Vraag

Sollicitatiegesprek albert heijn


Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal,

Ik heb volgende week maandag een sollicitatiegesprek bij de Appie. Heeft iemand ervaring met werken bij de Albert Heijn? En als iemand ervaring heeft, hoe ging het sollicitatiegesprek?

Ik ben best zenuwachtig en weet niet hoe ik me moet voorbereiden. :) 

xx Eenmeisje004 


55 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Leuk! Gefeliciteerd!

Ik wacht met smart je verdient het zo!

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Mn buurvrouw zei dat de jumbo nog vakkenvullers zocht, dus ik heb gesolliciteerd bij de jumbo. Gisteren werd ik gebeld en ik mag dinsdag om 16:00 op sollicitatiegesprek gesprek komen. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +2

Succes !!! Ik ben zo benieuwd !!!! Jumbo is super top . Ik hoop dat je het lukt. Gewoon jezelf zijn.  Je kan het !!!! Ik duim voor je !!!

 

Emma

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi lieve @Eenmeisje004  ik gun jou dit zo ! Het lukt je vast en zeker en die geel zwarte outfit staat je vast heel leuk :) vind ik altijd wel coole kleuren. Maar goed veel succes daar en ik duim voor je ! Komt vast goed !

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +2

Hoe is het gegaan ???? Ben zo benieuwd !!!!

Reputatie 7
Badge +19

Dinsdag zij ze jongens;) wel leuk dat jullie zo enthousiast zijn.

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Even een update voordat ik echt ‘weg ga’. Ik ben helaas niet aangenomen. Ze vonden me nog iets te jong, maar volgend jaar mag ik het nog een keer proberen. Nog heel erg bedankt voor de tips! :) 
xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 7
Badge +19

Fijn!

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Heel erg bedankt allemaal! Ik zal in verslag van je dag wel een verslagje schrijven hoe het allemaal is gegaan enzo, zal het ook wel hier neer zetten. Maar echt super erg bedankt! <3

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemela en @Zelle, ga ik doen! 
bedankt allemaal voor de tips! <3

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

als ik eerlijk moet zijn: het gesprek ging super slecht. Had alles bedacht wat ik wilde zeggen maar had een black-out toen de meneer vroeg wie ik was enzo. Krijg aan het eind van de week een mailtje of ze gaan me bellen maar denk niet dat ik aangenomen wordt. Dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg haha. Ach ja de volgende keer beter. :) 

xx Eenmeisje004 

Jammer...

Reputatie 7
Badge +7

Je bent al uitgenodigd voor een gesprek, zover ben ik nog nooit gekomen.. hahahaha maar dat betekent wel dat ze je willen hebben en dat je eigenlijk praktisch al binnen bent! Gewoon leuk en gezellig doen en vooral jezelf zijn, dan komt het wel goed, alvast heel veel succes!!

groetjes,

kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb nog nooit gewerkt buiten het bedrijf van mijn ouders, maar voor zover ik weet werken deze dingen:

Gezellig zijn, maak grapjes
Lachen, zo kom je erg vriendelijk over
Zelfverzekerd zijn als je iets fout deed, soms merken ze niet dat je een fout maakte, en als ze dat opmerken, gewoon duidelijk uitleggen. 

Extra tip:
Neem je tijd om vragen te beantwoorden, soms is die 1 seconde waard voor dat extra goed antwoord!

Veel succes en groetjes!
Sano07

 

Reputatie 7
Badge +19

Neem de tijd en wees jezelf jij kan dit vertel je het als je er mag werken?

Ga het ook aan ons vertellen hoe het ging als je klaar bent 

Reputatie 7
Badge +3

Wees aardig, vriendelijk, en laat zien wat je voor de AH wilt doen. En ook gewoon jezelf zijn.

Veel succes!
 

Reputatie 7
Badge +19

Oehh spannend je word zekerste weten aangenomen wie wilt zo een lieve meid nou niet hebben? De AH is gewoon stom ik doe daar dan ook geen boodschappen;).  Ben benieuwd.

Wilhelmavemela.

Hey lieve @Eenmeisje004  dat gaat goed komen. Wat vet :D  Ik weet dat je het kunt en super veel succes !! 

Sanny xxxx

Oh en en en en ?? Succes !!!! Wat leuk xD 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +14

haha jaa, het is dinsdag pas. :) Wel lief dat jullie zo nieuwsgierig zijn naar hoe het is gegaan. Ik zal jullie op de hoogte houden! :) 

xx Eenmeisje004 

Wat jammer !!!

maar wie weet wordt je toch aangenomen

Ik duim voor je hoe dan ook

Misschien de vraag

Hoe gaat het???

 

Oké

Het klinkt wel raar

Reputatie 7
Badge +19

Top en graag gedaan hoor

Gewoon jezelf zijn

Is de goude tip

Reageer