Skip to main content
Vraag

ik weet het niet meer, alles is te veel

Toon eerste bericht

105 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 593 reacties
  • 17 december 2024

Hii,

😖😖 ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen ik kan op de een of andere manier me niet op mezelf focussen en ergens wil ik dat niet eens, want als ik iemand anders help heb ik minder last van mijn eigen 🙁 nu is het wel zo dat ik me dan daar weer enorm druk om maak met veel vrienden gaat het niet goed en ook iemand die is ook gewoon veel met zm bezig op het moment en dat voelt dan wel heel dubbel maar aan de andere kant ben ik super bang als ik niet met haar praat haar zal verliezen want zo erg is het al wel en bij mezelf laat ik het maar achterwege dan omdat ik het toch niet durf en ik bepaalde mensen niet wil achterlaten.  Maar dit vind ik nu dus wel gewoon super lastig en wat ik zeg krijg ik niet het gevoel dat ik haar iets rustiger kan maken ofzo 😖🙁 weet het verder ook even niet meer. 

Liefs 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 17 december 2024

Hai lieve ​@Boterbloempjee ,

je hebt hier niks aan maar ja🙈 ik vind het heel rot dat je je zo voelt😖

snap wel dat je liever met problemen van anderen bezig bent..

liefs en knuffel❤

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 593 reacties
  • 17 december 2024

@Cantaloupe .. maakt niet uit hoor, lief dat je reageert! 💖

Liefs ❤

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 21 december 2024

hoe gaat het nu met je?🫂

liefs🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 593 reacties
  • 21 december 2024

Hii ​@Cantaloupe ,

Pfff weet niet echt wat ik er over kan zeggen maar ik me nogal druk om anderen en het voelt alsof mijn hoofd nogal overloopt op het moment omdat ik anders gewoon super bang ben dat er iets met iemand gaat gebeuren wat ik liever voorkom...😖😬

Liefs 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 21 december 2024

Pff tja snap dat je je zo voelt🙈😬 hoop heel erg dat het goed komt met haar en de anderen waar je zorgen om maakt  en dat het snel wat beter met jou gaat❤️🫂 weet verder niet wat ik erover moet zeggen 🫤🙈 

liefs🤗

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 81 reacties
  • 30 december 2024

Hey lieve ​@Boterbloempjee ,

hoe gaat het nu met je? en met je vriendin en andere vrienden? Het klinkt allemaal heel naar maar hoop niet dat jij er daardoor onder door gaat.😕 sluit me aan bij ​@Cantaloupe 😊

liefs🥰

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 593 reacties
  • 2 januari 2025

Hi ​@Blub ,

Sorry voor de late reactie 🙈met mezelf gaat het op het moment redelijk mijn zm gedachten zijn veel minder  iig en het flauwvallen is ook minder.  Wel maak ik me nog het meest zorgen om mijn vriendin 😓 ze zegt meestal dat het wel goed of redelijk of oké  gaat en ik merk gewoon dat ze juist enorm met haar zm gedachten zit op het moment 🙈ik zag haar gisteren toevallig en ik schrok eig wel een beetje ze zag super bleek en verdrietig... verder weet ik niet echt wat ik erover moet zeggen 🙈😓

Liefs 🤗 ( bedankt voor het vragen)

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 81 reacties
  • 4 januari 2025

Fijn om te horen dat het op het moment beter gaat, en je ook minder last hebt van het flauwvallen en je zm gedachten. Wat naar zeg van je vriendin 😕 heb je nog kunnen praten hoe het nu met haar gaat? Hoop dat het snel iets beter met haar zal gaan en dat jij minder last hebt van bezorgdheid ❤️

Liefs en een dikke knuffel 🥰🫂

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 593 reacties
  • 5 januari 2025

Hi ​@Blub ,

Ik heb haar vrijdag avond nog een bericht gestuurd, maar ik heb tot vandaag nog geen reactie...🙁 en ze reageert ook niet als ik haar bel😖 dus weet het even niet meer.…

Liefs 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 5 januari 2025

@Boterbloempjee had je gisteren wel een bericht gestuurd? Ze reageert vaak s avonds..

Snap wel dat je je zorgen maakt 😖 weet het verder niet…

liefs en hoop dat ze vanavond reageert 🫤🩷🫂

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 5 januari 2025

Sorry mijn vorige reactie slaat nergens op🫤 hoop iig dat je snel wat hoort🫂🩷

kan je haar ouders niet bellen? of het ziekenhuis of je haar mag spreken als ze daar is.. ( niet dat dat zo is hoor!!!😘 maar het zou kunnen..) 

mijn ouders zeiden dat het ziekenhuis geen informatie mocht delen maar toen ik een paar weken geleden voor een vriendin belde zeiden ze wel dat ze er op dat moment niet was..

liefs❤️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 5 januari 2025

Lieve ​@Boterbloempjee ,

hoop/denk dat je al weer iets gehoord hebt?😘🫂

liefs🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 593 reacties
  • 5 januari 2025

Hi ​@Cantaloupe ,

Ik ging nog bij haar langs, omdat ik nog iets was vergeten te geven 🙃🙈 en weet niet echt hoe ik het moet zeggen maar ik schrok wel heel erg van wat ik zag 😖 en zie het nu nog steesteeds een beetje  voor me...😔😬

Liefs ♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 5 januari 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

Pff wat erg😖 weet niet wat ik moet zeggen 🫤😖😖

hoop heel erg dat het snel beter met haar gaat maar weet het echt niet meer😥 lukt me ook nauwelijks meer om echt goed op haar te reageren 🫤 

wel lief dat je wat langs bracht🥰

liefs 🫂

Silence
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 502 reacties
  • 5 januari 2025

@Boterbloempjee en ​@Cantaloupe, kennen jullie elkaar? Of een gemeenschappelijke vriendin? 

Heel veel sterkte! 

Liefs 

Anoniem789 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 6 januari 2025

Hai ​@Anoniem789 ,

een gemeenschappelijke vriendin.. dankjewel😘

liefs🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2411 reacties
  • 10 januari 2025

Hey lieve ​@Boterbloempjee  net als ​@Cantaloupe  en ​@Anoniem789  wil ik jou ook even een knuffel geven en zeggen dat je een lieverd bent en dat ik het geweldig knap vind dat je zo om anderen geeft, en helpt! Terwijl je zelf ook moet knokken. Heel veel waardering en liefde voor jou en ik hoop echt dat het allemaal beter zal gaan en wordt zoals jij wilt. Je bent een lieve topper! ♥️😘😘🫂

Liefs Tover xxxxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 593 reacties
  • 10 januari 2025

@Tover01 😘♥️😘♥️

Liefs 🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 593 reacties
  • 10 januari 2025

Hii,

Sorry alvast dat ik dit zeg...😓😕 maar ik zal de komende tijd minder actief zijn hier, probeer sommige topics wel te lezen en als het lukt om te reageren.. maar ik ga gewoon niet zo lekker op het moment waardoor  er  gelijk een ramp scenario door mijn hoofd gaat 😑 weet ik het niet en zeg er liever ook maar niet téveel over... nogmaals sorry, voelt alsof ik sommige in de steek laat....😓

Liefs 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 466 reacties
  • 11 januari 2025

Lieve ​@Boterbloempjee ,

awh dat is echt niet zo!!😘 vind het wel lastig om iets te zeggen maar ik weet zeker dat iedereen hier veel liever heeft dat je goed voor jezelf zorgt dan dat je op het forum bent..🩷🫂

liefs en hele dikke knuffel🫂

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2411 reacties
  • 11 januari 2025

Lieve ​@Boterbloempjee  echt je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen! Je hoeft je ook niet te verantwoorden, het gaat vooral om jou nu en neem je rust ♥️😘 ik ben het helemaal eens met ​@Cantaloupe ! We denken aan je en we zien je weer als jij daarvoor kiest! ❤️

Veel liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img

Hey.. 

ik vind het oprecht heftig wat ik lees… ik zou echt niet weten wat ik voor je kan doen ook al wil ik je helpen met iets maar dat kan niet. Ik hoop echt zo dat het goed komt met je! Je reageerde ook op mij dus ik doe het ook 🫶

probeer zo rustig aan te doen en misschien toch een keer goed te praten met je ouders of iemand die je echt vertrouwd.

Blijf alsjeblieft sterk ❤️‍🩹

X

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 81 reacties
  • 18 januari 2025

hoe gaat het nu met je?

knuffel 🫂❤️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 593 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@Blub ,

Ik weet niet wat ik er van moet zeggen... eerst ging het wel redelijk en sinds gisteren voel ik me weer slecht en heb ik weer veel stress..😬😖 Kan er verder weinig over zeggen 😕

@gewooneenpersoon 💖🤗

Liefs 🤗

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen