Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Waar is @Eenmeisje004 eigenlijk???

Reputatie 7
Badge +5

Ja! Nu je het zegt.... waar is ze :(

Mijn broer kwam . Moet mijn huiswerk maken . Zucht Zucht Zucht Zucht Zucht Zucht Zucht Zucht  . Doeiiii dan

 

Emma

Fijne avond 😉

Ja! Nu je het zegt.... waar is ze :(

Ze is de laatste dagen er niet meer . Kan iemand een topic over haar maken ,broers zijn vervelend!! Hij zit nu te zeuren waarom ik niet met mijn huiswerk bezig 

Reputatie 7
Badge +5

Fijne avond!! 

Fijne avond nog

 

Emm

Reputatie 7
Badge +17

Hoi vandaag niet zoveel bijzonders gewoon school. Morgen weer zelf fietsen vandaag nog gebracht.  Kreeg van een leraar nog wel extra tijd om te leren en had mijn huiswerk niet helemaal af bij engels dat zou normaal straf betekenen maar het mocht deze keer :)  vanwege mn corona.  En eind vd middag nog ff lekker in mn korte broekie in het bootje zo heerlijk elke keer haha. En inderdaad waar is @Eenmeisje004 ?  En ik hoop dat het met haar en met jullie allemaal goed gaat en fijne dag vast morgen !! 

Groetjes liefs Julian XxX

Reputatie 7
Badge +5

Tot morgen iedereen!!♡

Reputatie 6
Badge +4

Beste allemaal,

 

Tja, de chatregel geldt nog steeds, in de zin dat dat niet mag. Dit topic begint daar weer heel erg op te lijken. Letten jullie daarop?

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +5

 

 

Wat heeft ze gedaan?? 

@Een hulpvol meisje  dat ging niet over Eenmeisje004 maar over dat wij in dit topic niet met elkaar te veel mogen chatten of te vaak op elkaar reageren en quoten. Dus als we ons aan de inhoud van het topic houden zonder korte reacties maar wel ons eigen verhaal met een korte reactie er in dan mag het volgens mij wel. Ik denk zoals Julian het doet. Tenminste, ik hoop dat ik het zo goed zeg? Mevr. @Britta  klopt het ? :)  maar ik moet er wel bij zeggen dat mij nog steeds niet helemaal duidelijk is wat nou een " chat" is ( mag niet) en een " positieve reactie" ( mag wel ) .

Groetjes Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +5

Oooh Dankje wel voor de uitleg @Sanny ♡

Reputatie 6
Badge +4

Hai allemaal,

 

@Sanny heeft het heel goed uitgelegd en het onderscheid is inderdaad soms moeilijk. . Op het forum staat een vraag of probleem centraal, waar reacties op komen en jullie elkaar kunnen helpen. De bedoeling is niet om te 'kletsen'. Echter, soms kan dat ook helpend zijn dus dan staan we het toch toe. Volgens mij wordt deze regel binnenkort verduidelijkt, dus ik hoop dat dit voor nu duidelijk genoeg is. In elk geval is elkaar goedenavond wensen ‘chatten'.

 

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

 

Hoi okè mevrouw dankuwel.  Maar dus in een gewoon verslagje mag je wel fijne dag wensen toch?  Als onderdeel van de tekst. Dus @Een hulpvol meisje  we moeten het doen zoals het in de topic staat en ook zoals Julian anders krijgen we ook een waarschuwing net als hij.  Kijk maar naar zijn stukje waar hij dat uitlegt.  Het zou jammer zijn als dit topic dicht gaat. Dus een verslagje en dan aan het eind fijne dag. En niet met elkaar gaan berichten sturen. Jammer ik vind het ook gezellig maar het mag nou eenmaal niet :( 

Sanny  xxxxxx

(Het stukje van Julian : 

ja @Sanny  en @Een hulpvol meisje ik  zal het uitleggen. Ik kreeg een officiële waarschuwing tjjd geleden omdat ik ging chatten. Dus ik ben nu heel voorzichtig. Ik mag wel antwoord geven maar  geen gesprek maken. Ik heb daar toen over gemaild en de kindertelefoon  antwoordde terug en met wat uitleg over waar ik op moet letten dus dat doe ik.  Vandaar dat ik vaak klavertje geef als steun. Dan weet ik zeker dat het mag.  Daarom ben ik dus voorzichtig 🙂.  Dan weten jullie dat  )

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb vanmorgen na ontbijt en de mails checken maar weer eens de fiets gepakt naar school en het ging best :)  de leraren/essen helpen goed en zijn heel begrijpend. De corona is nu wel weg uit mn lijf.  Ben een beetje bezorgd om @Eenmeisje004 .  En ik las de opmerking van mw Britta dus ik ga nòg meer uitkijken om niet te chatten ik wil geen verdere straf of waarschuwingen. Als ik fout zat excuus het was geen opzet ik kijk ontzettend uit wat ik doe. Maarja een verslagje mag dus dat doe ik dan maar wel :) . En ik reageer in dit topic alleen nog met klavertjes.  Of als het in de tekst past maar dus niet meer een aparte reactie. Sorry. 

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Wat lief dat jullie je allemaal zorgen maken om mij maar dat hoeft echt niet. 

Een samenvatting van de afgelopen dagen: 

Maandag en dinsdag had ik nog Corona en woensdag probeerde ik weer naar school te gaan. Halve klas was ziek want er is nu ook weer griep. Nou is er wat gebeurt in de vrienden groep dus de sfeer is niet zo leuk meer. Ik was woensdag daarom ook erg stil en zat in de pauze op de wc. Lag aan mij, had meer m’n bek open moeten trekken. Een paar jongens hadden tijdens het tussenuur taart en tompoucen gekocht omdat ze om  bonusvragen in het proefwerk geschiedenis hadden gevraagd en de docent vond dat goed. Ze hadden ook kaarsjes meegenomen en die had een van de jongens uitgeblazen. Was vet grappig. Ik zat alleen want er was geen plek meer. Een paar meiden uit de klas hadden, super lief, gevraagd of ik bij ze wou zitten dus had een stoel gepakt en was erbij gaan zitten. Ik was nog steeds erg stil en had m’n bek gewoon open moeten trekken en heb er spijt van dat ik dat niet heb gedaan maar ja. Na school weer terug naar huis gefietst en ik was echt super moe en had super veel hoofdpijn. Gisteren ging het weer slecht en ben thuis gebleven. Vandaag ging het ook slecht, heb nog steeds veel hoofdpijn, ben moe en soms duizelig. Niet dat dat super erg is. Ik ben vandaag ook jarig dus dat was minder om dan ziek thuis te zitten. 
Ik heb echt iets geweldigs gekregen, namelijk KAARTJES VOOR EEN CONCERT VAN RAMMSTEIN!! Dat is echt een droom die uit komt en ik vind het gewoon geweldig! M’n vader houd ook van Rammstein dus die gaat mee. :)) Echt super!! 

Jullie schrijven allemaal zulke mooie verhalen! :) 
 

Hoe was jullie dag? 
​​​

 

Mijn dag begon rustig met een paar vrije uren omdat er lessen uitgevallen waren, dus dat was lekker. Voor de rest van de dag had ik het wel druk met school en werk. Nu zijn mijn voeten moe maar helaas kan ik niet blijven zitten want ik moet vanavond weer weg. Ik ben nu wel best zenuwachtig omdat ik vanavond nieuwe mensen ga ontmoeten, maar waarschijnlijk is het nergens voor nodig om zenuwachtig te zijn maar ik ben het toch. Dus ik weet niet of ik er zin in heb, nouja het komt vast wel goed. 

Echt super voor je !!! @Eenmeisje004 

Ik heb weinig gedaan behalve dat ik in een toneelstuk zit !!!! (Ik vind skaten en zwemmen leuker dan toneel , maar het is wel oké. Ik vind het wel 👍, maar het is niet echt mijn ding ) Nou, ik heb paar maanden geleden auditie voor gedaan en ik was goed genoeg . Ik heb een bijrol , maar wel een belangrijke rol , dus ja zo slecht is ook niet, maar ik zou graag de hoofdrol gewild hebben en er was een meisje bij de auditie die op haar knieën ging smeken dat zij de hoofdrol wilt en raad eens ??? Zij kreeg ook de hoofdrol . Ik word gek !!! 

Reputatie 7
Badge +17

 

Hoi ik had vanmiddag een topic ingevuld van Eenmeisje004 over honden en katten. Nou, wij hebben er nu een katje bij ! Kwam op de dijk achter me aan lopen en is gebleven. Echt net vanaaf ! Hoe kan het haha.  @Eenmeisje004  trouwens gefeliciteerd en vele vele jaren 🙂 xxxx

Ik hoop dat dat wel even mag 😉 u know. Nou en het katje speelt ergens op het erf denk ik. Echt zo toevallig. Dat past wel in dit topic. Hoop ik.Leuke verslagen weer van jullie !Verder een prima dagje en ik vind het elke keer toch weer fijn om hier even de dag van me af te typen. Is goed voor me :)  morgen weer scouts :D 

Groetjes liefs Julian X

Hai, ik heb vandaag al een verslag geschreven maar ik hoop dat het niet erg is dat ik nog een 2e verslag schrijf. Ik wildernis even zeggen dat ik het superleuk vind om elke dag iets van jullie te lezen en ik ben van plan om nu ook regelmatig iets te schrijven hier. 
Met de mensen die ik vanavond heb ontmoet was het gelukkig helemaal oké dus het was op een paar ongemakkelijke stiltes na een gezellige avond, al met al heb ik uiteindelijk een goede dag gehad.

Morgen ga ik ook naar scouting, net zoals @Julian12 :)

En nog gefeliciteerd @Eenmeisje004 

slaaplekker allemaal 

Reputatie 7
Badge +5

Gefeliciteerd @Eenmeisje004 ♡

Mijn weekend word GE-WEL-DIG !!!

Vandaag zijn mijn oma en opa jarig en we gingen in Maastricht naar een illusie museum!♤

Ik ga over 10 minuten naar een Grieks restaurant    :)        ( honger ) 😁🤞

En morgen gaan we naar kinderstad met m'n zusjes kinderfeestje   :D

TOT ZOO♡

 

XX EHM♡

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal! Ik ga gwn een verslag schrijven over de laatste paar dagen. 

Eerst: @Een hulpvol meisje leuk! Kinderstad?! Zuid Limburg neem ik aan, misschien kennen we elkaar wel in het echt ;)

Verslag: 
Woensdag ben ik met mn 2 beste vrienden en een andere goede vriend naar de stad gegaan. Was super leuk, we waren in de Mediamarkt geweest en ik heb een mooie foto gemaakt van ons in een spiegel! Daarna gingen we naar de McDonalds, ik heb een McChicken gepakt. Woensdag was trouwens de laatste dag van de proefwerkweek, dus bijna de hele school was naar de stad. Na de McDonalds gingen naar de huis van mn beste vriend en we hebben daar op de ps4 gespeeld en we hebben gevoetbald. 

Donderdag was eigenlijk niks speciaal, gewoon een normale schooldag. 

Vrijdag kreeg ik een aantal punten terug, een 9.7 voor Duits waar ik trots op ben want ik haal normaal onvoldoendes !! , een 10 voor wiskunde, 9.3 voor MM en een 9.5 voor Nederlands! Super goed en ik ben heel trots op mezelf, deze proefwerkweek ging super!

Ik was gister dus best blij door me punten, maar de rest van de dag ging iets minder goed. Ik had met een vriend gepraat over zn depressie, hij moest huilen en hij zei eigenlijk gewoon alles waardoor hij zich zo voelde. Ik heb zijn vrienden hierover geïnformeerd zodat zij hier rekening mee konden houden. 

Ook had ik alweer niks gezegd tegen me crush, wat waarschijnlijk leidde tot haar die niet appte. Gewoonlijks stuurt ze elke dag een appje maar ja, maakt niet uit. 

Vandaag heb ik eigenlijk niks gedaan, want mijn voetbalwedstrijd werd afgelast. ik ga zo wat huiswerk maken en straks ook gamen met vrienden. 

En dat was het eigenlijk!
Groetjes, Sano07


 

Reputatie 7
Badge +5

 

EEerst: ooohh lijkt me leuk!!

 

Een 9,7 een 10 en een 9,3?!  Wow!!! Wat knap @Sano07 !!!

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat een leuke mooie verslagen en gefeliciteerd aan @Een hulpvol meisje  en @Sano07  !!!  Super en leuk en fijn :) 

Ik heb vandaag heerlijk gezeild met mn groepje(bak) en we waren met 6 bootjes en wij gingen als subgroepje een eigen route varen. Mijn bootleidsters ( 15 en 14 ) hadden een mooie plek bedacht om aan te meren en we hebben heel fijn gepraat.  Ze vroegen mij over mijn gevoel enzo en wat me bezig houd en zij ook en de anderen. En ik vond het serieus zo heerlijk om op dat eilandje te zitten en de zon op je benen en armen en de wind en dan met elkaar broodjes eten en praten. Ik werd zomaar een beetje emotioneel pfff zacht eitje ben ik 😊🤔. Maar toen weer aan de slag en tegen winds zeilen hard werken. Krijg je spieren van haha.  Heel fijne dag ik voel me er echt beter door. En thuis weer de diertjes begroeten en ouders die blij zijn je te zien. Dan denk ik ook wel aan al die mensen in die rot oorlog. Maarja. Vooral toch blij vandaag ! En wat leuk @J8j8 ook scout ! Allemaal fijn weekend nog en ik hoop echt dat we het zo goed doen in dit topic, het is me veel waard ! :) 

Groetjes liefs Julian X 

hey iedereen,

ik heb de hele dag series gekeken en ook nog gegeten en dat is het eigenlijk zo als elke dag

groetjes.