝐜𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐫𝐞𝐧.

8. Vier je de pride month? 𝐉𝐚 𝐳𝐞𝐤𝐞𝐫

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? 𝐍𝐞𝐞 𝐞𝐜𝐡𝐭 𝐧𝐢𝐞𝐭

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? 𝐉𝐚 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐛𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐯𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧.

11. Supporten je ouders je? 𝐉𝐚 𝐦𝐚𝐚𝐫 𝐳𝐞 𝐝𝐞𝐧𝐤𝐞𝐧 𝐝𝐚𝐭 𝐢𝐤 𝐁𝐢 𝐛𝐞𝐧.

12. Voel je je veilig? 𝐍𝐞𝐞

Reputatie 4
Badge +3

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14 

2. Gender? Not sure maar gebruik op dit moment she/they als pronounce 

3. Sexuality? Pan

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) yup

4. Hoe ging dat? Super chill eig ik deed er niet zo moeilijk over ik vertelde het eig gwn

5. Tips om uit de kast te komen? Wees niet bang voor wat mensen zouden denken als ze je niet accepteren weet je ook meteen wie je niet kan vertrouwen en wie wel :)

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Zekersss

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Yup

11. Supporten je ouders je? Ja hoor

12. Voel je je veilig? Tuurlijk:)

Badge

Leeftijd? 12

2. Gender? Agender 

3. Sexuality? Pansexueel 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) jaa

4. Hoe ging dat? Goed, me vaders waren erg supportive en me vrienden. 

5. Tips om uit de kast te komen? Als je er klaar voor bent zou ik het gewoon doen. 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?  Jaa! Ik ga altijd met me vaders naar de gay pride in Amsterdam en naar meerdere gay prides en er hangen veel gay flags in ons huis! Denk een stuk of 50.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee! Ik ben wie ik ben. 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja! 

11. Supporten je ouders je? Ja! Me vaders zijn gay ((: 

12. Voel je je veilig? Absoluut!

Reputatie 2
Badge +1

1. Leeftijd? 14

2. Gender? vrouw/meisje

3. Sexuality? Onbekend/Asexual/Bisexual/demiromantic? 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee omdat ik het niet zeker weet

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ik weet het niet, ik denk dat ik het zeg als het onderwerp op komt

7. Waarom wel/niet? Idk

8. Vier je de pride month? Matig 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ik weet het niet

11. Supporten je ouders je? Moeder, ja 

12. Voel je je veilig? Bij m’n moeder, ja

Reputatie 4
Badge +2

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) eh...alleen voor mijn ex-vriendin en mijn bestie

4. Hoe ging dat? Uh, ik had ze apart genomen en ik had het aan mijn (voormalige) vriendin verteld en zij moest huilen en we zate in de school mediatheek en toen we weer binnenkwamen vroeg mijn bestie wat er was en toen...ja

5. Tips om uit de kast te komen? nope, maar doe het eerst voor de mensen die je het vertrouwt. ik wil het langzaam doen voor een klein aantal mensen en dan zo door

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? nee, mijn geloof is er tegen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ja

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? nee, totaal niet

12. Voel je je veilig? nee, ik ben bang dat er op ieder moment iemand achter kan komen 

 

Reputatie 3
Badge +2

1. Leeftijd? Zeg ik liever niet

2. Gender? Genderfluide

3. Sexuality? Lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja, bij een paar mensen

4. Hoe ging dat? Best goed, ik ben alleen bij mijn vrienden uit de kast gekomen en zij begrepen me goed

5. Tips om uit de kast te komen? Nee sorry

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? 

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee, want ik ben trots op wat ik ben

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Beetje, ze hebben er moeite mee maar het gaat wel 

12. Voel je je veilig? Meestal wel

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Female (she/her)

3. Sexuality? Ik ben demisexual & straight (ik ben soms een beetje bicurious als ik eerlijk moet zijn tho)

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat? ---

5. Tips om uit de kast te komen? ---

6. Wil je uit de kast komen? Ik ben niet “echt” lid van lgbtq, en als ik dat wel was dan zou ik het niet zeker weten..

7. Waarom wel/niet? Omdat ik niet zeker weet of de mensen om me heen lgbtq steunen en ik weet niet zeker wat ze daar van vinden.

8. Vier je de pride month? Niet echt, maar ik heb er helemaal niks tegen en ik vind het best wel leuk om te zien !!

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik ben al straight, maar over het algemeen kun je er niks aan doen als je niet straight bent, love = love :D

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nope

11. Supporten je ouders je?  Ik heb nog niks vertelt (aangezien ik ook niet “echt” lid ben van de lgbtq), maar ik denk niet dat ze me zullen supporten

12. Voel je je veilig? Jawel :> ty for asking 

 

Reputatie 1
Badge +1

Leeftijd? 16

 

2. Gender? Jongen

 

3. Sexuality? Gay

 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

 

4. Hoe ging dat?

 

5. Tips om uit de kast te komen?

 

6. Wil je uit de kast komen? Ja heel erg graag!

 

7. Waarom wel/niet? Wel omdat ik dan gewoon jongens mee naar huis kan nemen en het word allemaal gewoon wat makkelijker

 

8. Vier je de pride month? Noop

 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee ben liever homo

 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  Ja heel vaak

 

11. Supporten je ouders je? Vertel het ze niet echt

 

12. Voel je je veilig? Ja

 

 

Badge

1. Leeftijd? 16

2. Gender? Demi-girl/girl

3. Sexuality? biseksueel (voorkeur aan vrouwen (idc vanaf geboorte of niet))

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? Ik had een taart gemaakt, zodat ik 'm kon eten stel mn ouders zouden het niet accepteren, maar ging best goed, ze snapten mn sexualiteit niet helemaal, dus moest 't ff uitleggen, maar daarnaast erg supportive. nog niet mn hele familie weet 't, maar ik probeer al signs te geven

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het eerst naar mensen toe waarvan je weet dat die het accepteren, later misschien ouders en familie

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? Ik wilde graag dat mn toen crush (nu vriendin) het te weten zou komen, en mn bff's kwamen er ook gelijk achter (mn crush zat al in mn bff groep)

8. Vier je de pride month? zekers

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik denk van niet, maar denk ook niet dat het een erg zware straf zou zijn, maar zou liever niet straight zijn.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? lol, mn vriendin

11. Supporten je ouders je? ben echt  blij van wel, ik was bang voor alle scenario's 

12. Voel je je veilig? zeker, alleen over straat hand in hand met mn vriendin is soms een beetje lastig (met kijkende mensen enz)

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13

2. Gender? cisgender

3. Sexuality? heterosexual

..je vergat "romantic orientation", ik ben namelijk lithromantisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? x

5. Tips om uit de kast te komen? x

6. Wil je uit de kast komen? Nah, hoef niet

7. Waarom wel/niet? Ik vind het niet nodig

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nee

11. Supporten je ouders je? x

12. Voel je je veilig? Ja

 

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Genderfluid

3. Sexuality? Idk, maar iedereen is erg pretty. Dus ja

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5). Ik laat mensen er gewoon achter komen want ik heb geen zin om er één heel groot ding van te maken, dus het is beide ja en nee.

4. Hoe ging dat? Gaat altijd wel goed

5. Tips om uit de kast te komen? Maak er iets grappigs van

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ofcourse

11. Supporten je ouders je? Ja, maar ik vind het akward want mijn moeder gaat er TE VEEL mee in en mijn vader is, nou ja, mijn vader.

12. Voel je je veilig? Ligt eraan, qua geweld voel ik me veilig.

Maar met het uit de kast komen niet en ik durf mijn ouders ook niet te vertellen dat ik boobs wil. DUS JA.

 

Badge

1. Leeftijd? 13 

2. Gender? Een meisje denk ik.

3. Sexuality? Biseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Kijk hier twijfel ik dus over, ik weet wel dat m’n moeder en een paar van mn vrienden het niet erg zouden vinden dus over een tijdje vertel ik het hun wel maar ik heb ook mensen die lgbtq dingen niet zo waarderen.. 

7. Waarom wel/niet? Mensen zijn shit. Over een tijdje zal ik het wel vertellen..

8. Vier je de pride month? Niet echt tot nu toe. Ik zou het wel willen vieren maar ik ben niet uit de kast.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Zeker niet. M’n hele leven alleen maar mannen zien??? Nee dankje

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja.

11. Supporten je ouders je? M’n moeder heeft niks ertegen maar m’n vader weet ik niet.

12. Voel je je veilig? Ja (:

Badge

Leeftijd? 15

2. Gender? jongen

3. Sexuality? abrosexual/aromantic(? 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) jap

4. Hoe ging dat? ging bij de meeste wel goed 

5. Tips om uit de kast te komen? neem je tijd en doe het pas als het goed voelt

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? beetje

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? zeker

11. Supporten je ouders je? gelukkig wel

12. Voel je je veilig? ja

Reputatie 5
Badge +4

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) bij mijn oude klas

4. Hoe ging dat? De meeste vonden het schattig 

5. Tips om uit de kast te komen? Kom alleen maar uit de als je er zelf klaar voor bent 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je?  Ze weten het nog niet

12. Voel je je veilig?

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 15 bijna 16

 

2. Gender? Meisje

 

3. Sexuality? Bi of lesbische

 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

 

4. Hoe ging dat?

 

5. Tips om uit de kast te komen?

 

6. Wil je uit de kast komen? Ja maar durf niet

 

7. Waarom wel/niet? Omdat het een opluchting voor mij zou zijn

 

8. Vier je de pride month? Ja voor me zelf 

 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Geen idee weet nog niet zo lang dat ik niet straight ben 

 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

 

11. Supporten je ouders je? Geen idee ze weten het niet

 

12. Voel je je veilig?  Soms

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Non binary

3. Sexuality? Panseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja

4. Hoe ging dat? Het ging wel goed, er zijn wel mensen die me uitschelden though..

5. Tips om uit de kast te komen? Alleen doen als je weet dat het veilig is.

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?  Dan weten mensen het.

8. Vier je de pride month? Jazeker, groots

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja, was veel makkelijker geweest

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Wel dat ik denk van zo die is knap maar niet echt verliefd nog

11. Supporten je ouders je? Ja

12. Voel je je veilig? Thuis wel, op school niet

 

  1. 13
  2. Demigirl/meisje
  3. bi of omni, idk ye
  4. -
  5. -
  6.  ja,
  7. ik wil graag zo'n vlag boven mijn bed en ik wil graag vertellen dat ik een gf
  8. ja. 
  9. nope, dan kon ik niet met  mn gf zijn.
  10. well ja, im dating a girl
  11. ja, maar ik heb ze t nog ni verteld maar ze supporten sws
  12. half, op school soms, straat soms, thuis wel
Reputatie 3
Badge +1

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Cis meisje

3. Sexuality? Asexueel panromantisch

4. Ben al uit de kast gekomen? Soort van, ik maak er niets groots van, ik doe gwn alsof het vanzelfsprekend is dat gender voor mij geen rol speelt. Ze hebben geen reden om er vanuit te gaan dat ik hetero ben.

4. Hoe ging dat?

Prima dus, ik kreeg geen taart, dat was jammer😅 Voor mij was het normaal, dus vonden anderen het ook normaal. 
 

5. Tips om uit de kast te komen?

Als je er geen big deal van wilt maken: vermijd de labels rondom mensen die niet tegen de community zijn. Laat het normaal lijken. Probeer het bijv  in een gesprek te mengen: ‘Ik zou willen dat ik zo’n vriendje had’ in plaats van ‘Hey,  ik ben gay’  de mensen naar wie je uitkomt hoeven er niet vanuit te gaan dat je hetero bent.

Met gender heb ik geen ervaring, sorry

8. Vier je de pride month?

Afgezien van extra kleurrijke kleding, niet echt.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? 
Nee, ik zou wel liever niet asexueel zijn. Ik vind het gewoon onhandig en misschien moeilijk in een toekomstige relatie.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

Nee, überhaupt pas 1x verliefd geweest 

11. Supporten je ouders je?

Ja, ze zijn er nooit van uit gegaan dat ik hetero ben, ze hebben me van kleinst af aan al ‘opties’ gegeven. Ze houden niet van labels en vergeten soms welke ik gebruik maar ze snappen wat het inhoud. Alleen geloven ze niet dat ik asexueel ben, ze zeggen dat dat nog wel komt enzo. Ze begrijpen ook het nonbinair niet helemaal. Ze vinden dat dat gebaseerd is op de stereotypen van man en vrouw ofzo. Dat is wel balen, maar ik kan ze niet ompraten.  
 

12. Voel je je veilig?

Ja

Reputatie 3
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?     16

2. Gender?         meisje

3. Sexuality?         bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)           alleen bij 3 vrienden

4. Hoe ging dat?         ja wel prima, 1 van hun is ook bi

5. Tips om uit de kast te komen?           idfk lol

6. Wil je uit de kast komen?           ja, maar k wil niet dat mensen denken dat t een fase is en ik "gwn mee doe aan de 'trend’”.. want dat is t niet

7. Waarom wel/niet?               k wil niet dat mensen denken dat t een fase is en ik "gwn mee doe aan de 'trend’”.. want dat is t niet

8. Vier je de pride month?         nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?          nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?         ja

11. Supporten je ouders je?             idk, vast wel maar k praat nauwelijks met ze

12. Voel je je veilig?          sure lmao

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 16

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? Ja maar, alleen een twee vrienden van mij.

4. Hoe ging dat? Goed

5. Tips om uit de kast te komen? Probeer eerst zeker te weten of je echt gay bi, trans etc bent voor je het vertelt.

6. Wil je uit de kast komen? Aan de rest van mijn vrienden en familie wel mijn familie is alleen zeer homofoob

7. Waarom wel omdat, ik heb belangrijk vind dat ik open kan zijn.

8. Vier je de pride month? Tuurlijk!

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Mijn ouders weten het niet.

12. Voel je je veilig? Thuis minder, want mijn ouders zijn heel homofoob en ik heb het gevoel als ik het vertel ik echt niet veilig ben.

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Ik denk dat ik een meisje ben maar soms raak ik nog in de war

3. Sexuality? Omnisexueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja, maar ik denk niet dat dat mogelijk is mijn ouders zijn super homofobisch

7. Waarom wel/niet? Zie antwoord vraag 6

8. Vier je de pride month? Nee maar zou wel willen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Jazeker, op dit moment

11. Supporten je ouders je? Nee

12. Voel je je veilig? Niet echt

 

1. Leeftijd? 16

2. Gender? meisje

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? best wel goed

5. Tips om uit de kast te komen? vertel het eerst aan 1 persoon die je vertrouwt zodat je niet alleen bent en al een soort voorproefje hebt gehad

6. Wil je uit de kast komen? /

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? niet standaard maar ben wel een keer naar Amsterdam gegaan met de pride parade

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? het zou wat gedoe hebben bespaard, maar ik vind meiden gewoon veels te leuk om ooit op jongens te willen vallen

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? ja, er komt soms wel een opmerking van mn moeder als "het kan nog veranderen" en "je bent nog jong", maar ze is er verder niet op tegen

12. Voel je je veilig? bij de meeste mensen die ik ken wel

Badge

1. Leeftijd? 15

2. Gender? meisje maar gebruik soms they/them

3. Sexuality? bi

4. Ben al uit de kast gekomen? ja

4. Hoe ging dat? raar want mijn broer kwam als eerst uit als trans 

5. Tips om uit de kast te komen? taart bakken met het erop 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? ben net 3 jaar uit de kast en heb eigenlijk door corona nooit de kans gehad om heen tegaan 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee dat nooit

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ik heb nu 2 crushes op 2 meiden

11. Supporten je ouders je? ja eigenlijk altijd wel

12. Voel je je veilig? soms wel soms niet

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? meisje/demigirl (denk ik maar meisje boeit me niet)

3. Sexuality? bisexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) yep

4. Hoe ging dat? nou ja ik heb niet per se op een moment uit de kast gekomen want ik begon gewoon als ik met ouders bijvoorbeeld tv aan het kijken was (mijn ouders en ik bespreken meestal knappe celebs) en ik begon gewoon met ook meiden smash te vinden en op een gegeven moment vroegen ze het zelf en ik zei gw ja

5. Tips om uit de kast te komen? maak er niet een te groot moment van.

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? nog nooit echt gedaan maar ben van plan om het dit jaar voor het eerst te gaan doen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? wel crushes maar ik heb nu een vriend dus niet echt

11. Supporten je ouders je? ehh ze vinden het raar maar ze doen hun best?

 

Reageer