Vraag

Sollicitatiegesprek albert heijn



Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik werk zelf bij de albert heijn nu al 6 maanden en het solicitatie gesprek was niets bijzonders hoor. 

Ze stellen gewoon een beetje vragen over wie je bent en wat je doet in je vrije tijd enzo.

Gewoon jezelf zijn en dan komt het allemaal wel goed.

Reputatie 7
Badge +3

Hey @Eenmeisje004

Iedereen heeft wel eens slechte momentjes…

Zoek even op internet op ‘wat te bespreken bij een sollicitatiegesprek’. Dan krijg je heel veel handige tips.

Groetjes Wereld

Reputatie 7
Badge +19

Jammer maar volgende keer beter toch?

Reputatie 3
Badge +1

Gefeliciteerd !!!! Jumbo is gewoon beter dan AH. Ik ben echt heel blij voor je. Hoeveel krijg je ervoor ??? Echt super fijn voor je. Nog een vraagje... Welke afdeling werk je ????

 

Crazy girl_ 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

het sollicitatiegesprek ging goed. In ieder geval beter dan die bij de ah. Ze waren super aardig. Eind van de week krijg ik te horen of ik aangenomen ben of niet. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 5
Badge +1

Heyy allemaal, 

Mn buurvrouw zei dat de jumbo nog vakkenvullers zocht, dus ik heb gesolliciteerd bij de jumbo. Gisteren werd ik gebeld en ik mag dinsdag om 16:00 op sollicitatiegesprek gesprek komen. :) 

xx Eenmeisje004 

ik hoop dat je wordt aangenomen! 😃 

 

Emma xxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Eenmeisje004  dat gaat vast gebeuren !  Komt goed ! :)

Grtjs liefs Julian X

Hey geweldig ! Dat is positief :D ik hoop ook dat je de job krijgt !! 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +14

Morgen heb ik het gesprek aaah. :D 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Succes ik duim voor je:)

Reputatie 7
Badge +17

Geen twijfel dat het je lukt !!  :) zeker weten

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Gaat vast helemaal goed komen!! Meest belangrijk: wees jezelf, als je niet willen hebben omdat je jezelf bent is het dus geen fijne plek om te werken;)

Als ik goed gelezen heeft is vandaag je sollicitatie gesprek 

Succes

Gewoon jezelf blijven 

 

Vertel straks alles aan ons

 

Luna

Reputatie 7
Badge +17

Volgende keer lukt het. En heel heel veel liefs!!  Groetjes Julian XxX

Reputatie 1
Badge

@Eenmeisje004 Ik weet, ben een beetje laat, maar ik ben ook 4 dagen geleden aangenomen bij de Jumbo als vakkenvuller! Alleen kreeg ik geen appeltaart🙄

Ik werk vrijdag en zaterdag van 16 tot 19 uur.

 

Alles goed gegaan? (Nogmaals, ik ben een beetje laat!)

Ik hoop dat je volgende jaar lukt . Ik duim alvast voor je ‘knipoog smiley’ (Waar zijn de smileys ???)

 

Emma

Ik ben zo benieuwd 

Ik ben zelf nooit zo ver gekomen 

 

Luna

Reputatie 7
Badge +14

Ik vind het ook wel echt heel eng maar ja. :) 

heeft iemand nog goede vragen die je tijdens zo’n sollicitatiegesprek kan stellen? :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Aah toch wel jammer ! Maar wie weet valt het mee :)

En anders vind je vast snel een andere baan ergens :sunglasses:

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Sorry voor de late update, maaarrrr: 

IK BEN AANGENOMEN! 

Morgen om 14:00 ga ik samen met een ander meisje dat ook aangenomen is naar de jumbo voor de papieren, dus id, bankpas en zorgverzekering en dat soort dingen. Ik ben echt super blij!!! 
 

Oh en  @wilhelmavemela de AH is idd stom ;). 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Van harte gefeliciteerd ! Super ! Ik ben er speciaal even voor online gekomen :) veel succes en plezier daar ! Kus en groetjes liefs Julian X

Ps ben er niet vaak meer sorry.  Ligt niet aan iemand ofzo hoor. De "klik" is een stukje minder bij mezelf.  Kus !

Reputatie 7
Badge +14

Ik vind dit wel echt heel eng. Haha. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @MienodePino0

Wat top dat je ook bent aangenomen!! Wel jammer dat je geen appeltaart kreeg. ;)

Mijn eerste werkdag ging heel goed. Eerst kreeg ik de werkkleding (t-shirt) en moest ik daarvoor een papier ondertekenen, dat als er iets kapot gaat ik het zelf moet betalen en dat soort dingen. Daarna kreeg ik een naambordje, pen en notitieblok. Toen  ging een collega mij opleiden. Ze legde uit hoe je (fifo) moet vullen, waar de restanten in moeten en hoe je moet spiegelen. We moesten de chips en noten vullen trouwens. Het spiegelen heb ik helemaal zelf gedaan en ik kreeg zelfs complimenten van hoe netjes alles was. Na het vullen werd ik overhoord door de teamleider van hoe je moet vullen  en hoe het is gegaan etc. Als laatste kreeg ik nog een rondleiding door de kantine en mocht ik naar huis toe. 

Het is heel gezellig en ik heb leuke collega’s! 

Is je eerste werkdag vandaag? Alvast heel veel succes dan! <3

Sorry voor de late update. Ik werk ondertussen al ruim 2 maand en heb m’n eerste salaris ook al binnen gekregen haha. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @Eenmeisje004  in jouw geval zou ik zoals anderen al zeggen, vooral mezelf zijn en dan ben je al aangenomen ! Ik weet zeker dat het je lukt. En ik ben benieuwd naar je verhalen er over bijv in verslag van je dag :D  ;) ik duim voor je iig !

Succes !

Grtz liefs Julian X

Heyyy! Super fijn dat je bent aangenomen! Hoe gaat het werken daar nu? Is het leuk? 

Reageer