Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)



Toon eerste bericht

197 reacties

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd ​​​​​​​​​​​​? 12​​​​​​

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Biseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Alleen voor mijn klas.

4. Hoe ging dat? Sommige vonden het raar maar andere vonden het wel oke.

5. Tips om uit de kast te komen? Nie echt

6. Wil je uit de kast komen?  -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  Ja

11. Supporten je ouders je?  Weet ik niet

12. Voel je je veilig? Een beetje

 

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 13 bijna 14

2. Gender? meisje

3. Sexuality? bi/pan

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) voor mijn moeder en vrienden wel

4. Hoe ging dat? goed ze supporten me allemaal

5. Tips om uit de kast te komen? het gwn vertellen anders blijf je met een rot gevoel rondlopen 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? yepp

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? zit nu in een relatie met een meisje :)

11. Supporten je ouders je? moeder wel maar mijn vader niet

12. Voel je je veilig? ​​​​​​​ja tuurlijk

Reputatie 3
Badge

1. Leeftijd? 13, bijna 14

2. Gender? transmasc, agender/librafluid

3. Sexuality? aroace omniromatisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nooit in de kast geweest omdat ik nooit heb gezegt dat ik hetero ben, maar ik snap wat je bedoelt zo soortvan? ik draag pride dingen maar heb nooit mij seksualitiet en gender gezecht TEGEN MN OUDERS, maar wel tegen heel groep 8 :)

4. Hoe ging dat? Ze lachten en dat was het

5. Tips om uit de kast te komen? vraag wat ze vinden over lhbtq+ in de meest casual manier, dan weet je ook of je het deze persoon kan vertellen.

6. Wil je uit de kast komen? Ja? iedergeval als transgender, mn seksualitiet is niet belangrijk en ik ga het nooit hun vertellen omdat het niet belangrijk is wie ik leuk vind.

7. Waarom wel/niet? omdat ik wil dat ze me een jongen, een zoon, een hij noemen

8. Vier je de pride month? online ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja, ieder geslacht wel iemand

11. Supporten je ouders je? ik denk dat ze wetren dat ik niet hetero ben, en mn vader vooral is er erg chill mee, dus ik  denk het wel

12. Voel je je veilig?

Reputatie 4
Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Non-binair

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja 

7. Waarom wel/niet? Omdat ik me er super rot over voel dat ik niet mezelf kan zijn

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik ben goed zoals ik ben

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Halfjes ik heb het wel aan me’n moeder verteld maar die helpt me niet zo goed  

12. Voel je je veilig?ik krijg vaak bedreigingen naar mijn hoofd geslingerd. Zo van jij bestaat niet en zo. Maar ik heb vrienden en familie en daar voel ik me veilig bij. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? Geheim 

2. Gender? Jongen 

3. Sexuality? Bischierig 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ned

4. Hoe ging dat? /

5. Tips om uit de kast te komen? /

6. Wil je uit de kast komen? Nee

7. Waarom wel/niet? Omdat ik dat niet durf 

8. Vier je de pride month? Ken ik niet

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ben bischierig dus idk

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Heb het nog niet verteld 

12. Voel je je veilig? Ja

 

Reputatie 1
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? demigender

3. Sexuality? panseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? het boeit niemand iets dus wel goed i guess?

5. Tips om uit de kast te komen? heb ik niet, sorry

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? eigenlijk niet

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? ze hebben nooit laten zien dat ze me supporten maar ze hebben ook nooit geprobeerd me te veranderen ofzo

12. Voel je je veilig? in het algemeen wel, behalve in het dorp waar ik in opgegroeid ben

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Man

3. Sexuality? Gay

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja

4. Hoe ging dat? Goed

5. Tips om uit de kast te komen? Pas doen als je er klaar voor bent

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? Ik wou het niet geheim houden

8. Vier je de pride month? Niet per se

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Ja

12. Voel je je veilig? Ja

 

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13 jaar

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Lesbisch denk ik

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? Omdat ik het fijn vind om geen geheimen voor mn moeder te hebben

8. Vier je de pride month? Niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Vader niet moeder misschien

12. Voel je je veilig? Niet echt :/

 

1. Leeftijd? 12 jaar

2. Gender? non-binair

3. Sexuality? lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? best wel makkelijk, behalve voor mn ouders

5. Tips om uit de kast te komen? wees gewoon eerlijk, vertel eerst wat close vrienden en dan andere vrienden en daarna je ouders, ik vind ouders persoonlijk t lastig

6. Wil je uit de kast komen? ja

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? ik wil het wel vieren, maar heb er nog geneen meegemaakt toen ik iets van lgbtq+ was/ben

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nopee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? jazeker

11. Supporten je ouders je?  ze snappen dr niet veel van, maar ze supporten me

12. Voel je je veilig? eigenlijk wel ja 

 

alsjeblieft voor het beantwoorden :)

 

Xx Bleekje

Badge

1. Leeftijd? 12 bijna 13

2. Gender? Non-binair

3. Sexuality? Lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja voor vriendinnen maar nog niet ouders

4. Hoe ging dat? Ze vonden het goed en gebruiken de goede voornaamwoorden 

5. Tips om uit de kast te komen? Schrijf een brief of een berichtje

6. Wil je uit de kast komen? 

7. Waarom wel/niet? Ik vind het fijn dat mensen het weten en de goede voornaamwoorden gebruiken

8. Vier je de pride month? Nee maar wil dit jaar wel doen 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja 

11. Supporten je ouders je? Ja denk ik wel

12. Voel je je veilig? Soms 

Badge

Hoi!

 

1. Leeftijd? 13

2. Gender? non-binair

3. Sexuality? panseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? ja, heel graag en ik ga het wss later deze week doen!

7. Waarom wel/niet? ik wil er niet meer mee rond lopen

8. Vier je de pride month? jup

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? NEE!

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? jazeker, op dit moment! (nou ja, mijn geboorte geslacht dan)

11. Supporten je ouders je? jep

12. Voel je je veilig? ja hoor 

 

:)

@anooooonieeemdrenfnkt  sorry hoor maar je zegt dat je normaal bent, maar je doet op dit forum in ieder geval niet normaal. Laat een ander gewoon in de waarde. Iemand die "anders" is dan jij is net zo "normaal" want normaal bestaat helemaal niet. En welke last of hinder ondervind jij van een ander? Ben je zo zwak dat je er niet tegen kunt als een ander anders is dan jij? Dan wordt je er nog druk mee want niemand is gelijk aan een ander. Respecteer iedereen gewoon, je wilt zelf ook gerespecteerd worden. Dat merk ik aan al je reacties. Dat kan alleen als het wederzijds is . Ben je sterk en kun je dat?  Come on, be a man! 

Reputatie 5
Badge +1

1. Leeftijd? bijna 13

2. Gender? jongen

3. Sexuality? biseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) allen voor een vriend

4. Hoe ging dat? goed, het maakte hem niks uit

5. Tips om uit de kast te komen? rustig blijven, niet gespannen worden

6. Wil je uit de kast komen? ja

7. Waarom wel/niet? omdat je je dan minder opgelaten voelt

8. Vier je de pride month? nope, nou ja, een heel klein beetje in mezelf.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? weten het nog niet

12. Voel je je veilig? ja want bijna niemand weet het

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Asexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ik ben uit de kast gekomen voor bi een aantal jaar geleden 

4. Hoe ging dat? Niet fantastisch want dat werd al niet geaccepteerd dus heb mezelf voor genomen om over een aantal jaar pas te vertellen dat ik trans ben

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het op een moment waar bij jij je goed voelt en neem vooral je tijd 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? 

8. Vier je de pride month? Ja maar niet meer de parades enzo 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik zou liever al in het juiste lichaam geboren zijn

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Nee totaal niet

12. Voel je je veilig? Thuis af en toe maar als ik weg ben van huis ben ik gewoon op Men gemak

 

Reputatie 7
Badge +7

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? transjongen

3. Sexuality? homo en aseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen? kom niet uit de kast als je weet dat je ouders er zwaar tegen zijn, probeer eerst hun mening uit te zoeken

6. Wil je uit de kast komen? nee

7. Waarom wel/niet? omdat ik weet dat dit problemen gaat veroorzaken

8. Vier je de pride month? nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? soms wel soms niet maar ik had liever cis jongen willen zijn natuurlijk

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? 

12. Voel je je veilig? nee

 

Reputatie 1
Badge

Hi!

1. Leeftijd? - 13

2. Gender? - genderfluïde

3. Sexuality? - Pansexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) - ja!

4. Hoe ging dat? - bij m’n moeder ging het heel gemakkelijk omdat ze zelf bi is. M’n vader is heel erg homofibisch dus ik praat niet meer met hem.

5. Tips om uit de kast te komen? - probeer een open gesprek erover te hebben met je ouder(s)/verzorger(s) en kijk hoe ze er op reageren. Je kan het ook gewoon beetje bij beetje aangeven. 

6. Wil je uit de kast komen? - het is een hele erge oplichting om het te doen!

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? - Ja! Ik was er dit jaar met m’n oma en tante naartoe gegaan om het te vieren

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? - soms is het wel gemakkelijker, maar ik ben blij met wie ik ben en at the end of the day I still love beewbs *intense playboy (tiktok) face*

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? - al meerdere keren zelfs. En ook een keer echt in love.

11. Supporten je ouders je? Moeder wel, vader weet ik niet  zo goed

12. Voel je je veilig? - ik woon zelf in een klein stadje dus opzich wel. Dan zijn ze bij mijn school ook heel supportive. Dus over het algemeen 8/10

#staystrong

-whenthedepressionhits<3

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 16

2. Gender? Nonbinaar 

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

ja bij me klas als biseksueel maar als Nonbinaar nog niet

maar wil wel gaan doen binnenkort  thuis nog niet om dat me ouders niet zo voor LGBTQIA zijn

4. Hoe ging dat? Het ging prima tot nu toe nog geen probleem mee gehad

5. Tips om uit de kast te komen?

Gewoon doen als je dankt dat je er klaar voor bent

en niet te negatief zijn over dingen die er kunnen gaan gebeuren als je uit de kast bent 

6. Wil je uit de kast komen? Ben ik al deels 

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Nee maar lijkt me wel leuk

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

11. Supporten je ouders je? Nee ze zijn tegen de LGBTQIA  comunitie

12. Voel je je veilig? Meestal wel

 

Reputatie 7
Badge +15

1. Leeftijd?

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Hetro

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee, en ik hoef ook vpor niks uit de kast te komen( niet trans of gay ofzo…)

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? Be yourself, probeer het te vertellen, des te eerder ben je er vanaf…

6. Wil je uit de kast komen? - hoef ik noet, zie vraag 4.0 

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Uit respect komen wij de eerste vrijdag altijd ( met (bijna) de hele school in het paars gekleed, ) ik vindt dit belangrijk en doe zeker ook mee….

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ben ik al….

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nope….

11. Supporten je ouders je? Met hetro zijn?! Tuurlijk! Maar als ik lesbisch / teans was sws ook! 

12. Voel je je veilig? Ja hoor

Badge

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Non-binair (any prns)

3. Sexuality? Lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) niet voor me familie

4. Hoe ging dat? vrienden- goed vond het eng maar mnu

5. Tips om uit de kast te komen? ja geef ff weet het ook

6. Wil je uit de kast komen? voor me familie ja

7. Waarom wel/niet? jezelf kunnen zijn

8. Vier je de pride month? ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? geen idee eig

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja 

11. Supporten je ouders je? idk

12. Voel je je veilig? niet altijd

 

Reputatie 3
Badge +2

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Transjongen

3. Sexuality? Hetero (dan val ik dus op meisjes)

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? Goed, ik was wel erg gespannen tegenover mijn klas, maar iedereen pakte het goed op, en bij mijn ouders hoefde het niet omdat het altijd al duidelijk was.

5. Tips om uit de kast te komen? Gewoon doen.

6. Wil je uit de kast komen? N.v.t

7. Waarom wel/niet? N.v.t

8. Vier je de pride month? Nope

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik ben (denk ik) straight, maar als ik kon kiezen zou ik wel liever geboren zijn als jongen.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Als je bedoelt op een andere transgender: nee, als je bedoelt op een andere jongen dan: nee.

11. Supporten je ouders je? Mijn moeder en stiefvader wel heel erg, mijn stiefmoeder is er niet echt bij betrokken en mijn vader meestal niet.

12. Voel je je veilig? Meestal wel, alhoewel ik het bij korte ontmoetingen met mensen die je nooit meer gaat tegenkomen, bijvoorbeeld op een camping, dan vertel ik het niet, dat is veel gedoe en als ze er tegen zijn is het ook irritant.

PS@Lumi333 wil jij deze ook invullen??

 

Reputatie 7
Badge +6

Hey ik weet dat dit topic al heel veel reacties heeft maar ik wil hem toch even invullen

1. Leeftijd? 14

 

2. Gender? meisje

 

3. Sexuality? ik denk pan? Ik één keer verliefd geweest op een ik denk hetero jongen, en heb nu een vriendin. Het liefst zeg ik dat ik op een persoon val.

​​​

 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

 

4. Hoe ging dat? nou ik heb nooit echt in de kast gezeten, ik heb nooit gezegd dat ik hetero was, en als mensen ernaar vroegen zei ik dat ik het niet wist, en dat zeg ik nog steeds. De reacties van anderen toen ze erachter kwamen dat ik een vriendin heb waren bijna allemaal goed, maar ik zit ook op een school waar bijna geen homofooben op zitten. 

​​​​

 

5. Tips om uit de kast te komen? doe het eerst bij de mensen die je echt vertrouwd (ouders, vrienden, familie). 

 

6. Wil je uit de kast komen? al gedaan

 

7. Waarom wel/niet?

 

8. Vier je de pride month? ik kreeg verkering met mijn vriendin in pride month. We zouden samen naar zo'n feest gaan, maar dat kon uiteindelijk niet

 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, ik heb lekker veel keus😁

 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

 

11. Supporten je ouders je? Ja gelukkig wel

 

12. Voel je je veilig? ​​​​​​​ja, en de veiligste plek op aarde is bij mijn vriendin

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Bi/lesbian 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nope

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? idk ben nog niet echt klaar voor

7. Waarom wel/niet? Omdat ik niet zeker ben wat ik ben lol 

8. Vier je de pride month? niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? absoluut. 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? yep 

11. Supporten je ouders je? geen idee vast wel

12. Voel je je veilig? meestal

 

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? Bijna 14 

2. Gender? (Trans) jongen 

3. Sexuality? Bi (denk ik)

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja 

4. Hoe ging dat? Nou ik heb eigenlijk nooit een coming out gehad want het ging best vanzelf 

5. Tips om uit de kast te komen? Wees eerlijk alleen vertel het niet aan mensen die heel …fobisch zijn want ik heb daar ervaring mee en dat wil je echt niet

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Ja 🌈 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja 

11. Supporten je ouders je? M’n moeder helemaal m’n vader praat er nooit over dus weet ik niet 

12. Voel je je veilig? Thuis: ja school: meestal niet

 

Reputatie 3
Badge +1

1. Leeftijd?

13

2. Gender?

Meisje

3. Sexuality?

Lesbisch 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

Half. Mijn gezin en beste vriendinnen weten het, maar nog lang niet iedereen. Zij denken trouwens dat ik bi ben.

4. Hoe ging dat?

Dat ging opzich wel goed. Ik ben wel bang wat de rest zal denken.

5. Tips om uit de kast te komen?

praten helpt altijd 

6. Wil je uit de kast komen?

ja graag

7. Waarom wel/niet?

II wil dat mensen weten wie ik ben zodat ze me kunnen begrijpen.

8. Vier je de pride month?

Nope

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

Soms liSomshet me wel makkelijker.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

Ja.

11. Supporten je ouders je?

Ja heel erg

12. Voel je je veilig?

Soms. Soms worden er opmerkingen gemaakt over dat soort mensen. Niemand weet het dus dat bedoelen ze niet slecht maar het kan soms verkeerd overkomen.

 

Badge

1. Leeftijd?             15

2. Gender?         meisje? 

3. Sexuality?      graysexual?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)  vrienden wel ouders niet

4. Hoe ging dat?    ik zei het gewoon in een gesprek en ze waren er oke mee moest wel ff uitleggen wat t was

5. Tips om uit de kast te komen? heb ik niet

6. Wil je uit de kast komen? (naar mijn ouders) ja en nee

7. Waarom wel/niet?   omdat ik niet helemaal zeker ben over mijn sexuality en gender

8. Vier je de pride month?  niet echt ik praat wel meer over lgbtq+ met mijn vrienden dan

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? weet ik niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee

11. Supporten je ouders je? ik ben nog niet out naar mijn ouders

12. Voel je je veilig? ja

Reageer