Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)



Toon eerste bericht

197 reacties

Reputatie 2
Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? non-binary

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) yep

4. Hoe ging dat? het ging wel goed en mijn vrienden gebruiken mijn nieuwe naam en pronouns maar mijn ouders doen dat niet.

5. Tips om uit de kast te komen? als je er klaar voor bent het gewoon te doen als je er langer en langer mee wacht wordt het in je hoofd alleen maar enger en om het te doen kan je het op een briefje schrijven en die aan je ouders geven en dan wachten op de reactie.

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? ja tuurlijk samen met een paar vrienden gaan we elk jaar naar pride amsterdam

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee sowieso nie

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja nu

11. Supporten je ouders je? mijn moeder half en mijn vader gewoon niet

12. Voel je je veilig? ja

Reputatie 7
Badge +19

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? BI

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee maar als mensen het vragen dan geef ik eerlijk antwoord

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Het hoeft niet perce

7. Waarom wel/niet? Ja idk

8. Vier je de pride month? Wat is dat?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Ehh ik heb het niet verteld

12. Voel je je veilig? Ja hoor

 

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13

2. Gender?  Meisje

3. Sexuality?  Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)   Nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja en nee

7. Waarom wel/niet?  Ja omdat gwn en nee omdat ik bang ben dat mensen dan heel anders gaan doen

8. Vier je de pride month? Soort van

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?  Mja denk t wel

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  Nee niet verliefd maar wel gwn een soort van crusch

11. Supporten je ouders je?  Idk

12. Voel je je veilig?   Bij sommigen  wel

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan bij 3 evt nog aanvullen dat ik mezelf soms een meisjongen noem zie mn topic ;)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Welk topic?

Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? --

2. Gender? Genderfluid

3. Sexuality? Pan/ Asexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Yess

4. Hoe ging dat? Prima, m’n ouders vonden me wel een beetje jong tho

5. Tips om uit de kast te komen? Be yourself!

6. Wil je uit de kast komen?--

7. Waarom wel/niet? --

8. Vier je de pride month? Yess

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? No never

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Jahh

11. Supporten je ouders je? Jaa

12. Voel je je veilig? Ligt eraan

 

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  Mijn topic Hoe vertel ik ;)  ken je wel :)

Grtz liefs Julian X

1. Leeftijd? 17

2. Gender? Jongen (maar diep van binnen een meid)

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja

4. Hoe ging dat? Naar me vriendinnen erg goed maar later zijn er fotos van mij op me school rond gegaan en dus op dat moment dacht ik gelijk ik gooi het er maar uit sinds dat het al rond gaatt

5. Tips om uit de kast te komen? Ik weet dat het moeilijk is maar doe het met de juiste mensen om je heen

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Nee wil het wel

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee ben trots op mezelf

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Jaa maar niks geworden

11. Supporten je ouders je? Jaa me moeder heeft zelfs een apparte kast gemaakt voor meidenkleding

12. Voel je je veilig? Jaa

Reputatie 3
Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Lesbisch/ Queer

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ongeveer (naar vrienden en familie maar verder niet)

4. Hoe ging dat? Verschillend per persoon

5. Tips om uit de kast te komen? Gewoon doen, je gaat je alleen maar beter voelen

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Neeeeee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Ja

12. Voel je je veilig? Meestal

 

Doeiii!!!

Reputatie 2
Badge

1. Leeftijd?

12, bijna 13

2. Gender?

meisje

3. Sexuality?

lesbisch (denk ik)

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

Ja, naar mijn ouders en een paar vriendinnen die ik vertrouw

4. Hoe ging dat?

Best goed. Ik heb het mijn ouders apart verteld, beide hadden een reactie zo van 'Liefde is liefde, lebels maken ons niet uit' dus dat is support ig? 

Mijn vriendinnen (waar ik bij uit ben gekomen dan, nog niet allemaal) zijn ook erg supportive. Meeste reageren met 'wat fijn dat je dit durft te vertellen' plus een knuffel. Ik ben blij met mijn vriendinnen ❤️

5. Tips om uit de kast te komen?

Ne diegene waar je het aan wilt vertellen apart, vertel het wanneer je je veilig en privé voelt. Diepe adem in en vertel het gewoon. (Da's hoe ik het heb gedaan in elk geval 👍)

8. Vier je de pride month?

Ja, maar ik weet niet zeker of ik mee kan lopen met de parade, aangezien ik nog wat aan de jonge kant ben?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

Niet echt. Ik voel me fijn hoe ik me nu identificeer. Nu hoor ik wel de opmerkingen van homophobische mensen, maar ik probeer me er niet teveel van aan te trekken. Het raakt me soms, maar hé? Zij zitten fout :)

Ook wordt elk jaar de hoeveelheid homophoben minder, elk jaar wordt de wereld iets vriendelijker voor LHBTQ+ (waaronder wetten die beter worden, in Noorwegen kunnen 2 vrouwen bijv samen een baby hebben, die dan in beide moeders is geweest (iets met het ei dat verplaatst wordt?) )

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

Een crush ja

11. Supporten je ouders je?

Jep, het maakt hen niet uit op wie ik val, zolang diegene een goed mens is ;P

12. Voel je je veilig?

Ja. En ik wens dat iedereen zich ook veilig kan voelen!

Badge

. Leeftijd? 13 jaar

2. Gender? ik denk genderfluid

3. Sexuality? pan 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? ja

7. Waarom wel/niet? omdat ik dan een last van me af heb

8. Vier je de pride month? niet uitbundig

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? neeeeee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee nog niet

11. Supporten je ouders je? geen idee

12. Voel je je veilig? ja wel okay

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?  13

2. Gender?  Non-Binairy of  demi-girl

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) half. Bij 3 vrienden en mijn ouders. Alleen als lesbian

4. Hoe ging dat? bij vrienden goed, bij ouders niet echt

5. Tips om uit de kast te komen? bedenk eerst of je ouders je supporten of niet...

6. Wil je uit de kast komen? bij de rest van mijn familie en vrienden wel

7. Waarom wel/niet? dan weten de boys dat ze me niet moeten vragen 😂

8. Vier je de pride month? in mijn eentje op social media

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nope, ik ben te gay om dat te willen

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? gast ik ben gay 🏳️‍🌈

11. Supporten je ouders je? niet echt. Ze geloven me niet

12. Voel je je veilig? niet altijd

 

1. Leeftijd? 16

2. Gender? Nonbinaar 

3. Sexuality? Biseksueel 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja als ik het durf 

7. Waarom wel/niet? Ik durf het niet omdat ik bang ben dat ik rare  opmerkingen ga krijgen

En mijn broertje accepteerd de lgbtq qomuinetie niet

8. Vier je de pride month? Nee maar lijkt me wel heel leuk

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee Ik vind wie ik ben perfect hoe het nu is

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja maar nooit een relatie mee gehad

11. Supporten je ouders je? Nee want die accepteren de lgbtq qomuint ook niet zoals me brooertje

12. Voel je je veilig? Thuis niet maar op school  wel en in het openbaar ook

Reputatie 1
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Meisje denk ik

3. Sexuality? Bisexueel denk ik 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) alleen naar me vrienden

4. Hoe ging dat? Ze accepteerde me en ik voel me nu opgelucht:)

5. Tips om uit de kast te komen? Doe er niet te lang over, zeg het in 1 zin en denk niet

6. Wil je uit de kast komen? Naar me familie, ja

7. Waarom wel/niet? Wel, omdat ik nu het gevoel heb alsof ik een geheim heb en dat vind ik niet fijn maar ik durf het niet. Ik weet niet waarom

8. Vier je de pride month? Mwa, ik doe alleen mijn regenboog schoenen aan en gwn kleurrijke kleren en ik post erover 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Idk

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? -

12. Voel je je veilig? Mwa

 

Reputatie 2
Badge

 

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Bi 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja zeker

4. Hoe ging dat? Ging goed 

5. Tips om uit de kast te komen? Zeg het gewoon 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? Het is beter als ze het weten

8. Vier je de pride month? Ik heb pride month nog niet meegemaakt ben pas uit de kast

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja zeker

11. Supporten je ouders je? Me moeder wel me vader weet ik nog niet ben nog niet bij uit de kast gekomen 

12. Voel je je veilig? Soms wel soms niet 

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 11 (bijna 12)

2. Gender? vrouw

3. Sexuality? weet ik nog niet

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) bij sommige mensen wel en sommige niet

4. Hoe ging dat? wel oke

5. Tips om uit de kast te komen? wees niet bang want het komt altijd wel goed

6. Wil je uit de kast komen? bij sommige niet en sommige mensen wel denk ik

7. Waarom wel/niet?  omdat ik niet elke keer wil aan horen dat ik een man ga trouwen bla la bla mischien wil ik dat gewoon niet

8. Vier je de pride month?stiekem wel

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? mijn moeder wel maar ik weet het niet over mijn vader

12. Voel je je veilig? meestal wel ja

Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Omnisexueel

4. Ben al uit de kast gekomen? Ja

4. Hoe ging dat? Mijn ouders zijn er soort van zelf achter gekomen en hebben het gewoon een keer gevraagd

5. Tips om uit de kast te komen? Voel je eerst echt veilig voordat je uit de kast komt

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Niet echt

11. Supporten je ouders je? Ja

12. Voel je je veilig? Meestals wel ja

Badge

1. Leeftijd? 13

2. Gender? Jongen (FTM)

3. Sexuality? gae

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja ouders zussen en vrienden en nog wat familie

4. Hoe ging dat? mijn ouders verteld met een briefje. Anderen gewoon geappt.

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het door te appen of met een briefje

6. skip

7. Waarom wel/niet? wat

8. Vier je de pride month? heel klein beetje maar

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? het leven zou wel wat makkelijker zijn als ik als een jongen was geboren maar dan zou ik ook niet een leuk levens verhaal hebben lol

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? denk ik

11. Supporten je ouders je? denk ik? Mijn moeder doet er irritant over

12. Voel je je veilig? ja gaat wel

Badge

1. Leeftijd? 15

 

2. Gender? weet ik niet

 

3. Sexuality? aseksueel

 

4. Ben al uit de kast gekomen? ja

 

4. Hoe ging dat?  best slecht

 

5. Tips om uit de kast te komen? doen als je het echt zeker weet.

 

6. Wil je uit de kast komen?

 

7. Waarom wel/niet?

 

8. Vier je de pride month? nee

 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? absoluut niet

 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? 

ik weet geeneens wat mijn geslacht is

 

11. Supporten je ouders je? nee

 

12. Voel je je veilig? nee

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? girl

3. Sexuality? gay 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ben uit de kast 

4. Hoe ging dat? Toen ik het mijn moeder vertelde was ze super blij voor mij en trots dat ik het durfde te vertellen maar met mijn vader ging het slecht maar ik kan me overheen zetten alleen hij praat niet meer tegen me en doet alleen maar leuke dingen met mijn zusje die nog niet de kast uit is.

5. Tips om uit de kast te komen? nee nii echt bij mijn moeder heb ik het opgeschreven en op de keukentafel gelegd en ben naar school gegaan mijn vader is er achter gekomen omdat mijn zusje zich versprak.

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? ja natuurlijk 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee totaal niet 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? al mijn hele leven

11. Supporten je ouders je? mijn moeder wel maar mijn vader niet

12. Voel je je veilig? ja

Reputatie 5
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?

12 :)

2. Gender?

meisje

3. Sexuality?

ik denk dat ik panseksueel ben

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

nee

6. Wil je uit de kast komen?

Ja, eigenlijk wel. Ik durf het alleen niet zo goed

7. Waarom wel/niet?

^ zie vraag 6

8. Vier je de pride month?
Jaa

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

Soms wel, soms niet.. het zou wel makkelijker zijn, niet zoveel struggles 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

Ja

11. Supporten je ouders je?

Ik heb het nog niet verteld, maar ze supporter LGBTQIA+ zeker

12. Voel je je veilig?

Ja :)

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Bi, 99% zeker

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nope

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Nee nog niet, ik ben er  niet klaar voor.

7. Waarom wel/niet? Ik ben er nog maar net achter gekomen dat ik ook op meisjes val.

8. Vier je de pride month? JAAA

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee, nu heb ik meer keuze😎

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Yasss

11. Supporten je ouders je? Nog niet vertelt, maar gaan ze sowieso doen

12. Voel je je veilig? Yeppp

Badge

1. Leeftijd? 15 jaar

2. Gender? Weet ik niet 

3. Sexuality? Biseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? ja maar niet voor klasgenoten

4. Hoe ging dat? wel oke

5. Tips om uit de kast te komen?  uhm nee

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Nope

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Meh

12. Voel je je veilig? Meh

Reputatie 1
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? Bijna 15

2. Gender? Weet ik niet, denk demigirl/non-binair

3. Sexuality?  Miss bi, anders straight

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) over m’n gender weten paar vrienden, m’n ouders niet

4. Hoe ging dat? Mijn vrienden vonden t allemaal gewoon prima en reageerden (bijna) allemaal positief

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het wanneer jij er klaar voor bent, niet wanneer je denkt dat anderen het van je verwachten

6. Wil je uit de kast komen? Ja, naar m’n ouders toe.

7. Waarom wel/niet? Ik wil het wel, maar m’n ouders zijn niet zo van dit soort dingen. Dus ik voel me nog niet zeker genoeg om het te vertellen

8. Vier je de pride month? Nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Niet verliefd, wel extra geïnteresseerd

11. Supporten je ouders je? Nee

12. Voel je je veilig? Op straat half, op school nee, thuis half

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Lesbisch 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? Ik vertelde het eerst aan 1 vriendin en daarna aan de ander en die reageerde heel goed en daarna heb ik het m’n moeder verteld, die reageerde wat minder positief en m’n broer ook niet maar m’n zusje wel en toen vertelde ik het een paar andere vriendinnen maar 1 daarvan dacht dat het wel handig was als de hele school het zou weten en toen wist eigenlijk iedereen het + de docenten wat best akward is.

5. Tips om uit de kast te komen? 1. Vertel het als JIJ het echt wilt en er klaar voor bent

  1. Vertel het aan iemand die je echt echt echt vertrouwd
  2. ik heb eigenlijk letterlijk gewoon gezegd: “ja ik val dus op meiden” omdat ik me er niet goed bij voelde om gelijk het woord gay of lesbi te gebruiken, dat voelde zo hard
  3. doe het hoe het voor jou het prettigste voelt en hoe jij het wilt, denk dus niet van: oh hoe zal de ander dit vinden want het is JOUW comming out en dat is juist super knap en dat horen mensen alleen maar te respecteren 
  4. ff een bonus tipje: het is voor jou als de gene aan wie je het verteld het makkelijkst om een moment te pakken waarop je allebei even niets te doen hebt of waarvan je weet dat je niet bijna snel weg moet of iets. Wat je ook nog kan doen bij een 2e keer bijvoorbeeld: wat ik had gedaan was dat ik het eerst 1 vriendin vertelde en daarna liep ik met die ene vriendin en m’n andere vriendin en toen heeft de ene het eigenlijk aan de ander verteld. Als je het dus fijner vind dat iemand anders het zegt of er bij is kan dat ook.

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? In mezelf wel een beetje maar niet echt eigenlijk omdat andere er soms best aan moeten wennen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Aan de ene kant heb ik altijd ja gezegd omdat ik zei van ja als je “gewoon” hetro  bent dan is het veel makkelijker om bijvoorbeeld een relatie te krijgen en dan hoef je ook niet moeilijk te doen om de hele tijd te moeten zeggen: nee sorry ik ben lesbi of wat dan ook. Maar aan de andere kant gebruik ik altijd als excuus: ja sorry ik heb er ook niet voor gekozen dus dan maken we er het beste van en ik ben toch ook wel blij dat ik lesbi ben omdat het ook voordelen heeft. Maar weetje alles heeft voor en na delen want een hetro vrouw kan ook smoorverliefd zijn op een man die homo blijkt te zijn. 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  Ja best vaak eigenlijk 

11. Supporten je ouders je? M’n moeder eerst niet maar nu wel en ik zie m’n vader nooit dus ik was eigenlijk niet van plan om hem het te vertellen en misschien dat als ik later gewoon samen met een vrouw woon dat hij het vanzelf wel een keertje ziet 

12. Voel je je veilig? Soms maar vaak ook niet, ja het is niet dat ik me per se onveilig voel maar ik heb wel dat er om me heen vaak met homo of gay word gescholden wat ik naar vind en ik heb soms wel als ik dan gewoon positief over een meisje praat met mensen ( niet verliefd over haar praat maar gewoon heel normaal zoals m’n vriendinnen en genoeg andere ook doen ) dat ik dan toch voel dat er gelijk gedacht word dat ik die gene leuk vind terwijl als ik hetro “speelde” ( toen niemand het wist ) en we praten over een jongen dan had ik niet dat gevoel maar dan kan ook gewoon aan mezelf liggen

​​​​​​​

 

Reageer