Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)


Reputatie 3
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?

2. Gender?

3. Sexuality?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

11. Supporten je ouders je?

12. Voel je je veilig?


196 reacties

Haii!

 

1. Leeftijd? 15 jaar

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Gay

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nope

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Jawel, maar vind t nog zeer moeilijk

7. Waarom wel/niet? Ben vooral bang naar wat anderen van mij vinden en dat ze mij anders gaan zien

8. Vier je de pride month? Nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja, want dan was het denkelijk wel allemaal makkelijker geweest

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ehmm, ik denk nog niet verliefd, maar wel crushes. 

11. Supporten je ouders je? Hopelijk

12. Voel je je veilig? Thuis of in het algemeen? In het algemeen denk ik wel, maar ik gedraag me niet gay ofzo, dus heb dan ook niet dat ik voor van die jongerengroepjes bang hoef te zijn

 

 

Reputatie 2
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Meisje

3. Sexuality?lesbi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen?-

6. Wil je uit de kast komen? Ik wil heel graag maar ben bang dat mijn beste vriendin bang is dat ik haar leuk vindt ik ben er zelf ook erg bang voor dat dat zo is

7. Waarom wel/niet? Wel is omdat ik geen geheimen wil voor niemand niet

8. Vier je de pride month? Ja maar wel met mmijzelf want niemand behalve jullie weten dat ik lesbi ben ben bang voor mijn ouders

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee want dan weet ik dat ik mezelf niet ben

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja maar we bleven vrienden maar dat deed wel erg pijn in mijn hard

11. Supporten je ouders je? Weet ik niet

12. Voel je je veilig? Ja en nee want ik weet dat als mijn school het weet dat ik gepest wordt 

 

 

Badge

 

1. Leeftijd? 14

2. Gender? meisje > zij/haar

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? heel goed, heb 2 moeders dus die supporter

5. Tips om uit de kast te komen? zoek vrienden die je 100% steunen, dan sta je er niet alleen voor

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? jaaaaa

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nope sws niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee niet echt, dacht van wel maar idk

11. Supporten je ouders je? ja!

12. Voel je je veilig? ja heel erg

Reputatie 3
Badge +2

1. Leeftijd? 14 bijna 15

2. Gender? jongen

3. Sexuality? homosexueel als je geaardheid bedoelt, als je sekse bedoelt jongen

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja, maar alleen voor mijn klas en mijn vrienden (gelukkig was dat vrij snel het nieuws van de dag dus nu weet de hele school het) niet voor mijn ouders

4. Hoe ging dat? goed

5. Tips om uit de kast te komen? niet echt ik kwam uit de kast toen iemand me zat te klieren dat ik verliefd zou zijn op een meisje uit mijn klas en had het gezegd voor ik er erg in had

6. Wil je uit de kast komen? n.v.t

7. Waarom wel/niet? n.v.t.

8. Vier je de pride month? geen idee wat dat is dus nee (kan met mijn egels kennis wel een gok doen naar wat je viert, maar ik ben meer van het: ik ben wie ik ben en dat gaat jouw niks aan en anders kun je een klap krijgen)

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? verliefd niet wel duizende crushes

11. Supporten je ouders je? ik heb het ze nog niet verteld maar ze weten het eigenlijk al dus zeggen ze om de zoveel tijd dat ze me hoe dan ook accepteren (daarom ben ik ook nog niet tegen over hun uit de kast gekomen, heb gewoon geen zin in dat gesprek)

12. Voel je je veilig? over het algemeen wel, want als iemand ruzie met me zoekt heeft hij/zij/hun vaak een groter probleem dan ik, maar ik voel me wel vaak goed ongemakkelijk, zoals toen ik door mijn lange haar werd aangezien voor een meisje en een  hangjongen me na vloot en me een lekker ding noemde

Om terug te komen op die veiligheid, ik ben net terug van sport. Op de heenweg ben ik aangesproken door hangjongeren omdat ik rechts fietste (zij fietste links van de weg en zijden dat ik niet kon fietsen) ik zei natuurlijk terug dat zij aan de verkeerde kant fietste waanaar ze me van de fiets probeerde te dwingen en me probeerde te slaan ze zeiden ben je homo ofzo kanker homo, ik gaf gewoon antwoord en zei ja, want waarom zou ik liegen ze hebben me vervolgens gevolgd naar mijn sport, waar ze me opgingen wachten voor waaneer ik terug kwam gelukkig duurdt mijn sport 2 uur exclusief opruimen en omkleden en daar hadden ze het geduld niet voor, ik heb me verder niet bezeerd, maar het was wel een goede herrinering dat niet elke buurt zo veilig is als de mijne

Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Ik denk genderfluid

3. Sexuality? Neptunic

4. Ben al uit de kast gekomen? M’n bff weet het

4. Hoe ging dat? Ze is zelf omni dus dat ging goed

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Voor m’n ouders wel maar ze vinden me te jong

7. Waarom wel/niet? Ik wil geen geheimen voor mijn ouders

8. Vier je de pride month? Thuis niet, maar op school wel een soort van

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Absoluut niet 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja…

11. Supporten je ouders je? Nee

12. Voel je je veilig? Half, bij sommige mensen wel bij anderen niet

Reputatie 7
Badge +19

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? BI

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? Als iemand vraagt ben je hetero of wat dan ook eerlijk antwoord geven en dan ben je uit de kast

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? Mij boeit het niet wat iemand er van vind als ik er maar blij mee ben

8. Vier je de pride month?nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Nee

12. Voel je je veilig? Ja

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?  13

2. Gender? Non binair

3. Sexuality? Omni-sexueel (denk ik)

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Bij mijn vader

4. Hoe ging dat? Het ging goed, hij accepteerde mij snel.

5. Tips om uit de kast te komen? Als je onzeker bent, vraag messchien eerst wat hun ervan vinden. Is hun reactie goed, TIJD OM HET TE ZEGGEN >:D

6. Wil je uit de kast komen? X

7. Waarom wel/niet? X

8. Vier je de pride month? Nope, zou het wel willen doen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee! Ik ben trots op wie ik ben.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja! En ik heb nu ook een relatie met hun.

11. Supporten je ouders je? Jep!

12. Voel je je veilig? Helemaal, zelfs als mensen je niet accepteren, onthoud dat jij je eigen persoon bent en niemand je kan veranderen voor wie je bent!

 

Reputatie 2
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?

2. Gender?

3. Sexuality?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

11. Supporten je ouders je?

12. Voel je je veilig?

 

1. Leeftijd? 13 jaar

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Geen idee

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nee, mijn ouders denken dat ik straight ben terwijl ik het zelf nog niet weet

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? nee, zolang ik het nog niet zeker weet hoeft het niet.

7. Waarom wel/niet? Omdat ik me nu nog kan opsluiten in de veilige bubbel.

8. Vier je de pride month? Ja, maar niet zo serieus want dan denken me vrienden dat ik raar ben

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja, is allemaal veel makkelijker en dan wordt je minder belachelijk gemaakt

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Niet verliefd, maar wel dat ik dacht: So he, die is echt knap!

11. Supporten je ouders je? Ze zeggen dat ze me altijd zouden supporten no matter what.

12. Voel je je veilig? Ja

Reputatie 4
Badge +2

1. Leeftijd? 15

2. Gender? man (normaal)

3. Sexuality? normaal

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee ga ik niet doen want ben normaal

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? hoef niet want ben normaal

7. Waarom wel/niet? omdat ik normaal ben

8. Vier je de pride month? ik ben er zwaar tegen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? dat ben ik

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee zal ook nooit gebeuren

11. Supporten je ouders je? ja omdat ik normaal ben

12. Voel je je veilig? ja want ik zoek geen onnodige aandacht door mezelf een extra label te geven

Okay dit vind ik oprecht zo beledigt. Je kunt niet zeggen dat we onnodige aandacht zoeken want we zijn wie we zijn. je kunt jouw sexuality niet '’normaal'’ noemen, want ik vind mijn sexuality normaal, dus dan kan ik die van jou net zo goed raar noemen. En waarom ben je hier als je er tegen bent. Ik wil niet gemeen zijn, maar niemand heeft zin in je haat. het enige wat je wil is aandacht omdat je weet dat iemand hier iets van gaat zeggen, zoek een leven in plaats van problemen. en weet dat als je iets terug schrijft ik niet reageer omdat ik mijn tijd niet aan je ga besteden omdat ik trots ben dat ik bi ben

1. Leeftijd 17

2. Gender, geen idee

3. Sexuality pan, denk ik

4. Ben al uit de kast gekomen? Alleen bij een paar vrienden. Maar niet mijn ouders.

4. Hoe ging dat, goed ze waren bijna allemaal erg supportive

5. Tips om uit de kast te komen.

6. Wil je uit de kast komen, ja heel graag juist 

7. Waarom wel/niet, omdat ik nu het gevoel heb dat ik een dubbel leven leid

8. Vier je de pride month. Ja en nee. Ik zou heel graag naar pride willen maar kan dat niet door ouders en corona

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn. Nee, maar ik geloof niet dat er mensen zijn die 100% straight zijn.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht. Ja, zij deed mij realiseren dat ik niet straight was. Al was ik daarvoor nooit echt iemand die zichzelf alleen kon voorstellen om met een man te trouwen. Het wisselde heel erg.

11. Supporten je ouders je. Dat weet ik niet, ze zijn allebij erg negatief over een van mijn vrienden die non-binair is. Dus ik denk het niet.

12. Voel je je veilig. Nee, in het algemeen niet. Ik heb niet het gevoel dat ik hand in hand zou kunnen lopen met iemand van het zelfde geslacht zonder na geroepen te worden.

Reputatie 7
Badge +17

1. Leeftijd? 15

2. Gender? man (normaal)

3. Sexuality? normaal

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee ga ik niet doen want ben normaal

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? hoef niet want ben normaal

7. Waarom wel/niet? omdat ik normaal ben

8. Vier je de pride month? ik ben er zwaar tegen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? dat ben ik

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee zal ook nooit gebeuren

11. Supporten je ouders je? ja omdat ik normaal ben

12. Voel je je veilig? ja want ik zoek geen onnodige aandacht door mezelf een extra label te geven

Okay dit vind ik oprecht zo beledigt. Je kunt niet zeggen dat we onnodige aandacht zoeken want we zijn wie we zijn. je kunt jouw sexuality niet '’normaal'’ noemen, want ik vind mijn sexuality normaal, dus dan kan ik die van jou net zo goed raar noemen. En waarom ben je hier als je er tegen bent. Ik wil niet gemeen zijn, maar niemand heeft zin in je haat. het enige wat je wil is aandacht omdat je weet dat iemand hier iets van gaat zeggen, zoek een leven in plaats van problemen. en weet dat als je iets terug schrijft ik niet reageer omdat ik mijn tijd niet aan je ga besteden omdat ik trots ben dat ik bi ben

Tja, er zijn helaas genoeg mensen die echt die mening hebben. Maar deze persoon zit idd gewoon te trollen waarschijnlijk. Hij wil alleen maar reacties uitlokken. Op elk forum zitten er wel een paar. Negeren is het beste.

Reputatie 7
Badge +15

1. Leeftijd? 15

2. Gender? man (normaal)

3. Sexuality? normaal

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee ga ik niet doen want ben normaal

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? hoef niet want ben normaal

7. Waarom wel/niet? omdat ik normaal ben

8. Vier je de pride month? ik ben er zwaar tegen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? dat ben ik

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee zal ook nooit gebeuren

11. Supporten je ouders je? ja omdat ik normaal ben

12. Voel je je veilig? ja want ik zoek geen onnodige aandacht door mezelf een extra label te geven

Okay dit vind ik oprecht zo beledigt. Je kunt niet zeggen dat we onnodige aandacht zoeken want we zijn wie we zijn. je kunt jouw sexuality niet '’normaal'’ noemen, want ik vind mijn sexuality normaal, dus dan kan ik die van jou net zo goed raar noemen. En waarom ben je hier als je er tegen bent. Ik wil niet gemeen zijn, maar niemand heeft zin in je haat. het enige wat je wil is aandacht omdat je weet dat iemand hier iets van gaat zeggen, zoek een leven in plaats van problemen. en weet dat als je iets terug schrijft ik niet reageer omdat ik mijn tijd niet aan je ga besteden omdat ik trots ben dat ik bi ben

Die persoon zit gewoon te trollen. Hij wil alleen maar reacties uitlokken. Op elk forum zitten er wel een paar. Negeren is het beste.

Ja… idd, gwn ruzie stoken, ook op de mijne, wat doen jullie tegen klimaatverandering en plactic soep, hij “ nou niks ik gooi lekker al mijn plastic op straat “ 

 

 

gwn echt?!….

 

Mij_Niet_Gezien 

 

ps. Eigelijk best zielig dat iemand zo zijn aandacht wil krijgen, omdat hij/zij die bleijkbaar thuis/opschool niet genoeg krijgt….. geen haat ofzo. 

Reputatie 3
Badge +2

1. Leeftijd? 14 bijna 15

2. Gender? jongen

3. Sexuality? homosexueel als je geaardheid bedoelt, als je sekse bedoelt jongen

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja, maar alleen voor mijn klas en mijn vrienden (gelukkig was dat vrij snel het nieuws van de dag dus nu weet de hele school het) niet voor mijn ouders

4. Hoe ging dat? goed

5. Tips om uit de kast te komen? niet echt ik kwam uit de kast toen iemand me zat te klieren dat ik verliefd zou zijn op een meisje uit mijn klas en had het gezegd voor ik er erg in had

6. Wil je uit de kast komen? n.v.t

7. Waarom wel/niet? n.v.t.

8. Vier je de pride month? geen idee wat dat is dus nee (kan met mijn egels kennis wel een gok doen naar wat je viert, maar ik ben meer van het: ik ben wie ik ben en dat gaat jouw niks aan en anders kun je een klap krijgen)

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? verliefd niet wel duizende crushes

11. Supporten je ouders je? ik heb het ze nog niet verteld maar ze weten het eigenlijk al dus zeggen ze om de zoveel tijd dat ze me hoe dan ook accepteren (daarom ben ik ook nog niet tegen over hun uit de kast gekomen, heb gewoon geen zin in dat gesprek)

12. Voel je je veilig? over het algemeen wel, want als iemand ruzie met me zoekt heeft hij/zij/hun vaak een groter probleem dan ik, maar ik voel me wel vaak goed ongemakkelijk, zoals toen ik door mijn lange haar werd aangezien voor een meisje en een  hangjongen me na vloot en me een lekker ding noemde

Reputatie 2
Badge

1. Leeftijd? 13

2. Gender? ik denk non-binary (die/hun)

3. Sexuality? idk

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? /

5. Tips om uit de kast te komen? /

6. Wil je uit de kast komen? ja

7. Waarom wel/niet? dan heb ik geen geheimen meer voor vrienden en familie

8. Vier je de pride month? nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? geen idee

12. Voel je je veilig? ja

Reputatie 7
Badge +19

Oh ik zie nu pas dat ikhem al had ingevuld

Reputatie 2
Badge

 

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Gay

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nope

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Ja echt heel graag

7. Waarom wel/niet? Ik wil graag uit de kast komen omdat ik mij gewoon niet fijn voel als ik de hele tijd mijn identiteit moet verbergen

8. Vier je de pride month? Ja alleen op school zodat mijn ouders er niet achter komen!

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?  Nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Niet persé verliefd maar ik heb nooit iets gevoeld voor meisjes dus….

11. Supporten je ouders je? Ze weten waarschijnlijk al iets over mij en wie ik ben maar ze hebben er niks over gezegd.

12. Voel je je veilig? Niet echt

Reputatie 7
Badge +19

Ja gezien nu niet meer off-topic oké

Badge

1. Leeftijd? 12

2. Gender? trans meisje

3. Sexuality? transgender

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? ja 

7. Waarom wel/niet? ik voel me al sinds mn 9de een meisje heb t al 2 x gezegd maar volgensmij begrijpen ze me niet

8. Vier je de pride month? nee maar had t wel gewild

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ja

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee

11. Supporten je ouders je? idk maar denk dat ze me niet begrijpen

12. Voel je je veilig? half

Badge

1. Leeftijd? 13

2. Gender? Boeit me nie echt, je mag me jongen of genderqueer noemen, maar noem me geen meisje.

3. Sexuality? Geen label

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nope

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Eigenlijk wel.

7. Waarom wel/niet? Nou als ik uit de kast zou komen zou ik bijvoorbeeld meer dingen kunnen doen, ik zou de juiste kleren kunnen dragen en mijn haren kunnen knippen, en nog veel meer. Maar ik wil het ook niet doen omdat mn ouders niet heel blij zijn met lhbtq dingen ಥ_ಥ

8. Vier je de pride month? met wat internet vrienden en ook wat irl besties maar voor de rest ben ik op de down low

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? echt niet heb je mensen gezien? ze zijn allemaal prachtig wrm zou ik alleen op de opposite gender willen vallen

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? yep

11. Supporten je ouders je? hah jammer genoeg niet, ben ook nog nie uit maar ja

12. Voel je je veilig? ik bedoel ik zie dat t met deze generatie al beter gaat maar toch niet helemaal. ik ben soms bang dat als ik openlijk trans ben dat ik op straat uitgescholden wordt/aangevallen (dit is al gebeurt met een gay koppel dat innocent handjes vasthield, wrm zou t nie gebeuren bij mij?)

1. Leeftijd? 17

2. Gender? Man

3. Sexuality? Homo

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja, maar alleen tegen vrienden en een aantal docenten.

4. Hoe ging dat? Heel normaal, het was niet eens bijzonder (en dat vond niemand ook), ik werd geaccepteerd zoals ik ben. En nee, je zou van mij niet in een oogopslag kunnen zien dat ik op jongens val, vrijwel iedereen zou zeggen dat ik hetero ben. Dus ja, ik heb goede vrienden en docenten.

5. Tips om uit de kast te komen? Gooi het er gewoon uit! Je merkt gauw genoeg of het echte vrienden zien of niet. Als het om familie gaat, dan zou ik wel eerst want hints geven. Wat vindt je familie van LHBTI+? Als ze het streng afkeuren, kom dan NIET uit de kast, anders gewoon doen.

6. Wil je uit de kast komen? Tegen mijn familie: ja, waarschijnlijk als ik een vriend heb.

7. Waarom wel/niet? Ik zeg het pas als ik een vriend heb, maar ik weet wel dat iedereen het accepteert, dat hebben ze ook al vaak genoeg gezegd. Ik vind niet dat het nodig is om het nu te zeggen.

8. Vier je de pride month? Nee.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Soms denk je dat wel eens, maar: NEE. Ik ben ik en jij bent jij, de wereld moet maar eens een keer veranderen, liefde is liefde.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja, ik ben homo.

11. Supporten je ouders je?  Tegen hen ben ik nog niet uit de kast, maar ze zullen me steunen, dat is zeker.

12. Voel je je veilig? Ja, honderd procent.

Reputatie 7
Badge +17

Leeftijd? 12

2. Gender? Jongen

3. Sexuality?  Het en fem

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) iedereen weet hoe ik ben ja 

4. Hoe ging dat? Vanzelf en voor sommigen wennen

5. Tips om uit de kast te komen? Hou jezelf niet tegen. 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Nog niet ik zal er aan denken

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee ik hou van mijn " stijl" 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja maar was kinderliefde

11. Supporten je ouders je? Ja gelukkig wel

12. Voel je je veilig? Jawel maar liefst zou ik vrij zijn om naar school ook rokje te dragen en overal en dan weer broeken nu draag ik altijd in between kniebroek of driekwarts. En lekker los. Maar helemaal zoals ik zou willen durf ik (nog) niet naar school. 

Grtz liefs Julian 

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? *12*

2. Gender? *meisje maar ik wil denk ik demigirl*

3. Sexuality? *Weet ik niet (ik denk lesbisch of bi)*

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) *nee*

4. Hoe ging dat? 

5. Tips om uit de kast te komen? 

6. Wil je uit de kast komen? *Ja *

7. Waarom wel/niet? *Ik durf het niet*

8. Vier je de pride month? *Nee*

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? *Nee ik wil juist meisjes leuk vinden*

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? *Ik denk dat ik nu verliefd ben op hetzelfde geslacht (ik ben daarvoor nog nooit eerder verliefd geweest)*

11. Supporten je ouders je? *Ze zouden er denk ik wel aan moeten wennen maar ik denk het wel als ik uit de kast zou komen*

12. Voel je je veilig? *Mwa..*

Reputatie 4
Badge +1

1. Leeftijd? 

16

 

2. Gender? 

MEISJE

 

3. Sexuality?

IK DENK GAY, MAAR WEET NOG NIET ZO GOED

 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

VOOR MIJN 2 VRIENDINNEN EN ZUSJE. ZE ZIJN ECHT TOPPERS

 

4. Hoe ging dat?

IK WAS ERG GESPANNEN.  IK VERTELDE OVER MIJN MIXED FEELINGS NAMELIJK VAN DAT IK OPGEWONDEN RAAKTE VAN VROUWEN EN ZO DUS JA. IK GOOIDE DE HELE TIJD HOUTJES NAAR ZE. ZE ZIJN ZELF OOK LHBTQ+ DUS ZE WAREN WEL ERG SUPPORRIVE EN ZO EN ZIJN ECHT LIEF. EN ZE HADDEN HET OOK AAN ZIEN KOMEN ZEIDEN ZE.

 

5. Tips om uit de kast te komen?

NEE. MAAR IK DENK DAT JE MOET ZORGEN DAT JE DIEGENE VERTROUWD OF ZO.

 

6. Wil je uit de kast komen?

IK WEET NOG NIET ZEKER EN ZO MAAR IK WIL WEL GRAAG ALS IK HET ZEKER WEET

 

7. Waarom wel/niet?

IK BEN EEN ERG OPEN PERSOON EN HOUD NIET GRAAG DINGEN VOOR MEZELF. IK DEEL GRAAG ALLES. EN ALS IK EEN KEER EEN VRIENDIN KRIJG WIL IK DAT GEWOON KUNNEN.

 

8. Vier je de pride month?

IK WEET NIET WAT DAT IS DUS NEE I GUES

 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

MISSCHIEN, MAAKT HET NIET ZO INGEWIKKELD EN ZO MAAR JA. IK KAN ME OOK NIET VOORSTELLEN. LIJKT ME LATER WEL MAKKELIJKER ALS IK KINDEREN WIL EN ZO DUS IDK

 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

IK WEET NIET ZEKER MAAR VOLGENS MEI HEB IK EEN CRUSH OP EEN VAN MIJN VRIENDINNEN...

 

11. Supporten je ouders je?

DENK (EN HOOP) HET WEL. MAMA DENK IK EERDER DAN PAPA MAAR HIJ VAST OOK WEL HOOP IK

 

12. Voel je je veilig?

I DONT KNOW. BIJ MIJN VRIENDINNEN ZOWIESO WEL. LOVE NAAR HUN

1. Leeftijd? 15

2. Gender? jongen

3. Sexuality? homo

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? ja, maar t voelt als een te groot risico

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? nope

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? ze weten t niet dus nee i guess

12. Voel je je veilig? ja dat wel

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? meisje

3. Sexuality? aromantisch + aseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) alleen naar 4 vriendinnen en 1 internetvriendin die ook aroace is :)

4. Hoe ging dat?  beetje eng, maar ik wist dat ze me zouden accepteren omdat ze zelf ook queer zijn (behalve 1 dan maar dat was mn beste vriendin en ze is een ally) lol 

5. Tips om uit de kast te komen? doe het alleen als je zeker weet dat mensen je gaan accepteren want dat is veiliger voor jou! je bent nog steeds valid als een queer persoon, ook als je nog in de kast zit. maar als je uit de kast wil komen is het wel leuk om met een origineel grapje te doen of zo, zelf heb ik het met nagellak gedaan in de kleuren van mijn vlag :D

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? niet echt-

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? NOPE

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee want ben aromantisch

11. Supporten je ouders je? ik ben nog niet uit de kast, maar mijn moeder zou me absoluut niet supporten en mn vader misschien wel

12. Voel je je veilig? ja

 

Reageer