Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi vandaag niet zoveel bijzonders gewoon school. Morgen weer zelf fietsen vandaag nog gebracht.  Kreeg van een leraar nog wel extra tijd om te leren en had mijn huiswerk niet helemaal af bij engels dat zou normaal straf betekenen maar het mocht deze keer :)  vanwege mn corona.  En eind vd middag nog ff lekker in mn korte broekie in het bootje zo heerlijk elke keer haha. En inderdaad waar is @Eenmeisje004 ?  En ik hoop dat het met haar en met jullie allemaal goed gaat en fijne dag vast morgen !! 

Groetjes liefs Julian XxX

@wilhelmavemela je kan blijven doorgaan met dit maar ik vertel het niet(ook sl kan ik niet tegen puppy ogen , maar toch) , dus heb ik besloten om niet meer off topic 

Ik ga niet meer off topic , daarom ga ik dit bizare verhaal nog even vertellen 

De laatste les is uitgevallen. Daarom ging ik maar de bibliotheek om even te lezen en toen zag ik mijn aartsvijand vijand (ik noem haar even Star) Star is enorm populair met haar moderne kleren (zei zij) Ik vind haar niks anders dan een aansteller.  Ik dacht echt wat doe zij nou hier ??? Zij vind lezen stom . Toen zag ik Justin (niet zijn echte naam , maar past wel bij hem) Zij komt voor hem dus . Ik wil niet liegen , maar Justin is echt knap en leuk (maar mijn crush Z blijft mijn crush ) Star stapte naar hem toe en wou hem zoenen,  maar Justin duwt haar weg en liep naar mij toe Ja !!! Naar mij toe Hij gaf me een knipoog en keek even naar mij , dan liep hij weer weg . Star keek heel jaloers naar mij . Ik ben bang dat zij wraak gaat nemen !!! En wat moet ik doen met Justin (hij is aardig, maar ik heb al een crush, maar hij is wel leuk )

 

Help me

Emma

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou wachten tot het antwoord van je crush.

Wilhelmavemela

P.S met welke letter begint jouw forum crush?

En hoe was jouw dag verder?

S (beginletter) 

Hoe was jouw dag ??? Ik heb al een hele hoop verteld 

 

Reputatie 7
Badge +19

@EmmaloveWie was jouw forum crush dan?

Mijn dag was leuk. Ik was bezig met het project. Daarvoor ben ik nu thuis aan het borduren. Heerlijk. En we moesten vanochtend figuurzagen was ook heel leuk verder ben ik naar de huisarts geweest voor mijn lengte en die heeft me doorverwezen. En ja hele goeie dag. @Een hulpvol meisje Vrienden?

Wilhelmavemela

@StackedBlock ?

@Sano07 ?

@Sunset ?

Mijn dag was leuk wel door gelekt met ongesteld zijn. En nog met honden geknuffeld.

De rest staat in de reactie hierboven.

P.S. wat is de tweede letter?

@Sunset is een meisje !!!! Zucht Zucht en nee. Ik vertel de tweede letter niet

Misschien kan we een topic maken speciaal over Forumcrush vertellen (kan jij het maken???) Zo ga we niet meer off topic 

 

Mijn ongesteldheid is voorbij !! Ik ben zo blij , want ik vind echt stom als ik bloed ziet op mijn onderbroek. Zo vies en goor . Eindelijk niet meer ongesteld!!! Zo happy

@wilhelmavemela 

@Emmalove 

Zoals jullie weten is het niet de bedoeling dat een Topic een chat wordt. Daar lijkt het nu wel op. Willen jullie daar alsjeblieft op letten, anders moeten we het topic sluiten.

Dankjewel alvast,

Anne / De Kindertelefoon

Thanks dat jullie ons even waarschuwen . Dan is het ook beter dan meteen sluiten

 

Thanxxx

Emma

@Een hulpvol meisje  dat ging niet over Eenmeisje004 maar over dat wij in dit topic niet met elkaar te veel mogen chatten of te vaak op elkaar reageren en quoten. Dus als we ons aan de inhoud van het topic houden zonder korte reacties maar wel ons eigen verhaal met een korte reactie er in dan mag het volgens mij wel. Ik denk zoals Julian het doet. Tenminste, ik hoop dat ik het zo goed zeg? Mevr. @Britta  klopt het ? :)  maar ik moet er wel bij zeggen dat mij nog steeds niet helemaal duidelijk is wat nou een " chat" is ( mag niet) en een " positieve reactie" ( mag wel ) .

Groetjes Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +5

Oooh Dankje wel voor de uitleg @Sanny ♡

Reputatie 7
Badge +19

Hoi mijn dag was saai behalve dat ik uit eten ben geweest video's heb gekeken en @Sankonijn  Heb gered van forum dood kan iemand mij uitleggen waarom @MCES , @MCES2.0 , @MCES CR7  Is gebeurd ik heb iets gemist en weet niet wat er is gebeurt kan IEMAND MIJ DIT UITLEGGEN IK MIS MCES

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela

@Emmalove

Zoals jullie weten is het niet de bedoeling dat een Topic een chat wordt. Daar lijkt het nu wel op. Willen jullie daar alsjeblieft op letten, anders moeten we het topic sluiten.

Dankjewel alvast,

Anne / De Kindertelefoon

Sorry bedankt dat u ons waarschuwt. Ik zal er een topic over maken.

@EmmaloveWie was jouw forum crush dan?

Mijn dag was leuk. Ik was bezig met het project. Daarvoor ben ik nu thuis aan het borduren. Heerlijk. En we moesten vanochtend figuurzagen was ook heel leuk verder ben ik naar de huisarts geweest voor mijn lengte en die heeft me doorverwezen. En ja hele goeie dag. @Een hulpvol meisje Vrienden?

Wilhelmavemela

Sure!! Slay bestea!!❤✨😝

Top tof van je ik zelf zou dat erg lastig hebben gevonden zo happy jeeej.

Wilhelmavemela

Reputatie 3
Badge

Ja... De reden sloeg ook gewoon nergens op...

Nu heb ik zo veel zin in brownies 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal, althans wie dit nog ziet ;)  ik heb vandaag eerst eens uitgeslapen heel veel gedroomd weet alleen niet meer waarvan, ja 1 ,  van het meisje waar ik sowieso van droom :blush:  en daarna even met het bootje het water op, super lekker weer ik ben er gewoon verslaafd aan haha. En toen 12 kilometer gelopen.  heerlijk  langs het water en over de dijken en het bos door.  Lekker op de dijk  gezeten nadenken en met opgetrokken knieën met mn hoofd er zo op en dan een half uur stil zitten.  Dat was echt lekker, werd er rustig van. dat ga ik vaker doen. Die wind langs je blote benen vind ik altijd heerlijk rustgevend.  En ik heb goede hoop dat ik in de toekomst een heel leuk persoon ga tegenkomen bij de scouting en verder vandaag nog wat meegeholpen op het erf en hout slepen wat over een maandje gehakt kan worden ( doe ik ook ) en daarna bloemkool gegeten en nu toch weer ff huiswerk en chillen en forum.  Dat wast ! 

Groetjes en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Vandaag heb ik eerst tot 9:45 uitgeslapen. Om 11:00 had ik een online theater les. Was wel heel leuk. ‘s middags  pizza gegeten. Om 14:00 naar mijn oma en haar teckel Monty gegaan, om met z’n allen naar mijn oom, tante en neefje de verjaardag van Monty te vieren (hij was gisteren jarig). Was heel gezellig. Monty heeft 3 nieuwe balletjes gekregen (daar was hij heel blij mee) en een handschoen om zijn vacht te borstelen. Bij mijn oom en tante soep gegeten en daarna mijn oma en de teckel weer naar huis gebracht. Mijn vader is ziek dus das wat minder, maar ja. Ik heb natuurlijk ook veel op het forum gekeken en ben begonnen aan het boek Spotgaai (van de Hungergames). Leuk dagje was het wel vandaag. 

@Julian12 wat sportief zeg! Is het meisje waar je van droomt toevallig @wilhelmavemela? ;) 

 

xx Eenmeisje004 

 

Ten eerste beterschap @Eenmeisje004  en vlgs mij @Julian12  ook !  En tweede ik heb vandaag 2 toetsen en een kort optreden we gaan met 3 meisjes een grappige versie van K3 doen als ' persiflage' want dat was de opdracht. Nou ik ben benieuwd hoe dat gaat best nerveus haha. Gisteren heel druk geweest school en trainen en debatclub en thuis helpen. En iedereen krijgt weer zoentjes van mijn zus en van mij ;) en nu naar school oeps al aan de late kant.

Fijne dag allemaal ! Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela en @Eenmeisje004  dus jullie hadden ook een leuke dag !  Ik lees alles :)  Eenmeisje004 Beterschap voor je vader !  En antwoord op je vraag :  :blush::kissing_heart:

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Vinden jullie het een goed idee van de profiel foto? En vinden jullie hem mooi?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik zit inderdaad toch maar thuis met een + resultaat op corona :(  beetje verkouden en lichte koorts verder gaat het ebst. Alleen ja je kunt niet veel doen, mag dus nergens naartoe.  @Eenmeisje004  ja de maaier is zoo vet om op te rijden !  Ik had de grootste lol 😉 En beterschap !   En als het meezit mag ik ook binnenkort op de kleine trekker waar we een platte kar achter kunnen doen.  Les nu via beeld scherm en dus mooi stiekem forum kijken haha .  geef toe ik ben wel moe af en toe, slaap soms even en was heel warm vannacht. Droomde ook telkens hetzelfde alleen ik weet niet meer wat :blush:  iets met op de overloop  naar beneden en weer terug nouja zo gaat dat :)  Maarja ik ga maar netjes les volgen.  Mijn brave kant :innocent: Fijne dag !

Groetjes en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb vanmorgen na ontbijt en de mails checken maar weer eens de fiets gepakt naar school en het ging best :)  de leraren/essen helpen goed en zijn heel begrijpend. De corona is nu wel weg uit mn lijf.  Ben een beetje bezorgd om @Eenmeisje004 .  En ik las de opmerking van mw Britta dus ik ga nòg meer uitkijken om niet te chatten ik wil geen verdere straf of waarschuwingen. Als ik fout zat excuus het was geen opzet ik kijk ontzettend uit wat ik doe. Maarja een verslagje mag dus dat doe ik dan maar wel :) . En ik reageer in dit topic alleen nog met klavertjes.  Of als het in de tekst past maar dus niet meer een aparte reactie. Sorry. 

Groetjes liefs Julian X 

Badge

laat maar...

Reputatie 7
Badge +19

Jep maar ik ga het aan een andere vriendin vragen

Ja! Nu je het zegt.... waar is ze :(

Ze is de laatste dagen er niet meer . Kan iemand een topic over haar maken ,broers zijn vervelend!! Hij zit nu te zeuren waarom ik niet met mijn huiswerk bezig 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi nu nog even hier maar straks naar de huisarts vanwege mijn lengte en mijn voor de 1e keer ongesteld zijn. Want ik ben ongeveer 143 centimeter en je groeit gemiddeld maar 8 centimeter. Beterschap @Een hulpvol meisje Ik hoop dat je snel opknapt nog een rare vraag hoe oud ben je?

En @Julian12 GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Echt leuk nu sta ik weer wat minder eenzaam aan de top. Jeej

Kusjes Wilhelmavemela

Haha! Sorry voor de late reactie @wilhelmavemela 😅

Ik ben 12 jaar.. 🥳

Nu over mijn dag!

Ik werd wakker op 3:41... ik had pijn aan mijn oor en ik wist niet wat er was en opeens een oorontsteking!  Ik was met pijn naar school gegaan :(

Ik voelde me echt ziek.. maar de dag gaat wel goed. 

Byeee  xx ehm