Welke mobiel heb jij ? En hoelang spaar je hiervoor?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii.
Mijn vraag aan jullie was welke mobiel je hebt en hoelang je hiervoor spaart.
Ik zelf heb de Samsung Galaxy s3 Mini (Wit) & Ben er super blij mee !
Kon gelijk een abonnement en een duur hoesje en zo betalen, omdat ik mij  geld al heel lang
Niet meer heb  uitgegeven.

Alvast bedankt voor het reageren & het lezen van mijn topic.
xxx.

123 reacties

Ik heb een Samsung Galaxy s4. Ik werk en heb ongeveer 300 euro per maand salaris. Hiervan betaal ik o.a. ook mijn abbonementskosten (28.- per maand) . Dus ik hoef er niet voor te sparen. Ik moest wel eenmalig 220.- betalen maar mijn abbonement is nu wel goedkoper en dat vind ik fijner omdat ik ook rijles heb (Kost me 280 euro per maand!)

Ik probeer te sparen maar dat lukt echt niet omdat al mijn salaris opgaat aan telefoon en rijles en andere dingen.
-onnodige quote verwijderd

Samsung galaxy s4? 0_0 . Die zijn zoo cool !
Omg, nu voel ik me echt arm..
xxx
Je hoeft je niet arm te voelen 🙂 Gezondheid en gelukkig zijn is belangrijker
Wat voor baantje heb jij? Ik wil ook 300 euro p/m verdienen....
Ik ga volgende week beginnen bij de Albert Heijn, ben benieuwd wat mijn salaris zal zijn :P
Ik heb op t moment een Blackberry 9320, niet aan te raden, ze noemen ze niet voor niks Crackberries, gebruik mijn iPod eigenlijk veel vaker ;)
Ben aan het sparen voor een HTC, Desire X denk ik. Hee, als ik 300 euro p/m zou krijgen zou ik hem volgende maand hebben, gehehe (lekker prepaid en simlockvrij! Bel toch bijna nooit en heb overal wifi)
@Tamhead, Ik werk bij een C1000. (Dinsdagavond, Vrijdagavond en zaterdag overdag) 
@40230539
Oh oke. Vuller of kassa ofzo?
Ik ga op dinsdag, donderdag en zaterdag werken, vuller 😉
Vakkenvuller 😃! 
Ik wil graag een iphone, ik heb genoeg geld alleen ik mag hem niet van mijn ouders kopen. :mad:
ik heb een HTC desire [blablabla nog iets :p in iedergeval de een na laatste] . Ik hoef daar niet voor te sparen me vader koopt het voor me [ niet dat ik steeds een nieuwe telefoon mag]
Ik wil graag een iphone, ik heb genoeg geld alleen ik mag hem niet van mijn ouders kopen. :mad:


Vraag waarom & praat er met hen over success xx !0
Jullie hebben allemaal super leuke telefoons (= xx !
Correctie: IK heb geen super leuke telefoon meer:P 

Mijn S4 is zaterdagnacht in contact gekomen met bier en vandaag is 'ie officieel niet meer te repareren.. 😞
Ik wil graag een iphone, ik heb genoeg geld alleen ik mag hem niet van mijn ouders kopen. :mad:


Dat lijkt me best wel balen... Misschien moet je een hoop goede argumenten geven voor het hebben van een iPhone? Zodat het misschien wel mag?
Het is toch jouw geld dacht ik zo ;P
Correctie: IK heb geen super leuke telefoon meer:P 

Mijn S4 is zaterdagnacht in contact gekomen met bier en vandaag is 'ie officieel niet meer te repareren.. :(


Hm... Duur biertje geworden dan...
Balen!
Hallo, ik heb een galaxy s3 mini, ik heb hier 3,5 week voor gespaard. Ik werk, bij manege, camping en ik rij paarden bij waarbij ik ook geld verdien ik ben niet zon penny mesije of zo maar het verdiend goed !
Kheb htc one mini, niet voor gespaard. Kheb mn oude telefoon verkocht en de rest heeft mn mams betaald voor mn verjaardag 😛
Correctie: IK heb geen super leuke telefoon meer:P 

Mijn S4 is zaterdagnacht in contact gekomen met bier en vandaag is 'ie officieel niet meer te repareren.. :(


Wooww !! Das *** ...
Zoals @CrystalCastles al zei; Duur Bierje...
xx
Dankjewel voor al jullie reacties xxx!
I am not going to pay that bill! Hahaha 🙂
Hahaha (: xx.
Hopelijk heb ik binnen 3 weken een nieuwe ofzo.. Ik kan echt niet zonder hahaha 😢
Hahaa kan ik ook niet . 
Kijk anders bij zo'n webshop van 'Vandaag besteld, morgen in huis.'
Das super chill. (=  haha x.
Ja maar ik moet via verzekering doen.. Ik ga echt niet 460 euro betalen voor een nieuwe mobiel als ik het niet zelf heb gedaan! Alleen diegene heeft geen aansprakelijkheidsverzekering 😕 Gelukkig werkt me pa bij verzekeringmaatschappij dus hopelijk komt het goed
Haaii,
Jaa, dat hoop ik voor je dat het goed komt xx.
Als je 460 euro teveel hebt, kan je me helpen 😃 hahaha

Reageer