Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Bleef nu plezier met je opa en koop iets voor hem . Laat hem zien hoveel je van hem hou .

Doe de groeten van mij

 

Emma

 

Mijn zusje zit nu te janken omdat zij niet mijn mobiel mag lenen om één van de kinderachtige spelletje te spelen over barbies en prinsesen

Help me !!!

Hoi, mijn dag was wel leuk vandaag. Ik heb lekker gezeild! Dat @Julian12 in een kniebroek loopt snap ik niet want ik vond het behoorlijk koud, zeker in de hagel was ik blij met al m’n laagjes kleding. Nouja Julian is natuurlijk wel wat gewent, een echte bikkel denk ik :). Terug fietsen was wat minder leuk want het waaide hard en we hadden tegenwind, gelukkig fietsen we met een groepje dus was het wel gezellig. 

Verder zag ik dat mijn receptentopic het goed doet en dat vind ik leuk om te zien! Ik zal proberen morgen weer een recept te plaatsen :)

Dus dat was mij dag, hoe was die van jullie?

Ahhhhhhhhhh. Justin ging een bezoekje nemen bij mijn thuis !!!!!! (hoe weet hij mijn adres ???? Waarom neem hij een bezoekje bij mij ???? Ik heb duizenden vragen aan hem) Hij had bonbons meegenomen voor mij met een kaartje erbij  Dit stond op de kaart

Lieve (mijn echte naam)

Veel beterschap en Ik steun je 

Knuffel voor jou

 

XXXX

(Justins echte naam)

Wat betekent zoveel kruisjes ??? 1 kruisje is vriendschap    2 kruisje ook    3 kruisje is je bent leuk en 4 dan ???

 

Emma

Ik stond in mijn Micky Mouse pyjama . Maar hij vond dat het goed bij mij stond , maar nu omgekleed 

 

Snap jullie niet hoe gênant het was voor mij ???(die helemaal aan het blozen is) en moet hij niet naar school ????

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, 

Weer een verslag van m’n dag: 

Om 10 uur ben ik naar de manege gegaan om te paardrijden. Ging super goed en was heel gezellig. Er waren ook veulens geboren dus dat was wel echt heel cute. :) 

‘s middags zijn m’n moeder en ik naar m’n oma en haar teckel gegaan. We hebben daar thee gedronken en de chocolate chip cookies opgegeten. (de koekjes waren best goed gelukt  :) We moesten steeds met haar teckel zijn balletjes gooien. Ik heb ook nog een eindje gewandeld met de teckel. We liepen langs een kanaal een kilometer of 2 van m’n oma vandaan. Tijdens de wandeling ging het meerdere keren stevenen en hagelen, dus dat was fijn (maar niet heus). M’n moeder en ik zijn daarna langs de mcdonald’s gereden (yummy) en hebben daar wat gegeten. Echt heel veel geluk. 

Dit was m’n dag wel zo’n beetje. :) 

Hoe was jullie dag? 

xx Eenmeisje004 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6

Reputatie 4
Badge +1

Waarom word mijn topic (zelfde onderwerp) wel verwijderd maar de jouwe mag blijven staan!?

Het begon al een saaie dag . Ik ben ongesteld geworden en dat is stom . Overal bloed dat vind ik echt niet fijn .gaat nog 4 dagen duren. Zucht Zucht . Ik moet nog huiswerk maken van geschiedenis en biologie 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +5

Wat leuk @Sanny !! Imma ship u and him 😏

MY FIRST SHIP HAHAHAAHA ♡♡

ik had wel een redelijke dag hoor :)

Xx een hulpvol meisje 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal ik was vanaaf weg hele avond eerst huiswerk en druk en toen met mn pa mee op bezoek was wel lol heb op een grasmaaier gereden :D . De dag ging wel goed gewoon  school. Ik ben nu super moe dus morgen volgt weer een uitgebreider verslag 😉😊 . En lees ik weer jullie verhalen ook. 

Groetjes liefs Julian X

Waar is @Eenmeisje004 eigenlijk???

Reputatie 7
Badge +5

Ja! Nu je het zegt.... waar is ze :(

Mijn broer kwam . Moet mijn huiswerk maken . Zucht Zucht Zucht Zucht Zucht Zucht Zucht Zucht  . Doeiiii dan

 

Emma

Fijne avond 😉

Reputatie 7
Badge +5

Fijne avond!! 

Fijne avond nog

 

Emm

Reputatie 7
Badge +19

@Emmalove Wie was jouw forum crush dan?

Mijn dag was leuk. Ik was bezig met het project. Daarvoor ben ik nu thuis aan het borduren. Heerlijk. En we moesten vanochtend figuurzagen was ook heel leuk verder ben ik naar de huisarts geweest voor mijn lengte en die heeft me doorverwezen. En ja hele goeie dag. @Een hulpvol meisje Vrienden?

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +19

Hier is het Borduur werk:

 

Je moet ook je initialen erop zetten alleen mag ik dat niet foto graveren.

Toetsweek !!!

O dat is wel vervelend 

Wat leuk dat je naar een vriendin gaat !!!

Bij mij is hetzelfde als altijd 

Heel saai dus

 

Hopelijk heb jij een leuk dag gehad

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

@J8j8 is een meisje !!!!! En Nee

Oeps maar vertel? Please ik ben toch je bestie (emotie met puppy ogen)

Wilhelmavemela

Hoi lieve mensen ,

Ik ben weer terug 

Ik heb jullie heel erg gemist 

Maar ik twijfel wel of ik nog een keer weg gaat want Wereld is weg

Ik heb het ook gelezen van @Ikke13 

Wat romantisch!!!

Ik heb alle reacties terug gelezen

En het was nog veel meer dan mijn geschiedenis huiswerk, dus nu heb ik geen zin meer in geschiedenis huiswerk 

Enige wat ik niet terug hebt gelezen is wat @Sano07 reageerde op ik heb een forum crush want ik ben heel erg bang

Jullie vragen zeker af wie is Luna 

Ik ken haar

Zij is niet mijn buurmeisje 

Zij is wel mijn aartsvijand 

Zij zit bij mijn op school en zij is een pester

Zij wil denk ik mij verschult zetten

Zij vind mij raar en lelijk

Ze had even mijn telefoon om dit te een account te maken

En dan was zij Luna

Echt zo gemeen van haar

 

Nou een lang verhaal 

Bedankt voor lezen

Zelle

Reputatie 7
Badge +17

Hoi vandaag weer een eind gelopen na het nodige huiswerk  🙂 en ongeveer 13 km echt lekker weer maar het wordt saai als ik dat elke keer beschrijf haha.  Wel staan kijken naar een stel van ergens in de 20 die met een delta vlieger gingen vliegen  en niet als vlieger maar met motor ze hingen er zelf aan !  Ik had best ook een keer gewild (A) maar ze hadden geen passend tuigje. Volgende week loop ik er weer langs 😉 en gisterenavond super leuke muziektips gelezen van @J8j8  in een metal-topic 🙂 echt vette muziek ! Vooral Elan van Nightwish wow !   En vanaaf heb ik chinees gegeten met mn ouders. En het katje is er ook nog steeds.  En als laatste iedereen weer bedankt voor de verhaaltjes en beterschap voor wie niet lekker is 😉 !! 

Groetjes liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +19

OK sorry voor het off-topic gaan ik zal opletten

Reputatie 7
Badge +17

Hoi een heerlijk dagje. Bjjna de hele dag op en om het water bij de scouts ik heb nog geholpen bij de kleintjes de bevers. Heel schattig en ging best goed xd. En ik ga een badge halen voor astronomie lijkt me wel mooi. Dat is niet met horoscopen maar met sterrenkunde zelf. Het was echt lekker en nog even ( nadruk op even) gezwommen want als je 5 minuten in een koelkast kon staan is dat ongeveer net zo fijn 😉 maar toch. En na de tijd brandslang gevecht ( op sproeistand don't worry hihi) in de zwemkleren,  meteen weer schoon worden haha. En nu lekker forel en groentes en dan vanaaf met mn ouders en neefje en nichtje naar de bios  The Lost City zien dat lijkt me dus zèèr vet spreekt mij wel aan 😃 . Ik ben benieuwd naar jullie verslagen weer. En alvast morgen weer een fijne(re) dag !! Love you !

Groetjes liefs Julian X

 

Hoi okè mevrouw dankuwel.  Maar dus in een gewoon verslagje mag je wel fijne dag wensen toch?  Als onderdeel van de tekst. Dus @Een hulpvol meisje  we moeten het doen zoals het in de topic staat en ook zoals Julian anders krijgen we ook een waarschuwing net als hij.  Kijk maar naar zijn stukje waar hij dat uitlegt.  Het zou jammer zijn als dit topic dicht gaat. Dus een verslagje en dan aan het eind fijne dag. En niet met elkaar gaan berichten sturen. Jammer ik vind het ook gezellig maar het mag nou eenmaal niet :( 

Sanny  xxxxxx

(Het stukje van Julian : 

ja @Sanny  en @Een hulpvol meisje ik  zal het uitleggen. Ik kreeg een officiële waarschuwing tjjd geleden omdat ik ging chatten. Dus ik ben nu heel voorzichtig. Ik mag wel antwoord geven maar  geen gesprek maken. Ik heb daar toen over gemaild en de kindertelefoon  antwoordde terug en met wat uitleg over waar ik op moet letten dus dat doe ik.  Vandaar dat ik vaak klavertje geef als steun. Dan weet ik zeker dat het mag.  Daarom ben ik dus voorzichtig 🙂.  Dan weten jullie dat  )

Reputatie 7
Badge +17

( aanvulling op mijn verhaaltje : beterschap ! )

Reputatie 7
Badge +17

Heey Zelle weer terug ? :D fijn ! Ben ik blij om 😀

Even over je vraag: die kun je beter in topic Forumregels doen denk ik 😊 want als dat hier een discussie wordt gaat deze topic ook dicht.  

Sorry ik zeg het maar even zou jammer zijn als Sankonijn zn topic ook weg moet.  

Ik had wel een cool dagje. Vanmorgen melig en bijna uit de klas en vanmiddag een 8 voor ak.  Net gevraagd om mee te denken over het zomerkamp vd scouts dus zit in de organisatie 😎 en nu even snert eten met alles er op en aan en daarna trainen vr karate. En dan weer huiswerk en forum.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Heyy ik heb vandaag getypt want ik doe blind typ cursus filmpjes gekeken op het forum rondgehangen gedagdroomd en gedroomd over een hele lieve jongen;) uitgeslapen pannenkoeken gebakken gezongen en gedoucht en profiel foto's gezocht dan ga ik om de zoveel tijd wisselen en anima heeft echt zulke coole tekeningen moet je echt een kijkje nemen Julian en nu weer rondkijken en hopen dat het me lukt om morgen met sommige van jullie in contact te komen.