Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nou mij n dag begint er mee dat een bff positief is en ik nu ook voor de zekerheid thuis zit  :) nouja niet erg, ga toch ff testen de thuistest was negatief maar ik heb wel een heel licht loopneusje ;)   you never know. Dus zo met mams en toch weer mondkapjes enzo naar de GGD en dan wachten we wel af. ben niet bang, gaat goed.  Ik schrik wel van alles wat er hier gebeurt . Ik wil er niet veel meer over zeggen maar ik hoop dat sommigen terug mogen komen :)  Wilhelmavemela voorop want die helpt zoveel mensen :kissing_heart: !   Liefde kan ons redden zoals Sanny zei. En verder nu dus weer thuis les haha. Gelukkig kan dat dus nog .  Het is een mooie zonnige dag, de dieren lopen buiten in het gras te springen en die zon op het water zegt “Julian, zeilen ! “  haha dus zo na de test denk ik nog wel even er op uit ;)

Groetjes liefs Julian X

Hoi,

Vandaag was bij mij een rustig dagje. Ik heb wat huiswerk gemaakt en een stukje gefietst. M’n jas had ik wel mee maar eigenlijk niet nodig, het was echt lekker in de zon! Daarna heb ik nog een tijdje in de zon gezeten, het was echt heet! Ik smolt bijna dus daarom heb ik een ijsje gegeten om af te koelen. Ik had natuurlijk ook een korte(re) broek aan kunnen doen (zoals @Julian12 ) maar ik heb meestal juist liever een lange broek aan want dan voel ik me meer op m’n gemak. Ik heb ook een paar littekens op m’n benen waar ik niet zo trots op ben en als ik een lange broek draag hoef ik m’n benen niet te scheren haha. Maar als het echt heel warm wordt zal ik ook wel weer korte broeken gaan dragen hoor, maar niet zo kort als ik ze soms op straat en school zie. Ik wil wel graag dat m’n billen ook in m’n broek zitten aks je begrijpt wat ik bedoel.

Dit gaat nu al niet meer echt over m’n dag dus ik zal wel stoppen met dit verhaal over broeken :)

(Hoewel, mijn gedachtes horen natuurlijk ook bij mijn dag lijkt me?)

 

Reputatie 7
Badge +17

Om te beginnen ik vind al jullie verslagjes super leuk !  Ik lees alles dus echt leuk ! Ik heb vanavond nog even getraind  bij de karate en  daarna  op de wielrenner vet hard naar huis ik haalde de 50 zelfs ergens ik weet niet wat ik vandaag met sport heb maar de energie knalt er uit bij mij :wink: en nu leren en met een schuin oog naar het forum kijken haha.  Leuk dagje dus :)  wat een bijzonder lieve vriend heb jij Ellen, en Eenmeisje004 dat is echt een mooi verhaal ook ;) Wilhemavemela  heerlijk dat je zo blij bent word ik ook ! JS2006 ik denk dat het dan wel gezellig was !  Zelle morgen beleef je vast wel meer ;)   ik geniet van  alle verhalen. :D

Grtz liefs Julian X

Morgen weer een verslagje !

@Julian12 

Wat heeft die jongen gebrengt ???? Veel beterschap voor jou

Reputatie 7
Badge +17

@Emmalove  een zak vol sinaasappels en flessen yoghurt en appelsap van hun eco winkel.  Echt top en fijn :) dankjewel hoor gaat al beter !

Groetjes en liefs  Julian X 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi vervolg. Ik heb getest nu afwachten en tot die tijd mag ik van mijn ouders niet het water op :( eerst wel school volgen natuurlijk ( doe ik) maar ja. Nouja dan straks maar op het erf en  de maaier uittesten :sunglasses:   ziet er grappig uit trouwens. Oordoppen op, kevlarbroek en kniebeschermers enzo. Ding gaat nog best hard :D mijn vader blijft er wel bij ( zuinig op zn zoontje haha ) .

Groetjes liefs Julian X

Hoi wat een goede verhalen. Jullie schrijven echt goed.  Julian echt ook met gevoel, beterschap ! En Eenmeisj004 ook beterschap !

Mijn dag was heel leuk. Vanochtend gereden ( pony) en weer van alles opgeruimd daar. Heel lief knuffelveulentje is er nu bij 🙂 zo cute. En vanmiddag verkenners met  een speurtochtje door het dorp vlakbij en  overal dingen zoeken die speciaal verstopt waren. En als je alles vond kon je een bonus coördinaat vinden waar nog een taart lag XD zo lief.   Het was best lekker weer dus sommigen ( 3 jongens en 2 meisjes me 2 :blush: ) waren heel optimistisch in de korte broek gekomen, nou dat werd toch wel wat koud later op de middag hahaha. En nu zitten we bij elkaar om alles weer netjes te maken in het clubhuis en dan weer naar huis !  Ik typ later wel weer meer ;)

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat een mooie verslagen weer van jullie. @J8j8  waarom begin je  niet een recepten topic? :) lijkt me leuk ! En ik ben weer blij dat anderen er weer zijn.  Soms is het best moeilijk mijn gevoel daarover te uiten omdat ik bang ben dat ik “chat” dus klavertjes  :)  en ik lees alles van iedereen hoor ! Durf er alleen niet zo goed op te reageren zelfde reden ( chatverbod en terecht) maar leuk om alles te lezen en mee te beleven. Ik pieker wel nog over de iq test. Wil het wel weer weten maar in gr 8 was ie ook hoog dus zoveel nieuws leer ik daar ook niet van. Maarja keep up the good work , op school loopt alles wel goed sinds ik zo flink  op  mn plaats ben gezet haha. Nee maar het gaat best eigenlijk. het enige waar ik ook aan denk over mezelf is dat ik me dingen veel te veel aantrek zoals die checks dan word ik bang en denk ik ohjee ze moeten me hebben, terwijl dat helemaal niet zo is, en heb ik weer spijt dat ik daar over begon. Ik moet echt nog leren mij niet bij een situatie meteen alles op mijn persoon te betrekken. Een stukje angst waar ik nog steeds mee vecht.  veel dingen zijn al beter bij mij maar er zit nog wat en misschien is het goed dat ik jullie dat laat weten. Ik heb dus soms angstgevoelens.   Maarja dat zijn dus mijn hersenkrakertjes van vandaag ;)  ik heb mn huiswerk af en luister lekker naar The Gathering ( tip van mijn mam ) best lekker zeg. Ik wens weer iedereen een fijne(re) dag morgen ! En liefde,

groetjes liefs een piekerjoch  ;) Julian X

Ik hou van koekjes !!!! Kan je paar foto's van maken ???? Ik ga vragen of ik ook koekjes mag bakken met mijn zus !!! 

Love koekjes

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben zooooo jaloers op Ellen en op jou echt ik vind het leuk voor jullie echt jammer dat ik dat niet kan zien heb je nog uitleg van haar en een boodschap? En hebben jullie het nog over ons gehad?

hey iedereen,

ik heb de hele dag series gekeken en ook nog gegeten en dat is het eigenlijk zo als elke dag

groetjes.

Reputatie 7
Badge +19

Nou vandaag was taakjes dag en ben voor het eerst sinds weken naar circus geweest was heel stom want het deed me denken aan die coach maar die was er niet ik ga denk ik helemaal van circus af en dan vaker fietsen voor conditie en ik ga hopelijk als het mag op scouting en ik zit boven de duizend reacties jeeej!

Hey ik ben vandaag naar school geweest en daarna even de ponystal bezocht waar een veulentje op komst is ( zo cute) en geholpen voerzakken naar de loods brengen. Vet veel kilo's komen er uit 1 truck. En daarna snel even langs een kledingwinkel truitje kopen. En een paar armbandjes met de dierenriem. Thuis helpen appels schillen voor een taartje met mijn zus en toen eten. Straks bezoek van neef met vriendin gezellig xd. Haha @Julian12  stoer hoor dat je dat kunt en tuurlijk is je vader zuinig op je 😉  hopelijk blijf je gezond !

Sanny xxxx

Het was dus zo gisteravond van 

Mijn opa had hartproblemen ofzo gekregen en het was echt stress bij iedereen dus echt zwaar kak.

 

Maar vandaag was opzich wel goed, alleen ik had echt een soort van ruzie ofzo met mijn vriendin en ze was echt bozig en ik snapte nie wrm ze zo heftig deed in 1 keer. 

Ik heb vandaag ook lekker weer wat oogcontact gehad met me crush/exbf was echt kak maar tegelijk wel grappig.

 

Na da was ongeveer mijn dag

O nee wacht ik had een geschiedenis SO en die ging wel lekker.

 

Doeiiii

Sunset<3

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het is mooi weer dus straks het water op en stadje in.  En ik begin de dag ook met een verbazing over wat ik nu weer lees met Zelle. En zelf ook 2 reacties op een topic en gecheckt en nooit weer gezien. Het zal allemaal wel ik zeg niks meer er over want wil geen 2e waarschuwing maar ik denk er van alles van ! En ik word ook wakker van verbazing als je dan allemaal topics ziet met inhoud dat je denkt " omg waaatt?" En dan is het extra raar dat jouw keurige reactie zonder 1 raar woord gewoon niet word geplaatst. En 1 is van gisteravond...maar ja ik durf er niks meer over te zeggen dus sorry aan @wilhelmavemela  ik had gereageerd op een antwoord van haar bij een verhaal van iemand die een ander iemand niet kon bereiken qua liefde maar mijn reactie mag blijkbaar niet. Gisteren niet en net een nieuwe poging ook niet.  Topics met allerlei seks inhoud zijn wèl prima blijkbaar. Dat is dan toch even mijn verslag van de ochtend van deze dag. Nu gauw de kniebroek en de zeiljas aan, water op en vanavond ipv vanmiddag scouts want we hebben avondspel o.a. ook op het water :D 

Grtz en liefs Julian X 

Ps ik ben al bijna bang om dit te plaatsen. Fijn sfeertje krijg je zo op zo'n forum......

Reputatie 7
Badge +17

@Sunset  oei sterkte met je opa !

Groetjes liefs Julian X

Goedemorgen allemaal !  Oeh spannende dingen lees ik  :D  ben benieuwd !  Ik heb nu ook een crush en daar mag ik zo weer naast zittennnnnn hihi .  Vind hem toch wel heel leuk ;) nou @Een hulpvol meisje  ik ben benieuwd . Je kan er wel van dromen ;) maar wees wel voorzichtig met hem te gaan " chatten" want dat mag niet op het forum! :(  bevoorbeeld Julian kreeg al een keer straf daarvoor geloof ik ( voor met iemand chatten )  dus ik zeg het maar even, goed bedoeld hoor <3 nou en ik ga nu gauw en allemaal fijne dag ! 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal weer ! 

ja @Sanny  en @Een hulpvol meisje ik  zal het uitleggen. Ik kreeg een officiële waarschuwing tjjd geleden omdat ik ging chatten. Dus ik ben nu heel voorzichtig. Ik mag wel antwoord geven maar  geen gesprek maken. Ik heb daar toen over gemaild en de kindertelefoon  antwoordde terug en met wat uitleg over waar ik op moet letten dus dat doe ik.  Vandaar dat ik vaak klavertje geef als steun. Dan weet ik zeker dat het mag.  Daarom ben ik dus voorzichtig 🙂.  Dan weten jullie dat 😊. Nou en nu weer naar school ik houd de foon bij mij maar pas wel op dat ik 'm niet kwijtraak haha. Fijne dag iedereen !  Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +2

O ja, @wilhelmavemela je bent niet meer zo actief vind ik . Waarom niet ???

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve mensen ! Heerlijk buiten geweest op mn bootje 🙂 en nu even forum kijken !

Hey lieve @Sankonijn  het is allemaal heel lief wat je voor mij doet.  Maar alsjeblieft blijf gewoon.  Ik zal jullie wat uitleggen.

Tijdje geleden hadden we allerlei topics net nieuw. waaronder die van mij over hoe vertel ik..en toen ging ik door op een reactie van @wilhelmavemela  over mijn straf in de hoek staan en we maakten lolletjes en ik bleef reageren en quoten. En dat is niet de bedoeling hier en toen kreeg ik een eerste waarschuwing.  Mijn fout dus dat heb ik  geaccepteerd. Als ik echt fout zit en ik had het moeten weten en ik krijg straf dan neem ik die. maar ik heb toen nog wel een mail gestuurd naar  de kindertelefoon om uit te leggen waarom ik dat deed en dat het geen opzet was.

Ik kreeg een best lieve mail terug  van Mw. Carolien dat ze het netjes vond hoe ik het uitlegde en dat ze snapte dat het geen opzet was. Ongeveer daarbij hebben we een paar soort van afspraken over hoe ik mij hier gedraag en wat ik mag. Het werd dus uitgelegd. Dat vond ik helemaal oké en ik houd mij daar dus ook heel erg aan. Want ik ben best (te) gevoelig als ik iets niet met opzet doe en ik dan op de kop krijg. Dat weten ze nu ook dus dat zit goed. Alleen,  dat betekent dat ik soms extra schrik als zo'n check erg lang duurt. En het betekent ook dat ik een beetje onzeker ben over wat ik mag zeggen en wanneer iets een chat wordt, jullie kennen het wel.  want als ik iets niet wil is het een 2e waarschuwing want dan kun je bijna niks meer doen zo voelt het voor mij.   Maar dus , omdat ik die schrik dan plaats schrikken jullie ook, zoals  Sankonijn omdat  hij hetzelfde gevoel kent. Lief van je maar jij hoeft om mij niet weg joh ! :)

Ik zal zelf wat minder schrikkerig doen, want het raakt jullie ook . Even wachten Julian zal ik voortaan zeggen;)   Ik voel wel een beetje angst soms als ik wat plaats maar ik ga er van uit dat de moderatoren ook wel zien dat ik het goed bedoel en niet meteen straffen.  Dus ik moet zelf ook mijn angst daarvoor een beetje minder maken :)  daar zal ik mijn best voor doen ! Dus er is niet veel aan de hand nu,  ik wil jullie vragen als het om mij gaat gewoon weer lekker en leuke verslagjes te sturen en elkaar te helpen en niet te boos te worden als ik een keer schrik 🙂 ik wil niet dat door mij iemand weg gaat of problemen krijgt.

En één dingetje nog, het doet mij heel veel dat jullie  het voor mij opnemen ! Heel lief !

een fijn weekend en ga ook lekker naar buiten want het is geweldig nu :sunglasses:

Groetjes en veel liefs van Julian X

 

Reputatie 7
Badge +17

Ohja en het spijt me dat ik dit niet eerder heb uitgelegd , was beter geweest :blush:  zullen we nu weer verder gaan zoals het was ? :wink:  want de kindertelefoon mensen bedoelen het ook allemaal goed hoor !  laten we dat niet vergeten 🙂 dankjulliewel !!

Allemaal hug en dikke kus !

Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Lieve Bazo wil je a.u.b niet off topic gaan want ik wil niet dat het topic verwijdert word. Over je topic die zien mensen vanzelf wel en er zijn zat andere topics over dat onderwerp.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Mijn dag begon zo mooi. Maar nu lees ik dit en Ellen is weg en Sankonijn en gedichtjes is dicht. Ik doe niks als huilen en voel me zo verdrietig. Sorry.  Kom toch terug !  Ik kan het niet geloven.  @Carolien_  kunt u helpen ?  Wat kunnen we doen ?  Ik wil alles wel doen om ze terug te krijgen. Alstublieft . Ik snap het niet wat er allemaal gebeurt. 

Groetjes Julian X

@Ellen 

Vandaag is bij ons studiedag

Daarom heb ik geen huiswerk 

Ik heb echt geen zin in morgen 

Dan moet ik mijn Franse werkstuk over Corona houden 

Ik ben een beetje zenuwachtig 

@Julian12 

Ik snap het dat het altijd saai is

Reputatie 7
Badge +19

Heyy mijn dag was k*t want ik had weer gezeik met K en ik had aan een andere vriendin gevraagd omdat ik geen sn heb of ik die van haar mag lenen. Eerst zei ze ja, maar later toch nee dus ik ben erg teleurgesteld en níet in een goede bui. Dus ik heb nog 2 opties. Ik heb dus eigenlijk een hele stomme dag gehad behalve dat ik nu hier ben jjej