Vraag

Sollicitatiegesprek albert heijn


Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal,

Ik heb volgende week maandag een sollicitatiegesprek bij de Appie. Heeft iemand ervaring met werken bij de Albert Heijn? En als iemand ervaring heeft, hoe ging het sollicitatiegesprek?

Ik ben best zenuwachtig en weet niet hoe ik me moet voorbereiden. :) 

xx Eenmeisje004 


55 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Aah toch wel jammer ! Maar wie weet valt het mee :)

En anders vind je vast snel een andere baan ergens :sunglasses:

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Even een update voordat ik echt ‘weg ga’. Ik ben helaas niet aangenomen. Ze vonden me nog iets te jong, maar volgend jaar mag ik het nog een keer proberen. Nog heel erg bedankt voor de tips! :) 
xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 7
Badge +17

Volgende keer lukt het. En heel heel veel liefs!!  Groetjes Julian XxX

Ik hoop dat je volgende jaar lukt . Ik duim alvast voor je ‘knipoog smiley’ (Waar zijn de smileys ???)

 

Emma

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Mn buurvrouw zei dat de jumbo nog vakkenvullers zocht, dus ik heb gesolliciteerd bij de jumbo. Gisteren werd ik gebeld en ik mag dinsdag om 16:00 op sollicitatiegesprek gesprek komen. :) 

xx Eenmeisje004 

Hey lieve @Eenmeisje004  dat gaat goed komen. Wat vet :D  Ik weet dat je het kunt en super veel succes !! 

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +2

Succes !!! Ik ben zo benieuwd !!!! Jumbo is super top . Ik hoop dat je het lukt. Gewoon jezelf zijn.  Je kan het !!!! Ik duim voor je !!!

 

Emma

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi lieve @Eenmeisje004  ik gun jou dit zo ! Het lukt je vast en zeker en die geel zwarte outfit staat je vast heel leuk :) vind ik altijd wel coole kleuren. Maar goed veel succes daar en ik duim voor je ! Komt vast goed !

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +19

Leuk! Gefeliciteerd!

Ik wacht met smart je verdient het zo!

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +2

Hoe is het gegaan ???? Ben zo benieuwd !!!!

Oh en en en en ?? Succes !!!! Wat leuk xD 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

Dinsdag zij ze jongens;) wel leuk dat jullie zo enthousiast zijn.

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +14

haha jaa, het is dinsdag pas. :) Wel lief dat jullie zo nieuwsgierig zijn naar hoe het is gegaan. Ik zal jullie op de hoogte houden! :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Fijn!

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

het sollicitatiegesprek ging goed. In ieder geval beter dan die bij de ah. Ze waren super aardig. Eind van de week krijg ik te horen of ik aangenomen ben of niet. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 5
Badge +1

Heyy allemaal, 

Mn buurvrouw zei dat de jumbo nog vakkenvullers zocht, dus ik heb gesolliciteerd bij de jumbo. Gisteren werd ik gebeld en ik mag dinsdag om 16:00 op sollicitatiegesprek gesprek komen. :) 

xx Eenmeisje004 

ik hoop dat je wordt aangenomen! 😃 

 

Emma xxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Eenmeisje004  dat gaat vast gebeuren !  Komt goed ! :)

Grtjs liefs Julian X

Hey geweldig ! Dat is positief :D ik hoop ook dat je de job krijgt !! 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

Oehh spannend je word zekerste weten aangenomen wie wilt zo een lieve meid nou niet hebben? De AH is gewoon stom ik doe daar dan ook geen boodschappen;).  Ben benieuwd.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Sorry voor de late update, maaarrrr: 

IK BEN AANGENOMEN! 

Morgen om 14:00 ga ik samen met een ander meisje dat ook aangenomen is naar de jumbo voor de papieren, dus id, bankpas en zorgverzekering en dat soort dingen. Ik ben echt super blij!!! 
 

Oh en  @wilhelmavemela de AH is idd stom ;). 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Van harte gefeliciteerd ! Super ! Ik ben er speciaal even voor online gekomen :) veel succes en plezier daar ! Kus en groetjes liefs Julian X

Ps ben er niet vaak meer sorry.  Ligt niet aan iemand ofzo hoor. De "klik" is een stukje minder bij mezelf.  Kus !

Reputatie 3
Badge +1

Gefeliciteerd !!!! Jumbo is gewoon beter dan AH. Ik ben echt heel blij voor je. Hoeveel krijg je ervoor ??? Echt super fijn voor je. Nog een vraagje... Welke afdeling werk je ????

 

Crazy girl_ 

Reputatie 2
Badge

Heyy allemaal, 

Sorry voor de late update, maaarrrr: 

IK BEN AANGENOMEN! 

Morgen om 14:00 ga ik samen met een ander meisje dat ook aangenomen is naar de jumbo voor de papieren, dus id, bankpas en zorgverzekering en dat soort dingen. Ik ben echt super blij!!! 
 

Oh en  @wilhelmavemela de AH is idd stom ;). 

xx Eenmeisje004 

hoiiii wat leuk dat je aangenomen bent bij jumbo. Ik denk er ook over na om me daar te solliciteren,maar hoe oud moet je daar dan voor zijn(aangezien je te jong was voor AH)?

Reputatie 7
Badge +14

Thanks allemaal! 
 

@Crazygirl_ als je 15 jaar bent en 4 uur in de week werkt verdien je bruto  (inclusief belastingen en dat soort shit) per week ongeveer € 19,44. Ik ga bij  de DKW (vakkenvullen) werken. 

@Zara_ Het verschilt per winkel hoe oud je moet zijn. Bij de AH was het vanaf 15 jaar, ik werd toen ik in maart solliciteerde aan het eind van de maand 15. Bij de Lidl is het volgens mij vanaf 16 jaar en bij de jumbo vanaf 14 jaar. Leuk dat je wilt solliciteren! :) 

xx Eenmeisje004 

Heyyy! Super fijn dat je bent aangenomen! Hoe gaat het werken daar nu? Is het leuk? 

Reageer