Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)



Toon eerste bericht

195 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Meisje

3. Sexuality?lesbi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen?-

6. Wil je uit de kast komen? Ik wil heel graag maar ben bang dat mijn beste vriendin bang is dat ik haar leuk vindt ik ben er zelf ook erg bang voor dat dat zo is

7. Waarom wel/niet? Wel is omdat ik geen geheimen wil voor niemand niet

8. Vier je de pride month? Ja maar wel met mmijzelf want niemand behalve jullie weten dat ik lesbi ben ben bang voor mijn ouders

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee want dan weet ik dat ik mezelf niet ben

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja maar we bleven vrienden maar dat deed wel erg pijn in mijn hard

11. Supporten je ouders je? Weet ik niet

12. Voel je je veilig? Ja en nee want ik weet dat als mijn school het weet dat ik gepest wordt 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

1. Leeftijd? 

16

 

2. Gender? 

MEISJE

 

3. Sexuality?

IK DENK GAY, MAAR WEET NOG NIET ZO GOED

 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

VOOR MIJN 2 VRIENDINNEN EN ZUSJE. ZE ZIJN ECHT TOPPERS

 

4. Hoe ging dat?

IK WAS ERG GESPANNEN.  IK VERTELDE OVER MIJN MIXED FEELINGS NAMELIJK VAN DAT IK OPGEWONDEN RAAKTE VAN VROUWEN EN ZO DUS JA. IK GOOIDE DE HELE TIJD HOUTJES NAAR ZE. ZE ZIJN ZELF OOK LHBTQ+ DUS ZE WAREN WEL ERG SUPPORRIVE EN ZO EN ZIJN ECHT LIEF. EN ZE HADDEN HET OOK AAN ZIEN KOMEN ZEIDEN ZE.

 

5. Tips om uit de kast te komen?

NEE. MAAR IK DENK DAT JE MOET ZORGEN DAT JE DIEGENE VERTROUWD OF ZO.

 

6. Wil je uit de kast komen?

IK WEET NOG NIET ZEKER EN ZO MAAR IK WIL WEL GRAAG ALS IK HET ZEKER WEET

 

7. Waarom wel/niet?

IK BEN EEN ERG OPEN PERSOON EN HOUD NIET GRAAG DINGEN VOOR MEZELF. IK DEEL GRAAG ALLES. EN ALS IK EEN KEER EEN VRIENDIN KRIJG WIL IK DAT GEWOON KUNNEN.

 

8. Vier je de pride month?

IK WEET NIET WAT DAT IS DUS NEE I GUES

 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

MISSCHIEN, MAAKT HET NIET ZO INGEWIKKELD EN ZO MAAR JA. IK KAN ME OOK NIET VOORSTELLEN. LIJKT ME LATER WEL MAKKELIJKER ALS IK KINDEREN WIL EN ZO DUS IDK

 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

IK WEET NIET ZEKER MAAR VOLGENS MEI HEB IK EEN CRUSH OP EEN VAN MIJN VRIENDINNEN...

 

11. Supporten je ouders je?

DENK (EN HOOP) HET WEL. MAMA DENK IK EERDER DAN PAPA MAAR HIJ VAST OOK WEL HOOP IK

 

12. Voel je je veilig?

I DONT KNOW. BIJ MIJN VRIENDINNEN ZOWIESO WEL. LOVE NAAR HUN

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?  13

2. Gender? Non binair

3. Sexuality? Omni-sexueel (denk ik)

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Bij mijn vader

4. Hoe ging dat? Het ging goed, hij accepteerde mij snel.

5. Tips om uit de kast te komen? Als je onzeker bent, vraag messchien eerst wat hun ervan vinden. Is hun reactie goed, TIJD OM HET TE ZEGGEN >:D

6. Wil je uit de kast komen? X

7. Waarom wel/niet? X

8. Vier je de pride month? Nope, zou het wel willen doen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee! Ik ben trots op wie ik ben.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja! En ik heb nu ook een relatie met hun.

11. Supporten je ouders je? Jep!

12. Voel je je veilig? Helemaal, zelfs als mensen je niet accepteren, onthoud dat jij je eigen persoon bent en niemand je kan veranderen voor wie je bent!

 

Reputatie 2
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?

2. Gender?

3. Sexuality?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

11. Supporten je ouders je?

12. Voel je je veilig?

 

1. Leeftijd? 13 jaar

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Geen idee

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nee, mijn ouders denken dat ik straight ben terwijl ik het zelf nog niet weet

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? nee, zolang ik het nog niet zeker weet hoeft het niet.

7. Waarom wel/niet? Omdat ik me nu nog kan opsluiten in de veilige bubbel.

8. Vier je de pride month? Ja, maar niet zo serieus want dan denken me vrienden dat ik raar ben

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja, is allemaal veel makkelijker en dan wordt je minder belachelijk gemaakt

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Niet verliefd, maar wel dat ik dacht: So he, die is echt knap!

11. Supporten je ouders je? Ze zeggen dat ze me altijd zouden supporten no matter what.

12. Voel je je veilig? Ja

Badge

1. Leeftijd? 18

2. Gender? man

3. Sexuality? homosexueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja 

4. Hoe ging dat? het was wel lastig aan de eerste mensen maar later ging het beter

5. Tips om uit de kast te komen? bespreek het eerst met je vrienden die je echt vertrouwd en dan pas met je familie.

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet?-

8. Vier je de pride month? niet specifiek maar ik hang wel een regenboogvlag buiten in een christelijk dorp :)

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, ik zie meiden meer als vriendinnen. 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja op dit moment heb ik een vriend

11. Supporten je ouders je? jazeker!

12. Voel je je veilig? Ja 

Badge

1. Leeftijd? 13 

2. Gender? Een meisje denk ik.

3. Sexuality? Biseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Kijk hier twijfel ik dus over, ik weet wel dat m’n moeder en een paar van mn vrienden het niet erg zouden vinden dus over een tijdje vertel ik het hun wel maar ik heb ook mensen die lgbtq dingen niet zo waarderen.. 

7. Waarom wel/niet? Mensen zijn shit. Over een tijdje zal ik het wel vertellen..

8. Vier je de pride month? Niet echt tot nu toe. Ik zou het wel willen vieren maar ik ben niet uit de kast.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Zeker niet. M’n hele leven alleen maar mannen zien??? Nee dankje

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja.

11. Supporten je ouders je? M’n moeder heeft niks ertegen maar m’n vader weet ik niet.

12. Voel je je veilig? Ja (:

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 13

2. Gender? Genderfluid dus het veranderd

3. Sexuality? Geen idee maar k sta open voor iedereen

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? Ik heb het eerst aan mijn beste vrienden vertelt en daarna tegen mijn oma. Zij reageerde allemaal heel positief dus toen heb ik het tegen meer mensen durven te zeggen

5. Tips om uit de kast te komen? Probeer het te doen als jij het fijn vindt om uit de kast te komen en je je er goed bij voelt. Als je uit de kast wil komen doe het op een manier waarbij jij je fijn voelt. Ik heb het m’n moeder bijv met een TikTok verteld (en je hoeft niet uit de kast te komen maar het gewoon te zeggen ofzo. Hetero’s hoeven ook niet uit de kast te komen)

6. Wil je uit de kast komen? 

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Ik heb pride month wel gevierd, maar niet omdat ik zeld lgbtq+ was want ik was op dat moment nog in de kast

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee, ik ben blij zoals ik ben

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja dat is ook hoe ik erachter gekomen ben :)

11. Supporten je ouders je? Ja, het maakt hen niet uit op wie ik val

12. Voel je je veilig? Ja ik heb hele fijne familie en vrienden waarvan ik weet dat die er voor mij zijn

 

1. Leeftijd? 15 jaar

2. Gender? non_binair

3. Sexuality? Asexueel en bisexueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja

4. Hoe ging dat? Het was lastig maar uiteindelijk wel fijn.

5. Tips om uit de kast te komen? Briefje schrijven.

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Jazeker

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ​​​​​​Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Gelukkig wel

12. Voel je je veilig? Beetje

 

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 12 jaar

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Straight/ hetro

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Nee 

7. Waarom wel/niet? ik voel me op mijn gemak  op dit moment. Ik denk niet dat ik ooit op hetzelfde geslacht zou vallen. Het is natuurlijk een optie maar voor mij denk ik niet.

8. Vier je de pride month? Niet zozeer, mijn beste vriendin is transgender dus ik kom er wel mee in aanraking en ik vind het ook heel interessant maar ik vier het niet direct.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja, dit heb ik al bij de sexuality vraag gezegd

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nee

11. Supporten je ouders je? Mijn ouders supporten mij doe dan ook zeggen ze altijd tegen mij

12. Voel je je veilig? Ja

Reputatie 5
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?

12 :)

2. Gender?

meisje

3. Sexuality?

ik denk dat ik panseksueel ben

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

nee

6. Wil je uit de kast komen?

Ja, eigenlijk wel. Ik durf het alleen niet zo goed

7. Waarom wel/niet?

^ zie vraag 6

8. Vier je de pride month?
Jaa

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

Soms wel, soms niet.. het zou wel makkelijker zijn, niet zoveel struggles 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

Ja

11. Supporten je ouders je?

Ik heb het nog niet verteld, maar ze supporter LGBTQIA+ zeker

12. Voel je je veilig?

Ja :)

Reputatie 7
Badge +5

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Trans meisje

3. Sexuality? lesbisch 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ik weet het niet zekers maar vgm wel <3

4. Hoe ging dat? beetje bij beetje maar goed :)

5. Tips om uit de kast te komen? geef kenmerken dat je je sexuality bent^^

6. Wil je uit de kast komen?-

7. Waarom wel/niet?-

8. Vier je de pride month? ofc bestea..

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?nee..

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ofc! Ik heb al 1 jaar vk met my gf..

11. Supporten je ouders je? denk t wel.

12. Voel je je veilig? beetje

 

Reputatie 2
Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? non-binary

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) yep

4. Hoe ging dat? het ging wel goed en mijn vrienden gebruiken mijn nieuwe naam en pronouns maar mijn ouders doen dat niet.

5. Tips om uit de kast te komen? als je er klaar voor bent het gewoon te doen als je er langer en langer mee wacht wordt het in je hoofd alleen maar enger en om het te doen kan je het op een briefje schrijven en die aan je ouders geven en dan wachten op de reactie.

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? ja tuurlijk samen met een paar vrienden gaan we elk jaar naar pride amsterdam

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee sowieso nie

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja nu

11. Supporten je ouders je? mijn moeder half en mijn vader gewoon niet

12. Voel je je veilig? ja

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13

2. Gender?  Meisje

3. Sexuality?  Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)   Nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja en nee

7. Waarom wel/niet?  Ja omdat gwn en nee omdat ik bang ben dat mensen dan heel anders gaan doen

8. Vier je de pride month? Soort van

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?  Mja denk t wel

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  Nee niet verliefd maar wel gwn een soort van crusch

11. Supporten je ouders je?  Idk

12. Voel je je veilig?   Bij sommigen  wel

 

Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? --

2. Gender? Genderfluid

3. Sexuality? Pan/ Asexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Yess

4. Hoe ging dat? Prima, m’n ouders vonden me wel een beetje jong tho

5. Tips om uit de kast te komen? Be yourself!

6. Wil je uit de kast komen?--

7. Waarom wel/niet? --

8. Vier je de pride month? Yess

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? No never

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Jahh

11. Supporten je ouders je? Jaa

12. Voel je je veilig? Ligt eraan

 

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? *12*

2. Gender? *meisje maar ik wil denk ik demigirl*

3. Sexuality? *Weet ik niet (ik denk lesbisch of bi)*

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) *nee*

4. Hoe ging dat? 

5. Tips om uit de kast te komen? 

6. Wil je uit de kast komen? *Ja *

7. Waarom wel/niet? *Ik durf het niet*

8. Vier je de pride month? *Nee*

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? *Nee ik wil juist meisjes leuk vinden*

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? *Ik denk dat ik nu verliefd ben op hetzelfde geslacht (ik ben daarvoor nog nooit eerder verliefd geweest)*

11. Supporten je ouders je? *Ze zouden er denk ik wel aan moeten wennen maar ik denk het wel als ik uit de kast zou komen*

12. Voel je je veilig? *Mwa..*

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? meisje

3. Sexuality? aromantisch + aseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) alleen naar 4 vriendinnen en 1 internetvriendin die ook aroace is :)

4. Hoe ging dat?  beetje eng, maar ik wist dat ze me zouden accepteren omdat ze zelf ook queer zijn (behalve 1 dan maar dat was mn beste vriendin en ze is een ally) lol 

5. Tips om uit de kast te komen? doe het alleen als je zeker weet dat mensen je gaan accepteren want dat is veiliger voor jou! je bent nog steeds valid als een queer persoon, ook als je nog in de kast zit. maar als je uit de kast wil komen is het wel leuk om met een origineel grapje te doen of zo, zelf heb ik het met nagellak gedaan in de kleuren van mijn vlag :D

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? niet echt-

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? NOPE

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee want ben aromantisch

11. Supporten je ouders je? ik ben nog niet uit de kast, maar mijn moeder zou me absoluut niet supporten en mn vader misschien wel

12. Voel je je veilig? ja

 

Reputatie 5
Badge +1

1. Leeftijd? bijna 13

2. Gender? jongen

3. Sexuality? bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? ja, maar bij mijn beste vrienden 

7. Waarom wel/niet? dan is het bekent en dan is mijn hart gelucht

8. Vier je de pride month? nope

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? wtf betekent het

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? die weten het nog niet

12. Voel je je veilig? ja, niemand weet het, dus hoef me er ook niet druk om te maken

Reputatie 5
Badge +1

1. Leeftijd? bijna 13

2. Gender? jongen

3. Sexuality? biseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) allen voor een vriend

4. Hoe ging dat? goed, het maakte hem niks uit

5. Tips om uit de kast te komen? rustig blijven, niet gespannen worden

6. Wil je uit de kast komen? ja

7. Waarom wel/niet? omdat je je dan minder opgelaten voelt

8. Vier je de pride month? nope, nou ja, een heel klein beetje in mezelf.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? weten het nog niet

12. Voel je je veilig? ja want bijna niemand weet het

Reputatie 7
Badge +7

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? transjongen

3. Sexuality? homo en aseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen? kom niet uit de kast als je weet dat je ouders er zwaar tegen zijn, probeer eerst hun mening uit te zoeken

6. Wil je uit de kast komen? nee

7. Waarom wel/niet? omdat ik weet dat dit problemen gaat veroorzaken

8. Vier je de pride month? nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? soms wel soms niet maar ik had liever cis jongen willen zijn natuurlijk

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? 

12. Voel je je veilig? nee

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Man

3. Sexuality? Gay

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja

4. Hoe ging dat? Goed

5. Tips om uit de kast te komen? Pas doen als je er klaar voor bent

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? Ik wou het niet geheim houden

8. Vier je de pride month? Niet per se

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Ja

12. Voel je je veilig? Ja

 

Badge

1. Leeftijd? 12 bijna 13

2. Gender? Non-binair

3. Sexuality? Lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja voor vriendinnen maar nog niet ouders

4. Hoe ging dat? Ze vonden het goed en gebruiken de goede voornaamwoorden 

5. Tips om uit de kast te komen? Schrijf een brief of een berichtje

6. Wil je uit de kast komen? 

7. Waarom wel/niet? Ik vind het fijn dat mensen het weten en de goede voornaamwoorden gebruiken

8. Vier je de pride month? Nee maar wil dit jaar wel doen 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja 

11. Supporten je ouders je? Ja denk ik wel

12. Voel je je veilig? Soms 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?

2. Gender? trans (demi) boy

3. Sexuality? gay/bisexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja, maar dat is lang geleden en klopt niet meerLMAO

4. Hoe ging dat? moest janken doei

5. Tips om uit de kast te komen? kom niet uit de kast als je weet dat het niet veilig is, dat gaat voor !!

6. Wil je uit de kast komen? Ja, maar ik weet dat mn ouders me niet gaan supporten als trans

7. Waarom wel/niet? ze vinden het te “woke” (idk wat e ermee bedoelen)

8. Vier je de pride month? yep!!

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? NEEEEE LMAO

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? yep

11. Supporten je ouders je? ik snap het zelf niet meer of ze me nou wel of niet supporten

12. Voel je je veilig? meestal wel ja

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13

2. Gender? demigirl

3. Sexuality? bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? goed

5. Tips om uit de kast te komen? alleen doen bij mensen die je vertrouwd

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja ik heb een vriendin

11. Supporten je ouders je? ja

12. Voel je je veilig? thuis ja, op school nee

 

Badge

Leeftijd? 15

2. Gender? jongen

3. Sexuality? abrosexual/aromantic(? 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) jap

4. Hoe ging dat? ging bij de meeste wel goed 

5. Tips om uit de kast te komen? neem je tijd en doe het pas als het goed voelt

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? beetje

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? zeker

11. Supporten je ouders je? gelukkig wel

12. Voel je je veilig? ja

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 17

2. Gender? Meid

3. Sexuality? Biseksueel weet ik bijna 95 % zeker dat ik dat ben

en denk ook dat ik Nonbinaar ben maar daar heb ik twijfels over

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) deels bij vrienden wel maar familie niet

4. Hoe ging dat? Goed meesten reacties waren positief en de negatieve waaren personen die ik niet mag dus dat vond ik niet erg

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het pas als je je er zelf goed bij voelt

6. Wil je uit de kast komen? Bij  me familie wil ik het ook maar heb een homofobie broertje  en me ouders zijn er ook niet zo voor dus twijfel

7. Waarom wel/niet? Denk dat ze me niet meer mogen

8. Vier je de pride month? Nee 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja en nee want ik krijg er veel stres van 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Denk wel weet niet zeker maar wel een heelen close band met iemand maar niet verliefd Denk ik  heb nooit verkering of iets gehad dus weet niet of ik verliefd was

11. Supporten je ouders je? Weet ik niet

12. Voel je je veilig? Meestal wel  maar neger de negatieve dingen 

 

Reageer