Vraag

Sollicitatiegesprek albert heijn


Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal,

Ik heb volgende week maandag een sollicitatiegesprek bij de Appie. Heeft iemand ervaring met werken bij de Albert Heijn? En als iemand ervaring heeft, hoe ging het sollicitatiegesprek?

Ik ben best zenuwachtig en weet niet hoe ik me moet voorbereiden. :) 

xx Eenmeisje004 


55 reacties

Gewoon jezelf zijn

Is de goude tip

Reputatie 7
Badge +7

Je bent al uitgenodigd voor een gesprek, zover ben ik nog nooit gekomen.. hahahaha maar dat betekent wel dat ze je willen hebben en dat je eigenlijk praktisch al binnen bent! Gewoon leuk en gezellig doen en vooral jezelf zijn, dan komt het wel goed, alvast heel veel succes!!

groetjes,

kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb nog nooit gewerkt buiten het bedrijf van mijn ouders, maar voor zover ik weet werken deze dingen:

Gezellig zijn, maak grapjes
Lachen, zo kom je erg vriendelijk over
Zelfverzekerd zijn als je iets fout deed, soms merken ze niet dat je een fout maakte, en als ze dat opmerken, gewoon duidelijk uitleggen. 

Extra tip:
Neem je tijd om vragen te beantwoorden, soms is die 1 seconde waard voor dat extra goed antwoord!

Veel succes en groetjes!
Sano07

 

Reputatie 7
Badge +19

Neem de tijd en wees jezelf jij kan dit vertel je het als je er mag werken?

Ga het ook aan ons vertellen hoe het ging als je klaar bent 

Reputatie 7
Badge +3

Wees aardig, vriendelijk, en laat zien wat je voor de AH wilt doen. En ook gewoon jezelf zijn.

Veel succes!
 

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemela en @Zelle, ga ik doen! 
bedankt allemaal voor de tips! <3

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Top en graag gedaan hoor

Reputatie 7
Badge +14

Ik vind dit wel echt heel eng. Haha. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 4
Badge +4

Ik werk zelf bij de albert heijn nu al 6 maanden en het solicitatie gesprek was niets bijzonders hoor. 

Ze stellen gewoon een beetje vragen over wie je bent en wat je doet in je vrije tijd enzo.

Gewoon jezelf zijn en dan komt het allemaal wel goed.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @Eenmeisje004  in jouw geval zou ik zoals anderen al zeggen, vooral mezelf zijn en dan ben je al aangenomen ! Ik weet zeker dat het je lukt. En ik ben benieuwd naar je verhalen er over bijv in verslag van je dag :D  ;) ik duim voor je iig !

Succes !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Morgen heb ik het gesprek aaah. :D 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Succes ik duim voor je:)

Reputatie 7
Badge +17

Geen twijfel dat het je lukt !!  :) zeker weten

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Gaat vast helemaal goed komen!! Meest belangrijk: wees jezelf, als je niet willen hebben omdat je jezelf bent is het dus geen fijne plek om te werken;)

Als ik goed gelezen heeft is vandaag je sollicitatie gesprek 

Succes

Gewoon jezelf blijven 

 

Vertel straks alles aan ons

 

Luna

Reputatie 7
Badge +14

Heel erg bedankt allemaal! Ik zal in verslag van je dag wel een verslagje schrijven hoe het allemaal is gegaan enzo, zal het ook wel hier neer zetten. Maar echt super erg bedankt! <3

xx Eenmeisje004 

Ik ben zo benieuwd 

Ik ben zelf nooit zo ver gekomen 

 

Luna

Reputatie 7
Badge +14

Ik vind het ook wel echt heel eng maar ja. :) 

heeft iemand nog goede vragen die je tijdens zo’n sollicitatiegesprek kan stellen? :) 

xx Eenmeisje004 

Misschien de vraag

Hoe gaat het???

 

Oké

Het klinkt wel raar

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

als ik eerlijk moet zijn: het gesprek ging super slecht. Had alles bedacht wat ik wilde zeggen maar had een black-out toen de meneer vroeg wie ik was enzo. Krijg aan het eind van de week een mailtje of ze gaan me bellen maar denk niet dat ik aangenomen wordt. Dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg haha. Ach ja de volgende keer beter. :) 

xx Eenmeisje004 

Jammer...

Reputatie 7
Badge +3

Hey @Eenmeisje004

Iedereen heeft wel eens slechte momentjes…

Zoek even op internet op ‘wat te bespreken bij een sollicitatiegesprek’. Dan krijg je heel veel handige tips.

Groetjes Wereld

Reputatie 7
Badge +19

Jammer maar volgende keer beter toch?

Wat jammer !!!

maar wie weet wordt je toch aangenomen

Ik duim voor je hoe dan ook

Reageer