Skip to main content
Vraag

ik weet het niet meer, alles is te veel

Toon eerste bericht

130 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 24 februari 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

pff jeetje wat erg😖❤ Heb je nu al weer wat van je vriendin gehoord?.. 😕🫂

Veel liefs en dikke knuffel🫂❤

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 24 februari 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Ik heb inmiddels wel weer even contact gehad hoor gelukkig, was wel heel  kort maar ja...♥️

Liefs en dikke knuffel terug hoor 🤗😘

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

Hey lieve ​@Boterbloempjee

Want onzettend rot weer😞

Hoe gaat het vandaag met je?

Hopelijk iets beter en ik heb het echt met je te doen

Super veel sterkte en een dikke knuf van mij💖

liefs😘💕

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 26 februari 2025

Hoi lieve ​@Boterbloempjee  ik sluit mij aan bij ​@I'm_just_a_random_person_xD  en ik wens je toe dat het gauw een stuk beter en fijner voor je wordt! ♥️

Groetjes liefs Tartan XxX

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 1 maart 2025

hoe gaat het nu met je?😘💞

Veel liefs en knuffel 🤗❤️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 2 maart 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Het gaat niet zo goed.. ben druk bezig met verhuizen en met vriendinnen gaat het ook niet goed de ene die met drugs bezig is ligt in het ziekenhuis en de andere weet ik niet wat ik moet zeggen, ben bang voor veel dingen  😔 maak me er nogal weer druk om en hoor verder ook vrij weinig van ze heb soms ook slecht bereik maar ja twijfel ook wel of het echt aan mijn bereik ligt....🙈 

Bedankt lieve ​@Tartan15 en ​@I'm_just_a_random_person_xD 😘😘

Liefs♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 2 maart 2025

awh jeetje wat naar😖❤️ Pff weet niet goed wat ik moet zeggen, hoop dat je vriendin snel weer naar huis mag❤️ Ligt ze in het ziekenhuis door de drugs?😕 Logisch dat je je zorgen maakt..😔❤️

Reageren je vriendinnen ook niet als je hun een berichtje stuurt?.. 😕 Kan een van je ouders misschien een berichtje naar je sturen of die wel goed aankomt?.. maar denk eigenlijk ook niet dat het aan je bereik ligt..🙈😕

Liefs en dikke knuffel, hoop dat je straks wel een beetje goed slaapt ❤️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 3 maart 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Ja ze ligt in het ziekenhuis door haar drugsgebruik..😔😢

Ja mijn ouders hebben me ook al een berichtje gestuurd maar krijg het gewoon.. als ik een berichtje stuur staat er bij beide vriendinnen maar 1 vinkje, maar de een had nog wel gereageerd maar de ander niet en ik zie ook geen profielfoto meer..😕🙈 maak me nog steeds wel zorgen en heb ook niet meer kunnen slapen...😬

Liefs ♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 3 maart 2025

awh jeetje wat erg dat ze in het ziekenhuis ligt😖 Pff weet niet goed wat ik moet zeggen sorry😕 Logisch dat slapen niet meer lukte😔❤️

Ik heb je even een berichtje gestuurd , hoop dat dat je wat geruststeld❤️

Liefs❤️

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2519 reacties
  • 3 maart 2025

Hey aaach lieverd toch ♥️wat naar dat het zo gaat en lief dat je zo bezorgd bent. Denk ook aan jezelf hoor, je doet wat je kunt en dat is echt super lief! 😘

Liefs, Tover xxxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 7 maart 2025

Hii,

Het gaat op het moment met alles eigenlijk niet zo goed en weet het allemaal even niet meer dus ben hier wat minder actief..🙈😕 zal wel proberen om op bepaalde topics te reageren hoor, maar het kan zijn dat ik later reageer, sorry..😓😬

Liefs.. ♥️

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 7 maart 2025

Hoi lieve ​@Boterbloempjee  heel veel sterkte en alle liefde voor jou ♥️ ik hoop dat je gauw weer wat omhoog kunt kijken zogezegd 😘 veel liefs 💪🥰♥️

Groetjes liefs Tartan XxX

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 7 maart 2025

awh jeetje wat rot dat het niet goed gaat .😕❤️  Hoop dat het snel wat beter met je gaat en echt geen sorry nodig hoor😘❤️

Veel liefs en hele dikke knuffel, hoop dat je straks nog wel een beetje goed kan slapen🫂 💕

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 7 maart 2025

Hii,

Bedankt lieve ​@Tartan15 en ​@Cantaloupe !! 😘😘

Veel liefs en knuffel terug 🤗♥️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 10 maart 2025

Hii,

Weet niet echt wat ik er van moet zeggen.. probeer echt op sommige dingen nog wel te reageren maar omdat het op het moment met een vriendin super slecht gaat en ik druk bezig ben met verhuizen☹😢, merk ik wel dat reageren hier lastig gaat en doe ik het vooral later op de avond/ in de nacht omdat ik toch niet kan slapen.. maar ja ben alsnog wel erg moe dus ik denk dat ik het reageren hier wat meer op de achtergrond gaat.. maar ja zie wel wat lukt. En sorry dat dit raar overkomt..🙈😣

Liefs ♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 10 maart 2025

Hai lieve ​@Boterbloempjee ,

awh hier moet je je écht niet rot om voelen hoor!!❤ Het is super logisch en hoop dat het snel wat beter met haar en jou gaat..😥😘❤

Veel liefs en dikke knuffel🫂❤

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 92 reacties
  • 10 maart 2025

Heyy lieve ​@Boterbloempjee ,

ach jee wat naar allemaal 😣🥺 maar ik sluit me aan bij ​@Cantaloupe hoor, voel je hier vooral niet rot om.🩷 Ik vind het echt naar voor jou en je vriendinnen dat het niet goed gaat 😣hoop dat het snel iets beter met jullie gaat en ik snap je wel over de verhuizing, dat is ook niet makkelijk natuurlijk , rot dat je ouders zich er niks van aantrekken 🥺❤️ ik weet niet om welke van de 2 vriendinnen het gaat, maar is je vriendin met drugsgebruik alweer uit het ziekenhuis? En gaat het nu weer een beetje? Als het om de andere vriendin gaat, is het inmiddels dan met haar iets beter? Sorry volgens mij is dit onduidelijk, maar je hoeft er niet op te reageren hoor..🙂🙈

veel liefs en een knuffel 🫂😘

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

lieve ​@Boterbloempjee 

sorry voor zo lang niet gecheckt op je te hebben! Wat extreem naar weer! En ja ik weet hoe het voelt als ouders nergens van aantrekken.. super rot! 

sry vr slechte reactie

liefss,😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 12 maart 2025

hoe gaat het nu?❤ Wanneer ga je eigenlijk verhuizen?...😔❤

Veel liefs en knuffel🫂 Hoop dat je straks een beetje goed slaapt, welterusten alvast😘💕

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 15 maart 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Het gaat niet echt super .. heb enorm veel stress en maak me nog steeds wel enorm zorgen  😣😓 .... Verhuizen is begin volgende maand 🙈😕 verder weet ik niet goed wat je moet zeggen. 

@Blub .. Ik zeg er liever even niks over, sorry 😣♥️

Liefs..♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 15 maart 2025

awh jeetje wat rot😔 Logisch hoor dat je niet weet wat je moet zeggen...geeft niet❤ 

Veel liefs en dikke knuffel🫂

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 18 maart 2025

hoe gaat het nu?❤ hoop dat je je wat beter voelt..😘💕

Veel liefs en knuffel🫂❤

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 19 maart 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Het gaat nog niet echt beter ben nog steeds gestresst en ook wel bezorgd en bang.😓😣 maar ja heb me verder bij het verhuizen al wel neergelegd..🙈

Liefs en knuffel terug ♥️🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 19 maart 2025

awh wat super rot...😓❤ is je vriendin inmiddels wel uit het ziekenhuis?.. 😕❤ Hoop dat het al wel iets beter gaat..❤

Welterusten alvast voor straks, hoop dat het een beetje lukt. 😘💕

Veel liefs en knuffel🫂 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Topper
  • 633 reacties
  • 19 maart 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Ja gelukkig is zij al wel weer uit het ziekenhuis en het gaat gelukkig nu wel wat meer de goede kant op. ♥️

Dankjewel, jij ook alvast welterusten 😘💜

Liefs ♥️🤗

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen