Welke mobiel heb jij ? En hoelang spaar je hiervoor?



Toon eerste bericht

123 reacties

Ik heb een Nokia 3310 3G
En ik heb hem gewoon gekocht.
Iphone 7 ik spaar er niet voor mijn ouders betalen mijn telefoon altijd
Ik heb een iphone x maar ik kon mijn abbonement verlengen waardoor ik maar 400 euro hoefte te betalen
S7 edge heb er 4 maanden voor gespaart wel 2dehands natuurlijk
Ik heb een Samsung galaxy A8 en ik ben er heel blij mee. Ook een abonnememt uiteraard :))xx
Ik heb onlangs een iphone SE cado gekregen. Ik heb hier heel veel geluk mee gehad verder
Ik heb een Samsung galaxy 8+ heb hem zelf betaald. Doormiddel van zakgeld. Ik kan nog niet werken. Maar in december wordt ik 15 dus dan ga ik werken bij me vader die heeft een horeca vestiging.

^
Future
Ik heb een Samsung Galaxy S9+ (Dualsim). Deze zit inbegrepen in een abonnement van 56 euro per maand. De kosten hiervoor betaal ik dmv mijn baantje 🙂
Wat voor baantje heb jij? Ik wil ook 300 euro p/m verdienen....
Ik ga volgende week beginnen bij de Albert Heijn, ben benieuwd wat mijn salaris zal zijn :P
Ik heb op t moment een Blackberry 9320, niet aan te raden, ze noemen ze niet voor niks Crackberries, gebruik mijn iPod eigenlijk veel vaker ;)
Ben aan het sparen voor een HTC, Desire X denk ik. Hee, als ik 300 euro p/m zou krijgen zou ik hem volgende maand hebben, gehehe (lekker prepaid en simlockvrij! Bel toch bijna nooit en heb overal wifi)
@40230539
Oh oke. Vuller of kassa ofzo?
Ik ga op dinsdag, donderdag en zaterdag werken, vuller 😉
Ik wil graag een iphone, ik heb genoeg geld alleen ik mag hem niet van mijn ouders kopen. :mad:


Dat lijkt me best wel balen... Misschien moet je een hoop goede argumenten geven voor het hebben van een iPhone? Zodat het misschien wel mag?
Het is toch jouw geld dacht ik zo ;P
Correctie: IK heb geen super leuke telefoon meer:P 

Mijn S4 is zaterdagnacht in contact gekomen met bier en vandaag is 'ie officieel niet meer te repareren.. :(


Hm... Duur biertje geworden dan...
Balen!
Correctie van mijn eerdere reactie:
Ik werk inmiddels al 1,5 jaar bij de AlbertHeijn als vuller en kassamuts en heb een iPhone5c met abonnement. Bevalt prima, buiten dat hij een beetje weinig geheugen heeft en dus snel vol zit. Verder prima ding.
Kheb htc one mini, niet voor gespaard. Kheb mn oude telefoon verkocht en de rest heeft mn mams betaald voor mn verjaardag 😛
trend plus iets in de 100 euro maar moe mn ouders nog terug betalen maar ik krijg 10 euro per maand dus word nog .langggggg sparen
Ik heb Iphone 4S
voor 300 euro
1 maand sparen
ik ben.12
Ik heb samsung galaxy trend plus,, &ikweet het nieeemand kent m maar hij werkt gewoon super goed! Verder heb ik gewoon een prepaid.
hoelang ik ervoor moet hebben sparen, eeh nou niet. Ik kreeg hem gratis omdat ik op school na een geweldig raport naar een hoger niveau mocht midden in het jaar (ik heb aan het einde van het jaar het nog zo voor elkaar gekregen om weer terug te moeten naar mn oude niveau vanwege een gemiddelde van een 3 op dit niveau hah, maarjaa de telefoon is nu toch al binnen XD )
Ik heb de Iphone 5S heb er 1 dag voor moeten werken haha 🙂
Ik heb de Samsung Galaxy SIII, hier heb ik niet voor gespaard. Heb deze telefoon van mijn verjaardagsgeld gekocht.
Ik heb een Huawei Ascend Y530.
Dat is vergelijkbaar met een samsung, maar dan werkt het iets anders.
Mijn ouders hebben het betaald, dus ik heb er niet voor hoeven te sparen.
De telefoon kostte €100,-
lg s2 gewoonnen met poker
Samsung Galaxy S3, zat bij mn abbo inbegrepen

Reageer