Vraag

Sollicitatiegesprek albert heijn



Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik werk zelf bij de albert heijn nu al 6 maanden en het solicitatie gesprek was niets bijzonders hoor. 

Ze stellen gewoon een beetje vragen over wie je bent en wat je doet in je vrije tijd enzo.

Gewoon jezelf zijn en dan komt het allemaal wel goed.

Reputatie 7
Badge +3

Hey @Eenmeisje004

Iedereen heeft wel eens slechte momentjes…

Zoek even op internet op ‘wat te bespreken bij een sollicitatiegesprek’. Dan krijg je heel veel handige tips.

Groetjes Wereld

Reputatie 7
Badge +19

Jammer maar volgende keer beter toch?

Reputatie 3
Badge +1

Gefeliciteerd !!!! Jumbo is gewoon beter dan AH. Ik ben echt heel blij voor je. Hoeveel krijg je ervoor ??? Echt super fijn voor je. Nog een vraagje... Welke afdeling werk je ????

 

Crazy girl_ 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

het sollicitatiegesprek ging goed. In ieder geval beter dan die bij de ah. Ze waren super aardig. Eind van de week krijg ik te horen of ik aangenomen ben of niet. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 5
Badge +1

Heyy allemaal, 

Mn buurvrouw zei dat de jumbo nog vakkenvullers zocht, dus ik heb gesolliciteerd bij de jumbo. Gisteren werd ik gebeld en ik mag dinsdag om 16:00 op sollicitatiegesprek gesprek komen. :) 

xx Eenmeisje004 

ik hoop dat je wordt aangenomen! 😃 

 

Emma xxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Eenmeisje004  dat gaat vast gebeuren !  Komt goed ! :)

Grtjs liefs Julian X

Hey geweldig ! Dat is positief :D ik hoop ook dat je de job krijgt !! 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +14

Morgen heb ik het gesprek aaah. :D 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Succes ik duim voor je:)

Reputatie 7
Badge +17

Geen twijfel dat het je lukt !!  :) zeker weten

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Gaat vast helemaal goed komen!! Meest belangrijk: wees jezelf, als je niet willen hebben omdat je jezelf bent is het dus geen fijne plek om te werken;)