Welke mobiel heb jij ? En hoelang spaar je hiervoor?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii.
Mijn vraag aan jullie was welke mobiel je hebt en hoelang je hiervoor spaart.
Ik zelf heb de Samsung Galaxy s3 Mini (Wit) & Ben er super blij mee !
Kon gelijk een abonnement en een duur hoesje en zo betalen, omdat ik mij  geld al heel lang
Niet meer heb  uitgegeven.

Alvast bedankt voor het reageren & het lezen van mijn topic.
xxx.

123 reacties

Reputatie 2
Badge +17
Ik heb de Samsung Galaxy S Advance. Heb 'm nu twee jaar en hij begint steeds slechter te werken. Tijd voor een nieuwe mobiel! Ik werk niet, en door school en sporten is dat niet te combineren. Sporten is heel belangrijk in mijn leven! Nog een jaartje wachten met werken dus. Mijn ouders betalen mijn tellie.
mobiel betalen mijn ouders altijd. heb nu samsung, maar krijg de huaweij
ik heb samsung galaxy s5, bijna een jaar. ouders betalen €160 in de maand voor abonnenent (altijd beetje veel buiten de bundel kosten)
Iphone 5s ik spaar er 1a2 dagen voor
Ik heb de Sony Xperia T (DE telefoon van de film James Bond skyfall :p), is het high-end toestel van Sony van 2012. heb deze telefoon sinds april 2013 met een abonnement van 2 jaar (hollandsnieuwe) 16,75 per maand en moest eenmaal €180 betalen voor het toestel (kost los 370) 🙂.
ik werk 2 dagen per week in de supermarkt (en in vakanties vaak 4 dagen), dus verdien wel lekker elke maand 🙂
iemand ideeën welke mobiel ik zou kunnen kopen?


samsung galaxy core of huawei ascend 300 ofso
ik heb gister de iphone 5s van me vader gehad eerst had ik de 4 maar die is nogal kapot enzo. en ik krijg het gratis
ik heb een samsung galaxy s4 en heb hem gekregen met abo dus betaal zelf 10 euro en mn ouders de rest
Sony Xperia E, GEEN aanrader.
Niet gespaard, verjaardagsgeld.
Witte iPhone 5. Hij was gratis bij mijn moeders abonnement, maar zij wilde haar oude toestel houden.
Ik kocht mijn Samsung Galaxy SIII mini na m'n 15e verjaardag. Ik word volgende week 17 dus ik heb hem al 2 jaar. c:
Dus ik heb er niet voor hoeven sparen. Ik moest alleen op m'n verjaardag wachten.
Ik heb de huawei ascend g700 zwart. Geweldige telefoon en ook lekker groot! Eigenlijk alles wat ik wil van een telefoon. Moet zelf nog de helft betalen (100 euro) doe ik van mijn zakgeld, dus heb er niet echt voor gespaard.
Iphone 4S gekregen van mijn ouders :S

Meh, oude telefoon, begin je ook te merken. Zou ik dus ook niet meer kopen. Heb trouwens een 2de telefoon erbij. Heb vorig weekend mijn oude Sony xperia x8 gerepareerd.
Ik heb een Samsung Galaxy s4. Ik werk en heb ongeveer 300 euro per maand salaris. Hiervan betaal ik o.a. ook mijn abbonementskosten (28.- per maand) . Dus ik hoef er niet voor te sparen. Ik moest wel eenmalig 220.- betalen maar mijn abbonement is nu wel goedkoper en dat vind ik fijner omdat ik ook rijles heb (Kost me 280 euro per maand!)

Ik probeer te sparen maar dat lukt echt niet omdat al mijn salaris opgaat aan telefoon en rijles en andere dingen.
Je hoeft je niet arm te voelen 🙂 Gezondheid en gelukkig zijn is belangrijker
@Tamhead, Ik werk bij een C1000. (Dinsdagavond, Vrijdagavond en zaterdag overdag) 
Vakkenvuller 😃! 
Correctie: IK heb geen super leuke telefoon meer:P 

Mijn S4 is zaterdagnacht in contact gekomen met bier en vandaag is 'ie officieel niet meer te repareren.. 😞
I am not going to pay that bill! Hahaha 🙂
Hopelijk heb ik binnen 3 weken een nieuwe ofzo.. Ik kan echt niet zonder hahaha 😢
Ja maar ik moet via verzekering doen.. Ik ga echt niet 460 euro betalen voor een nieuwe mobiel als ik het niet zelf heb gedaan! Alleen diegene heeft geen aansprakelijkheidsverzekering 😕 Gelukkig werkt me pa bij verzekeringmaatschappij dus hopelijk komt het goed
Als je 460 euro teveel hebt, kan je me helpen 😃 hahaha
Hee,

ik ik heb er niet voor moeten sparen, 

iPhone 5S, onbeperkt SMS, 500 MB (ik ga vragen of ik 1000MB mag) internet, en 50 belminuten maar ik bel nooit...

ik werk voor bijna niks ik krijg en heel veel geld en alles wat ik wil???? lekker relaxt dus[/quote]


Ps ik heb binnen 2 weken alweer 14 hoesjes gekocht???? ik koop altijd heel veel hoesjes heb je elke dag een andere!
Ik wil graag een iphone, ik heb genoeg geld alleen ik mag hem niet van mijn ouders kopen. :mad:
ik heb een HTC desire [blablabla nog iets :p in iedergeval de een na laatste] . Ik hoef daar niet voor te sparen me vader koopt het voor me [ niet dat ik steeds een nieuwe telefoon mag]

Reageer