Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)



Toon eerste bericht

193 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Lesbisch 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? Ik vertelde het eerst aan 1 vriendin en daarna aan de ander en die reageerde heel goed en daarna heb ik het m’n moeder verteld, die reageerde wat minder positief en m’n broer ook niet maar m’n zusje wel en toen vertelde ik het een paar andere vriendinnen maar 1 daarvan dacht dat het wel handig was als de hele school het zou weten en toen wist eigenlijk iedereen het + de docenten wat best akward is.

5. Tips om uit de kast te komen? 1. Vertel het als JIJ het echt wilt en er klaar voor bent

  1. Vertel het aan iemand die je echt echt echt vertrouwd
  2. ik heb eigenlijk letterlijk gewoon gezegd: “ja ik val dus op meiden” omdat ik me er niet goed bij voelde om gelijk het woord gay of lesbi te gebruiken, dat voelde zo hard
  3. doe het hoe het voor jou het prettigste voelt en hoe jij het wilt, denk dus niet van: oh hoe zal de ander dit vinden want het is JOUW comming out en dat is juist super knap en dat horen mensen alleen maar te respecteren 
  4. ff een bonus tipje: het is voor jou als de gene aan wie je het verteld het makkelijkst om een moment te pakken waarop je allebei even niets te doen hebt of waarvan je weet dat je niet bijna snel weg moet of iets. Wat je ook nog kan doen bij een 2e keer bijvoorbeeld: wat ik had gedaan was dat ik het eerst 1 vriendin vertelde en daarna liep ik met die ene vriendin en m’n andere vriendin en toen heeft de ene het eigenlijk aan de ander verteld. Als je het dus fijner vind dat iemand anders het zegt of er bij is kan dat ook.

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? In mezelf wel een beetje maar niet echt eigenlijk omdat andere er soms best aan moeten wennen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Aan de ene kant heb ik altijd ja gezegd omdat ik zei van ja als je “gewoon” hetro  bent dan is het veel makkelijker om bijvoorbeeld een relatie te krijgen en dan hoef je ook niet moeilijk te doen om de hele tijd te moeten zeggen: nee sorry ik ben lesbi of wat dan ook. Maar aan de andere kant gebruik ik altijd als excuus: ja sorry ik heb er ook niet voor gekozen dus dan maken we er het beste van en ik ben toch ook wel blij dat ik lesbi ben omdat het ook voordelen heeft. Maar weetje alles heeft voor en na delen want een hetro vrouw kan ook smoorverliefd zijn op een man die homo blijkt te zijn. 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  Ja best vaak eigenlijk 

11. Supporten je ouders je? M’n moeder eerst niet maar nu wel en ik zie m’n vader nooit dus ik was eigenlijk niet van plan om hem het te vertellen en misschien dat als ik later gewoon samen met een vrouw woon dat hij het vanzelf wel een keertje ziet 

12. Voel je je veilig? Soms maar vaak ook niet, ja het is niet dat ik me per se onveilig voel maar ik heb wel dat er om me heen vaak met homo of gay word gescholden wat ik naar vind en ik heb soms wel als ik dan gewoon positief over een meisje praat met mensen ( niet verliefd over haar praat maar gewoon heel normaal zoals m’n vriendinnen en genoeg andere ook doen ) dat ik dan toch voel dat er gelijk gedacht word dat ik die gene leuk vind terwijl als ik hetro “speelde” ( toen niemand het wist ) en we praten over een jongen dan had ik niet dat gevoel maar dan kan ook gewoon aan mezelf liggen

​​​​​​​

 

Badge

1. Leeftijd? 12

2. Gender? geen idee

3. Sexuality? lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) bij 3 vriendinnen

4. Hoe ging dat? goed en 1 vriendin is er een paar weken later ook achter gekomen dat ze lesbisch is

5. Tips om uit de kast te komen? /

6. Wil je uit de kast komen? bij mijn ouders en familie nog wel ja

7. Waarom wel/niet? ik wil mezelf zijn

8. Vier je de pride month? ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? aan de ene kant wel want het is wel 'makkelijker' maar aan de anderen kant  :sparkler: girls:sparkler:

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? geen idee

12. Voel je je veilig? soort van

1. Leeftijd? 17

2. Gender? Jongen (maar diep van binnen een meid)

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja

4. Hoe ging dat? Naar me vriendinnen erg goed maar later zijn er fotos van mij op me school rond gegaan en dus op dat moment dacht ik gelijk ik gooi het er maar uit sinds dat het al rond gaatt

5. Tips om uit de kast te komen? Ik weet dat het moeilijk is maar doe het met de juiste mensen om je heen

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Nee wil het wel

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee ben trots op mezelf

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Jaa maar niks geworden

11. Supporten je ouders je? Jaa me moeder heeft zelfs een apparte kast gemaakt voor meidenkleding

12. Voel je je veilig? Jaa

Reputatie 1
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15. 

2. Gender? Nonbinair.

3. Sexuality? Aromantisch en aseksueel. 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nee. 

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Als iemand het écht wilt weten, dan zeg ik het gewoon. 

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Ik vind het een belangrijk feest. Immers, ik geloof dat verschillende genders en seksualiteiten er altijd al bestonden. Dat is zelfs te zien bij een paar andere diersoorten zoals flamingo's en leeuwen. Sommige wetenschappers schatten zelfs zo'n 1500 soorten waarin homoseksualiteit vaak gebeurt. Maar dat kan natuurlijk meer zijn. 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Het zal me niet boeien als ik in een “andere leven” straight of gay was. 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nee. Ik had nóóit verliefde crushes. De dichtstbijzijnde gevoel ik had was de "esthetische aantrekkingskracht”, wat dus net iets anders is. 

11. Supporten je ouders je? Hun maakt niks uit naar waar hun kinderen identificeren. :')

12. Voel je je veilig? Hier lijkt het in het algemeen veilig, waar ik woon. 

 

Reputatie 1
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? Net 12

2. Gender? Tot nu toe ben ik cisgender, een meisje

3. Sexuality? Bisexueel maar ik denk ook wel aan lesbisch zijn. (Ik twijfel al sinds ik 10 ben :|

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Een vriendin van me is abrosexueel en ik verwachtte al dat ze bij de community zo horen, dus haar heb ik het verteld en mijn ex-bff (vertel ik bij 4,5 over) en die heeft het tegen ongeveer alle meisjes uit de klas gezegd, gelukkig ga ik nu naar de middelbare en zie ik hun niet meer.

4. Hoe ging dat? Ze reageerde alsof ik poep was ofzo en wou niet echt meer iets met me te maken hebben. De vriendin aan wie ik het eerst vertelde reageerde super. Ohja, tegen mijn zusje heb ik het ook verteld en reageerde top, en ze weet nu veel meer over de community

5. Tips om uit de kast te komen? Vertel het de mensen die je vertrouwd, en voel je vrij om het iemand niet te vertellen als je je daar niet fijn bij voelt (hahaha, dit was de beste tip die ik kon verzinnen).

6. Wil je uit de kast komen? Tegen mijn familie? Heel graag. Oh ja, hahaha vergeten te vertellen. Ik heb mijn neef ook verteld wat ik denk dat mijn sexualiteit is, en hij hij reageerde heel lief. 

7. Waarom wel/niet? Omdat ik wil dat mijn opa en oom (en soms mijn vader) STOPPEN met stomme grappen van: hahaha hij, oh nee, HET hahaha liep dus met HET vrouw, oh nee tegenwoordig kan natuurlijk alles… Nou, je snapt het. En gewoon omdat ik wil dat ze het weten

8. Vier je de pride month? Ja, met een hiden bi-achtergrond en allemaal met dat soort dingen. Dus hiden-pride :)

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? NOPE

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Zeker, al best vaak.

11. Supporten je ouders je? Weet ik niet…

12. Voel je je veilig? Ja soort van. Er zijn wel veel community hater in mijn buurt, maar ik kan mezelf best beschermen.

Badge

 

1. Leeftijd? 13

2. Gender? meisje

3. Sexuality? bisexueel of lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nou alleen naar mn beste vriendin 

4. Hoe ging dat? heel akward maar ze support wel en ze is zelf Bisexueel dus ze snapte me

5. Tips om uit de kast te komen? uhm nou eigenijk niet echt want ik heb het maar aan 1 iemand vertelt 

6. Wil je uit de kast komen? ik wil het graag vertellen aan mijn ouders maar ik heb echt geen idee of ze het goed gaan vinden 

7. Waarom wel/niet? 

8. Vier je de pride month? uhm niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? eigenlijk wel het is veel makkelijker en zekerder

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja 

11. Supporten je ouders je? weet ik niet

12. Voel je je veilig? Bij mijn 1ne vriendin wel maar bij de rest van mn omgeving niet echt

Reputatie 3
Badge +2

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Transjongen

3. Sexuality? Hetero (dan val ik dus op meisjes)

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? Goed, ik was wel erg gespannen tegenover mijn klas, maar iedereen pakte het goed op, en bij mijn ouders hoefde het niet omdat het altijd al duidelijk was.

5. Tips om uit de kast te komen? Gewoon doen.

6. Wil je uit de kast komen? N.v.t

7. Waarom wel/niet? N.v.t

8. Vier je de pride month? Nope

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik ben (denk ik) straight, maar als ik kon kiezen zou ik wel liever geboren zijn als jongen.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Als je bedoelt op een andere transgender: nee, als je bedoelt op een andere jongen dan: nee.

11. Supporten je ouders je? Mijn moeder en stiefvader wel heel erg, mijn stiefmoeder is er niet echt bij betrokken en mijn vader meestal niet.

12. Voel je je veilig? Meestal wel, alhoewel ik het bij korte ontmoetingen met mensen die je nooit meer gaat tegenkomen, bijvoorbeeld op een camping, dan vertel ik het niet, dat is veel gedoe en als ze er tegen zijn is het ook irritant.

PS@Lumi333 wil jij deze ook invullen??

 

Badge

1. Leeftijd?             15

2. Gender?         meisje? 

3. Sexuality?      graysexual?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)  vrienden wel ouders niet

4. Hoe ging dat?    ik zei het gewoon in een gesprek en ze waren er oke mee moest wel ff uitleggen wat t was

5. Tips om uit de kast te komen? heb ik niet

6. Wil je uit de kast komen? (naar mijn ouders) ja en nee

7. Waarom wel/niet?   omdat ik niet helemaal zeker ben over mijn sexuality en gender

8. Vier je de pride month?  niet echt ik praat wel meer over lgbtq+ met mijn vrienden dan

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? weet ik niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee

11. Supporten je ouders je? ik ben nog niet out naar mijn ouders

12. Voel je je veilig? ja

1. Leeftijd? 14

2. Gender?  meisje

3. Sexuality? lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)  alleen naar mijn vriendinnen

4. Hoe ging dat?  erg goed, bleek dat ze zelf ook aan het twijfelen waren over hun seksualiteit

5. Tips om uit de kast te komen?  je moet een geschikt moment kiezen waar iedereen aandacht voor je heeft. ook moet je jezelf niet laten dwingen uit de kast te komen als je weet dat mensen het niet gaan accepteren, je veiligheid is belangrijker.

6. Wil je uit de kast komen?  ja (naar mijn ouders)

7. Waarom wel/niet?  ik ben er ziek van om steeds te moeten verzinnen dat ik een jongen leuk vind en dat ik een geheim voor hen heb

8. Vier je de pride month?  niet openlijk, maar wel online

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?  ha echt niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  op dit moment zelfs

11. Supporten je ouders je?    ?

12. Voel je je veilig?    meestal, maar ik zou het niet durven om hand in hand te lopen met mijn vriendin openbaar of op school

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? cis meisje

3. Sexuality? pansexueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? ja en nee

7. Waarom wel/niet? ik vind dat mijn ouders moeten weten dat ik op mensen val, en niet op gender zodat ze weten dat ik ooit een relatie met iemand van hetzelfde geslacht of een non-binair persoon kan krijgen. Andere mensen hoeven niet te weten dat ik pan ben.

8. Vier je de pride month? op dit moment niet nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, ik ben opgegroeid met het idee dat je mag zijn wie je bent en dat het niet uitmaakt op wie je valt. Mijn ouders hebben altijd aangemoedigd dat je sexualiteit niet uitmaakt.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee

11. Supporten je ouders je? -

12. Voel je je veilig? op het moment wel ja

 

Hey!
Hierbij mijn antwoorden. 
groetjes,

lana_feline 

1. Leeftijd? 17 jaar

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) deels, alleen bij mijn beste vrienden

4. Hoe ging dat? Ik vond het enorm spannend maar uiteindelijk reageerden ze echt heel erg goed en heb ik er veel aan gehad omdat ik er nu met iemand over kan praten  

5. Tips om uit de kast te komen?  Denk het niet te veel over en die het gewoon. Als mensen het niet accepteren dan zijn ze het niet waard om deel uit te maken van jouw leven  

6. Wil je uit de kast komen? Bij mijn ouders, ja uiteindelijk wel

7. Waarom wel/niet? Ik zie het niet zitten om voor altijd tegen ze te moeten blijven liegen

8. Vier je de pride month? Ik Ben nog nooit uit de kast geweest tijdens pride, dus tot nu toe nog niet

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?  Nee omdat dit is hoe ik ben en ik daar nu tevreden mee ben 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Ik ben nog niet uit de kast gekomen, maar waarschijnlijk niet vanwege hun geloof

12. Voel je je veilig? Ligt aan de situatie. Bij mijn vrienden nu wel, maar thuis niet echt  

 

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 15 bijna 16

 

2. Gender? Meisje

 

3. Sexuality? Bi of lesbische

 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

 

4. Hoe ging dat?

 

5. Tips om uit de kast te komen?

 

6. Wil je uit de kast komen? Ja maar durf niet

 

7. Waarom wel/niet? Omdat het een opluchting voor mij zou zijn

 

8. Vier je de pride month? Ja voor me zelf 

 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Geen idee weet nog niet zo lang dat ik niet straight ben 

 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

 

11. Supporten je ouders je? Geen idee ze weten het niet

 

12. Voel je je veilig?  Soms

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Asexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ik ben uit de kast gekomen voor bi een aantal jaar geleden 

4. Hoe ging dat? Niet fantastisch want dat werd al niet geaccepteerd dus heb mezelf voor genomen om over een aantal jaar pas te vertellen dat ik trans ben

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het op een moment waar bij jij je goed voelt en neem vooral je tijd 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? 

8. Vier je de pride month? Ja maar niet meer de parades enzo 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik zou liever al in het juiste lichaam geboren zijn

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Nee totaal niet

12. Voel je je veilig? Thuis af en toe maar als ik weg ben van huis ben ik gewoon op Men gemak

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? Om me hart te luchten maar durf het niet

8. Vier je de pride month? Nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Ze weten het niet

12. Voel je je veilig? Nee

 

Badge

1. 13

2. non-binair of a-gender (not sure yet)

3. lesbian!

4. soort van, bij vrienden wel. bij familie alleen toen ik dacht dat ik bi was, maar nog  niks over m'n gender en dat ik lesbisch ben.

4. (ouders) tja wel goed denk ik. ik voelde me alleen heel gedwongen om het te vertellen, dus dat was wel kut. mijn ouders reageerden beetje raar ngl

5. doe.het.als.je.er.zelf.klaar.voor.bent.

6. (over mijn gender) ja ik wil een binder. maar ik weet niet hoe ik aan hun moet gaan uitleggen dat ik NB ben.

7. omdat ik beetje moe word van de misgendering

8. vooral online en met vrienden, maar ben helaas niet naar de pride walk gegaan :(

9. soms wel, soms niet. het leven zou makkelijker zijn, maar ik zou niet straight willen zijn voor andere mensen

10. 100%

11. half, ik heb het alsof ze me niet serieus nemen

12. thuis; ja. school; niet echt

Badge

Ik ben 12 bijna dertien

Ik ben nonbinar en gebruik he/they

Ik ben pan! 

Mijn moeder, vrienden, mijn gf, mijn klas en mijn moeders vriend weten het 

Mijn moeder vroeg me of ik al een gf of bf had en toen besloot ik het te vertellen, ze accepteert!

Ja! Ik vier pride month, ik woon dicht bij tiel en daar was vanalles 

Ik zou nooit meer straight willen zijn! :)

Mijn gf is een meisje en ik ben in een lesbian relation. Das moeilijk uit te leggen maar ja 

Mijn ouders supporten 

Ik voel me nooit echt veilig

Reputatie 4
Badge +3

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14 

2. Gender? Not sure maar gebruik op dit moment she/they als pronounce 

3. Sexuality? Pan

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) yup

4. Hoe ging dat? Super chill eig ik deed er niet zo moeilijk over ik vertelde het eig gwn

5. Tips om uit de kast te komen? Wees niet bang voor wat mensen zouden denken als ze je niet accepteren weet je ook meteen wie je niet kan vertrouwen en wie wel :)

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Zekersss

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Yup

11. Supporten je ouders je? Ja hoor

12. Voel je je veilig? Tuurlijk:)

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13

2. Gender? cisgender

3. Sexuality? heterosexual

..je vergat "romantic orientation", ik ben namelijk lithromantisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? x

5. Tips om uit de kast te komen? x

6. Wil je uit de kast komen? Nah, hoef niet

7. Waarom wel/niet? Ik vind het niet nodig

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nee

11. Supporten je ouders je? x

12. Voel je je veilig? Ja

 

1. Leeftijd? 16

2. Gender? meisje

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? best wel goed

5. Tips om uit de kast te komen? vertel het eerst aan 1 persoon die je vertrouwt zodat je niet alleen bent en al een soort voorproefje hebt gehad

6. Wil je uit de kast komen? /

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? niet standaard maar ben wel een keer naar Amsterdam gegaan met de pride parade

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? het zou wat gedoe hebben bespaard, maar ik vind meiden gewoon veels te leuk om ooit op jongens te willen vallen

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? ja, er komt soms wel een opmerking van mn moeder als "het kan nog veranderen" en "je bent nog jong", maar ze is er verder niet op tegen

12. Voel je je veilig? bij de meeste mensen die ik ken wel

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 13 jaar

2. Gender? meisje

3. Sexuality?  bisexual or lesbien idk

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) gedeeltelijk

4. Hoe ging dat? veel goede reactie 1 homophobische familie

5. Tips om uit de kast te komen? doe het per persoon

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? wel, nu kan ik er ook gewoon over praten met m’n vrienden

8. Vier je de pride month? dit jaar wordt mn eerste

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  alleen een crush en tè veel celebirty crushes :)

11. Supporten je ouders je? ze weten het nog niet maar wel lgbtq+

12. Voel je je veilig? ja, wel sinds ik niet meer met de homophobische familie spreek

Badge

1. Leeftijd? 12

2. Gender? jongen —> he/him

3. Sexuality?  bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) alleen voor vrienden

4. Hoe ging dat? goed idc wat mensen van me denken

5. Tips om uit de kast te komen? alleen doen als je zeker bent dat je het wilt

6. Wil je uit de kast komen? maakt niet uit (idc wat mensen denken van me)

7. Waarom wel/niet? /

8. Vier je de pride month? nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? alleen kleine crush

11. Supporten je ouders je? ze weten het niet

12. Voel je je veilig? ja 

Reputatie 5
Badge +4

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) bij mijn oude klas

4. Hoe ging dat? De meeste vonden het schattig 

5. Tips om uit de kast te komen? Kom alleen maar uit de als je er zelf klaar voor bent 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je?  Ze weten het nog niet

12. Voel je je veilig?

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Non binary

3. Sexuality? Panseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja

4. Hoe ging dat? Het ging wel goed, er zijn wel mensen die me uitschelden though..

5. Tips om uit de kast te komen? Alleen doen als je weet dat het veilig is.

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?  Dan weten mensen het.

8. Vier je de pride month? Jazeker, groots

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja, was veel makkelijker geweest

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Wel dat ik denk van zo die is knap maar niet echt verliefd nog

11. Supporten je ouders je? Ja

12. Voel je je veilig? Thuis wel, op school niet

 

Reputatie 4
Badge +3

1. Leeftijd?

15

2. Gender?

man

3. Sexuality?

gay

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

ja

4. Hoe ging dat?

goed

5. Tips om uit de kast te komen?

weet nie zorg dat je iemand hebt waar je kunt slapen als je ouders niet accepteren

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?

weet nie ben net uit de kast

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

ja

11. Supporten je ouders je?

ja

12. Voel je je veilig?

ja

Reputatie 3
Badge +3

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Agender

3. Sexuality? Right now panromantisch, maar kan altijd nog veranderen(:  Ook ben ik aseksueel, maar wie weet word ik nog eens een keer verliefd op iemand waarbij ik wél seksuele aantrekkingskracht zal voelen. Het kan allemaal, de mens is fluïde.

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ik ken het begrip ‘kast’ niet echt(;  Mijn ouders weten het, al mijn vrienden weten het, maar mijn klas verder niet per se

4. Hoe ging dat? Bij mijn ouders; toen ik voor het eerst verliefd werd op een meisje deelde ik gewoon al mijn ervaringen en werd het voor zowel mijn ouders als mijzelf gewoon langzaamaan duidelijk dat ik niet straight was, haha. Bij mijn vrienden; hetzelfde als bij mijn ouders.

5. Tips om uit de kast te komen? Nee, sorry, niet echt😅

6. Wil je uit de kast komen? Naar mijn klas/school? Neh, niet nodig

7. Waarom wel/niet? Niet omdat ik het simpelweg niet belangrijk vind dat iedereen het weet. Ik ben gewoon ik en pas als iemand echt een plaats heeft gekregen in mijn leven, hoeft diegene er misschien iets over te weten.

8. Vier je de pride month? Met dat soort dingen ben ik niet echt bezig en daarbij vind ik de pride month een beetje onzin eigenlijk. Door een maand speciaal aan LGBTQ+ te wijden wordt er een díng gemaakt van LGBTQ+, terwijl als we gewoon het hele jaar door bijvoorbeeld kleine tentoonstellingen zouden geven of in winkels rainbow stuff te koop zou zijn, zou LGBTQ+ veel normaler voelen als je snapt wat ik bedoel😅🤷‍♀️

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Eigenlijk niet, maar is een ingewikkelde zaak haha

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Uiteraard

11. Supporten je ouders je? Mijn ouders zijn helemaal open voor/over LGBTQ+

12. Voel je je veilig? Yeah

Reageer