Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)


Reputatie 3
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?

2. Gender?

3. Sexuality?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

11. Supporten je ouders je?

12. Voel je je veilig?


197 reacties

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?  13

2. Gender?  Non-Binairy of  demi-girl

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) half. Bij 3 vrienden en mijn ouders. Alleen als lesbian

4. Hoe ging dat? bij vrienden goed, bij ouders niet echt

5. Tips om uit de kast te komen? bedenk eerst of je ouders je supporten of niet...

6. Wil je uit de kast komen? bij de rest van mijn familie en vrienden wel

7. Waarom wel/niet? dan weten de boys dat ze me niet moeten vragen 😂

8. Vier je de pride month? in mijn eentje op social media

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nope, ik ben te gay om dat te willen

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? gast ik ben gay 🏳️‍🌈

11. Supporten je ouders je? niet echt. Ze geloven me niet

12. Voel je je veilig? niet altijd

 

Reputatie 2
Badge

1. Leeftijd? 14 jaar

2. Gender?meisje 

3. Sexuality?bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)nee

4. Hoe ging dat?-

5. Tips om uit de kast te komen?-

6. Wil je uit de kast komen?ja  als ik het durf

 7. Waarom wel/niet? ik durf het niet omdat ik bang ben dat ik rare  opmerkingen ga krijgen

8. Vier je de pride month? nee niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja 2 keer

11. Supporten je ouders je? weet niet

12. Voel je je veilig?soms wel

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? genderfluid

3. Sexuality? label niet :)

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) jaa en nee

4. Hoe ging dat? toen ik vertellen dat ik niet op jongens viel zeiden mn ouders meteen ik hou van je etc.

5. Tips om uit de kast te komen? probeer van te voren een beetje pols hoogste te nemen of ze het accepteren dat iemand gay of trans is

6. Wil je uit de kast komen? ja voor mn gender 

7. Waarom wel/niet? het maakt het veel makkelijker en ik kan dan eindelijk mezelf zijn

8. Vier je de pride month? jaekkerrr

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? hmmm ik denk aan de ene kant wel want dan hoef ik mij niet meer te verantwoorden om wie ik ben en hoef ik ook niet meer op te letten om bijvoorbeeld haat of iets te krijgen op straat.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? hmmmm ik doe niet aan geslacht 

11. Supporten je ouders je? ja gelukkig wel

12. Voel je je veilig? niet altijd. op sommige plekken wel

 

Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Ben een meisje maar voel me meer als een jongen

3. Sexuality? Pan

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? Voor mn vader die vind het goed bij mn moeder minder

5. Tips om uit de kast te komen? Gwn jezelf zijn

6. Wil je uit de kast komen? X

7. Waarom wel/niet? X

8. Vier je de pride month? Jaa

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Geen iedee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  Ja

11. Supporten je ouders je? Mn vader wel

12. Voel je je veilig? Soms

Badge

. Leeftijd? 13 jaar

2. Gender? ik denk genderfluid

3. Sexuality? pan 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? ja

7. Waarom wel/niet? omdat ik dan een last van me af heb

8. Vier je de pride month? niet uitbundig

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? neeeeee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee nog niet

11. Supporten je ouders je? geen idee

12. Voel je je veilig? ja wel okay

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Lesbies

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? Goed geen negatieve gevolgen

5. Tips om uit de kast te komen? Maak je niet te druk

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Jaaa

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee ofc niet wat is er erg aan lesbies zijn

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Always

11. Supporten je ouders je? Ja

12. Voel je je veilig? Ja

 

Badge

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Non-binair (any prns)

3. Sexuality? Lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) niet voor me familie

4. Hoe ging dat? vrienden- goed vond het eng maar mnu

5. Tips om uit de kast te komen? ja geef ff weet het ook

6. Wil je uit de kast komen? voor me familie ja

7. Waarom wel/niet? jezelf kunnen zijn

8. Vier je de pride month? ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? geen idee eig

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja 

11. Supporten je ouders je? idk

12. Voel je je veilig? niet altijd

 

Reputatie 1
Badge

Hi!

1. Leeftijd? - 13

2. Gender? - genderfluïde

3. Sexuality? - Pansexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) - ja!

4. Hoe ging dat? - bij m’n moeder ging het heel gemakkelijk omdat ze zelf bi is. M’n vader is heel erg homofibisch dus ik praat niet meer met hem.

5. Tips om uit de kast te komen? - probeer een open gesprek erover te hebben met je ouder(s)/verzorger(s) en kijk hoe ze er op reageren. Je kan het ook gewoon beetje bij beetje aangeven. 

6. Wil je uit de kast komen? - het is een hele erge oplichting om het te doen!

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? - Ja! Ik was er dit jaar met m’n oma en tante naartoe gegaan om het te vieren

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? - soms is het wel gemakkelijker, maar ik ben blij met wie ik ben en at the end of the day I still love beewbs *intense playboy (tiktok) face*

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? - al meerdere keren zelfs. En ook een keer echt in love.

11. Supporten je ouders je? Moeder wel, vader weet ik niet  zo goed

12. Voel je je veilig? - ik woon zelf in een klein stadje dus opzich wel. Dan zijn ze bij mijn school ook heel supportive. Dus over het algemeen 8/10

#staystrong

-whenthedepressionhits<3

Reputatie 1
Badge

 

5. Tips om uit de kast te komen? ja geef ff weet het ook

 

Breng het topic wat vaker op en probeer het langzaam aan in het gesprek de schuiven 

#staystrong

-whenthedepressionhits<3

Reputatie 1
Badge

 

 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? gast ik ben gay 🏳️‍🌈

 

 

Dit antwoord verdient een medaille 🏅🏆

-Whenthedepressionhits<3

Leeftijd? 13

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja soortvan

4. Hoe ging dat? Gewonnen even tussen een gesprek door, het boeiden ze niet zoveel en mijn hele vriendinnen groepje is bi, gay, pan etc.

5. Tips om uit de kast te komen? Gewoon doen

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? ?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Denk het?

12. Voel je je veilig? Ja

Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? non-binair

3. Sexuality? pan

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nope

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? jaa

7. Waarom wel/niet? omdat ik het wil delen

8. Vier je de pride month? wel in mijn eentje maar niet dat iemand het weet

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee denk het niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? jaa

11. Supporten je ouders je? weet ik nog niet

12. Voel je je veilig? ja

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 16

2. Gender? Nonbinaar 

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

ja bij me klas als biseksueel maar als Nonbinaar nog niet

maar wil wel gaan doen binnenkort  thuis nog niet om dat me ouders niet zo voor LGBTQIA zijn

4. Hoe ging dat? Het ging prima tot nu toe nog geen probleem mee gehad

5. Tips om uit de kast te komen?

Gewoon doen als je dankt dat je er klaar voor bent

en niet te negatief zijn over dingen die er kunnen gaan gebeuren als je uit de kast bent 

6. Wil je uit de kast komen? Ben ik al deels 

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Nee maar lijkt me wel leuk

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

11. Supporten je ouders je? Nee ze zijn tegen de LGBTQIA  comunitie

12. Voel je je veilig? Meestal wel

 

Reputatie 1
Badge +1

1. Leeftijd?   13

2. Gender?   Transjongen

3. Sexuality?   Homo

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)  Alleen naar vrienden toe

4. Hoe ging dat?   prima

5. Tips om uit de kast te komen?   Wacht tot een goed moment en voel vooral geen druk om het te zeggen

6. Wil je uit de kast komen?   wel naar mijn ouders toe ja

7. Waarom wel/niet?    omdat mijn ouder me mijn dead name en me meisje noemen en het is F*cking irritant

8. Vier je de pride month?   Ja, mijn hele school doet dat en ze hadden vlaggen opgehangen en iedereen droeg regenboog dingen.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?    Never! veel te veel knappe jongens!😅

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?   yep

11. Supporten je ouders je?    denk van wel. wel mijn moeder anders

12. Voel je je veilig?    Ja, denk het

1. Leeftijd? 16

2. Gender? non-binair denk ik

3. Sexuality? questioning maar sws fruity 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja en nee 

4. Hoe ging dat? Ik schreef een brief naar mijn ouders, ze weten alleen dat ik niet straight ben, ze willen niet dat ik labels op mezelf plak maar nu hebben ze zeker door dat ik beiden wel aantrekkelijk vind. En mn vrienden heb ik een keer met een logeerfeestje verteld dat ik op zowel mannen als vrouwen viel en toen sleurde een vriendin mij naar de spiegel “lieverd kijk naar jezelf wie denkt er nou niet dat je gay bent” daarna ben ik er gewoon heel open over geworden (:

5. Tips om uit de kast te komen? NEEM JE TIJD EN DENK ER NIET TE VEEL OVER NA ALS JE NIET ZEKER BENT!!! ik heb namelijk jaren met mezelf in de knoop gezeten, nog steeds een beetje maar ik probeer nu gewoon mezelf te zijn, labelen kan je altijd nog doen (;

6. Wil je uit de kast komen?  Over het non-binair ding ja en nee,

7. Waarom wel/niet? ik wil heel graag iets laten doen aan mijn borsten, maar ik ben niet uit naar mn ouders omdat ik weet dat ze non-binair niet snappen en ze vinden het onzin, dus dat wordt hem nog niet denk ik (’:

8. Vier je de pride month? Niet heel groots ofzo maar ik doe tijdens pride month iets met regenbogen in mn uiterlijk, vaak rond mijn ogen enzo. (just for the feeling)

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee, ik ben tevreden met hoe ik nu ben ik ben lekker mezelf op deze manier (:

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? te vaak, ik word heel snel verliefd lmaoo

11. Supporten je ouders je? deels ig

12. Voel je je veilig? ja! ik heb echt heel veel geluk dat mijn omgeving erg accepterend is en dat ik veel mensen om me heen heb die het voor mij opnemen als iemand een stomme opmerking maakt. Ook voel ik me best veilig op straat doordat ik al heel lang op een vechtsport zit! klinkt misschien heel cliche maar het is wel zo...

Badge

 

Heyyy 

1. Leeftijd?  12:)

2. Gender?  Genderfluid/ demigirl 

3. Sexuality? Omnisexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) alleen bij sommige vrienden

4. Hoe ging dat? Goed sinds ik het alleen deed bij mensen waarvan ik wist dat ze er oké mee zouden zijn.

5. Tips om uit de kast te komen?  Kijken waarbij jij je goed bij voelt en heel belangrijk is het veilig?

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nope ik ben heel trots op wie ik ben:)

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Jazeker 

11. Supporten je ouders je? Hun weten het nog niet maar nee ze zijn nogal homophobisch

12. Voel je je veilig? Meestal wel:D

 

Reputatie 4
Badge +3

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Demigirl ik gebruik (she/they)

3. Sexuality? Lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) yup

4. Hoe ging dat? Nou bij me ouders heel makkelijk ze zeiden het is jou leven jij mag daten wie jij wilt als je maar gelukkig bent dus dat ging soepel, en op school nou al me classmates zijn gay hah zo ja dat.

5. Tips om uit de kast te komen? Ik ben niet zo goed in tips geven maar je moet gewoon denken: dit is mijn leven als ze me niet accepteren dan verdienen ze niet om mijn vrienden (of wie dan ook) te zijn :)

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Nou ik heb het nog nooit gedaan tbh zou wel willen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee zeker niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Yup heb een crush op een meisje van me school maar idk durf niks te zeggen tegen haar.

11. Supporten je ouders je? Yup 

12. Voel je je veilig? Ja hoor 

1. Leeftijd? 12 jaar

2. Gender? non-binair

3. Sexuality? lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? best wel makkelijk, behalve voor mn ouders

5. Tips om uit de kast te komen? wees gewoon eerlijk, vertel eerst wat close vrienden en dan andere vrienden en daarna je ouders, ik vind ouders persoonlijk t lastig

6. Wil je uit de kast komen? ja

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? ik wil het wel vieren, maar heb er nog geneen meegemaakt toen ik iets van lgbtq+ was/ben

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nopee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? jazeker

11. Supporten je ouders je?  ze snappen dr niet veel van, maar ze supporten me

12. Voel je je veilig? eigenlijk wel ja 

 

alsjeblieft voor het beantwoorden :)

 

Xx Bleekje

Badge

1. Leeftijd? 15

2. Gender? meisje maar gebruik soms they/them

3. Sexuality? bi

4. Ben al uit de kast gekomen? ja

4. Hoe ging dat? raar want mijn broer kwam als eerst uit als trans 

5. Tips om uit de kast te komen? taart bakken met het erop 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? ben net 3 jaar uit de kast en heb eigenlijk door corona nooit de kans gehad om heen tegaan 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee dat nooit

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ik heb nu 2 crushes op 2 meiden

11. Supporten je ouders je? ja eigenlijk altijd wel

12. Voel je je veilig? soms wel soms niet

 

Badge

1.Leeftijd? 15

2. Gender?  Male

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Nee

7. Waarom wel/niet? Ben bang dat k niet geaccepteerd word, en mn ouders mij verlaten. (ben Christelijk)

8. Vier je de pride month? ja, privé

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, ik val op iemand die ook op mij valt. Geslacht boeit niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? yesz

11. Supporten je ouders je? N/A

12. Voel je je veilig? Ja, ik zit in mn bubble

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?  

2. Gender?

3. Sexuality?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

11. Supporten je ouders je?

12. Voel je je veilig?

  1. 14
  2. non-binair
  3. Venusic (dat staat voor een non-binair iemand die vooral op vrouwelijke mensen valt)
  4. Bij een paar mensen, en dat ging goed
  5. ik zou zeggen, wacht tot je denkt dat het het goede moment is en ook pas als je zeker weet dat geen gevolgen heeft, dus ik zou eert de topic LGBTQIA+ opbrengen in een gesprek en vragen wat ze erven denken, want dan weet je ook gelijk of het gevolgen heeft.
  6. Bij de rest, ja, maar ik doe het niet
  7. ik weet dat het gevolgen heeft, dus ik wacht nog heel even
  8. om eerlijk te zijn niet.
  9. nee, ik ben gelukkig zoals ik ben, ik zou nooit willen om dat te veranderen.
  10. Ja, toen ik she/her pronouns gebruikte was ik verliefd op een meisje, maar ze woonde 10 uur met de auto van mij vandaan, dus ik heb de hoop opgegeven.
  11. mijn moeder wel, maar mijn vader heb ik het nog niet verteld, vanwege zijn nieuwe vrouw, zij support LGBTQIA+ niet, dus als ik het hem vertel kom ik daar nooit meer het huis binnen.
  12. bij de meeste mensen wel
Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 13 bijna 14

2. Gender? meisje

3. Sexuality? bi/pan

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) voor mijn moeder en vrienden wel

4. Hoe ging dat? goed ze supporten me allemaal

5. Tips om uit de kast te komen? het gwn vertellen anders blijf je met een rot gevoel rondlopen 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? yepp

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? zit nu in een relatie met een meisje :)

11. Supporten je ouders je? moeder wel maar mijn vader niet

12. Voel je je veilig? ​​​​​​​ja tuurlijk

Reputatie 4
Badge +3

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Weet ik nog niet, waarschijnlijk demigirl of genderfluid 

3. Sexuality? Omni

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Dat ik omni ben ja en mijn gender weet ik nog niet dus nee.

4. Hoe ging dat? Goed maar alleen mijn beste vriendinnen en moeder weten het. Omdat ik het niet groter wil maken dan het is.

5. Tips om uit de kast te komen? Eerst hebben over het onderwerp gender en sexuality kijken hoe mensen reageren en op basis daarvan kijken of je het gaat vertellen.

6. Wil je uit de kast komen? Zodra ik m’n gender weet

7. Waarom wel/niet? Omdat dat ervoor zorgt dat mensen daar rekening mee houden.

8. Vier je de pride month? nee, ik wist tot voor kort niet dat ik lhbti+ was.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? NEEE! Ik hou ervan dat ik keuze heb en ik ben gewoon wie ik ben.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nee, wel crush. En ik heb een relatie gehad met een jongen tegenovergestelde geslacht dus

11. Supporten je ouders je?ja

12. Voel je je veilig?ja

Succes iedereen😘🍀

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. 13

2. demiboy

3. panseksueel

4. ja

4. heel ongemakkelijk en niet leuk

5. het gewoon zeggen

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. nee niet echt ik ben net lgbt dus volgend jaar wel!

9. neee

10. Ja

11. Vgm wel

12. ja

 

 

Badge

Hoi!

 

1. Leeftijd? 13

2. Gender? non-binair

3. Sexuality? panseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? ja, heel graag en ik ga het wss later deze week doen!

7. Waarom wel/niet? ik wil er niet meer mee rond lopen

8. Vier je de pride month? jup

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? NEE!

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? jazeker, op dit moment! (nou ja, mijn geboorte geslacht dan)

11. Supporten je ouders je? jep

12. Voel je je veilig? ja hoor 

 

:)

Reageer