Vraag

Sollicitatiegesprek albert heijn



Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 1
Badge

@Eenmeisje004 Bedankt!

Ik begin over 2 weken! Heb heel de Jumbo Trainingen (via Okta) al de eerste dag gemaakt toen ik een mailtje kreeg met mijn email :). (ik hoop dat ik dan nog alles weet ;0)

 

FiFo snap ik al uit de duimpjes: First in, First out!

 

Groetjes en heel veel werkplezier nog! (En succes natuurlijk :) )

 

MienodePino0

Reputatie 7
Badge +14

Thanks allemaal! 
 

@Crazygirl_ als je 15 jaar bent en 4 uur in de week werkt verdien je bruto  (inclusief belastingen en dat soort shit) per week ongeveer € 19,44. Ik ga bij  de DKW (vakkenvullen) werken. 

@Zara_ Het verschilt per winkel hoe oud je moet zijn. Bij de AH was het vanaf 15 jaar, ik werd toen ik in maart solliciteerde aan het eind van de maand 15. Bij de Lidl is het volgens mij vanaf 16 jaar en bij de jumbo vanaf 14 jaar. Leuk dat je wilt solliciteren! :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

@Eenmeisje004Bedankt!

Ik begin over 2 weken! Heb heel de Jumbo Trainingen (via Okta) al de eerste dag gemaakt toen ik een mailtje kreeg met mijn email :). (ik hoop dat ik dan nog alles weet ;0)

(….)

 

MienodePino0

Heyy @MienodePino0

Het is al twee maanden geleden, maar hoe gaat het bij de jumbo en hoe was je eerste dag? :)

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik heb net een gesprek gehad met een paar andere mensen die ook bij de jumbo gaan werken en een van de twee bazen van de winkel in onze stad. Hij heeft wat dingen uitgelegd zoals de arbeidsovereenkomsten, uitjes en de regels. Ook hebben we allemaal appeltaart met slagroom gekregen, jammie :). Daarna nog een gesprek met de teamleider gehad over wanneer ik ga werken. 
 

@JooJootje Maandag is mijn eerste werkdag (van 17:00 tot 19:00) Daarna zal ik nog wel een update geven over hoe het is gegaan. :) 

 

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 2
Badge

Heyy allemaal, 

Sorry voor de late update, maaarrrr: 

IK BEN AANGENOMEN! 

Morgen om 14:00 ga ik samen met een ander meisje dat ook aangenomen is naar de jumbo voor de papieren, dus id, bankpas en zorgverzekering en dat soort dingen. Ik ben echt super blij!!! 
 

Oh en  @wilhelmavemela de AH is idd stom ;). 

xx Eenmeisje004 

hoiiii wat leuk dat je aangenomen bent bij jumbo. Ik denk er ook over na om me daar te solliciteren,maar hoe oud moet je daar dan voor zijn(aangezien je te jong was voor AH)?

Reageer