Welke mobiel heb jij ? En hoelang spaar je hiervoor?



Toon eerste bericht

123 reacties

ik heb een witte iphone 5 
ik er niet voor hoeven sparen :)
-onnodige quote verwijderd

Samsung galaxy s4? 0_0 . Die zijn zoo cool !
Omg, nu voel ik me echt arm..
xxx
Ik wil graag een iphone, ik heb genoeg geld alleen ik mag hem niet van mijn ouders kopen. :mad:


Vraag waarom & praat er met hen over success xx !0
Jullie hebben allemaal super leuke telefoons (= xx !
Correctie: IK heb geen super leuke telefoon meer:P 

Mijn S4 is zaterdagnacht in contact gekomen met bier en vandaag is 'ie officieel niet meer te repareren.. :(


Wooww !! Das *** ...
Zoals @CrystalCastles al zei; Duur Bierje...
xx
Dankjewel voor al jullie reacties xxx!
Hahaha (: xx.
Hahaa kan ik ook niet . 
Kijk anders bij zo'n webshop van 'Vandaag besteld, morgen in huis.'
Das super chill. (=  haha x.
Haaii,
Jaa, dat hoop ik voor je dat het goed komt xx.
-onnodige quote verwijderd

Wooww Cool !! Haha xd.

@40230539 
Haha laat maar dan.. xd.
Dankjewel nog voor jullie reacties x
Dankjewel allebei voor jullie reacties !
xx
Hallo, ik heb een galaxy s3 mini, ik heb hier 3,5 week voor gespaard. Ik werk, bij manege, camping en ik rij paarden bij waarbij ik ook geld verdien ik ben niet zon penny mesije of zo maar het verdiend goed !
ik heb sinds kort een iphone 4.
deels is het betaald door mijn ouders maar ik heb zelf ook genoeg moeten betalen.
Iphone 4s zwart  heb m voor mijn 15e verjaardag gekregen (ben nu 16) met abbonnement 😃
Ik heb een iPhone 4S 🙂
Hoi,

Ik heb een zwarte iPhone 4s met een abonnement. Daarbij heb ik een groen hoesje met groene appels en één rode appel in het midden. Ik heb er niet voor hoeven sparen, aangezien ik iedere twee jaar, als mijn abo is afgelopen, ik een nieuwe mobiel + abonnement mag uitzoeken.
ik heb een samsung galaxy gio en dat ik echt een *** ding haha zeker geen aanrader
Hey!

ik ben trotse eigenaar van een Samsung SIII wit. eerder iets voor school om belangerijke aantekeningen en foto's te bewaren dan te bellen, heb er een jaartje voor gespaard en veel gewerkt (folderwijk en vrijwillegers werk bij asiel (<-- verdiende ik niks mee 😃 )) dus hoesje heb ik eergisteren gekocht in het buitenland, is ook meteen goedkoop

groetjes
Ik heb een Samsung Galaxy Ace met een abbonement van 30,00. Betaal het niet zelf, dat deot mn vader
Hoi,
Ik heb de blauwe Samsung galaxy s3 mini, ik heb de helft betaald en mijn ouders de andere helft. Ik heb er ongeveer 1 maand voor gespaard.
Groetjes
Ik heb een Alcatel 918D in de tijd dat ik hem kreeg zeer goed vorig jaar met sinterklaas gekregen al vele klappen gehad nog geen barsten in het scherm helaas begint hij nu kuren te vertonen heel jammer niet meteen geld voor een nieuwe dus dat word een folderwijkje doen verdiend gemiddeld 10 euro in de week dus een nieuwe mobiel is snel verdiend iemand ideeën welke mobiel ik zou kunnen kopen?
HoiHoi,

Ik heb een LG L90 net 3 maandjes oud en nog steeds heel snel! Heel erg blij met het toestel ik heb dit toestel zelf niet betaald en heb geen abbonement.

groetjes,
Something
Morgen iPhone 4S, van pappie gekregen! :)
daarvoor 2 jaar samsung galaxy s advance gehad, geen idee meer wat die kostte. €300?
Uhm n een of andee chinees ding, haahhaa wauw, t merk is kingelon, een witte heb ik. Lkkr groor beeldscherm makkelijk in gebruik en pefect om films enzo op te kijken. Enn heel veel geheugen haa, ik heb al meer dan 350 liedjes erip plus nog gwn apps als insta snap whatsapp pinterest facebook twitter gmail en heel veel spelletjea haha

Reageer