Welke mobiel heb jij ? En hoelang spaar je hiervoor?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii.
Mijn vraag aan jullie was welke mobiel je hebt en hoelang je hiervoor spaart.
Ik zelf heb de Samsung Galaxy s3 Mini (Wit) & Ben er super blij mee !
Kon gelijk een abonnement en een duur hoesje en zo betalen, omdat ik mij Ā geld al heel lang
Niet meer heb Ā uitgegeven.

Alvast bedankt voor het reageren & het lezen van mijn topic.
xxx.

123 reacties

Ik heb een Samsung S8 kreeg hem van mij vader hij wil naar appel en heb een abonnement van 5ā‚¬ en ik heb geen baan
Heb ook iphonex
Ik heb een Samsung Galaxy s7 en ik ben der happy mee? gekregen van mn ouders
Reputatie 2
Badge +9
Ik heb een Huawei p20. Hou sws al van het merk Huawei. telefoon zeker aan te raden!

Niet echt voor gespaard. Had genoeg geld op rekening en me vorige ( Huawei mate 10 lite) was kapot door regen. haha..

Gr:Mr.S
Ik heb een iPhone 4 uit de oertijd. Gelukkig was ie gratis. ? M'n oma was toe aan een nieuwe . ?
Maar ja, ik zit er nu wel gewoon mee op KT enzo en er valt opzich nog wel redelijk mee te leven.

ā€¢ Galaxy
Ik heb een Huawei p20. Hou sws al van het merk Huawei. telefoon zeker aan te raden!

Niet echt voor gespaard. Had genoeg geld op rekening en me vorige ( Huawei mate 10 lite) was kapot door regen. haha..

Gr:Mr.S


Heb Huawei nova. Maar dat is ook de laatste huawei die ik koop. verder is het een prima telefoon. maar het model is van 2016 en ik krijg niet eens Android 7.1. laat staan 8 😕. Vind het updatebeleid van Nokia beter eerlijk gezegd
ik heb nu de iphone 5s, en had ik gratis gekregen van mijn oom
ik merk nu dat mijn telefoon heel traag wordt en is al gevallen
dus deze maand neem ik een nieuwe iphone 7+ of samsung s9+
en hoe ik aan dat geld kom is omdat , ik heb een best grote familie en ze komen altijd op mijn verjaardag
en dan krijg ik geld, en omdat ik amper iets uitgeef!
Hey dit topic is al super oud maar still going echt cool!
Wss leest de auteur 't allang niet meer haha

Ik heb nu de Huawei p10
Heb hem gekregen van mij ouders samen met een abbo oment met uimmited bellen en sms'en en 5gb internet

Heb echt geluk met mijn ouders wat dit betreft

Mijn telefoon werkt gewoon goed behalve de camera die is stuk maar dat is een hardware probleem
Ik kon er ook niks aan doen

Dit is de eerste telefoon die nog niet stuk is gegaan en dat het mijn schuld is! Ik heb 'm al een jaar

Peace
Sportdreak
Ik heb een Nokia 3310 3G
En ik heb hem gewoon gekocht.
Ik heb samsung Galaxy A5 2017
Ik heb een iphone x maar ik kon mijn abbonement verlengen waardoor ik maar 400 euro hoefte te betalen
Nou ik wil de Huawei P Smart gaan kopen 😉
Gewoon zo'n aldimerk goedkoop ding die nog net touchscreen heeft want ik gebruik hem zelden
Ik heb een Samsung galaxy 8+ heb hem zelf betaald. Doormiddel van zakgeld. Ik kan nog niet werken. Maar in december wordt ik 15 dus dan ga ik werken bij me vader die heeft een horeca vestiging.

^
Future
Ik heb een Samsung Galaxy S9+ (Dualsim). Deze zit inbegrepen in een abonnement van 56 euro per maand. De kosten hiervoor betaal ik dmv mijn baantje 🙂
Ik heb een iPhone SE K heb er niet voor hoeven te sparen want ik had nog geld van verjaardag enz
ik heb een samsung galaxy j7 en een samsung A8, ik heb hier gewoon voor gewerkt(de galaxy j7) en de A8 heb ik als werktelefoon en daar doe ik niks mee behalve zakelijke gesprekken enz
Iphone 7 ik spaar er niet voor mijn ouders betalen mijn telefoon altijd
Ik heb een Samsung galaxy A8 en ik ben er heel blij mee. Ook een abonnememt uiteraard :))xx
S7 edge heb er 4 maanden voor gespaart wel 2dehands natuurlijk
Ik heb onlangs een iphone SE cado gekregen. Ik heb hier heel veel geluk mee gehad verder
Ik heb een Samsung Galaxy S8, ik heb een gedeelte zelf betaalt en mijn ouders een andere gedeelte. Als ik er helemaal zelf voor zou sparen zou ik eentje in minder dan een half jaar kunnen kopen. Ik ben wel van plan om de duurste versie van de Samsung Galaxy S10 te kopen omdat mijn S8 al best oud is. En ik ga nooit in mijn leven een Apple apparaat meer kopen want dat zijn goedkope (Wel duur maar eignelijk zijn het hartstikke goedkope mobiels, je betaalt voor het merk) troep dingen, die lelijk en traag zijn en een iPhone heeft niet zulke mooie scherpe camera als een Samsung

Reageer